devilbot 3 682 Opublikowano 8 marca 2016 Opublikowano 8 marca 2016 Kuźwa jaki jestem słaby:D Już z tydzień siedzę w tej brązowej lidze, co dobije do okolic 900lp, to dają mi gościa co ma 1500 i jest lipa, kilka porażek i wracam do punktu wyjścia:D:D:D Ale fun jest, wczoraj udało mi się zrobić niezły comeback, ja niewidoczne życie, gościu z 2/3 paska, i udało się wygrać Jak obejrzałem sobie powtórkę, to miałem niezły ubaw, pojedynek gigantów po prostu:D:D:D:D hehe IMO grając rankedy niewiele idzie się nauczyć gry. Najwięcej daje granie długich setów w battle lounge np first to 5 i ogrywanie się w ten sposób na postacie. Cytuj
ornit 2 946 Opublikowano 8 marca 2016 Opublikowano 8 marca 2016 (edytowane) Jak dla mnie rankedy/player matches ze względu na większą różnorodnosć. Jak gram długie sesje z jednym przeciwnikiem łapię się na tym, że przestaję mysleć i robię na pałę to samo. edit: o (pipi)ens! znalazłem na forum srk takie rzeczy tylko na PC Edytowane 8 marca 2016 przez ornit Cytuj
wet_willy 2 163 Opublikowano 8 marca 2016 Opublikowano 8 marca 2016 Z wszystkich ludzi z którymi na tym forumku grałem to oficjalnie Ornit jest najmniej (pipi)owy i udało mu się że mną wygrać najwięcej walk. Pozdrawiam Oficjalnie jestem najmniej (pipi)owy i serdecznie zapraszam na serię w(pipi)u do zera Cytuj
wet_willy 2 163 Opublikowano 8 marca 2016 Opublikowano 8 marca 2016 A tak poważnie to chce ktoś za godzinkę jakieś 40 minut coś zagrać? Cytuj
raf1ki 2 Opublikowano 9 marca 2016 Opublikowano 9 marca 2016 Kuźwa jaki jestem słaby:D Już z tydzień siedzę w tej brązowej lidze, co dobije do okolic 900lp, to dają mi gościa co ma 1500 i jest lipa, kilka porażek i wracam do punktu wyjścia:D:D:D Ale fun jest, wczoraj udało mi się zrobić niezły comeback, ja niewidoczne życie, gościu z 2/3 paska, i udało się wygrać Jak obejrzałem sobie powtórkę, to miałem niezły ubaw, pojedynek gigantów po prostu:D:D:D:D hehe IMO grając rankedy niewiele idzie się nauczyć gry. Najwięcej daje granie długich setów w battle lounge np first to 5 i ogrywanie się w ten sposób na postacie. Heh, może racja;) Generalnie jednak największą korzyść osiągnę jak znajdę więcej czasu, bo teraz z tym mam największy problem. Bez regularnego granie nic nie pomoże, wpie(pipi)ol i tak będzie regularny;) Cytuj
FARMEROS 2 080 Opublikowano 9 marca 2016 Opublikowano 9 marca 2016 ale chuyoowo mi idzie w tym stricie :v nie umiem zupelnie krecic cwierckolek, glupi hadouken ryju mi wychodzi raz na 2 podejscia. slizgaja mi sie palce na tym krzyzaku strasznie. Ukyo ciagle czekam az mnie nauczysz dawac wpie.rdol w stricie <ok> Cytuj
wet_willy 2 163 Opublikowano 9 marca 2016 Opublikowano 9 marca 2016 Jutro i pojutrze mam wolne daj znać jak będziesz chciał pograć Cytuj
Kazub 4 583 Opublikowano 9 marca 2016 Opublikowano 9 marca 2016 Wet willy zaprasza na sparringi ludzi, ktorym nie wychodza cwierckola 5 Cytuj
Gość ragus Opublikowano 9 marca 2016 Opublikowano 9 marca 2016 xD Jak ten kolega z klasy co chodzi na sekcję piłkarską i zadowolony kiwa grubasów grających w fifę. Cytuj
Square 8 560 Opublikowano 9 marca 2016 Opublikowano 9 marca 2016 @Farmeros Mam podobnie. Na DS3 nie miałem żadnych problemów z tym w SSF4, a tutaj już ciężko. Trzeba chyba wyczuć albo wyrobić krzyżak. W linkach spoko, ale żeby puszczać jeden za drugim to słabo. @kazub Ciężko wychodzą, ale rundę mu urwałem Cytuj
Kazub 4 583 Opublikowano 9 marca 2016 Opublikowano 9 marca 2016 Zeby puszczac "jeden za drugim", to trzeba pamietac, ze 1. Nie mozna puscic dwoch pociskow na raz. Ten pierwszy hadoken musi byc w trakcie hit/block stuna, zeby zaliczylo input kolejnego 2. Trzeba wyczuc timing, bo bufforowanie kolek w tej grze ma male okno, wiec animacja pierwszego pocisku musi byc na finiszu 3. Ogolnie po wpisaniu specjala nie mozna opozniac buttona, czyli po QCF dajemy punch relatywnie szybko, zeby wszedl hadoken Mi na przyklad nie zawsze siedzi command throw laury (QCB) po LP lokciu na hicie, kidy chce go zrobic szybko, czyli zaczac animacje jeszcze w trakcie hit stuna lokcia. Przez to czasem go spozniam, albo robie za wczesnie i nie liczy inputa. Czyli podziwiam ludkow grajacych (dobrze) zangiefem Cytuj
Qjon 276 Opublikowano 9 marca 2016 Opublikowano 9 marca 2016 Mi na przyklad nie zawsze siedzi command throw laury (QCB) po LP lokciu na hicie, kidy chce go zrobic szybko, czyli zaczac animacje jeszcze w trakcie hit stuna lokcia. Myślę, że ci nie wychodzi dlatego, że jego input to HCB Zmienili to już w becie4. Cytuj
