Skocz do zawartości

Street Fighter V

Featured Replies

Opublikowano

Ta konserwacja też fajna - najpierw 2x była przedłużana o godzinę po planowym zakończeniu, a teraz poinformowano, że zostanie przedłużona 'indefinitely' :kaz:

 

https://twitter.com/SFVServer

 

Fajna gra.

  • Odpowiedzi 1,7 tys.
  • Wyświetleń 130,2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

Opublikowano

Poddaję się. Nie gram już rankedów. To (pipi)a NIE MA SENSU!!!

Capcom fix your fucking game RageQuit Fighter V!

Opublikowano

Ja nie wiem, co Ci ludzie z ręką na kablu od neta grają. Masakra jakaś. Pewnie potem chwali się przed kumplami jakie to za(pipi)ste ma staty.

Opublikowano

Smutne za rage quit powinno być -100 wiadomo że czasami może net paść i nas też zaboli ale jakoś się przeżyje.

Opublikowano

Rage quit to smutna choroba januszy czyli dzisiejszego pokolenia graczy ktorzy za trofka potrafia innym gre zepsuc.

Capcom sam jest sobie w sumie winien dajac trofeum ktore bedzie sprawialo rage quity.

Opublikowano

Uważam istnienie osiągnięć sieciowych za błąd, ponad połowa rage quitów to chęć uzyskania osiągnięć typu "10 wygranych pod rząd"

Edytowane przez metalcoola

Opublikowano

Ale w SSF4 RQ liczyły się jako przegrane! Na razie pozostają mi player matche. Do rankedów wrócę jesli Capcom je naprawią.

Opublikowano

Francuz i Wloch, jakos mnie to nie dziwi.

Opublikowano

Oczywiście Ken.

 

Imo to nie są nawet rage quity. Dzieciaki grają i szanują swoje punkty. Wiedzą, że nie ma kary to co się mają  powstrzymywać.

Opublikowano

Ja to w sumie miałbym to w tyłku, czy ktoś RQ bo na początku i tak chodzi o to żeby nauczyć się grać - więc zaliczenie wina ma małe znaczenie, boli tylko to że nie dostaje się nic kaski. W sumie to świadomość, że ktoś musi zadać sobie trud z wyciąganiem kabla i prawdopodobnie rage'uje gdzieś jak szalony dodaje smaczku wygranej.

Tak jak Zetta pisze - winą są w dużej mierze gówniane trofea sieciowe. Ten Ken grał słabo, prawdopodobnie cisnął po trofeum. No ale zapowiedzieli już że to naprawią, więc whatever.

 

Mi po kilku dniach walki z Chun wysiadł lewy kciuk, trzeba się na chwilę przesiąść na kogoś innego :)

Opublikowano

to uczucie gdy jesteś tak chu,jowy, że nie spowodowałeś jeszcze ani jednego rage quita

 

:/

Opublikowano

Na początku, przez pierwsze dni bardzo ładnie się grało. Teraz to już jakas plaga!

 

ps GGs dla PolishMomochi. Nie wiem kto to. Szkoda, że potwierdziły się moje bóle nt crossplatform bo w trzeciej walce postaci zaczęły korzystać z specjalnych zdolnosci jak teleport :/ Nie wiem czy tylko ja tak mam ale często w ten sposób kończą się dla mnie połączenia z ludźmi grającymi na PC

Edytowane przez ornit

Opublikowano

GGs Ornit Nashem nieźle wymiatasz. Muszę więcej grać. Miałem przerwę długą i dopiero wyczuwam o co chodzi w nowych SF. Ale ogólnie giera in plus. Nie jest zbyt skomplikowana dla mnie wcześniej przysiadałem do GGXrd jak wyszło na PC i totalnie nie dałem rady.

Edytowane przez devilbot

Opublikowano

No bo GGXrd ma więcej opcji systemowych do samego Bloku i Skoku niż wszystkie SF miały w każdej odsłonie

 

Ornit, Gascan jak wrócę do UK to pogramy kilka godzin.

Opublikowano

Możemy sprawdzić powinno działać o wiele lepiej niż GGXrd.

Opublikowano

GGs Ornit Nashem nieźle wymiatasz. Muszę więcej grać. Miałem przerwę długą i dopiero wyczuwam o co chodzi w nowych SF. Ale ogólnie giera in plus. Nie jest zbyt skomplikowana dla mnie wcześniej przysiadałem do GGXrd jak wyszło na PC i totalnie nie dałem rady.

 

Tez mi sie podoba jego nash. Tylko brakuje dobrego oklepu na counter crush po szorjukenach i ogolnie QCF+k - za dobre zeby nie uzywac, kombo na hicie, bezstratne na bloku, mixupy, exowy to juz wogole sztos 

 

Na krasza siedzi oczywiscie HP cancel QCF+LK, LP MP i specjal do wyboru 

Opublikowano

Cześć. Jak komuś się nie chce odblokowywać kolorków na hard itp bo to głupie, znalazłem trainer do wersji PC. Uruchamiamy trainer z pliku. Potem grę i po prostu wciskamy jakiś klawisz np 0 = one hit kill i farmimy póki działa. Mój upload bezpieczny.

 

Więcej w tym video - https://www.youtube.com/watch?v=1b6gbOs8Viw

Edytowane przez devilbot

Opublikowano

Szkoda, że potwierdziły się moje bóle nt crossplatform bo w trzeciej walce postaci zaczęły korzystać z specjalnych zdolnosci jak teleport :/ Nie wiem czy tylko ja tak mam ale często w ten sposób kończą się dla mnie połączenia z ludźmi grającymi na PC

 

Na PC wystarczy alttabnąć, żeby spowodowac desync i dragonbola. Co lepsze, u blaszaka cała walka w dalszym ciągu wygląda normalnie, tylko klapers wtedy cierpi.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.