Opublikowano 15 grudnia 201410 l 244h synek na liczniku w dote 2 jeszcze jak była w becie,więc z czym do ludzi. Ta gra jest zbyt nudna i czasochłonna,bo musisz spędzić ~1h na taborecie bez wytchnienia i nastawić się na flamerów jak musisz otworzyć drzwi,odebrać telefon,czy się wysrać. Typowy szajs dla frustratów, którzy napinają dupę z powodu kilku pixeli na monitorze crt. Do tego nawet jak grasz dobrze to i tak możesz trafić na ruskich, którzy będą się miotać jakby im dywan spadł ze ściany na podłogę. Za casuala to sto kutasów w dupę i rozważałem cios akrobatyczny,ale napiłem się herbaty i mi przeszło Dota to od 10 lat to samo klikadło z inną grafiką i jakoś nie narzekasz. Nie wiem co można zmienić w bijatykach w obrębie jednej serii żeby Cię usatysfakcjonować. Pojedynki małych dzieci na wombatach przy użyciu broni wyciętej z czerstwego chleba ?Koniec offtopu
Opublikowano 15 grudnia 201410 l street fighter 5 na bank nie będzie złożony, tak tak. zdajesz sobie sprawe że bijatyki to nisza w porównaniu do esportów? to dlatego są dużo mniejsze pieniądze na turnieje, nagrody itd. niż w jakąś dote i inne klikadełka. 500tys dolców na pule nagród w bijatyke to ogromne pieniądze, nic tylko się cieszyć .
Opublikowano 15 grudnia 201410 l Ja mam cichą nadzieję, że w związku z pakowaniem przez sony sporo kasy w street fightera zajmą się w końcu promowaniem gry w polsce. Gry z tego gatunku leżą u nas z promocją tak jak Yakuza na zachodzie. Zero reklam,czy standów w marketach oznacza, że gry kupuje tylko garstka zapaleńców rozsianych po całym kraju przez co ciężko znaleźć ludzi do spotkania. Z drugiej strony jak się nie ma adblocka to można odnieść wrażenie,że otworzysz lodówkę,a tam trailery lola i czołgów.
Opublikowano 15 grudnia 201410 l No niestety, system oparty na kręceniu kółek tudzież czardżowaniu, nie daj boże jakichś parry jak w SF3 nie ma szans przebić się do głównego nurtu. Tzn. SF to jest globalna marka i mainstream, ale tylko na poziomie rozpoznawalności i sentymentu, bo grać to mało kto w to gra. Raczej nie ma tu co przyciągać januszy, którzy potencjalnie mogliby się wgryźć w temat.
Opublikowano 16 grudnia 201410 l (...) Koniec offtopu Też chciałbym zakończyć, ale jak na hipokrytę przystało już w następnym poście zaczynasz znowu wypominać o czołgach i o lolach. OK. 244h (...) Wcale nie tak dużo żeby wszystko obcykać. Sorry, że nie mam życia ani cycatej dziewczyny. Spokojnie grałem w klasyczne Tekkeny, Mortale i Street Fightery parę razy więcej. (...) Do tego nawet jak grasz dobrze to i tak możesz trafić na ruskich, którzy będą się miotać jakby im dywan spadł ze ściany na podłogę. (...) Mute, nerwy niczym zimna stal i jak jesteś serio dobry to możesz wygrać i mieć z tego OGROMNĄ satysfakcję. (...) Typowy szajs dla frustratów, którzy napinają dupę z powodu kilku pixeli na monitorze crt. (...) Ewidentnie sam napinasz dupę z powodu kilku pixeli na monitorze crt. Frustracie. Casualowcu. Synek. (...) Dota to od 10 lat to samo klikadło z inną grafiką i jakoś nie narzekasz. (...) Przynajmniej od 10 lat, a nie od +20. BUHAHAHA! Sam nie grałem w dudu 10 lat temu, więc jest to dla mnie zupełnie nowe doświadczenie. W przeciwieństwie do dreptania w miejscu na kĄsolowym rynku bijatyk. (...) Nie wiem co można zmienić w bijatykach w obrębie jednej serii żeby Cię usatysfakcjonować. Pojedynki małych dzieci na wombatach przy użyciu broni wyciętej z czerstwego chleba ? (...) No widzisz, sam nie wiesz czego chcesz. Jest mnóstwo, ku.rwa, rzeczy. - przywrócić parry (to był dobry standard i powinien zostać; przynajmniej sprawiał, że spamowanie firebali było nieopłacalne) - rewolucyjną innowacją w dwójce były speciale, w trójce był parry system, w czwórce NIC. Wprowadzić coś bardziej innowacyjnego niż wstawianie nowych pasków speciala. Mają budżet na grafików to mogą wprowadzić naprawdę nowe elementy. Spontaniczny pomysł wymyślony na kiblu: możliwość robienia kontr na przyjęciu ciosu na blok (kosztem