Skocz do zawartości

Street Fighter V


XM.

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

244h synek na liczniku w dote 2 jeszcze jak była w becie,więc z czym do ludzi. Ta gra jest zbyt nudna i czasochłonna,bo musisz spędzić ~1h na taborecie bez wytchnienia i nastawić się na flamerów jak musisz otworzyć drzwi,odebrać telefon,czy się wysrać. Typowy szajs dla frustratów, którzy napinają dupę z powodu kilku pixeli na monitorze crt. Do tego nawet jak grasz dobrze to i tak możesz trafić na ruskich, którzy będą się miotać jakby im dywan spadł ze ściany na podłogę.

 

Za casuala to sto kutasów w dupę i rozważałem cios akrobatyczny,ale napiłem się herbaty i mi przeszło :)

 

Dota to od 10 lat to samo klikadło z inną grafiką i jakoś nie narzekasz. Nie wiem co można zmienić w bijatykach w obrębie jednej serii żeby Cię usatysfakcjonować. Pojedynki małych dzieci na wombatach przy użyciu broni wyciętej z czerstwego chleba ?

Koniec offtopu

 

  • Plusik 1
  • Odpowiedzi 1,7 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

street fighter 5 na bank nie będzie złożony, tak tak.

 

zdajesz sobie sprawe że bijatyki to nisza w porównaniu do esportów? to dlatego są dużo mniejsze pieniądze na turnieje, nagrody itd. niż w jakąś dote i inne klikadełka.

 

500tys dolców na pule nagród w bijatyke to ogromne pieniądze, nic tylko się cieszyć :).

Opublikowano

Ja mam cichą nadzieję, że w związku z pakowaniem przez sony sporo kasy w street fightera zajmą się w końcu promowaniem gry w polsce. Gry z tego gatunku leżą u nas z promocją tak jak Yakuza na zachodzie. Zero reklam,czy standów w marketach oznacza, że gry kupuje tylko garstka zapaleńców rozsianych po całym kraju przez co ciężko znaleźć ludzi do spotkania. Z drugiej strony jak się nie ma adblocka to można odnieść wrażenie,że otworzysz lodówkę,a tam trailery lola i czołgów.

Opublikowano

No niestety, system oparty na kręceniu kółek tudzież czardżowaniu, nie daj boże jakichś parry jak w SF3 nie ma szans przebić się do głównego nurtu. Tzn. SF to jest globalna marka i mainstream, ale tylko na poziomie rozpoznawalności i sentymentu, bo grać to mało kto w to gra. Raczej nie ma tu co przyciągać januszy, którzy potencjalnie mogliby się wgryźć w temat.

Opublikowano

(...)

 

Koniec offtopu

 

 

 

Też chciałbym zakończyć, ale jak na hipokrytę przystało już w następnym poście zaczynasz znowu wypominać o czołgach i o lolach. OK. :thumbsup:

 

 

244h (...)

 

 

 

Wcale nie tak dużo żeby wszystko obcykać. Sorry, że nie mam życia ani cycatej dziewczyny. Spokojnie grałem w klasyczne Tekkeny, Mortale i Street Fightery parę razy więcej.

 

 

(...) Do tego nawet jak grasz dobrze to i tak możesz trafić na ruskich, którzy będą się miotać jakby im dywan spadł ze ściany na podłogę.

 

(...)

 

 

Mute, nerwy niczym zimna stal i jak jesteś serio dobry to możesz wygrać i mieć z tego OGROMNĄ satysfakcję.

 

 

(...) Typowy szajs dla frustratów, którzy napinają dupę z powodu kilku pixeli na monitorze crt. (...)

 

 

 

Ewidentnie sam napinasz dupę z powodu kilku pixeli na monitorze crt. Frustracie. Casualowcu. Synek.

 

 

(...)

 

Dota to od 10 lat to samo klikadło z inną grafiką i jakoś nie narzekasz. (...)

 

 

 

Przynajmniej od 10 lat, a nie od +20. BUHAHAHA! Sam nie grałem w dudu 10 lat temu, więc jest to dla mnie zupełnie nowe doświadczenie. W przeciwieństwie do dreptania w miejscu na kĄsolowym rynku bijatyk.

 

 

(...)

 

Nie wiem co można zmienić w bijatykach w obrębie jednej serii żeby Cię usatysfakcjonować. Pojedynki małych dzieci na wombatach przy użyciu broni wyciętej z czerstwego chleba ?

