Frantik 2 576 Opublikowano 5 stycznia 2018 Opublikowano 5 stycznia 2018 (edytowane) Co dalej? Rozbudowany system dialogów i wyborów moralnych? Fajnie, że jest próba odświeżania formuły, ale wg mnie wystarczyłaby nowa mitologia i kamera, A tak czuję, że może wyjść z tego takie trochę nie wiadomo co i nie wiadomo dla kogo - starzy fani serii będą w większości kręcić nosem, zaś miłośnicy Asasynów i Anczartedów mogą nie czuć się dostatecznie zainteresowani takim "klonem". Edytowane 5 stycznia 2018 przez Frantik 1 Cytuj
nobody 3 504 Opublikowano 5 stycznia 2018 Opublikowano 5 stycznia 2018 liczyłem na zdobywanie baz, ale jednak nie sandbox ;/ Cytuj
Ta odpowiedź cieszy się zainteresowaniem. Hendrix 2 731 Opublikowano 5 stycznia 2018 Ta odpowiedź cieszy się zainteresowaniem. Opublikowano 5 stycznia 2018 Przecież ta gra nie będzie "klonem" Uncharted czy AC xDDD Cory wspomina te gry, bo obecnie to one liderują w sprzedaży gier action-adventure. Najlepiej sprzedający się GoW (GoW3) zaliczył ledwo ponad 5 mln sprzedanych kopii i przy okazji doszczętnie wyczerpał formułę, nie wydaje się ~100mln na martwe rzeczy. Kolejnego GoWa nie byłoby w ogóle, zresztą w artykule jest wyraźnie napisane, Sony od Cory'ego chciało nowe IP, Barlog chciał zrobić nowego GoW, ale na własnych zasadach. Jak widać, ostatecznie udało mu się namówić górę. No cóż, niektórzy nie mogli się przekonać do zmiany w serii Resident Evill przy okazji 4 i 7 (swoją drogą, dwie najlepsze części dla mnie), przy okazji nowej Zeldy było to samo (z narzekaniem na otwartą inspirację Skyrimem jako wisienką na torcie), zresztą seria od dawna wie co to "narzekanie", słynny mem nie powstał przypadkowo, a tyle iteracji i dostosowywanie się do reguł rynku (oraz ich wyznaczanie) sprzyjało różnym "wątpliwościom". Jak już pisałem kiedyś na forum, ze zmiany stylu gry jestem zadowolony, miks soulsów i gry akcji wydaje się dobrym pomysłem, dotychczasowe materiały mnie przekonują. Ocenię jak ogram. Generalnie chciałbym, żeby więcej długo ciągnących się serii podejmowało ryzyko zmian. 12 2 1 Cytuj
XM. 11 036 Opublikowano 5 stycznia 2018 Opublikowano 5 stycznia 2018 (edytowane) Dla mnie brak skoku to jedynie dużą obawa zw sekcje platformowe znikają lub zostają mocno uproszczone, a w dwóch pierwszych częściach bardzo je lubiłem. Ogólnie grę i tak kupie, jaram sie niesamowicie bo dla mnie Kratos to jedna z najlepszych postaci w grach jakie zostały zaprojektowane. Szkoda, ze premiera w marcu mało prawdopodobna i raczej obstawiam maj/czerwiec. Edytowane 5 stycznia 2018 przez XM. Cytuj
Gość _Be_ Opublikowano 5 stycznia 2018 Opublikowano 5 stycznia 2018 Łysy przygłup jedną z najlepiej zaprojektowanych postaci? Serio XM? Cytuj
Pupcio 18 652 Opublikowano 5 stycznia 2018 Opublikowano 5 stycznia 2018 Za moich czasów to chociaż potrafił skakać Cytuj
Hendrix 2 731 Opublikowano 5 stycznia 2018 Opublikowano 5 stycznia 2018 No właśnie Pupcio, skakał, skakał i poszły mu kolana White man can't jump. Btw. W materiałach od GI jest mowa o tym, że w przyszłości będą chcieli wypełnić lukę czasową pomiędzy GoW3 a GoW4, wtedy pewnie ujrzymy mitologię egipską, a przyrównanie do U/AC w zasadzie tyczy się tylko rozbudowanego uniwersum w okół gry. Generalnie jeśli gra się przyjmie, to nie zdziwię się jeśli ujrzymy w przyszłości skakanie po różnych epokach albo mniejsze spin-offy na wzór U:LL. Cytuj
balon 5 373 Opublikowano 5 stycznia 2018 Opublikowano 5 stycznia 2018 (edytowane) No szkoda tego skoku, zawsze to była jakaś odskocznia od ciągłego siekania, mimo dość drewnianej mechaniki lubiłem te pseudo elementy platformowe. @_Be_ ja sądzę jak @XM. dla mnie Kratos to też jedna z lepiej przedstawionych postaci (szczególnie w gierkach action-adventure), a już chyba najlepszy wku rwiony bohater. Edytowane 5 stycznia 2018 przez balon Cytuj
