Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ale jak dorośnie to niech te rude włosy sobie zetnie, albo przywdzieje jakieś okrycie na głowę :reggie:

 

jeśli to ma być młody Thor, to nie wypada by nie zapuścił nawet i rudej brody.

Ja pjerdolę, w GOW5 będziemy grać doyebanym Yano :obama:

Opublikowano (edytowane)

@Farmer

dobre zmiany - tak. nie zmiany wprowadzające regres do systemu (zbyt bliska kamera, uniemożliwiająca np. dobre juggle, cinematic experience zamiast czystego gameplayu).

 

może ten post nie umknie uwadze hejterów hejterów

Edytowane przez nobody
  • Plusik 1
Opublikowano

Ten mały to może pawciokratos?

Nie wiem czemu mnie to śmieszy. xD

Opublikowano

@Farmer

dobre zmiany - tak. nie zmiany wprowadzające regres do systemu (zbyt bliska kamera, uniemożliwiająca np. dobre juggle, cinematic experience zamiast czystego gameplayu).

 

może ten post nie umknie uwadze hejterów hejterów

Z tą kamerą to możesz mieć rację ale tak jak pisałem: za mało widzielismy. Może ustawienie kamery zmienia się w zależności od sytuacji. Walka z trolem mogła być wyjątkiem. Może te ustawienie kamery dziala na subbosów, a starcia z minionami będzie wyglądać zgoła odmiennie. Kamera się cofnie i bedzie stary, dobry GoW plus młody będzie nas wspomagał magią jak już ktoś to pisał. Nie jestem specem od slasherów ale stary system sprawdzał się wcześniej wg mnie. Co wy byscie chcieli? Na jakim systemie walki powinien wzorować się Kratos? Dyskutujmy.

Opublikowano (edytowane)

 

 

Co wy byscie chcieli? Na jakim systemie walki powinien wzorować się Kratos? Dyskutujmy.

Byśmy chcieli filmik gdzie walki jest trochę więcej. Taki materiał dali = taki materiał komentujemy i możemy mieć "ale" co do niektórych aspektów bo jest to mimo wszystko duża zmiana ( czy na lepsze, czy na gorsze, tylko gdybanie i żeby nie było jestem jak najbardziej za kazda zmianą w tej serii). Lepsze to niż byśmy przez 5 stron starli się pod względem grafiki, a o gameplayu zero jak to miało miejsce w przypadku każdego innego exa od Sony. 

Jak będzie tak jak mowisz - kamera sie oddala do walki, a tak prezentuje sie tylko podczas eksploracji to akurat mi pasuje. Ale na ten moment walka na razie wyglądała tak jakby Joel napier.dalał łomem lub cegłą tylko tutaj jest Kratos i topór bo niż prócz dwóch zamachów orężem nie pokazali. 

Edytowane przez XM.
Opublikowano

@Farmer

dopóki nie wyczytałem newsa że gówniak ma nam towarzyszyć fabularnie więcej, miałem nadzieję że ta kamera będzie nam towarzyszyć wyłącznie do czasu ich rozdzielenia, oraz w "spokojniejszych" fragmentach eksploracji. nie chodzi o to że centralne tpp jest złe, bo MGR pokazał że combat też może

być wtedy fajny. mam nadzieję że jeszcze ją oddalą w czasie starć i pokażą coś więcej w tej kwestii.

 

pod względem postaci i settingowo zmiany są bardzo w porządku. 

Opublikowano

Ja mimo wszystko o efekt końcowy jestem i tak spokojny bo to, że gra zarządzi było wiadome w momencie potwierdzenia powrotu Cory'ego Barloga. Byleby tym razem został i skończył całą trylogię bo skakanie za każdym razem po innych game directorach w połowie przypadków wyszło bardziej niz hóiowo ( III, A i ChoO).

Opublikowano

 

@Farmer

dobre zmiany - tak. nie zmiany wprowadzające regres do systemu (zbyt bliska kamera, uniemożliwiająca np. dobre juggle, cinematic experience zamiast czystego gameplayu).

 

może ten post nie umknie uwadze hejterów hejterów

Z tą kamerą to możesz mieć rację ale tak jak pisałem: za mało widzielismy. Może ustawienie kamery zmienia się w zależności od sytuacji. Walka z trolem mogła być wyjątkiem. Może te ustawienie kamery dziala na subbosów, a starcia z minionami będzie wyglądać zgoła odmiennie. Kamera się cofnie i bedzie stary, dobry GoW plus młody będzie nas wspomagał magią jak już ktoś to pisał. Nie jestem specem od slasherów ale stary system sprawdzał się wcześniej wg mnie. Co wy byscie chcieli? Na jakim systemie walki powinien wzorować się Kratos? Dyskutujmy.

 

Słuchałem relacji tvgry z godzinnego pokazu i mówił typek, że kamera cały czas jest za plecami bohatera, ani razu się nie zmienia na tradycyjną. 

