Daffy 10 651 Opublikowano 24 stycznia 2018 Autor Opublikowano 24 stycznia 2018 hendrixa sie lepiej czyta niz wywloki z polskich portali - zarowno jesli chodzi o warsztat jak i ciekawostki Cytuj
Hendrix 2 731 Opublikowano 24 stycznia 2018 Opublikowano 24 stycznia 2018 @XM. Och nie, nawet przez myśl mi to nie przeszło. To wina kanałów goniących sensację, ktoś tak czy tak wrzuciłby je. Wojny konsolowe w końcu muszą trwać, sprzyjają klikom, więc wiadomo 1 Cytuj
Gość _Be_ Opublikowano 24 stycznia 2018 Opublikowano 24 stycznia 2018 19 minut temu, Hendrix napisał: ,dodali selfshadowing obiektów na mapie, a jak dodali seflshadowing to wszystko spoko Cytuj
Hendrix 2 731 Opublikowano 24 stycznia 2018 Opublikowano 24 stycznia 2018 No nie każdemu muszą się podobać zmiany tego małego kawałka mapy, absolutna racja i też wspomniałem o tym. Chociaż to w zasadzie nie jest nawet zmiana, tamta mapa nie istniała w grze jako takiej. Strona techniczna nie uległa zmianom na gorsze (mieli bufor paru klatek, więc się nie dziwię). Zresztą większość materiałów z gry pochodzi ze zwykłej czwórki (na e3 2017, trailer GoW jako jedyny leciał ze zwykłej konsoli, nie z Pro) Ciekawi mnie, czy kiedyś udostępnią na GDC to jak uzyskali grę bez żadnych cięć do czarnego ekranu, z technicznego punktu widzenia musiał być to koszmar. Cytuj
Gość aphromo Opublikowano 24 stycznia 2018 Opublikowano 24 stycznia 2018 O wlasnie, zupelnie zapomnialem o tym no loading czy cos tam. Cytuj
XM. 11 053 Opublikowano 24 stycznia 2018 Opublikowano 24 stycznia 2018 Bedzie no loading ale kazda ccutscenle będzie trzeba oglądać bez możliwości przyspieszenia. Cytuj
Gość aphromo Opublikowano 24 stycznia 2018 Opublikowano 24 stycznia 2018 No dla mnie to jest oszczednosc czasu, bo zazwyczaj ogladam cutscenke i pozniej loading Cytuj
ASX 14 717 Opublikowano 24 stycznia 2018 Opublikowano 24 stycznia 2018 No niesamowita oszczędność czasu to zabieg tak jak wcześniej Hendrix pisał przede wszystkim narracyjny, potęgujący immersje bez wybijających nas z rytmu niepotrzebnych ekranów. W tego typu grach bardzo fajny zabieg i liczę że inni twórcy cinematic experience pójdą tą drogą Cytuj
Daffy 10 651 Opublikowano 24 stycznia 2018 Autor Opublikowano 24 stycznia 2018 przeciez juz dawno z tego co kojarze studia wewnetrzne sony opanowaly produkcje gier bez loadingow (tzn z ukryciem ich w cutscenkach, ktore albo nie mozna pominac, albo guzik do pominiecia pojawi sie jak sie wgra etap) - uncharted4 na bank to mialo, horizon praktycznie tez, nawet chyba second son Cytuj
ASX 14 717 Opublikowano 24 stycznia 2018 Opublikowano 24 stycznia 2018 ale God of War idzie o krok dalej bo cała gra zostanie przedstawiona na jednym ujęciu (bez żadnych cięć) - duże wyzwanie zarówno operatorskie jak i technologiczne Cytuj
Daffy 10 651 Opublikowano 24 stycznia 2018 Autor Opublikowano 24 stycznia 2018 bez nawet sekundowego czarnego ekranu na zmiane kadru w scenie? caly czas jakby z jednej kamery jednego operatora to ma byc robione? Cytuj
ASX 14 717 Opublikowano 24 stycznia 2018 Opublikowano 24 stycznia 2018 (edytowane) z tego co rozumiem to tak niech ktoś mądrzejszy mnie poprawi, jeśli źle to rozumiem Edytowane 24 stycznia 2018 przez asax Cytuj
Gość _Be_ Opublikowano 24 stycznia 2018 Opublikowano 24 stycznia 2018 No Hendrix pisał o tym, jedno ujęcie - jak w filmach. Cytuj
Daffy 10 651 Opublikowano 24 stycznia 2018 Autor Opublikowano 24 stycznia 2018 jak w birdmanie z keatonem? tam tez caly film jest iluzja krecenia z jednego ujecia Cytuj
