SlimShady 3 438 Opublikowano 16 czerwca 2017 Opublikowano 16 czerwca 2017 Jesli okaze się, ze go.wniak jest Thorem to jak najbardziej moglby go zastapic w potencjalnych, przyszłych odsłonach. Cytuj
XM. 11 036 Opublikowano 16 czerwca 2017 Opublikowano 16 czerwca 2017 W ogóle główny motyw muzyczny dwie klasy lepszy niż z oryginalnej trylogii. Dzień w dzień po parę razy słucham. Cytuj
Pupcio 18 649 Opublikowano 16 czerwca 2017 Opublikowano 16 czerwca 2017 no c0rwa jak wyłania sie ten wężor i odpala sie theme song 1 Cytuj
Hendrix 2 731 Opublikowano 16 czerwca 2017 Opublikowano 16 czerwca 2017 Ano, McCreary robi dobrą robotę - zapowiada się świetny soundtrack. Cytuj
bloody_gipsy 70 Opublikowano 16 czerwca 2017 Opublikowano 16 czerwca 2017 Co wy z tym thorem? Kto by chciał grać w gowa thorem? Cytuj
Whisker 1 454 Opublikowano 16 czerwca 2017 Opublikowano 16 czerwca 2017 Ja to widzę po prostu w formie souls like, nawet gameplay z e3 idealnie to pokazywał :) jest moda na tego typu gry i z prędkością NiOh uda się to zrobić :) Cytuj
milan 7 022 Opublikowano 16 czerwca 2017 Opublikowano 16 czerwca 2017 Strasznie mnie intryguje ta scena w której kratos powtarza w zamysleniu 2 raz słowo "truth?". Czekam. Cytuj
Mikołaj 348 Opublikowano 16 czerwca 2017 Opublikowano 16 czerwca 2017 Nie mogę napatrzeć się na tę scenę z wężem. Spektakularne, to wrażenie bezsilności i przytłoczenia jakie tutaj odczuwam przyprawia mnie o bonera. Czekam na kolejnych gigantów. To będzie kot. Cytuj
Figaro 8 302 Opublikowano 18 czerwca 2017 Opublikowano 18 czerwca 2017 (edytowane) Dużo bardzo fajnego infa: Combat is still fast and bloody, the focus has just shifted slightly This is not Dark Souls: Odin Edition. Kratos can still slice, dice, hack and wreck with the best of them. His personal reach might no longer match that of his old Blades of Chaos days (though there’s good reason for his switch to an axe), but in the demo I saw today he was clearly as fast, ferocious, fearsome and flowing as he was back in Greece. His attacks have more direct, heavy impact nowadays, but his crowd-control efficiency remains supreme. Fear not. When you want to spill blood, it will be spilled. And when you need to deal with threats from further afield, hey, you’ve got a son with a bow. There’s a definite Zelda element, philosophically at least He describes the new God of War as being in the spirit of a classic, fantasy adventure game. Specifically, he describes the joy of spotting a crack in a wall, dropping a bomb to blow it open, and discovering the magic of a brand new area, hidden in plain sight the whole time. That’s how God of War is approaching exploration. It certainly isn’t an open-world game by any means, but it does contain many hidden sights off the beaten track. Find the means to discover them, and you’ll be treated to all kinds of new delights, none of them vital to your journey, but all of them enriching it in some way, be that by additional narrative context, or simply revealing a cool new part of the world. Kratos’ origins will not be forgotten Referencing this, Barlog tells me that in God of War’s narrative, all mythology exists simultaneously, distinct from, but respectful of, all the rest. Don’t expect the original God of War trilogy to be entirely forgotten. There will certainly be a character or two in the new game who knows of Kratos’ origins. QTEs are over. Control is now yours Barlog admits, as QTEs are discussed, that he was tired of God of War’s trademark, cinematic combat trick by the end of the second game. Thus, they’re not coming in anything like the same capacity, in the new one. That’s not to say that there won’t be huge, stand-out takedown moments. It’s just that from now on, they’ll be under the player’s control, triggered by the same actions and agency as everything else in the game. There’s a grab button. There’s a ‘hit with axe’ button. Players know how to use such things, so Barlog is going to trust them to know how to combine them at the right time for the right, destructive purpose. Much as God of War’s exploration won’t hint or dictate with collectible checklists or leading waypoints, its violence is going to let the player carve their own path. Edytowane 18 czerwca 2017 przez Figaro 4 Cytuj
nobody 3 504 Opublikowano 18 czerwca 2017 Opublikowano 18 czerwca 2017 God bez qte i lepszą siłą ciosów? Ok ze statusu meh, szkoda fajnego settingu, gra wskakuje do ok może będzie z tego choć gierka 8. Nie no drastyczne ograniczenie qte brzmi cudnie. Cytuj
