Opublikowano 13 czerwca 20177 l Przerazony Kratos to oksymoron, Kratos podjarany chyba wyobrazal juz sobie ze zaraz bedzie mial buty z wezowej skory.
Opublikowano 13 czerwca 20177 l No może przesadziłem. No, ale wyglądał, że jest w niekomfortowej sytuacji.
Opublikowano 13 czerwca 20177 l W niekomfortowej sytuacji to byłby wąż gdyby wiedział kim jest Kratos i co zrobił w Grecji. Gówniak przetłumaczył, że wąż chce pomóc, a pewnie było coś w stylu: "Ożeż (pipi)a, zaraz będę robił za mokasyny"
Opublikowano 13 czerwca 20177 l Panel skończony, świetna rozmowa (jak będzie zarchiwizowany to wrzucę).Btw.Głos syna Kratosa to: Sunny Suljic - dzieciak właśnie zagrał u Lanthimosa w The Killing of a Sacred Deer, SSM miało nosa do castingu.
Opublikowano 13 czerwca 20177 l Raczej rozmawiali o samej produkcji gry i studiu, w końcu tego panel dotyczył. Oczywiście dalej Cory potwierdza, że gra będzie na jednym ujęciu, na pytania fabularne starali się w ogóle nie odpowiadać, więc kiedy padło pytanie o Thora i Lokiego wszyscy byli cicho.Rozmowa trwała prawie godzinę, więc jeśli kogoś interesuje temat, to serio polecam.
Opublikowano 13 czerwca 20177 l Pewnie chodzi o to że akcja będzie cały czas krążyć wokół ojca i syna, bez rozłąk.
Opublikowano 13 czerwca 20177 l Co w przypadku gry video oznacza na jedynym ujeciu? To co w filmach przecież, zero cięć czy przejść do czarnych ekranów.
Opublikowano 13 czerwca 20177 l to jeden z nielicznych patentów serwowanych w ramach tzw. "cinematic expierence", który bardzo lubię
Opublikowano 13 czerwca 20177 l Bez loadingów, płynnymi przejściami ze scenek do gameplayu i odwrotnie, a same scenki nie będą miały cięć. Przypomnijcie sobie MGS Ground Zeroes.
Opublikowano 13 czerwca 20177 l Tak, to oznacza, że loadingów też nie będzie.Ale hej, od kiedy gry przeniosły się w 3D, to naturalnie imitują techniki filmowe, przecież editing/montaż jest bardzo ważnym elementem wszystkich cutscenek (i nie tylko, praca wirtualnej kamery ogólnie jest ważna).Jeśli GoW rzeczywiście nie będzie miał cięć, będzie to wielkim osiągnięciem, zresztą już na tym panelu rozmawiali jak ciężkie były sesje motion-capture, które de facto były złożone z samych długich single-cutów, co wymagało dużo przygotowań od aktorów (gra ma full body capture).edit:Powiedziałem, że wrzucę, to wrzucam:https://www.youtube.com/watch?v=khbpeMZhpHM Edytowane 13 czerwca 20177 l przez Hendrix
Opublikowano 14 czerwca 20177 l szkoda tej kamery. nadal jest zbyt blisko, choć mam wrażenie że i tak dalej, niż na pierwszym gameplayu. system jest świeży i fajnie, ale t.j. było do przewidzenioa, sporo traci na zróżnicowaniu względem poprzedników (gdzie juggle i przycisk skoku? xd) przypominam co można było odpjerdalać np. w GOW2&3, mając skilla i trochę pomysłów nie. nie chodzi o to, by było jak zawsze taka kamera podczas większości walk byłaby IDEALNA zoom podczas eksploracji i finisherów jest ok Edytowane 14 czerwca 20177 l przez nobody
Opublikowano 14 czerwca 20177 l mam nadzieje, że fabularnie bedzie tak, że guwniak zginie pod koniec, przez co kratos sie w(pipi)i i w kolejnych czesciech pojdzie rozyebac caly ten nordycki swiatek w drobny mak w najbardziej brutalny sposób jaki istniejebo jak kratos sczeźnie i guwniak zostanie glownym bohaterem to xd
Opublikowano 14 czerwca 20177 l mam nadzieje, że fabularnie bedzie tak, że guwniak zginie pod koniec, przez co kratos sie w(pipi)i i w kolejnych czesciech pojdzie rozyebac caly ten nordycki swiatek w drobny mak w najbardziej brutalny sposób jaki istnieje bo jak kratos sczeźnie i guwniak zostanie glownym bohaterem to xd E tam, gówniak jest w takim wieku, że po śmierci Kratosa i bzyknieciu w przyszlosc 10 lat mogę z niego zrobic dobrego koksa. Nie ma co patrzyć ze teraz wyglada jak melepeta.
Opublikowano 14 czerwca 20177 l wyglada jak ten tytan w tle. Waza z Kratosem? Wtf Edytowane 14 czerwca 20177 l przez XM.
Opublikowano 14 czerwca 20177 l O 3 w nocy trailer był spoko, ale nic ponadto. Na chłodno obejrzane jeszcze 2 razy i jaram się w fhój. Mądrzejszy, bardziej doświadczony Kratos to akurat plus, bo już ten wiecznie wnerwiony sukisyn z poprzednich części już się przejadł. System walki wygląda kozacko - dostrzegam tu nieco inspiracji grami From więc suuuuper. Za(pipi)isty jest motyw z rzuceniem toporkiem i napierdzielanie później z piąchy. Liczę też na pokaźny bestiariusz. Jedyny minus jaki dostrzegam to, że przy tej kamerze i rozgrywce to chyba już na amen zrezygnują z elementów platformowych znanych poprzednich części. Na zwiastunie widać moją ulubioną "automatyczną wspinaczkę", więc raczej pod tym względem akurat będzie cinematic experience. Trochę szkoda - nie żeby w poprzednich częściach, te fragmenty były jakieś wybitne, ale... były i można było przez źle się skrzywdzić przez źle wymierzony skok. ;) Edytowane 14 czerwca 20177 l przez Cedric
Opublikowano 14 czerwca 20177 l Ja na razie nie krytykuje kamery czy systemu walki bo tak na prawdę nic jeszcze nie wiemy. Dadzą gameplay z czystej walki albo demo jak w przypadku poprzednich odsłon i wszystko będzie wiadome.
Opublikowano 14 czerwca 20177 l Cieszę się że zupełnie zmienili rozgrywkę, God of War to jedna z moich ulubionych serii ale części w formule kwadrat kwadrat trójkąt starczy.
Opublikowano 14 czerwca 20177 l Gracze... Zmienili GoW, zle bo zmiany. AC origins, zero zmian tyż zle. xD Edytowane 14 czerwca 20177 l przez U Heisenberg U
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.