paska speciala i przy standardowej stracie zdrowia za blok) (odsyłam również do topicu Tekken 7 gdzie piszę więcej co można zmienić w obrębie jednej serii i jakich archaizmów można się pozbyć). - dawać nowe, oryginalne postacie. W Street Fighterze II były nowe postacie względem jedynki, Street Fighterze III były nowe postacie względem dwójki. Uwierz lub nie, właśnie między innymi dlatego były to dobre gry. #bombyprawdy A jeżeli Janusze gejmingu mają sentymenty i chcą się przez następne 30 lat brandzlować nad rozciąganiem Dhalsima i elektrycznymi piardami u Blanki to mogą: - czy naprawdę tworzenie setupów powinno opierać się na skakaniu niczym mario-kangur na sterydach? archaizm i skamielina. - zadbać o dynamikę i płynność zamiast klockowatej wymiany ciosów ze strit fajtera 2 - zadbać o balans o balans postaci, W czwórce ewidentnie jedne postacie mordują inne postacie na zasadzie 'papier, nożyce, kamień'. Jak w pos.ranej docie, ale przynajmniej w docie możesz zwerbować team złożony z np. papier, kamień, kamień, nożyce, nożyce. No i dota ma ciągłe, regularne apdejty. Jeżeli jeden hiroł w docie jest przesadzony to po miesiącu zostaje wypuszczana darmowa łatka i (przeważnie) jest git. Tymczasem w Street Fighterze IV trzeba czekać kupę czasu na wersję Super, Ultra, Hiper, Arcade, Deluxe* (*niepotrzebne skreślić) i płacić 200-300 zeta. A i tak przeważnie nic nie jest załatane, poza dodaniem dwóch-trzech postaci z poprzednich odsłon, które prawdopodobnie powinny już mieć wnuki. Capcom powinno się uczyć jak aktualizować content i integrować ze społecznością graczy od . Może wtedy będzie miało pieniążki. tl; dr: Street Fighter IV to niezbalansowana MOBA w trybie 1 vs 1.
Opublikowano 16 grudnia 201410 l Spontaniczny pomysł wymyślony na kiblu: możliwość robienia kontr na przyjęciu ciosu na blok (kosztem paska speciala i przy standardowej stracie zdrowia za blok) (odsyłam również do topicu Tekken 7 gdzie piszę więcej co można zmienić w obrębie jednej serii i jakich archaizmów można się pozbyć). Ty to chyba ostatnie 20 lat ewolucji bijatyk przespałeś w tym kiblu, bo te "kontry po ciosie na blok" wystąpiły w serii Street Fighter Alpha 1,2,3 i nazywały się, uwaga, Alpha countery, będąc jedą z wizytówek tej podserii
Opublikowano 16 grudnia 201410 l No sorry Batman, ale tym tekstem o spamowaniu fireballi (i sugerowaniem, że spamowanie fireballi jest opłacalne) mocno zdyskredytowałeś swoją opinię w tym temacie. - zadbać o balans o balans postaci, W czwórce ewidentnie jedne postacie mordują inne postacie na zasadzie 'papier, nożyce, kamień'. Jak w pos.ranej docie, ale przynajmniej w docie możesz zwerbować team złożony z np. papier, kamień, kamień, nożyce, nożyce. No i dota ma ciągłe, regularne apdejty. Jeżeli jeden hiroł w docie jest przesadzony to po miesiącu zostaje wypuszczana darmowa łatka i (przeważnie) jest git. Tymczasem w Street Fighterze IV trzeba czekać kupę czasu na wersję Super, Ultra, Hiper, Arcade, Deluxe* (*niepotrzebne skreślić) i płacić 200-300 zeta. A i tak przeważnie nic nie jest załatane, poza dodaniem dwóch-trzech postaci z poprzednich odsłon, które prawdopodobnie powinny już mieć wnuki. Capcom powinno się uczyć jak aktualizować content i integrować ze społecznością graczy od . Może wtedy będzie miało pieniążki. tl; dr: Street Fighter IV to niezbalansowana MOBA w trybie 1 vs 1. Matchupy w bijatykach istniały od zawsze i raz, że nie ma szansy żeby coś się w tej kwestii zmieniło, a dwa, że nie ma takiej potrzeby. I właśnie całe szczęście, że Capcom wydaje grę w którą można spokojnie grać wiedząc, że za tydzień nie będzie już całkowicie inna oraz że daje grze czas na rozwinięcie się, a samym graczom możliwość, a nawet konieczność zaadaptowania się do tego jak gra wygląda, zamiast słuchać bólu dupy gimbazy na forach internetowych i patchować stuff co tydzień tylko dlatego, że ktoś sobie z czymś nie radzi. I tak jak napisał Qjon - brawo, wlaśnie wymyśliłeś alpha countera.
