Skocz do zawartości

Street Fighter V

Featured Replies

Opublikowano
  W dniu 8.03.2016 o 10:13, raf1ki napisał(a):

Kuźwa jaki jestem słaby:D Już z tydzień siedzę w tej brązowej lidze, co dobije do okolic 900lp, to dają mi gościa co ma 1500 i jest lipa, kilka porażek i wracam do punktu wyjścia:D:D:D

Ale fun jest, wczoraj udało mi się zrobić niezły comeback, ja niewidoczne życie, gościu z 2/3 paska, i udało się wygrać :P Jak obejrzałem sobie powtórkę, to miałem niezły ubaw, pojedynek gigantów po prostu:D:D:D:D hehe

 

IMO grając rankedy niewiele idzie się nauczyć gry. Najwięcej daje granie długich setów w battle lounge np first to 5 i ogrywanie się w ten sposób na postacie.

  • Odpowiedzi 1,7 tys.
  • Wyświetleń 130,3 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

Opublikowano

Jak dla mnie rankedy/player matches ze względu na większą różnorodnosć. Jak gram długie sesje z jednym przeciwnikiem łapię się na tym, że przestaję mysleć i robię na pałę to samo.

 

edit: o (pipi)ens! znalazłem na forum srk

mRxldhP.jpg

takie rzeczy tylko na PC

Edytowane przez ornit

Opublikowano

Z wszystkich ludzi z którymi na tym forumku grałem to oficjalnie Ornit jest najmniej (pipi)owy i udało mu się że mną wygrać najwięcej walk. Pozdrawiam

 

Oficjalnie jestem najmniej (pipi)owy i serdecznie zapraszam na serię w(pipi)u do zera :dynia:

Opublikowano
  W dniu 8.03.2016 o 17:11, devilbot napisał(a):

 

  W dniu 8.03.2016 o 10:13, raf1ki napisał(a):

Kuźwa jaki jestem słaby:D Już z tydzień siedzę w tej brązowej lidze, co dobije do okolic 900lp, to dają mi gościa co ma 1500 i jest lipa, kilka porażek i wracam do punktu wyjścia:D:D:D

Ale fun jest, wczoraj udało mi się zrobić niezły comeback, ja niewidoczne życie, gościu z 2/3 paska, i udało się wygrać :P Jak obejrzałem sobie powtórkę, to miałem niezły ubaw, pojedynek gigantów po prostu:D:D:D:D hehe

 

IMO grając rankedy niewiele idzie się nauczyć gry. Najwięcej daje granie długich setów w battle lounge np first to 5 i ogrywanie się w ten sposób na postacie.

 

 

Heh, może racja;) Generalnie jednak największą korzyść osiągnę jak znajdę więcej czasu, bo teraz z tym mam największy problem. Bez regularnego granie nic nie pomoże, wpie(pipi)ol i tak będzie regularny;)

Opublikowano

ale chuyoowo mi idzie w tym stricie :v 

nie umiem zupelnie krecic cwierckolek, glupi hadouken ryju mi wychodzi raz na 2 podejscia. 

slizgaja mi sie palce na tym krzyzaku strasznie. Ukyo ciagle czekam az mnie nauczysz dawac wpie.rdol w stricie <ok>

Opublikowano

xD

 

Jak ten kolega z klasy co chodzi na sekcję piłkarską i zadowolony kiwa grubasów grających w fifę.

Opublikowano

@Farmeros

Mam podobnie. Na DS3 nie miałem żadnych problemów z tym w SSF4, a tutaj już ciężko. Trzeba chyba wyczuć albo wyrobić krzyżak.

W linkach spoko, ale żeby puszczać jeden za drugim to słabo.

