Skocz do zawartości

Street Fighter V


XM.

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 1,7 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
  W dniu 4.06.2016 o 18:26, ciwa22 napisał(a):

Przykro mi, ale smutni panowie od ceferek raczej nie zrozumieją że na całokształt mordoklepki składa się wiele czynników. Jak ktoś lubi singla - odrazu scrub, dżizys.

 

Ale tu nie chodzi o to, zeby nie bylo singla. Niech sobie bedzie. Tyle, ze poprzez nalozenie sie dwoch glownych czynnikow (n-ta czesc gry i roster jak sprzed 25 lat) ten tryb story/single/arcade to beda te same historyjki obrazkowe walkowane od lat, czyli go.wno obesrane. Chyba, ze ktos serio tutej jara sie FANem czy ta laska z brazylii i chce tak bardzo poznac powody dla ktorych wzieli udzial w turnieju.

 

Sory ale czasy filmikow na koncu i fabuly w bijatykach minely bezpowrotnie (nie wspominajac o niskim poziomie i scenariuszach gorszych od klanu). Jak ktos sie jeszcze tym jara to ma 12lat albo kompleks piotrusia pana.

 

Zreszta co capcom moze dac wiecej, niz kilka slajdow na koncu drabiny, jezeli co pare miechow ma zamiar dokladac nowe postacie a to neguje jakakolwiek probe sklecenia ciglosci trybu story.

Opublikowano

Capcom planował tryb story w piątce już od dawna (od kiedy zobaczył jak sie sprzedawał Mortal, w którym ten tryb chwalono). Z tym, że w Mortalu jest on naprawdę spoko i grało się w niego swojsko. Był zupełnie czymś innym, niż Arcade, który swoją droga też był niezły. Czy Capcom jest w stanie zrobić coś na podobnym poziomie? Niby to japońce, specjaliści od mocnych historyjek, ale nie w bitkach. Zresztą Capcom w swoich grach chyba nigdy nie stawiał opowieści na pierwszym miejscu.

 

Dla mnie tryby singlowe (szczególnie arcade z obrazkami na końcu) to zawsze była swego rodzaju inicjacja - wsiąkanie w klimat nowej bitki, poznawanie postaci nie tylko od tej stricte technicznej strony. To wszystko i tak kończyło się versusem, ale on był swoistym punktem kulminacyjnym obcowania z gierką. Tak, dla mnie bijatyki jako gatunek gier, to coś więcej niż zwykle obijanie sobie gęby przez dwóch żywych chłopa. Jak nie pasuje mi klimat, to nie gram nieważne jaki system. Dlatego nie gram już w jarmarkowego Tekkena, nie przepadam za BlazBlue (mimo, że GG lubię). Nowy Mortal z Predatorem, Jasonem i innymi to dla mnie śmiech. Może nie jestem mega hardkorowcem, ale swoje w practice przesiedziałem w różnych bitkach więc, do scruba też mi daleko. Wrukwiłem się jak cholera tym, co Cracpom zmajstrował piątce i z tej racji nie nabyłem Szrota 4. Ale jak tylko wyjdzie jakieś GOTY pod koniec roku pewnie grzechy zostaną wybaczone.

  • Plusik 1
Opublikowano

Jak sobie pomyslę ile trzeba czekać na załadowanie się walki w dotychczasowym trybie story (czy jak to się nazywa) to niech lepiej Capcom sobie te atrakcje wsadzi głęboko w dupę.

Opublikowano

Jak sobie pomysle ile trzeba czekac na zaladowanie sie tej gowniatej grafiki i jeszcze (pipi)owszych plansz w 30 fpsach ( bo bitka sama w sobie jest calkiem spoko ) to tez mi sie zaczyna odechciewac grac w cos wiecej niz VS z Epiciem gdzie mam opcje Rematch. Tym bardziej ze Revelator to jakies wieki swietlne przed Capcomem w kazdym technicznym aspekcie ( grafika, animacja, online, system,)

Opublikowano

Na tyle nikogo ze zawsze jest z kim w tym lobby pograc a gra nawet jeszcze premiery USA nie miala ;f

 

Kolejny aspekt to chyba to ze wole grac w kolko z 20/30 ogarnietymi osobami i UK scena turniejowa niz napierdalac 10 walk z rzedu VS jakas randomowa postac skaczaca jak malpa :/

Opublikowano

Za(pipi)ą tą grę onlajnem, którym nie będzie się dało grać z nikim spoza kraju, w którym się mieszka + za(pipi)isty support jak z poprzednią wersją, do której nie mogłem normalnie zakupić postaci czy grać na ostatnim patchu :/

Opublikowano
  Cytat

 

 

Tym bardziej ze Revelator to jakies wieki swietlne przed Capcomem w kazdym technicznym aspekcie ( grafika, animacja, online, system,)

 

jak się jest zboczonym fanem chińskich bajek i nie dostaje oczopląsu od kolorków i rozbłysków, to na pewno. 

btw. tła w SFV chodzące w 30fps to dramat, ale postacie i ataki z GG animowane w 12fps, żeby ten techniczny majstersztyk wyrobił z całym tym bajzlem na ekranie w 60fps to whoaaa. 