 

(...)

 

 

 

No widzisz, sam nie wiesz czego chcesz. Jest mnóstwo, ku.rwa, rzeczy.

 

- przywrócić parry (to był dobry standard i powinien zostać; przynajmniej sprawiał, że spamowanie firebali było nieopłacalne)

 

- rewolucyjną innowacją w dwójce były speciale, w trójce był parry system, w czwórce NIC. Wprowadzić coś bardziej innowacyjnego niż wstawianie nowych pasków speciala. Mają budżet na grafików to mogą wprowadzić naprawdę nowe elementy. Spontaniczny pomysł wymyślony na kiblu: możliwość robienia kontr na przyjęciu ciosu na blok (kosztem paska speciala i przy standardowej stracie zdrowia za blok) (odsyłam również do topicu Tekken 7 gdzie piszę więcej co można zmienić w obrębie jednej serii i jakich archaizmów można się pozbyć).

 

- dawać nowe, oryginalne postacie. W Street Fighterze II były nowe postacie względem jedynki, Street Fighterze III były nowe postacie względem dwójki. Uwierz lub nie, właśnie między innymi dlatego były to dobre gry. #bombyprawdy A jeżeli Janusze gejmingu mają sentymenty i chcą się przez następne 30 lat brandzlować nad rozciąganiem Dhalsima i elektrycznymi piardami u Blanki to mogą:

 

 

 

 

- czy naprawdę tworzenie setupów powinno opierać się na skakaniu niczym mario-kangur na sterydach? archaizm i skamielina.

 

- zadbać o dynamikę i płynność zamiast klockowatej wymiany ciosów ze strit fajtera 2

 

- zadbać o balans o balans postaci, W czwórce ewidentnie jedne postacie mordują inne postacie na zasadzie 'papier, nożyce, kamień'. Jak w pos.ranej docie, ale przynajmniej w docie możesz zwerbować team złożony z np. papier, kamień, kamień, nożyce, nożyce. No i dota ma ciągłe, regularne apdejty. Jeżeli jeden hiroł w docie jest przesadzony to po miesiącu zostaje wypuszczana darmowa łatka i (przeważnie) jest git. Tymczasem w Street Fighterze IV trzeba czekać kupę czasu na wersję Super, Ultra, Hiper, Arcade, Deluxe* (*niepotrzebne skreślić) i płacić 200-300 zeta. A i tak przeważnie nic nie jest załatane, poza dodaniem dwóch-trzech postaci z poprzednich odsłon, które prawdopodobnie powinny już mieć wnuki.  :reggie:  Capcom powinno się uczyć jak aktualizować content i integrować ze społecznością graczy od  :newell: . Może wtedy będzie miało pieniążki.  :cebula:  tl; dr: Street Fighter IV to niezbalansowana MOBA w trybie 1 vs 1.

Opublikowano

 

Spontaniczny pomysł wymyślony na kiblu: możliwość robienia kontr na przyjęciu ciosu na blok (kosztem paska speciala i przy standardowej stracie zdrowia za blok) (odsyłam również do topicu Tekken 7 gdzie piszę więcej co można zmienić w obrębie jednej serii i jakich archaizmów można się pozbyć).

 

Ty to chyba ostatnie 20 lat ewolucji bijatyk przespałeś w tym kiblu, bo te "kontry po ciosie na blok" wystąpiły w serii Street Fighter Alpha 1,2,3 i nazywały się, uwaga, Alpha countery, będąc jedą z wizytówek tej podserii :miner:

Opublikowano

No sorry Batman, ale tym tekstem o spamowaniu fireballi (i sugerowaniem, że spamowanie fireballi jest opłacalne) mocno zdyskredytowałeś swoją opinię w tym temacie.

 

- zadbać o balans o balans postaci, W czwórce ewidentnie jedne postacie mordują inne postacie na zasadzie 'papier, nożyce, kamień'. Jak w pos.ranej docie, ale przynajmniej w docie możesz zwerbować team złożony z np. papier, kamień, kamień, nożyce, nożyce. No i dota ma ciągłe, regularne apdejty. Jeżeli jeden hiroł w docie jest przesadzony to po miesiącu zostaje wypuszczana darmowa łatka i (przeważnie) jest git. Tymczasem w Street Fighterze IV trzeba czekać kupę czasu na wersję Super, Ultra, Hiper, Arcade, Deluxe* (*niepotrzebne skreślić) i płacić 200-300 zeta. A i tak przeważnie nic nie jest załatane, poza dodaniem dwóch-trzech postaci z poprzednich odsłon, które prawdopodobnie powinny już mieć wnuki.  :reggie:  Capcom powinno się uczyć jak aktualizować content i integrować ze społecznością graczy od  :newell: . Może wtedy będzie miało pieniążki.  :cebula:  tl; dr: Street Fighter IV to niezbalansowana MOBA w trybie 1 vs 1.

