Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Jedynym minusem chains of olympus bylo to ze byly krotkie.

 

Co prawda brakowało jej odrobiny epickości, ale i tak było super <3 

Edytowane przez Rayos
Opublikowano

Jedynym minusem chains of olympus bylo to ze byly krotkie.

 

Co prawda brakowało jej odrobiny epickości, ale i tak było super <3 

Moją pierwszą grą na ps2 był God of War, wydawało mi się, że gra jest długa, aż do momentu gdy na ps3 skończyłem ją w 3,5h. Chains of olympus ludzie chyba w 2,5 kończyli.

  • 2 miesiące temu...
Opublikowano

Zdjęcie SSM na Twitterze. Na zdjęciu aktor mocapowy Kratosa. 

Może po prostu gościu ma dobre układy w firmie i został zatrudniony do nowej roli ze względu na swoją fachowość? Chcę w to wierzyć, bo God of War powinien zakończyć się na "trójce".

Opublikowano

God of War pewnie zmieni mitologię, ale zostawi Kratosa. Mogą zresztą dużo ciekawych rzeczy z nim zrobić. Na przykład postawić na dwóch bohaterów i uczynić Kratosa głównym antagonistą. Motyw ze naprzemiennym sterowaniem nowym protagonistą i "Łysym" byłby ciekawy(finałowy pojedynek też).

Barlog na szczęście jest za sterami, więc cokolwiek zrobią z serią, będzie raczej na dobrym poziomie.

Opublikowano

Ja Wam mówię, że nie będzie żadnej nowej mitologii tylko remake pierwszej części. Czuję to w kościach. 

Przestań, proszę. 

 

Jestem za tym, żeby studio pozostało przy formule serii, trochę się nią pobawiło, ale tworząc nową markę! 

Thor jest obecnie modny, więc niech gra czerpie z nordyckich mitologii, a grecką zostawi w świętym spokoju. 

Opublikowano (edytowane)

Ja Wam mówię, że nie będzie żadnej nowej mitologii tylko remake pierwszej części. Czuję to w kościach. 

Przecież to byłaby beka na 102. xD

 

Już to kiedyś pisałem, dla mnie serią God of War się skończyła z 3. Z inną mitologią to nie będzie to samo, ale z Kratosem to już będzie kotlet, bo ileż można. :dunno:

 

@nobody

To przygodowa gra akcji. :cool::lapka: 

Edytowane przez suteq
Opublikowano

jak ta wg ogólnego top 20 PSX gdzie obok Dead Space, widniał TWD od TT, oraz GOW3 i MGS4 to pewnie tak

 

Amerykanie odpowiedzieli na to w 2005, nie rozumiejąc zamysłu Japończyków, a koncentrując się na płynności story. 

 

Ale to jest jest raczej problem czy przez przynależność gatunkową definiujemy charakterystyczne ficzery związane z replayability, czy realny gameplay, czyli podział na styl i licznik combo, juggle, osobne areny z tonami przeciwników. A to mają obie te serie.

 

Dla mnie to po prostu dwie osobne szkoły, z których jedna się nie sprawdziła (sam wolę DMC).

 

czy zamiast pajacować, nie lepiej przytaknąć temu co napisał ten inteligentny user?

 

dobra, spoko, znam odp.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...