hav7n 5 936 Opublikowano 1 grudnia 2015 Opublikowano 1 grudnia 2015 XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD Przeciez nawet na smoku to wygalda jak obrzygane (pipi) z 360 xD. Najlpsze jest pierwsze 40s gdzie trawa migocze jak poyebana, drzewo pojawia sie kolesiowi przed nosem a potem o cos sie rozbija tylko nie wiadomo o co bo gra chyba sama na siebie ma wyyebane i nic nie doczytala No ale nie ma jeszcze sterownikow day one to moze bedzie lepiej Cytuj
czeskimaster 3 305 Opublikowano 1 grudnia 2015 Opublikowano 1 grudnia 2015 Przeważnie trawa się doczytuje przed oczami, tutaj znika... Ja pier.. Cytuj
szejdj 2 804 Opublikowano 1 grudnia 2015 Opublikowano 1 grudnia 2015 (edytowane) POCZEKAJCIE NA PATCHA LEL hahaha jakie płaskowyże wszędzie, świeżo skoszona trawa Edytowane 1 grudnia 2015 przez Szejdj Cytuj
MatekDM 1 299 Opublikowano 1 grudnia 2015 Opublikowano 1 grudnia 2015 Jezu, jak to gównianie wygląda, trawa znika przed graczem, obiekty się nie doczytują - jakaś porażka Cytuj
YETI 10 995 Opublikowano 1 grudnia 2015 Opublikowano 1 grudnia 2015 Trailer roku https://www.youtube.com/watch?v=Y0P_K4d3fPk Gra otrzymuje bardzo dobre oceny, więc jeżeli komuś pasowały poprzednie części, to raczej zakup obowiązkowy. I jeszcze z DF. Gra wygląda podobnie na PlayStation 4 i Xbox One, ale sprzęt Sony ma przewagę w postaci ostrzejszego obrazu. W obu przypadkach postawiono na 30 klatek na sekundę z jakąś formą adaptacyjnej synchronizacji pionowej. Tak jak w przypadku innych produkcji stawiających na tę technikę, tearing ograniczony jest do górnej części ekranu. W ruchu Just Cause 3 przypomina tytuł ze zwykłą synchronizacją pionową, ale poprzez zezwolenie na ten tearing udaje się w pewnym stopniu zredukować zacinanie. Wyraźnie widać, że na żadnej z konsol nie udaje się osiągnąć stałego 30 FPS, ale Xbox One rzeczywiście ma większe problemy z płynnością. W naszym teście porównującym przerywniki i rozgrywkę najniższy punkt zanotowaliśmy na sprzęcie Microsoftu, gdy wielka eksplozja przełożyła się na 20 klatek na sekundę. Na PlayStation 4 najmniejsza notowana wartość to 24 FPS, i to w całkiem innych okolicznościach, gdzie winny jest zapewne procesor, a nie układ graficzny. Pomiędzy strzelaninami zazwyczaj udaje się utrzymać 30 klatek na sekundę, ale gdy akcja już się zaczyna, to w większym stopniu cierpi Xbox One. Rozczarowaniem jest fakt, że żadna z maszyn nie osiąga zakładanego celu i wysokie tempo akcji z licznymi efektami przeźroczystości jest problemem dla obu systemów, ale PlayStation 4 oferuje lepszą wydajność. Nawet jeśli na ekranie dzieje się niewiele, Xbox One może mieć kłopoty. Przejście do zalesionego obszaru i kręcenie się w kółko to spadek w okolice 20-kilku klatek na konsoli Microsoftu, podczas gdy PlayStation 4 zachowuje się lepiej. Tego typu test stosujemy na PC do przeciążenia VRAM w karcie graficznej, więc problemy na konsolach z ujednoliconą pamięcią są dodatkowym zaskoczeniem. Otwarty świat Just Cause 3 jest bogaty i ogromny, a poziom detali przypomina maksymalne ustawienia z PC, więc winne jest zapewne doczytywanie danych na Xbox One - przepustowość pamięci lub dysk twardy. http://www.eurogamer.pl/articles/2015-12-01-analiza-wydajnosci-just-cause-3 Cytuj
Texz 670 Opublikowano 1 grudnia 2015 Opublikowano 1 grudnia 2015 Miło, że wersje konsolowe to nie jest low/medium z PC. Kilka paczy i będzie się grało. Cytuj
YETI 10 995 Opublikowano 1 grudnia 2015 Opublikowano 1 grudnia 2015 Miło, że wersje konsolowe to nie jest low/medium z PC. Kilka paczy i będzie się grało. Ustawienia maksymalne z pc, co raczej ciężkie nie było, bo gra wygląda co najwyżej dobrze. Ogólnie 90% multiplatform, to ustawienia wysokie na konsolach. Cytuj
Emtebe 2 554 Opublikowano 3 grudnia 2015 Opublikowano 3 grudnia 2015 Ale ta gra jest miodna! :O Jeśli ktoś dobrze bawił sie przy drugiej części, to trójkę niech łyka bez popity. Mega produkcja z masą dobrej zabawy. To co teraz można wyczyniać z liną i hakiem to istne szaleństwo. To jak można spinać ze sobą kilka pojazdów i wywalać ich w kosmos - również. A podludzi, którzy sugerują się jakimiś liczbami na stronach agregujących oceny niech trafi szlag. 2 Cytuj