 

co do story, to mogłoby to wyglądać podobnie do tego z A3, z lataniem po świecie, robieniem misji i zdobywaniem skilli

  • Plusik 1
Opublikowano

9W8mblH.png

 

Nn00iEC.png

dCGPXub.png

jW2Z8y3.png

CiNsNzQ.png

  Cytat

 

The SFV Story Expansion is a 3~4 hour experience titled “A Shadow Falls” and will be released at the end of this month as free DLC to all SFV players. The 5 chapter story takes place between Street Fighter IV and Street Fighter III and bridges the events that happen in between the two stories. This is the first time in franchise history that fans will be able to play through this type of cinematic experience in a Street Fighter game. 

The Street Fighter V Cinematic Story Expansion, “A Shadow Falls,” depicts the ultimate battle between the evil Shadaloo organization and the heroic World Warriors who rise up against them. Seven “Black Moons” are deployed by Shadaloo, granting M. Bison unimaginable power and enveloping the earth in total darkness. Seeing the moons mysteriously appear in the sky, Ryu, Ken, and Chun-Li embark on an epic journey around the world to retrieve fragment pieces that are the key to stopping the “Black Moons” before it’s too late. Along the way, they encounter the rest of the World Warriors, each of whom have their own agendas and motivations in mind. The final battle between good and evil begins now… who will RISE UP?

The next related piece of awesome news: all six DLC characters are fully playable in the story mode. That’s right, in addition to Alex, Guile, and Ibuki, that means that Balrog, Urien, and Juri are also playable! The official release of these characters will not be until later in the year, which means everyone will get to play them in advance through this mode. For the DLC characters that haven’t been released at the time the story comes out, those characters shouldn’t be considered final or tournament ready, as they still need to be properly polished and balanced. So, think of this as a free preview of the characters and enjoy playing with them before they get officially released in the other competitive game modes.

Finally, you’ll be able to earn Fight Money from completing the story mode as well! A higher difficulty becomes unlocked after clearing the normal mode, which you can also earn extra Fight Money from:

Normal Mode= 30,000 FM

Extra Mode*= 50,000 FM

TOTAL= 80,000 FM

*Extra Mode (higher difficulty) unlocks after you complete Normal mode

 

In-Game Currency System Changes

We have an important announcement regarding the in-game currency system. We will no longer be introducing Zenny to Street Fighter V as a real money currency option. After extensive testing and development, we came to the conclusion that it was not necessary in order to carry out our original vision for the product. Instead, we will be utilizing the PlayStation Store and Steam stores to carry out real money transactions.

Our plan for the in-game economy of SFV was always to provide players with choice. Fight Money remains as the basic currency that players can earn for FREE through gameplay and utilize to purchase characters and other awesome downloadable content like stages and costumes. For players who want to just purchase the content outright, instead of introducing Zenny, the process will be much more familiar with purchases happening through the established first party infrastructures.

The in-game store will be upgraded with the PlayStation Store and Steam real money purchase options as part of the update in late June. At the same time, the free trial period for Alex and Guile will come to an end as we previously had stated. Players will need to either obtain the characters through Fight Money, real money, or the season pass to continue using them after the update. We hope that everyone has enjoyed throwing down with these fearsome fighters and feels inclined to pick them up after testing them out during the free trial period!

We know fans have also been wondering about how content will be priced, so we created this handy chart which breaks down the content in Fight Money and real money pricing:

 

Fight Money

Real Currency

New Characters

                             100,000

 $  5.99 / € 5.99

New Stages

                                70,000

 $  3.99 / € 3.99

Alternate Stages

                                40,000

 $  1.99 / € 1.99

Story Costumes

                                40,000

 $  1.99 / € 1.99

Premium Costumes

 -

 $  3.99 / € 3.99

 

  Cytat

 

Additional Content in June Update

The premium Battle Costumes for every character released so far will go on sale this month, and will be available for purchase with real currency only. Now everyone will have access to this hunk of a man:

 

Story mode costumes will also be available for purchase this month, meaning you will no longer need to complete the Character Stories to gain access to the content. Story mode costumes can be purchased with either Fight Money or real currency. We’ll be breaking down all of the costumes coming with the June update in another blog this month. There may be even more surprises in store, so stayed tuned!