 

@kazub

Ciężko wychodzą, ale rundę mu urwałem :D

Opublikowano

Zeby puszczac "jeden za drugim", to trzeba pamietac, ze 

 

1. Nie mozna puscic dwoch pociskow na raz. Ten pierwszy hadoken musi byc w trakcie hit/block stuna, zeby zaliczylo input kolejnego 

2. Trzeba wyczuc timing, bo bufforowanie kolek w tej grze ma male okno, wiec animacja pierwszego pocisku musi byc na finiszu 

3. Ogolnie po wpisaniu specjala nie mozna opozniac buttona, czyli po QCF dajemy punch relatywnie szybko, zeby wszedl hadoken 

 

Mi na przyklad nie zawsze siedzi command throw laury (QCB) po LP lokciu na hicie, kidy chce go zrobic szybko, czyli zaczac animacje jeszcze w trakcie hit stuna lokcia. Przez to czasem go spozniam, albo robie za wczesnie i nie liczy inputa. Czyli podziwiam ludkow grajacych (dobrze) zangiefem  

Opublikowano
  W dniu 9.03.2016 o 12:52, Kazub napisał(a):

Mi na przyklad nie zawsze siedzi command throw laury (QCB) po LP lokciu na hicie, kidy chce go zrobic szybko, czyli zaczac animacje jeszcze w trakcie hit stuna lokcia.

 

Myślę, że ci nie wychodzi dlatego, że jego input to HCB :kaz: Zmienili to już w becie4.

Opublikowano

wroce do tego tematu jak skumam o czym piszecie

anyway dzieki za rady <ok> 

ukyo klepie mnie ale to wszystko w dobrej wierze

dzis wieczorem sie zwachamy na psn kolego <ok> 

Opublikowano

Kazub zapraszam bo pozwolę mu się poruszać potrenować combosy i powiem mu co ma robić to grania na poważnie mam Tastera Ornita Wacho Hayata

 

Yano nie pozwolę się ruszyć bo lubię słuchać jak beczy xD

Opublikowano

Strona nie dziala, wiec ponizej copypasta patch notes

 

 

Pokaż ukrytą zawartość

 

Opublikowano

No Alex zawsze tak wyglądał

alex-d.jpg.jpg

Fajnie jakby dołączył jego kumploszczak

maxresdefault.jpg

Opublikowano

Nie pamiętałem tych barw wojennych może na sprajcie słabo widać. Ale i tak trochę THawk clone.

Opublikowano

Faktycznie trochę lipny ten wygląd. Barwy wojenne od zawsze obecne ale ta kwadratowa gęba juhowa. Design z 3sa kozacki, a tutaj trochę kwas. Z(pipi)ali go jak Birdiego.

Opublikowano

Nie jest źle. Przynajmniej wygląda jak wredny skurwesyn :)

Opublikowano

W Tatsunoko x Capcom Alex miał lepszy model:

 

tumblr_na6ryi8xN51sibomdo3_500.gif

 

 

Bonus frytki:

CdM5YXeW4AMILu-.jpg

Edytowane przez devilbot

Opublikowano

Marcowa aktualizacja.

 

  Cytat

 

Wyzwania

  • Samouczki:
    • Samouczek dla początkujących: 12 lekcji z ruchu postaci, ataków, V-Systemu, rzutó, kontr itd.
    • Samouczek dla średnio zaawansowanych: 11 lekcji z klatek niewidzialności, atakó armor break, recovery opcji anti-air itd. and armor break, recovery, cross-up attacks, anti-air options, etc.
    • Samouczek dla zaawansowanych: 4 lekcje z dashingu i przewagi jaką to robi, potencjał combo itd.
    • Samouczki postaci: 16 lekcji, jedna dla każdej postaci
  • Próby: Próby pozwolą nam zdobyć dodatkową kasę wewnątrz gry za wykonywanie zleconych nam wyzwań o różnym poziomie trudności.

Sklep wewnątrz gry

  • Dodano opcję wydawania zarobionej waluty wewnątrz gry

Opcja rewanżu sieciowego

  • Dodano opcję błyskawicznego rewanżu w trybach sieciowej gry rankingowej

Poprawki lobby

  • 8 osób w lobby, razem z trybem obserwatora

Poprawki błędów:

In addition to all of this new content, the following bugs will be fixed in the update:

  • Bug: Sometimes you don’t get EXP from casual matches
  • Bug: On a rare occurrence, if you restart the game after you unlock colors, the colors you unlocked will disappear

Oprócz tego, część postaci zostanie zbalansowana. Mowa tutaj o Rashidzie, Chun-Li, Bisonie i Vedze.

http://www.pssite.com/news/48445/co-w-marcowej-aktualizacji-street-fighter-v.html

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.