Opublikowano

http://www.jeuxactu.com/god-of-war-on-a-revu-papy-kratos-et-on-a-de-nouveaux-details-104578.htm 

 

 

 The behind closed doors demo was more about showing the exploration side of the game.
- He asked whether the game was running on PS4K but Cory Barlog confirmed that it was running on a regular PS4.
- He asked him whether the game will have a skill tree and Cory Barlog was reluctant to answer and didn't neither confirm it nor deny it. He only replied that they are still working on that aspect.
- The axe is not only helpful in combat, but also in exploration, like collecting objects and items: for example there is a distant object that you can't reach or you need to walk for some time to get it, just throw your axe on it and call it back, it will bring the object with it.
-The axe has really amazing complex combos connecting the throwing and the recovering of it: You hit an enemy with the axe or other weapon, you throw your axe on the enemy (you can probably continue punching him or beating him with another weapon) then you jump, and instantly call your axe midair and beat him or finish him from the airs.
Opublikowano

A mi sie jeszcze przypomnialo, ze duzo (szczegolnie w pierwszym GoW, gdzie byla to nowosc jak na standardy gier) robily same ostrza. Pomysl na umieszczenie dwochow poteznych tasakow na lancuchach byl mega kozacki i czuc bylo power i brutalnosc takiej broni. Poki co w nowej odslonie dostajemy siekierke :reggie: Mam nadzieje, ze postaraja sie lepiej.

Opublikowano

Jak było z fabułą w LP3? Bo to własnie te same typy za nia odpowiadają w GoWie. Mam Nadzieję, że Cory ich tam piłuję mocno.
gowwriters_zpsyu5gbixv.jpg

Opublikowano

Czyli wszyscy zgadzamy się co do jednej kwestii. Pokażą urywek z samej (konkretnej) walki i bedzimy wiedziec na czym stoimy. Mam tylko nadzieję, jak wszyscy zresztą, że GoW to nadal slasher, a nie TLoU. 

  • Plusik 1
Opublikowano

Jak na moje LP3 niczym sie nie bronila, fabula  o ktorej zapominasz na drugi dzien to tez nic dobrego(standardowy poziom capcomu). Nie odbieram im szansy, ale jestem nastawiony sceptycznie.

Opublikowano (edytowane)

Cory wspominał też, że dzieje się to we wczesnym okresie tworzenia panteonu bogów nordyckich, więc jeszcze się okaże, że łysy straci oko i będzie Odynem, tym bardziej, że rudy naprawdę może okazać się Thorem, skoro w pokazie podczas dialogu pojawia się też taka linijka: "That dull hammer doesn't scare me" xDDD

Co do walki, moim zdaniem skupiają się na zupełnie innym stylu, wątpię w takie ilości mięsa armatniego jak wcześniej, nie będzie też szybkich broni, wszystko wskazuje na bardziej skupiony system walki, pasujący do obranego stylu prowadzenia kamery. Oczywiście ten troll z pokazu to zwykły przeciwnik.

Wygląda też na to, że leveling dotyczy dzieciaka tylko, poza tym będzie pełnij rolę supportującą, nie musimy niańczyć go podczas walk - dalej myślę, że przynajmniej część systemu magi zejdzie na rudego (tym bardziej, że przycisk z akcjami dla niego to któryś ze spustów).



 

Edytowane przez Hendrix
  • Plusik 1
Opublikowano

W tym przypadku zmiany są potrzebne, ale żeby od razu robić The Skyrim of Us ze slashera? Pożyjemy zobaczymy, na razie wszystkie rozkminy oparte są na jednym filmiku i kilku przeciekach.

Opublikowano

M.in o systemie walki
 

 

 

It also introduced the axe, Kratos’s only weapon in the demo. Davis said this is an entirely new combat system which uses R1 and R2 at its core to deliver traditional melee attacks, but also includes short, medium and long-range attacks with the axe. The combination of axe and general strikes mirrors the depth of combat in the older games with the chain-swords, but we only saw a taste of what’s going to be eventually available.

The axe is going to play a big part in God of War, and not just in combat. Kratos can use it, for example, to smash chests and other points of interest in the environment to gather resources.

During the troll fight, Kratos smashes the ground with his axe. If you watch the video, you’ll see all the axe attacks are blue, denoting frost attacks. The trolls attacks are red, as they’re fire-based. Davis only touched on this, but there’s obviously a lot we’re not being told yet about different weapons and elemental damage, but you can wait. You don’t have much choice, I guess.

 

 

The takeaway was clear. Destroying monsters is all well and good--and there will be plenty of them in this game, no doubt--but his ideas of parenthood and the way generations impact one another has turned more introspective. The old Kratos was an angry man lashing out at his deadbeat dad. The new one is trying to set a good example and prepare his son for the larger world. It's a resonant theme even set against the extreme conditions of this setting.

F77bV9Z.png

Qw4qcnX.png

 

 

 

Blood and Gore
Strong Language
Intense violence
Nudity
Strong Sexual content

jhzLc.gif

 

Cory w wywiadzie dla IGNu wspomina o wielku ukrytych smaczkach/spoilerach podczas calego gameplau i proszę - przez całe demko postac Kratosa i pawcia jest obserowana przez jakiegoś pedofilka:
b1SMqCa.gif

 

Bootki z GOW III zaliczają powrót:

 

 

  • Plusik 3

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...