ASX 14 716 Opublikowano 5 stycznia 2018 Opublikowano 5 stycznia 2018 (edytowane) 17 minut temu, Hendrix napisał: W materiałach od GI jest mowa o tym, że w przyszłości będą chcieli wypełnić lukę czasową pomiędzy GoW3 a GoW4, wtedy pewnie ujrzymy mitologię egipską, a przyrównanie do U/AC w zasadzie tyczy się tylko rozbudowanego uniwersum w okół gry. to Uncharted ma rozudowane uniwersum w okół? Poza tym szczerze wątpię aby w tym porównaniu chodziło tylko i wyłącznie bardziej rozbudowane uniwersum, ale to już moje osobiste wątpliwości Edytowane 5 stycznia 2018 przez Playstation Cytuj
balon 5 373 Opublikowano 5 stycznia 2018 Opublikowano 5 stycznia 2018 (edytowane) Nie czaje po co ty w ogóle wchodzisz do tematów playstation. Nie pamiętam chyba żadnego twojego postu abyś do czegoś/kogoś się nie doczepił lub żeby coś ci się spodobało? CW nie starcza? jaki ninja edit Edytowane 5 stycznia 2018 przez balon 1 Cytuj
ASX 14 716 Opublikowano 5 stycznia 2018 Opublikowano 5 stycznia 2018 Spokojnie, balon zapytałem tylko Cytuj
balon 5 373 Opublikowano 5 stycznia 2018 Opublikowano 5 stycznia 2018 Hehe nie no luz ale wiemy doskonale, że to było pytanie retoryczne i wiesz oczywiście jak jest. Cytuj
ASX 14 716 Opublikowano 5 stycznia 2018 Opublikowano 5 stycznia 2018 (edytowane) nieprawda, Hendrix to wydaję mi się dobrze poinformowanym inteligentnym użytkownikiem, dlatego zapytałem o niejasne dla mnie sformułowanie. Ale po namyśle chyba już wiem o co chodziło w tym podpunkcie, wydaję mi się że nie chodzi tyle o budowaniu uniwersum, co raczej o budowę bardziej uniwersalnej rozpoznawalnej marki, która pozwoli wskoczyć God of War na wyższy poziom (na ten na którym obecnie jest Uncharted czy Asasyn), dzięki czemu seria zacznie zarabiać więcej dla Sony. Tak mi się przynajmniej wydaję. Edytowane 5 stycznia 2018 przez Playstation Cytuj
XM. 11 036 Opublikowano 5 stycznia 2018 Opublikowano 5 stycznia 2018 Chodzi po prostu o to ze chcą moc wrzucać lysego do każdej epoki, co cześć do innej jak assasyn a ludzie żeby wiedzieli że to gow i lykali każda kolejna część za gruby pieniążek jak tasiemca od ubi. Cytuj
MBeniek 3 260 Opublikowano 5 stycznia 2018 Opublikowano 5 stycznia 2018 Cytat Cory mentions he wants this new direction of God of War to reach way more people and go into Uncharted and Assassins Creed levels and to grow the franchise Jedno proste zdanie, a niektórzy już sobie z nim nie radzą i myślą, że nowy gow będzie klonem uncharteda czy assasyna Cytuj
Gość _Be_ Opublikowano 5 stycznia 2018 Opublikowano 5 stycznia 2018 23 minuty temu, MBeniek napisał: Jedno proste zdanie, a niektórzy już sobie z nim nie radzą i myślą, że nowy gow będzie klonem uncharteda czy assasyna No ciekawe kto to napisał, że bedzie klonem? Cytuj
MBeniek 3 260 Opublikowano 5 stycznia 2018 Opublikowano 5 stycznia 2018 4 minuty temu, _Be_ napisał: No ciekawe kto to napisał, że bedzie klonem? 4 godziny temu, Frantik napisał: miłośnicy Asasynów i Anczartedów mogą nie czuć się dostatecznie zainteresowani takim "klonem". 4 godziny temu, nobody napisał: to po cholere nam kolejny klon? 5 godzin temu, Cedric napisał: A jeśli zamiast tego mieliby robić coś w stylu Uncharted to podziękuję. 3 Cytuj
Farmer 3 281 Opublikowano 5 stycznia 2018 Opublikowano 5 stycznia 2018 Nie ma co wybiegać w przyszłość i ewentualne podboje starożytnego Egiptu. Jeszcze nie dostaliśmy szansy pobiegać po Midgarze. Tak samo z gameplayem. Tak jak Square napisał dostaliśmy ledwie skrawek rozgrywki z minimalną ilością walki. Poczekajmy z narzekaniem na brak skoku czy inne tego typu rzeczy na porządny wycinek z gry. Wtedy będziemy wiedzieli na czym stoimy. Na chwilę obecną ciekawi mnie czy topór i tarcza pozwolą intuicyjnie robić mayhem na polu walki. Pisząc intuicyjnie nie mam na myśli klepanie "kwadrat, kwadrat, trójkąt". Cytuj