FARMEROS 2 080 Opublikowano 9 marca 2016 Opublikowano 9 marca 2016 wroce do tego tematu jak skumam o czym piszecie anyway dzieki za rady <ok> ukyo klepie mnie ale to wszystko w dobrej wierze dzis wieczorem sie zwachamy na psn kolego <ok> Cytuj
wet_willy 2 163 Opublikowano 9 marca 2016 Opublikowano 9 marca 2016 Kazub zapraszam bo pozwolę mu się poruszać potrenować combosy i powiem mu co ma robić to grania na poważnie mam Tastera Ornita Wacho Hayata Yano nie pozwolę się ruszyć bo lubię słuchać jak beczy xD Cytuj
raf1ki 2 Opublikowano 10 marca 2016 Opublikowano 10 marca 2016 (edytowane) Dobre, jakby ktoś nie słyszał: https://www.youtube.com/watch?v=9GBgT9Dn3Qo Edytowane 10 marca 2016 przez raf1ki Cytuj
ornit 2 946 Opublikowano 10 marca 2016 Opublikowano 10 marca 2016 http://www.capcom-unity.com/haunts/blog/2016/03/10/new-character-alex-and-sfv-update-details Cytuj
smoo 2 254 Opublikowano 10 marca 2016 Opublikowano 10 marca 2016 Strona nie dziala, wiec ponizej copypasta patch notes Alex In Street Fighter V, Alex returns as a powerful grappler that can inflict big damage with his close range Power Bomb command grab and his long limbs to fight from midrange distances. The threat doesn’t end there however, as Alex has a variety of special attacks that can cover a large portion of the screen for those times when the opponent keeps him out. Players looking for a methodical grappler who can do big burst damage up close, yet still do well at midrange, will find themselves perfectly at home with Alex. V-Skill: Overhaul Alex stretches and gets ready to land the next killer blow. Once Alex finishes his animation, the very next attack he pulls off will count as a hard hit and damage the opponent as if they were counter attacked. If that attack misses or is blocked however, he loses the hard hit bonus. The update also comes with a slew of new modes and content, as well as bug fixes that are designed to improve the overall gameplay experience. Check out all the new modes and content below! V-Trigger: Rage Shift Alex channels his wrestling training and gains access to a brand new clothesline attack. This attack can be charged and during that time, it can parry an attack. Upon full charge, if Alex makes contact with a blocking opponent, he will break their guard, leaving them open to an immediate attack. Critical Art: Heavy Hammer Alex hits the opponent with a thunderous chop that knocks the opponent around. He then grabs them and takes them up to the highest of heights in a crucifix hold, only to viciously drop them down on their heads at the fastest of speeds. Alex will become available when the update is scheduled to go live later this month. Remember, by playing through all Character Story Mode content, you will earn more than enough Fight Money to buy Alex for free! The update also comes with a slew of new modes and content, as well as bug fixes that are designed to improve the overall gameplay experience. Check out all the new modes and content below! Challenge Mode Demonstrations: Learn the ins and outs of Street Fighter Vthrough helpful demonstration and tutorial content. Contains content for each of the 16 characters, as well as advice geared towards players of all skill levels: Beginner Tutorials: 12 lessons covering, movement, normal attacks, special attacks, V-System, throws, counter hits, chip/recoverable damage, etc. Intermediate Tutorials: 11 lessons covering projectiles, invincibility frames, armor and armor break, recovery, cross-up attacks, anti-air options, etc. Advanced Tutorials: 4 lessons covering back dashing, frame advantage/disadvantage, combo potential, button priority, etc. Character Tutorials: 16 lessons covering each individual character. Trials: Put your skills to the ultimate test with combo trials for all 16 characters, ranging from basic to pro combos. Completing Trials will also earn you some extra Fight Money. In-Game Shop Fight Money Expenditure: Spend your hard earned Fight Money to purchase extra game content, such as DLC characters and the Story Mode Costumes. Online Rematch Option Salty from a close loss online? Want revenge? Players can now play a 2/3 set in Ranked Match, provided both players accept the rematch. Battle Lounge Improvements Enjoy up to 8 person lobbies, complete with match spectating. Bug Fixes Bug: Sometimes you don’t get EXP from casual matches Bug: On a rare occurrence, if you restart the game after you unlock colors, the colors you unlocked will disappear Gameplay Changes Vega: If you hit V-Trigger Bloody Kiss (anti-air) in certain situations, Vega will no longer continue to