Matchupy w bijatykach istniały od zawsze i raz, że nie ma szansy żeby coś się w tej kwestii zmieniło, a dwa, że nie ma takiej potrzeby. I właśnie całe szczęście, że Capcom wydaje grę w którą można spokojnie grać wiedząc, że za tydzień nie będzie już całkowicie inna oraz że daje grze czas na rozwinięcie się, a samym graczom możliwość, a nawet konieczność zaadaptowania się do tego jak gra wygląda, zamiast słuchać bólu dupy gimbazy na forach internetowych i patchować stuff co tydzień tylko dlatego, że ktoś sobie z czymś nie radzi.

 

I tak jak napisał Qjon - brawo, wlaśnie wymyśliłeś alpha countera. :sorcerer:

Opublikowano

Kontry po ciosie na blok z Alphy są wciąż bardziej do przodu niż Street Fighter II w opakowaniu V. :sorcerer:

 

Jak fireballe w IV nie są opłacalne to czemu MLG pojedynki Sagat vs Ryu wyglądają jak wyglądają?

 

I nikt nie słucha gimbazy w Docie. Przykład: pub scena narzekała na Snajpera, że jest za mocny, pro scena narzekała na Snajpera, że jest za słaby. Boski :newell: ostatecznie zbuffował snipera.

Opublikowano

Nie napisałem, że fireballe nie są opłacalne, tylko że spamowanie nimi nie jest opłacalne. Spamowanie to napierdalanie czegoś bezmyślnie z nadzieją na dobry efekt, takie używanie fireballi w sf4 można mocno ukarać, nawet bez obecności parry. To co widzisz w walkach na wysokim poziomie to nie jest spam, tylko wykorzystywanie tych ciosów do kontroli tempa gry i przestrzeni, przy którym cały czas trzeba mieć na uwadze takie kwestie jak spacing, czy to jakie opcje do skontrowania nas posiada przeciwnik w danym momencie. :)

 

Wiadomo, że sf4 czy w przyszłości sf5 to trochę sf2 w innym opakowaniu, street fighter to w końcu street fighter, core gry jest zawsze ten sam (może poza third strikiem) i tego chcą ludzie (jest przecież masa innych bijatyk, które różnią się od sf znacznie bardziej, niż poszczególne części sf między sobą), z części na część oczekując tylko ciekawych mechanik, które jakoś ten core urozmaicą (w sf4 był to focus attack).

Opublikowano

No ok, ale nawet jeśli miałbyś na myśli to samo co ja, to sugerowanie żeby coś w tym zmienili jest absurdalne, bo fireball game od zawsze stanowił kluczowy element tej serii, nie da się lubić street fightera nie lubiąc go.

Opublikowano

Ja lubię Street Fightera nie lubiąc fireball game. Dlatego gram w SF3 :)

 

 

Co by jednak nie mówić kolejne wersje SF4 to najbardziej zbalansowana bijatyka Capcomu (nie licząc SF1)

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Kupil bym i zrobil skany ale:

 

a: nie chce mi sie wydawac na ten szmatlawiec kasy

b: nie chce mi sie isc do sklepu ze szmatlawcami

c: To tylko kolejny SF z jeszcze wieksza iloscia januszowych udogodnien 

Opublikowano

Musieliby wymyslić jakis dobry system żeby to się dobrze oglądało. Tak jak napisał Ukyo-zamykam-Rifta-(pipi)o gra jest w wuj powolna a w powyższym artykule napewno nie ma nic czego bysmy sami nie mogli się domyslić.

Opublikowano

Nie musi ale wypadalo by miec cos w zastepstwie np System ktory oferuje cos wiecej niz Reversal i Supera. Jak by ten SF byl nastepca SF3 mial parry to bylo by swietnie i polecial bym do sklepu z kasa w zebach :D

  • 3 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...