nobody 3 504 Opublikowano 5 stycznia 2018 Opublikowano 5 stycznia 2018 6 godzin temu, Hendrix napisał: Przecież ta gra nie będzie "klonem" Uncharted czy AC xDDD Cory wspomina te gry, bo obecnie to one liderują w sprzedaży gier action-adventure. Najlepiej sprzedający się GoW (GoW3) zaliczył ledwo ponad 5 mln sprzedanych kopii i przy okazji doszczętnie wyczerpał formułę, nie wydaje się ~100mln na martwe rzeczy. Kolejnego GoWa nie byłoby w ogóle, zresztą w artykule jest wyraźnie napisane, Sony od Cory'ego chciało nowe IP, Barlog chciał zrobić nowego GoW, ale na własnych zasadach. Jak widać, ostatecznie udało mu się namówić górę. No cóż, niektórzy nie mogli się przekonać do zmiany w serii Resident Evill przy okazji 4 i 7 (swoją drogą, dwie najlepsze części dla mnie), przy okazji nowej Zeldy było to samo (z narzekaniem na otwartą inspirację Skyrimem jako wisienką na torcie), zresztą seria od dawna wie co to "narzekanie", słynny mem nie powstał przypadkowo, a tyle iteracji i dostosowywanie się do reguł rynku (oraz ich wyznaczanie) sprzyjało różnym "wątpliwościom". Jak już pisałem kiedyś na forum, ze zmiany stylu gry jestem zadowolony, miks soulsów i gry akcji wydaje się dobrym pomysłem, dotychczasowe materiały mnie przekonują. Ocenię jak ogram. Generalnie chciałbym, żeby więcej długo ciągnących się serii podejmowało ryzyko zmian. Jezu, przecież wiadomo że chodzi o ten sam schemat rozgrywki i topowe ostatnio ficzery, co np. Horizon, RoTTR, Mad Max, czy MGS V, czyli wszystko co gdzieś już widzieliśmy, więc jest i tu. No niektórzy już tym po prostu rzygają, a jeśli dodamy do tego, że praktycznie każda nowa produkcja zachodnia Sony 3xA promowana jest jako w mniejszym, lub wiekszym stopniu cinematic eperience, z uproszczoną rozgrywką, czy to w formie korytarza, open worlda, czy festiwalu qte), to no eh Crafting, wymuszone i nudne sekcje łażone, cinematic exp, wtręty souls lajkowe . momenty gdzie Kratos w starych częsciach po prostu musiał wykazywac się manualem i timingiem podczas skoków (zwłaszcza w 1 i 2), a tutaj oglądamy jedynie scenkę z pękajacymi krami... Dla niektórych to wystarczy na określenie mianem klona, nawet jeśli obiektywnie to już hiperbola 2 Cytuj
Papaj 465 Opublikowano 5 stycznia 2018 Opublikowano 5 stycznia 2018 Bedzie tryb wiedźmina? Teraz wszyscy ładują ten upośledzony tryb w grach "action-adventure". Cytuj
XM. 11 036 Opublikowano 5 stycznia 2018 Opublikowano 5 stycznia 2018 (edytowane) http://www.gameinformer.com/b/features/archive/2018/01/05/102-rapid-fire-questions-about-god-of-war.aspx?utm_content=buffere7cef&utm_medium=social&utm_source=twitter.com&utm_campaign=buffer Some stuff from the interview: The E3 2016 demo sequence is present in the game, but different 25-30% of the game involves using the boat (not sure if this was serious tho) you do actually use the axe to chop a tree in the game (lol) Atreus gets stronger and helps you out more throughout the game there is a map in the game no combo counter Cory has played the game from start to finish ''many, many times'' game has ''a lot'' of puzzles and side quests (though the team dont call them that) * No classic God of War theme in game * Unlockable costumes confirmed * Side quests confirmed * Marker(tells you where to go on screen) confirmed You are not absorbing orbs for health like in all God fo war's. Similar to last of us, and to an extent horizon/witcher you are finding ingredients to craft health items. Edytowane 5 stycznia 2018 przez XM. Cytuj
Pupcio 18 652 Opublikowano 5 stycznia 2018 Opublikowano 5 stycznia 2018 Ostatni punkt najgorzej Cytuj
Square 8 711 Opublikowano 5 stycznia 2018 Opublikowano 5 stycznia 2018 Zapewne HUD będzie można dostosować, osobiście liczę na podobne opcje jak w Horizonie gdzie mamy pełną kontrolę co ma być widoczne, a co nie. Kilka trochę dziwnych punktów, jak brak licznika combo. To z tą łodzią to mam nadzieje, że troll, bo aż brzmi głupio. Cytuj
Kalel 3 634 Opublikowano 5 stycznia 2018 Opublikowano 5 stycznia 2018 Cory to przypadkiem nie chciał zrobi GoWa z widokiem jak w FPS? Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.