rise off the top of the screen. M. Bison: If M. Bison is interrupted by an opponent’s V-Trigger or Critical Art during his invisible frames of Double Knee Press in V-Trigger mode, M. Bison will no longer remain invisible until his next move. Rashid: Rashid will no longer float in the air for a moment if you perform his V-Trigger after he touches the ground upon a missed Eagle Spike. Chun-Li: During V-Trigger activation, the hit stop and block stop has been made the same for multi-hitting moves (medium or heavy attacks for both normal and special moves). She was previously able to perform option selects involving standing HP into Houyokusen, so this has been removed. Vertical and Back Jump Frames All characters except Birdie and Zangief: Vertical jump and back jump frames have changed from 3f->4f. Birdie: Vertical jump and back jump frames have changed from 4f->5f. Zangief: No changes to jump frames. These changes reduce the effectiveness of throw tech option selects involving jumping (also known as “jump grab”). Changing forward jump frames would affect the game balance too much so those remain unchanged. Throw Escape Change If you push buttons during the normal throw delayed tech window you are unable to escape throws for 2 frames. Prevents using light attacks to option select with throw escapes. If you execute specific special moves during the normal throw delayed tech window you are unable to immediately escape throws. Each characters V-skills, V-triggers, V-reversals, critical arts, and moves have been set individually. Prevents throw escape option selects involving specific moves such as Shoryuken, etc. Closing All of these new SFV features and game improvements are planned to be ready later this month and we’ll share an exact date soon. More new content, including the Cinematic Story Mode, and game improvements are in the works and we’ll provide those specifics as soon as we can. Cytuj
devilbot 3 682 Opublikowano 10 marca 2016 Opublikowano 10 marca 2016 (edytowane) http://www.capcom-unity.com/haunts/blog/2016/03/10/new-character-alex-and-sfv-update-details Podoba Wam się ten design? Bo mi średnio. Nie pamiętam żeby w 3s był indianinem. Na jednym screenie ma nawet podoby ruch do thawka: Edytowane 10 marca 2016 przez devilbot Cytuj
ornit 2 946 Opublikowano 10 marca 2016 Opublikowano 10 marca 2016 No Alex zawsze tak wyglądał Fajnie jakby dołączył jego kumploszczak Cytuj
devilbot 3 682 Opublikowano 10 marca 2016 Opublikowano 10 marca 2016 Nie pamiętałem tych barw wojennych może na sprajcie słabo widać. Ale i tak trochę THawk clone. Cytuj
ciwa22 856 Opublikowano 10 marca 2016 Opublikowano 10 marca 2016 Faktycznie trochę lipny ten wygląd. Barwy wojenne od zawsze obecne ale ta kwadratowa gęba juhowa. Design z 3sa kozacki, a tutaj trochę kwas. Z(pipi)ali go jak Birdiego. Cytuj
ornit 2 946 Opublikowano 10 marca 2016 Opublikowano 10 marca 2016 Nie jest źle. Przynajmniej wygląda jak wredny skurwesyn Cytuj
devilbot 3 682 Opublikowano 10 marca 2016 Opublikowano 10 marca 2016 (edytowane) W Tatsunoko x Capcom Alex miał lepszy model: Bonus frytki: Edytowane 10 marca 2016 przez devilbot Cytuj
YETI 10 980 Opublikowano 11 marca 2016 Opublikowano 11 marca 2016 Marcowa aktualizacja. Wyzwania Samouczki: Samouczek dla początkujących: 12 lekcji z ruchu postaci, ataków, V-Systemu, rzutó, kontr itd. Samouczek dla średnio zaawansowanych: 11 lekcji z klatek niewidzialności, atakó armor break, recovery opcji anti-air itd. and armor break, recovery, cross-up attacks, anti-air options, etc. Samouczek dla zaawansowanych: 4 lekcje z dashingu i przewagi jaką to robi, potencjał combo itd. Samouczki postaci: 16 lekcji, jedna dla każdej postaci Próby: Próby pozwolą nam zdobyć dodatkową kasę wewnątrz gry za wykonywanie zleconych nam wyzwań o różnym poziomie trudności. Sklep wewnątrz gry Dodano opcję wydawania zarobionej waluty wewnątrz gryOpcja rewanżu sieciowego Dodano opcję błyskawicznego rewanżu w trybach sieciowej gry rankingowejPoprawki lobby 8 osób w lobby, razem z trybem obserwatoraPoprawki błędów: In addition to all of this new content, the following bugs will be fixed in the update: Bug: Sometimes you don’t get EXP from casual matches Bug: On a rare occurrence, if you restart the game after you unlock colors, the colors you unlocked will disappear Oprócz tego, część postaci zostanie zbalansowana. Mowa tutaj o Rashidzie, Chun-Li, Bisonie i Vedze. http://www.pssite.com/news/48445/co-w-marcowej-aktualizacji-street-fighter-v.html 1 Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.