Skocz do zawartości

Street Fighter V


XM.

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Nie przypominam sobie żebym w SF4 czy USF4 miał jakies problemy z połączeniami. Tu Capcom faktycznie dał dupy po całosci. Przecież SF to nie GTAV ani Diablo 3.

  • Plusik 1
  • Odpowiedzi 1,7 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano (edytowane)

Żeby grafika i frame rate nie były dopracowane na premierę... Na niektórych arenach jest płynnie, na innych zaś np; Indie jest źle. Włosy przenikające przez klatkę piersiową(ekran "vs przed walką) np; Ken (2P, bo 1P po lewej stronie jest ok). Sama grafika jest poprawna, szału nie ma.

Edytowane przez Popa
Opublikowano

Nie żebym bronił, ale w sumie należało się tego spodziewać, gra od początku była reklamowana jako produkt, który będzie upgradowany przez całą generacje, nawet takie Halo Master Chief Collection przez pierwsze kilka miesięcy miało du.iaty online.

Opublikowano

Nie 

 

Chodzi o to co mialo byc a nie dziala

 

Czyli pyerdolony online. 250 zeta za gre. Nastepnym razem poczekam i kupie uzywke za pol ceny. Serio nie kumam gadania ze ojej pewnie sie ustabilizuje ze naprawia i trzeba poczekac bo zawsze tak jest. Raz dalem sie naciagnac na hajp 

 

Ta gra kwalifikuje sie pod reklamacje

  • Plusik 1
Opublikowano (edytowane)

Ja mimo problemów z SFV czekałem wczoraj z wypiekami na paczuszkę (zamówiłem do paczkomatu, żeby nawet o 22 po pracy polecieć i odebrać ;)).
Oczywiście paczka nie dotarła, a rano dostałem maila, że mój paczkomat jest przepełniony, nie mogli mi zostawić przesyłki i mam czekać :D:D:D:D

 

Jednym słowem zaliczyłem podwójna wtopę, nie mam gry na premierę i dodatkowo gra jest "trochę" okrojona;)

Edytowane przez raf1ki
Opublikowano

Z reguły bronię Crapcomu, nie narzekalem na piętnaście edycji czwórki, ale wykastrowac grę z połowy contentu i krzyczeć sobie za nią ponad dwie stowy to jawna kpina. Co ja w ogóle kupuję zaopatrujac się w kopię fizyczną? Zdecydowanie kiedyś było lepiej.

  • Plusik 2
Opublikowano

To co wyszło jest wypadkową dealu z Sony i tego że SFIV został wycofany z EVO i prawdopodobnie całego Capcom Pro Tour gra musiała wyjść wcześnie żeby poziom turniejowy był wysoki.

 

Kiedyś było zdecydowanie lepiej :(

Opublikowano

Taka refleksja mnie naszła, że pomimo czysto technicznego niedorobienia (przekłamania w grafie, przenikające się postacie itp.) obecny problem konsolowego SFV leży być może w tym, że gra chodzi na serwerach Sony (jeśli się mylę i Capcom ma własne, to poprawcie), które jak powszechnie wiadomo nie wyrabiają przy wielu tytułach. Problemy z gubiącymi się klatkami podczas gry online, podobnie jak z naliczaniem punktów w rankingu i wyszukiwaniem oponentów miała przecież USFIV w wersji na PS4.

Co więcej - wiem że Naruto nikogo, ale problemy z online są również mocno dokuczliwe w przypadku Storma 4, na co też narzekają ludzie na różnych forach.
Mając to na uwadze bardzo serio obawiam się o kolejnego Tekkena :/
Swoją drogą ku.rwa, żeby nie potrafić zadbać o stałość klatek w grach, gdzie na ekranie jest dwóch chłopków okładających się na pojedynczym tle  z zapętlonymi animacjami, to trzeba być naprawdę ulungiem.

  • Plusik 1
Opublikowano

Analiza z DF - masakra. Chociaż ludzie grający w SF4 na Ps3 powinni być do tego chyba przyzwyczajeni. Nie spodziewałem się, że jest aż tak źle. Mimo to będę grał, najwyżej trzeba będzie rozejrzeć się za jakąś sceną offline w Wawie (może chłopaków z dawnych czasów uda się namówić...).