Opublikowano 16 grudnia 201410 l Kontry po ciosie na blok z Alphy są wciąż bardziej do przodu niż Street Fighter II w opakowaniu V. Jak fireballe w IV nie są opłacalne to czemu MLG pojedynki Sagat vs Ryu wyglądają jak wyglądają? I nikt nie słucha gimbazy w Docie. Przykład: pub scena narzekała na Snajpera, że jest za mocny, pro scena narzekała na Snajpera, że jest za słaby. Boski ostatecznie zbuffował snipera.
Opublikowano 16 grudnia 201410 l Nie napisałem, że fireballe nie są opłacalne, tylko że spamowanie nimi nie jest opłacalne. Spamowanie to napierdalanie czegoś bezmyślnie z nadzieją na dobry efekt, takie używanie fireballi w sf4 można mocno ukarać, nawet bez obecności parry. To co widzisz w walkach na wysokim poziomie to nie jest spam, tylko wykorzystywanie tych ciosów do kontroli tempa gry i przestrzeni, przy którym cały czas trzeba mieć na uwadze takie kwestie jak spacing, czy to jakie opcje do skontrowania nas posiada przeciwnik w danym momencie. Wiadomo, że sf4 czy w przyszłości sf5 to trochę sf2 w innym opakowaniu, street fighter to w końcu street fighter, core gry jest zawsze ten sam (może poza third strikiem) i tego chcą ludzie (jest przecież masa innych bijatyk, które różnią się od sf znacznie bardziej, niż poszczególne części sf między sobą), z części na część oczekując tylko ciekawych mechanik, które jakoś ten core urozmaicą (w sf4 był to focus attack).
Opublikowano 16 grudnia 201410 l No ok, ale nawet jeśli miałbyś na myśli to samo co ja, to sugerowanie żeby coś w tym zmienili jest absurdalne, bo fireball game od zawsze stanowił kluczowy element tej serii, nie da się lubić street fightera nie lubiąc go.
Opublikowano 16 grudnia 201410 l Ja lubię Street Fightera nie lubiąc fireball game. Dlatego gram w SF3 Co by jednak nie mówić kolejne wersje SF4 to najbardziej zbalansowana bijatyka Capcomu (nie licząc SF1)
Opublikowano 2 lutego 201510 l Pewnie się nie znam, ale te dziobanie energii fugami wykorzystując dmg na bloku, to średnio mi się podoba. Z drugiej strony wymusza gra ofensywną. Sam nie wiem
Opublikowano 2 lutego 201510 l Ja się cieszę,że 5 będzie promować ofensywę i prostu będzie szybsza,bo sf4 jakkolwiek dobry by nie był to jest po prostu wolny i defensywny.
Opublikowano 7 lutego 201510 l "How it will k.o. xbox one" śmiechłem. Kiedy jakieś informacje z tego periodyku wypłyną ?
Opublikowano 7 lutego 201510 l Boze to jest nawet wolniejsze od SF4 xD Po graniu w GG BB DoA to w SF sie grac bez ziewania nie da a co dopiero to ogladac
Opublikowano 7 lutego 201510 l "How it will k.o. xbox one" śmiechłem. Kiedy jakieś informacje z tego periodyku wypłyną ? http://www.greatdigitalmags.com/view/play/3410/play-issue-253
Opublikowano 7 lutego 201510 l Kupil bym i zrobil skany ale: a: nie chce mi sie wydawac na ten szmatlawiec kasy b: nie chce mi sie isc do sklepu ze szmatlawcami c: To tylko kolejny SF z jeszcze wieksza iloscia januszowych udogodnien
Opublikowano 7 lutego 201510 l Musieliby wymyslić jakis dobry system żeby to się dobrze oglądało. Tak jak napisał Ukyo-zamykam-Rifta-(pipi)o gra jest w wuj powolna a w powyższym artykule napewno nie ma nic czego bysmy sami nie mogli się domyslić.
Opublikowano 7 lutego 201510 l E tam (pipi)cie. Nie wszystko musi być po(pipi)anie szybkie jak gry arcsys. Przynajmniej wiadomo co się na ekranie dzieje.
Opublikowano 7 lutego 201510 l Nie musi ale wypadalo by miec cos w zastepstwie np System ktory oferuje cos wiecej niz Reversal i Supera. Jak by ten SF byl nastepca SF3 mial parry to bylo by swietnie i polecial bym do sklepu z kasa w zebach
Opublikowano 24 lutego 201510 l yeah buddy Za(pipi)iście,że charlie to nowa postać,a nie revamp guile'a(ten w takim razie na pewno trafi do gry).No i (pipi)a będzie mój main Śruba
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.