Opublikowano 23 lutego 20169 l Ta konserwacja też fajna - najpierw 2x była przedłużana o godzinę po planowym zakończeniu, a teraz poinformowano, że zostanie przedłużona 'indefinitely' https://twitter.com/SFVServer Fajna gra.
Opublikowano 23 lutego 20169 l Poddaję się. Nie gram już rankedów. To (pipi)a NIE MA SENSU!!! Capcom fix your fucking game RageQuit Fighter V!
Opublikowano 23 lutego 20169 l Ja nie wiem, co Ci ludzie z ręką na kablu od neta grają. Masakra jakaś. Pewnie potem chwali się przed kumplami jakie to za(pipi)ste ma staty.
Opublikowano 23 lutego 20169 l Smutne za rage quit powinno być -100 wiadomo że czasami może net paść i nas też zaboli ale jakoś się przeżyje.
Opublikowano 23 lutego 20169 l Rage quit to smutna choroba januszy czyli dzisiejszego pokolenia graczy ktorzy za trofka potrafia innym gre zepsuc. Capcom sam jest sobie w sumie winien dajac trofeum ktore bedzie sprawialo rage quity.
Opublikowano 23 lutego 20169 l Uważam istnienie osiągnięć sieciowych za błąd, ponad połowa rage quitów to chęć uzyskania osiągnięć typu "10 wygranych pod rząd" Edytowane 23 lutego 20169 l przez metalcoola
Opublikowano 23 lutego 20169 l Ale w SSF4 RQ liczyły się jako przegrane! Na razie pozostają mi player matche. Do rankedów wrócę jesli Capcom je naprawią.
Opublikowano 23 lutego 20169 l https://www.youtube.com/watch?v=b67MJsZ8P_4 Kolejna tchórzliwa gnida...
Opublikowano 23 lutego 20169 l Oczywiście Ken. Imo to nie są nawet rage quity. Dzieciaki grają i szanują swoje punkty. Wiedzą, że nie ma kary to co się mają powstrzymywać.
Opublikowano 23 lutego 20169 l Ja to w sumie miałbym to w tyłku, czy ktoś RQ bo na początku i tak chodzi o to żeby nauczyć się grać - więc zaliczenie wina ma małe znaczenie, boli tylko to że nie dostaje się nic kaski. W sumie to świadomość, że ktoś musi zadać sobie trud z wyciąganiem kabla i prawdopodobnie rage'uje gdzieś jak szalony dodaje smaczku wygranej. Tak jak Zetta pisze - winą są w dużej mierze gówniane trofea sieciowe. Ten Ken grał słabo, prawdopodobnie cisnął po trofeum. No ale zapowiedzieli już że to naprawią, więc whatever. Mi po kilku dniach walki z Chun wysiadł lewy kciuk, trzeba się na chwilę przesiąść na kogoś innego
Opublikowano 23 lutego 20169 l to uczucie gdy jesteś tak chu,jowy, że nie spowodowałeś jeszcze ani jednego rage quita
Opublikowano 23 lutego 20169 l Na początku, przez pierwsze dni bardzo ładnie się grało. Teraz to już jakas plaga! ps GGs dla PolishMomochi. Nie wiem kto to. Szkoda, że potwierdziły się moje bóle nt crossplatform bo w trzeciej walce postaci zaczęły korzystać z specjalnych zdolnosci jak teleport Nie wiem czy tylko ja tak mam ale często w ten sposób kończą się dla mnie połączenia z ludźmi grającymi na PC Edytowane 23 lutego 20169 l przez ornit
Opublikowano 23 lutego 20169 l GGs Ornit Nashem nieźle wymiatasz. Muszę więcej grać. Miałem przerwę długą i dopiero wyczuwam o co chodzi w nowych SF. Ale ogólnie giera in plus. Nie jest zbyt skomplikowana dla mnie wcześniej przysiadałem do GGXrd jak wyszło na PC i totalnie nie dałem rady. Edytowane 23 lutego 20169 l przez devilbot
Opublikowano 23 lutego 20169 l No bo GGXrd ma więcej opcji systemowych do samego Bloku i Skoku niż wszystkie SF miały w każdej odsłonie Ornit, Gascan jak wrócę do UK to pogramy kilka godzin.
Opublikowano 23 lutego 20169 l GGs Ornit Nashem nieźle wymiatasz. Muszę więcej grać. Miałem przerwę długą i dopiero wyczuwam o co chodzi w nowych SF. Ale ogólnie giera in plus. Nie jest zbyt skomplikowana dla mnie wcześniej przysiadałem do GGXrd jak wyszło na PC i totalnie nie dałem rady. Tez mi sie podoba jego nash. Tylko brakuje dobrego oklepu na counter crush po szorjukenach i ogolnie QCF+k - za dobre zeby nie uzywac, kombo na hicie, bezstratne na bloku, mixupy, exowy to juz wogole sztos Na krasza siedzi oczywiscie HP cancel QCF+LK, LP MP i specjal do wyboru
Opublikowano 23 lutego 20169 l Cześć. Jak komuś się nie chce odblokowywać kolorków na hard itp bo to głupie, znalazłem trainer do wersji PC. Uruchamiamy trainer z pliku. Potem grę i po prostu wciskamy jakiś klawisz np 0 = one hit kill i farmimy póki działa. Mój upload bezpieczny. Więcej w tym video - https://www.youtube.com/watch?v=1b6gbOs8Viw Edytowane 23 lutego 20169 l przez devilbot
Opublikowano 24 lutego 20169 l Szkoda, że potwierdziły się moje bóle nt crossplatform bo w trzeciej walce postaci zaczęły korzystać z specjalnych zdolnosci jak teleport Nie wiem czy tylko ja tak mam ale często w ten sposób kończą się dla mnie połączenia z ludźmi grającymi na PC Na PC wystarczy alttabnąć, żeby spowodowac desync i dragonbola. Co lepsze, u blaszaka cała walka w dalszym ciągu wygląda normalnie, tylko klapers wtedy cierpi.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.