Opublikowano (edytowane)

najwyżej trzeba będzie rozejrzeć się za jakąś sceną offline w Wawie

 

Mamy przynajmniej 3 osoby grające w to (pipi) póki co :kaz:

 

Problemy z gubiącymi się klatkami podczas gry online

Winny jest kod sieciowy

 

Problem jest taki, że ta gra gubi klatki także offline. To, że panowie z DF podczas kilkunastu minut testów na jednym stejdżu grajac z CPU obserwowali frejmdropy tylko o 1 klatkę jest trochę mało miarodajne. Podczas kilku GODZIN gry z Di w offline Versus pokaźnych frejmdropów mieliśmy kilkanaście/kilkadziesiąt. Wszystko jest mocno losowe, zależy od postaci, planszy, użytych ruchów, być może tego, że graliśmy właśnie w 2-player trybie, a nie tylko z komputerem?

Zresztą wystarczy poczytać zagraniczne fora internetowe, bo nie tylko ja widzę te dropy.

 

Poza tym przypominam, że w grze w trybie 'Story' gramy postaciami w ich alternatywnych strojach. Stroje te będą do kupienia dla gracza za ingame walutę ALE dopiero w marcu, po patchu XD Dlaczego w marcu? To wie tylko Kopką xD

Edytowane przez Qjon
Opublikowano

Stroje będą do kupienia dopiero w marcu, po patchu. Dlaczego? Bo pewnie zresetuje on dotychczasowy postęp i zgromadzoną walutę :kaz:
Jak gubienie klatek jest nawet lokalnie to ja pierdziele. Czyli co, po odpaleniu np. hadoukena czy dowolnego innego ciosu teoretycznie może być sytuacja, że zaczynają dropić fps-y i gra nie rozpoznaje właściwie momentu wciśnięcia bloku przez drugiego gracza?
Dżizas, dobrze że wstrzymałem się nad kupnem tego szrota. Przez pewien czas myślałem nawet nad MC TE2+ specjalnie pod kątem SFV  :)

Gość ragus
Opublikowano

No dobra, a co w sytuacji, gdy gra PC (60 betonowych fpsów) i z plejstejszyn (50 fps beka wnusiu)? Gra synchronizuje rozgrywkę do niższej ilości klatek?

Opublikowano

Dzis gra się super. Z jednym wyjątkiem. Pozdrowienia dla jednego (pipi)anego w dupę Szweda, który gra chyba na wireless i nic się nie da zrobić. Filtruje mi go przez jakosc połączenia "5". Tylko z nim mam slideshow i nic nie daje naciskanie guziczków. Jak widać ludzkie małpy też się zdarzają.

Gość ragus
Opublikowano

Ej no, ładnie ten nowy syf się prezentuje. Dzisiaj practice na padzie do WiiU w oczekiwaniu na jutrzejszego kuriera ze stickiem.

Opublikowano

Napiszę tak. Rozumiem osoby zawiedzione Street Fighterem, brakiem contentu i wadami technicznymi. Ja natomiast jestem z gry bardzo zadowolony. Rankedy gra mi się bardzo dobrze, uczę się gry. Pod względem multi doswiadczenie jest nawet lepsze niż to, które miałem z SF3 czy SF4. Czyli jest wszystko na czym mi zależało (no może oprócz lobby którego nie da się założyć!!!). Dodam, że nie jestem PRO, gram online dla zabawy więc nawet nie zwracam uwagi na te framedropy. Wiem, jednak, że gdybym grał z kims siedzącym obok player vs player to spadki byłyby zauważalne i znacząco wpływałyby na jakosć rozgrywki.

Opublikowano (edytowane)

O! Tak mi się grało z tamtym Szwedem jak Justinowi z tym Ryu. Tylko ja nie mogłem nawet supera na pałę wymaszować. Obecnie gra jest pełna yolo Kenów i Raju czyli powtórka z rozrywki z SF4 ;)

 

 

Od jutra wyłączam graczy PC bo dzis spotkałem Polaka, któremu sprzęt nie wyrabiał i cudem wygrałem w slideshomooo

 

edit: jestem nabem. wie ktos jak się nagrywa filmy z Ps4 i potrafiłby mi to w kilku prostych zdaniach wyjasnić krok po kroku? Zgrałbym jakies walki.

Edytowane przez ornit

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...