Gość Orzeszek Opublikowano 18 czerwca 2017 Opublikowano 18 czerwca 2017 (edytowane) ale co wy jakies tęgie rozkminy uskuteczniacie jak pod trailerem jest napisane jak dzieciak się nazywa? chyba nie spodziewacie się jakiegoś drugiego dna fabularnego w god of warze? wygooglujcie sobie kim jest gówniak i po tajemnicy xd Edytowane 18 czerwca 2017 przez Orzeszek Cytuj
SlimShady 3 438 Opublikowano 18 czerwca 2017 Opublikowano 18 czerwca 2017 Seria dosyc mocno sie zmieni, wiec nic nie stoi nie przeszkodzie zeby fabula opowiadala o czyms wiecej niz o wkuhwionym kratosie. Jest tez opcja, ze rudy dzieciak bez duszy nie zdaje sobie sprawy kim tak naprawdę jest, a to jak sie nazywa to akurat najmniejszy problem. Cytuj
Pupcio 18 649 Opublikowano 18 czerwca 2017 Opublikowano 18 czerwca 2017 fajnie że pojawią sie jakieś postacie ze starej trylogii, chociaż tylko atena mi przychodzi do głowy Cytuj
Nemesis 1 272 Opublikowano 18 czerwca 2017 Opublikowano 18 czerwca 2017 Nie tylko. Jeszcze może pojawić się Afrodyta xD Ciekawe czy i tym razem pojawia się mini-gierki xD Cytuj
XM. 11 036 Opublikowano 18 czerwca 2017 Opublikowano 18 czerwca 2017 https://pbs.twimg.com/media/DCnlPvPUAAA6mph.jpg:large Cytuj
Mikołaj 348 Opublikowano 18 czerwca 2017 Opublikowano 18 czerwca 2017 https://pbs.twimg.com/media/DCnlPvPUAAA6mph.jpg:large Znów nie ma po polsku. Mam wrażenie, że prędzej czy później będziemy grać tym młodym. Zabieg tlou Cytuj
Hendrix 2 731 Opublikowano 21 czerwca 2017 Opublikowano 21 czerwca 2017 Kolejny ciekawy wywiad z Corym - tym razem Glixel:http://www.glixel.com/interviews/it-has-to-be-personal-says-god-of-war-creative-director-cory-barlog-w488948W wywiadzie wspomina, że to zdecydowanie największy GoW jaki powstał, powraca na chwilę do czasów pracy nad Mad Maxem: Fury Road oraz zdradza, że od czasów GoW3 minęło kilka stuleci. Zresztą jest wiecej ciekawych wątków jak to, że musiał przekonywać wszystkich, że postać syna musi być obecna, bo inaczej: There was a time at the beginning of this project where it looked like it was going to be so big and so difficult that we were encouraged to really consider scoping this thing down. It was suggested that maybe the son was something that we shouldn't do – and to me he's really the core of the game. But I did the due diligence and looked at what I would do if I didn't have the son in there. Literally the only thing I could think of was the most expensive art house game of all time. Y'know, All is Lost. It would be just Kratos, he never says anything, all the other characters speak in a different language and they very rarely speak. It would be 20 hours where nobody talks. It would have either sucked or have been really amazing. Cytuj
II KoBik II 2 635 Opublikowano 24 czerwca 2017 Opublikowano 24 czerwca 2017 Jak tu nie byc fanbojem giereczek? Sztosiwo ten nowy God of War. Bardzo chce to juz ograc. Cytuj
MBeniek 3 260 Opublikowano 28 sierpnia 2017 Opublikowano 28 sierpnia 2017 Sony Santa Monica’s God of War will come out early next year, and we still have quite a few months to wait, but today Sony Interactive Entertainment Vice President of Marketing Asad Qizilbash was at the GameStop Expo in Las Vegas to talk about the game. According to Qizilbash Sony Santa Monica has a “phenomenal” team working on God of War, and that gives them confidence. Early footage shows that they’re in “The right place” and he feels that people are going to be blown away. We also hear that differently from the previous games of the series, what the development team really wants people to feel is caring for Kratos in the quieter moments. Combat has changed as well: it’s no more one versus many, but more focused on one versus one or versus two. It’s more personal, strategic and visceral. It’s also going to be “the most brutal God of War ever.” Interestingly, Kratos’ Leviathan Axe has been forged by the same dwarfs that made Thor’s hammer (Sindri and Brokkr), and Qizilbash confirmed that it can be upgraded. Bardziej brutalne niż trójka? Myślałem, że teraz Kratos trochę zluzuje. Gameplay i trailer wskazywał na trochę spokojniejszą dynamikę. Ale widocznie z czasem znowu będzie miał powód, aby być na pełnym wkur.wie :[ Cytuj
XM. 11 036 Opublikowano 28 sierpnia 2017 Opublikowano 28 sierpnia 2017 Nie musi przecież drzec japy co chwila i mieć grymas w(pipi)ionego blokersa co chwile żeby w brutalny sposób rozpier.dalac swoich wrogów. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.