Gość _Be_ Opublikowano 24 stycznia 2018 Opublikowano 24 stycznia 2018 3 minuty temu, Ficuś napisał: jak w birdmanie z keatonem? tam tez caly film jest iluzja krecenia z jednego ujecia No tak dokladnie. I tak jak na przykład też w Victorii Cytuj
Daffy 10 651 Opublikowano 24 stycznia 2018 Autor Opublikowano 24 stycznia 2018 leeee to czapki z glow jak faktycznie, tym bardziej o grze o takiej skali gdzie kamera pewnie czesto bedzie wariowac i lawirowac pomiedzy bliskim i szerokim planem Cytuj
Gość aphromo Opublikowano 24 stycznia 2018 Opublikowano 24 stycznia 2018 (edytowane) @Hendrix na pewno przygotuje opracowanie maturalne Edytowane 24 stycznia 2018 przez aphromo Cytuj
Daffy 10 651 Opublikowano 24 stycznia 2018 Autor Opublikowano 24 stycznia 2018 no jak za te pare lat bedziesz chcial zdawac mature to pisz o pomoc do niego Cytuj
MBeniek 3 260 Opublikowano 24 stycznia 2018 Opublikowano 24 stycznia 2018 Ale takiego bloga Hendrixa o gierkach to bym czytał Cytuj
Gość aphromo Opublikowano 24 stycznia 2018 Opublikowano 24 stycznia 2018 kiedys tutaj ludzie mysleli ze on jest devem czy cos Cytuj
Papaj 465 Opublikowano 24 stycznia 2018 Opublikowano 24 stycznia 2018 34 minuty temu, asax napisał: ale God of War idzie o krok dalej bo cała gra zostanie przedstawiona na jednym ujęciu (bez żadnych cięć) - duże wyzwanie zarówno operatorskie jak i technologiczne Ale takie triki tez są już w innych grach. W Wolfensteinie 2 nie ma loadingów podczas gry( tylko jeden na start). A jak chcesz przerwać filmik, to wyskakuje komunikat "trwa wczytywanie". W Max Payne 3 było podobnie. Cytuj
Daffy 10 651 Opublikowano 24 stycznia 2018 Autor Opublikowano 24 stycznia 2018 no tak, ja tez podalem inne przyklady, wiecej jest takich gier, tu chodzi o sam montaz teraz ujec, ze bedzie cala gra jak gdyby z jednego ciaglego pojedynczego ujecia operatora Cytuj
Rayos 3 200 Opublikowano 24 stycznia 2018 Opublikowano 24 stycznia 2018 jeśli tak faktycznie będzie to ciekaw jestem jak to wszystko będzie wyglądać z narracyjnego punktu widzenia. No bo przecież nagle nie przeskoczą do sceny w dajmy na to Asgardzie gdzie sobie bogowie szampansko imprezuja kiedy Kratos napjerdala sie z z jakimś krasnalem przy korzenaich yggdrasilu. Wszystko bedzie sie krecic wokol kratosa i gowniaka Cytuj
balon 5 379 Opublikowano 24 stycznia 2018 Opublikowano 24 stycznia 2018 No mogą np zamknięciem i otworzeniem oczu to zrobić. Najazd na japę, zbliżenie na oczy, zamyka je " w obecnie" i otwiera 20 lat wcześniej. Nic trudnego jak ma się ciut skilla odnośnie montażu. Cytuj
Kyokushinman 38 Opublikowano 24 stycznia 2018 Opublikowano 24 stycznia 2018 (edytowane) 3 godziny temu, Hendrix napisał: No nie każdemu muszą się podobać zmiany tego małego kawałka mapy, absolutna racja i też wspomniałem o tym. Chociaż to w zasadzie nie jest nawet zmiana, tamta mapa nie istniała w grze jako takiej. Strona techniczna nie uległa zmianom na gorsze (mieli bufor paru klatek, więc się nie dziwię). Zresztą większość materiałów z gry pochodzi ze zwykłej czwórki (na e3 2017, trailer GoW jako jedyny leciał ze zwykłej konsoli, nie z Pro) Ciekawi mnie, czy kiedyś udostępnią na GDC to jak uzyskali grę bez żadnych cięć do czarnego ekranu, z technicznego punktu widzenia musiał być to koszmar. Obczaj sobie dokładnie a później wmawiaj coś ludzią, bo to nie tylko o mapę chodzi. Edytowane 24 stycznia 2018 przez Kyokushinman 17 Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.