M.Bizon24 2 612 Opublikowano 3 grudnia 2015 Opublikowano 3 grudnia 2015 Gra jest fajna tylko niestety swiat jest pusty. O ile graficznie jest bardzo ladnie i plastycznie (ogolnie) to niestety w swiecie nie dzieje sie zupelnie nic. Miasteczka puste. Do zadnego budynku nie wejdziesz. Przejmujesz miasteczko i nic z tego nie wynika poza zmiana koloru na mapce. Generalnie stary dobry just cause, rozpier ducha jest pierwsza liga ale szkoda, ze nie zmienili swiata bo generalnie to znowu nie ma w nim co za bardzo robic. Nie spodziewalem sie ameryki wiec i tak dobrze sie bawie ale gra ma jednak potencjal aby developerzy wycisneli z niej znacznie wiecej niz tylko zmienianie kolorow na mapie. 2 Cytuj
blantman 5 780 Opublikowano 3 grudnia 2015 Opublikowano 3 grudnia 2015 A jak frame rate? Nie ma spadków już? Jak długie loadingi? Cytuj
Fanek 669 Opublikowano 3 grudnia 2015 Opublikowano 3 grudnia 2015 Ale ta gra jest miodna! :o Jeśli ktoś dobrze bawił sie przy drugiej części, to trójkę niech łyka bez popity. Mega produkcja z masą dobrej zabawy. To co teraz można wyczyniać z liną i hakiem to istne szaleństwo. To jak można spinać ze sobą kilka pojazdów i wywalać ich w kosmos - również. A podludzi, którzy sugerują się jakimiś liczbami na stronach agregujących oceny niech trafi szlag. Sorry Emtebe ale Ty piszesz tak o każdej grze Cytuj
Emtebe 2 554 Opublikowano 3 grudnia 2015 Opublikowano 3 grudnia 2015 (edytowane) Oczywiście, że tak. Każdy kto grał w poprzednią część, wie ile miodu jest w tej serii.A sugerowanie się ocenami z agregatorów - to był i będzie dla mnie śmiech.Bo gdybym ja się tak sugerował, to bym w masę świetnych tytułów nie zagrał. Edytowane 3 grudnia 2015 przez Emtebe Cytuj
blantman 5 780 Opublikowano 3 grudnia 2015 Opublikowano 3 grudnia 2015 Ja nie kupiłem tej gry nie z powodu ocen a z powodu nie trzymania klatek i podobno (pipi)owego czasu loadingów. Nie będę płacić za bete. Ponawiam pytanie jak to działa technicznie? Cytuj
Fanek 669 Opublikowano 3 grudnia 2015 Opublikowano 3 grudnia 2015 Blantman przecież miałeś strone wcześniej kwestie techniczna z PS4 i Xboxa i analize z DF czy Eurogamera Cytuj
Sqtr78 1 038 Opublikowano 3 grudnia 2015 Opublikowano 3 grudnia 2015 Ja dostałem szału i wymieniam. Chellenge w grze wymagają masterowania i powtarzania. Gdy po restarcie wgrywa sie on minute to sie nie da. po kilku próbach odpuszczam. Cytuj
knotek 211 Opublikowano 3 grudnia 2015 Opublikowano 3 grudnia 2015 Mam chwilowy przesyt sandboksów, ale w 2016 jak ochłone i cena spadnie- obowiązkowy zakup Cytuj
Gość suteq Opublikowano 3 grudnia 2015 Opublikowano 3 grudnia 2015 Oczywiście, że tak. Każdy kto grał w poprzednią część, wie ile miodu jest w tej serii. A sugerowanie się ocenami z agregatorów - to był i będzie dla mnie śmiech. Bo gdybym ja się tak sugerował, to bym w masę świetnych tytułów nie zagrał. Miod na pol godziny/godzine. Tyle oferuje ta seria. Potem zaczyna sie nuda bo ilez mozna odbijac wiosek/niszczyc elementy otoczenia/zbierac znajdzki.O watku glownym nawet szkoda wspominac bo jest cienki jak dupa weza. Takze jc to wydmuszka i tyle. Cytuj
blantman 5 780 Opublikowano 3 grudnia 2015 Opublikowano 3 grudnia 2015 Blantman przecież miałeś strone wcześniej kwestie techniczna z PS4 i Xboxa i analize z DF czy Eurogamera No ale emtebe mówi że gra za(pipi)ista i recki kłamią to może nowy patch wyszedł Cytuj
Texz 670 Opublikowano 4 grudnia 2015 Opublikowano 4 grudnia 2015 Beka z tej gry. Miałem 45 minut na szarpanie (oglądałem lets playa z pierwszych 60 minut na YT i liczyłem, że dojdę choćby do 3 misji w tym czasie), a tu INSTALACJA i jakaś pusta wysepka po której można było sobie polatać. Cholerny 2015. PS3 i JC2 to było to. Cytuj
AbraHAM 8 Opublikowano 4 grudnia 2015 Opublikowano 4 grudnia 2015 Potwierdzają sie moje obawy co do gry,ign ocenił 5.9 a wersje pc na 8.0 , wersja na ps4 i Xone ledwo grywalna. Tak mię korciło żeby kupić grę na premierę. Zobaczymy czy łatki coś poprawią. Wersja PC ma tez problemy z wydajnościa, ale to konsolom obrywa się za masakryczne loadingi. Cytuj
Texz 670 Opublikowano 4 grudnia 2015 Opublikowano 4 grudnia 2015 Mały tips. Przydługie loadingi na PS4 spowodowane są m.in. podłączeniem z przeciążonymi serwerami Square Enix. Przy offline mode wczytywanie trwa ok 60 sekund, podczas gdy przy online ponad 200. Mods will fix this. Cytuj
Czezare 1 450 Opublikowano 12 grudnia 2015 Opublikowano 12 grudnia 2015 Czy po ustawieniu francuskiego jezyka w dashu PS4 gra uruchamia sie po francusku? Chodzi mi o JC3 z polskiej dystrybucji... Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.