Future Content

Daily Challenges are currently being re-tooled and optimized for the game, and we will share the new timing of this feature as soon as we more details. The feature will now be called “Targets,” and they will still be daily goals for players to complete and generate Fight Money, which can be used to purchase in-game content like new characters and costumes. New single player modes including Extra Battle and Versus CPU are also in the works. We’ll share more details on these modes and features as soon as we can.

That’s all for now, but stay tuned as we’ll take a closer look at the many June update features in the days and weeks ahead.

http://www.capcom-unity.com/harrisony/blog/2016/06/09/sfv-cinematic-story-and-additional-june-updates

  • Plusik 3
Opublikowano

Jak to sie dzieje, ze kolesie uzywaja padow i wygrywaja z takimi slawami? To sa jakies specjalnie modele czy postac Necalli niekoniecznie jest skrojona pod sticka?

Opublikowano

Luffy też gra na padzie. Podobnie Snakeyes, tylko że ten dodatkowo kręci kółka Giefem na padzie xboxowym co jest dla mnie kosmosem nie do ogarnięcia...Co do Phenoma - czasem zdarza się gracz, któremu system gry wybitnie przypasuje i potem ownuje kogo chce. W pierwszych dniach SFV spotkałem go w rankedach i już wtedy fajnie grał dyktatorem (z tego co wiem to była jego postać w SF4). Wracając do sław i wygrywania to nie przesadzajmy bo ciągle widzimy te same ksywki w top 8 na wszystkich turniejach :) Ja jak zawsze kibicowałem Daigo ale koles zupełnie się posypał grając w losersach z Haitanim.

Opublikowano
  W dniu 20.06.2016 o 13:08, Mejm napisał(a):

Jak to sie dzieje, ze kolesie uzywaja padow i wygrywaja z takimi slawami? To sa jakies specjalnie modele czy postac Necalli niekoniecznie jest skrojona pod sticka?

 

to się dzieje tak, że sporo ludzi gra na padach, nawet ci spośród najlepszych. bywa, że grają na dedykowanych fajterom padach, albo i na starych padach od ps one. bierze się to stąd, że od małolata grali w bitki na  padzie, mieli mało styczności z arcade i mają już utrwalone odruchy. ogólnie stick oferuje większą płynność, precyzje i szybkość inputów, ale nie musi to oznaczać, że na padzie pewnych rzeczy nie zrobisz

 

  Cytat

 

 

Podobnie Snakeyes, tylko że ten dodatkowo kręci kółka Giefem na padzie xboxowym co jest dla mnie kosmosem nie do ogarnięcia...

    

on confirmuje CH d+lp, d+lp w supera giefem

 

sukces phenoma w dwóch setach z fudo polegał na masakrycznej ilości DP, jakie mu wsadził, przerywając pressing miki. nie spudłował żadnym, prócz jednego, ale zrobił go w przeciwnym kierunku przy cross upie więc nie dostał kary, bo był za daleko. fudo baitował troche te jego DP, ale phenom wiedział. ogólnie wykazał się sprytem i grał bardzo zrównowazoną grę, był na fudo przygotowany.

pamiętam, że w pierwszym tygodniu pytam się ukja, czy kojarzy tego phenoma, bo jest na pierwszym miejscu w rankingu i ukjo powiedział, że grał z jego bisonem i jest chuyowy

 

 

  W dniu 20.06.2016 o 13:29, wet_willy napisał(a):
 
Opublikowano
  Cytat

 

 

No jak z nim wygralem to byl (pipi)owy moze juz nie jest?

 

no może tak być, że był chuyowy i po dwóch miesiącach ogrywa fudo dwa sety z rzędu i wygrywa mocno obsadzony turniej. zażył pewnie tajemniczy specyfik, japońscy gracze mu zazdroszczą

 

  Cytat

 

 

Pozatym malo kto gra w SFa na padzie

 

  snake, luffy, alioune, wolfkrone, knuckledu, tampa bison, problem x, imstilldaddy, phenom.......tyle kojarze, przy czym nie kojarze wszystkich i na czym grają.  

Opublikowano

Phenom "zaskoczył" trochę Japończyków ryzykownymi akcjami, których nikt się w pro grze nie spodziewa jak np super na wake upie (jeden z komentatorów krzyknął nawet "witamy w Europie!" :D ) czy też jako jedyny robił backdashe w cornerze.

Opublikowano (edytowane)

a największym zaskoczeniem okazał się chyba jego bison w walce z mago, który w pierwszej walce zmasakrował mu necaliego. wyglądało to trochę tak, jakby mago nie wiedział jak ma grać na bisona. o ile dobrze pamiętam , to żółci gardzą bisonem i nie traktują go jako poważnego zagrożenia na turniejach. btw pierwszy raz widziałem, żeby mago był tak sfrustrowany porażką

 

 

https://youtu.be/jWdhgMhhTco?t=354

 

 

  Pokaż ukrytą zawartość

 

Edytowane przez Kazub

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...