Skocz do zawartości

Featured Replies

Opublikowano
  • Autor

hendrixa sie lepiej czyta niz wywloki z polskich portali - zarowno jesli chodzi o warsztat jak i ciekawostki 

  • Odpowiedzi 5,2 tys.
  • Wyświetleń 537,8 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Trochę wrażeń w przerwie bo aż mnie łapy bolą xD   tldr GOTY 2018, nie wyobrazam sobie zeby cos w tym roku to przebilo   - najwyzszy poziom trudnosci jest s(pipi)ysynsko trudny, mo

  • Nie wiem, ja plywalem po tym jeziorze łódka i sluchalem bardzo ciekawych historii, nie raz zamiast przybic do brzegu to specjalnie plynalem wolniej zeby wysluchac do konca bo bylo to naprawde mega int

Opublikowano

@XM.

Och nie, nawet przez myśl mi to nie przeszło. To wina kanałów goniących sensację, ktoś tak czy tak wrzuciłby je. Wojny konsolowe w końcu muszą trwać, sprzyjają klikom, więc wiadomo :D

Opublikowano
19 minut temu, Hendrix napisał:

,dodali selfshadowing obiektów na mapie,

a jak dodali seflshadowing to wszystko spoko 

Opublikowano

No nie każdemu muszą się podobać zmiany tego małego kawałka mapy, absolutna racja i też wspomniałem o tym. Chociaż to w zasadzie nie jest nawet zmiana, tamta mapa nie istniała w grze jako takiej. Strona techniczna nie uległa zmianom na gorsze (mieli bufor paru klatek, więc się nie dziwię). Zresztą większość materiałów z gry pochodzi ze zwykłej czwórki (na e3 2017, trailer GoW jako jedyny leciał ze zwykłej konsoli, nie z Pro)

Ciekawi mnie, czy kiedyś udostępnią na GDC to jak uzyskali grę bez żadnych cięć do czarnego ekranu, z technicznego punktu widzenia musiał być to koszmar.

Opublikowano

O wlasnie, zupelnie zapomnialem o tym no loading czy cos tam.

Opublikowano

Bedzie no loading ale kazda ccutscenle będzie trzeba oglądać bez możliwości przyspieszenia. 

Opublikowano

No dla mnie to jest oszczednosc czasu, bo zazwyczaj ogladam cutscenke i pozniej loading

Opublikowano

No niesamowita oszczędność czasu 

 

to zabieg tak jak wcześniej Hendrix pisał przede wszystkim narracyjny, potęgujący immersje bez wybijających nas z rytmu niepotrzebnych ekranów. W tego typu grach bardzo fajny zabieg i liczę że inni twórcy cinematic experience pójdą tą drogą 

Opublikowano
  • Autor

przeciez juz dawno z tego co kojarze studia wewnetrzne sony opanowaly produkcje gier bez loadingow (tzn z ukryciem ich w cutscenkach, ktore albo nie mozna pominac, albo guzik do pominiecia pojawi sie jak sie wgra etap) - uncharted4 na bank to mialo, horizon praktycznie tez, nawet chyba second son 

Opublikowano

ale God of War idzie o krok dalej bo cała gra zostanie przedstawiona na jednym ujęciu (bez żadnych cięć) - duże wyzwanie zarówno operatorskie jak i technologiczne 

Opublikowano
  • Autor

bez nawet sekundowego czarnego ekranu na zmiane kadru w scenie? caly czas jakby z jednej kamery jednego operatora to ma byc robione?

Opublikowano

z tego co rozumiem to tak 

 

niech ktoś mądrzejszy mnie poprawi, jeśli źle to rozumiem

Edytowane przez asax

Opublikowano

No Hendrix pisał o tym, jedno ujęcie - jak w filmach. 

Opublikowano
  • Autor

jak w birdmanie z keatonem? tam tez caly film jest iluzja krecenia z jednego ujecia

Opublikowano
3 minuty temu, Ficuś napisał:

jak w birdmanie z keatonem? tam tez caly film jest iluzja krecenia z jednego ujecia

No tak dokladnie. I tak jak na przykład też w Victorii 

Opublikowano
  • Autor

leeee to czapki z glow jak faktycznie, tym bardziej o grze o takiej skali gdzie kamera pewnie czesto bedzie wariowac i lawirowac pomiedzy bliskim i szerokim planem

Opublikowano

@Hendrix na pewno przygotuje opracowanie maturalne

Edytowane przez aphromo

Opublikowano
  • Autor

no jak za te pare lat bedziesz chcial zdawac mature to pisz o pomoc do niego

Opublikowano

kiedys tutaj ludzie mysleli ze on jest devem czy cos

Opublikowano
34 minuty temu, asax napisał:

ale God of War idzie o krok dalej bo cała gra zostanie przedstawiona na jednym ujęciu (bez żadnych cięć) - duże wyzwanie zarówno operatorskie jak i technologiczne 

 

Ale takie triki tez są już w innych grach. W Wolfensteinie 2 nie ma loadingów podczas gry( tylko jeden na start). A jak chcesz przerwać filmik, to wyskakuje komunikat "trwa wczytywanie". W Max Payne 3 było podobnie.

Opublikowano
  • Autor

no tak, ja tez podalem inne przyklady, wiecej jest takich gier, tu chodzi o sam montaz teraz ujec, ze bedzie cala gra jak gdyby z jednego ciaglego pojedynczego ujecia operatora

Opublikowano

jeśli tak faktycznie będzie to ciekaw jestem jak to wszystko będzie wyglądać z narracyjnego punktu widzenia. No bo przecież nagle nie przeskoczą do sceny w dajmy na to Asgardzie gdzie sobie bogowie szampansko imprezuja kiedy Kratos napjerdala sie z z jakimś krasnalem przy korzenaich yggdrasilu. Wszystko bedzie sie krecic wokol kratosa i gowniaka

Opublikowano

No mogą np zamknięciem i otworzeniem oczu to zrobić. Najazd na japę, zbliżenie na oczy, zamyka je " w obecnie" i otwiera 20 lat wcześniej.  Nic trudnego jak ma się ciut skilla odnośnie montażu.

Opublikowano

 

 

 

 

3 godziny temu, Hendrix napisał:

No nie każdemu muszą się podobać zmiany tego małego kawałka mapy, absolutna racja i też wspomniałem o tym. Chociaż to w zasadzie nie jest nawet zmiana, tamta mapa nie istniała w grze jako takiej. Strona techniczna nie uległa zmianom na gorsze (mieli bufor paru klatek, więc się nie dziwię). Zresztą większość materiałów z gry pochodzi ze zwykłej czwórki (na e3 2017, trailer GoW jako jedyny leciał ze zwykłej konsoli, nie z Pro)

Ciekawi mnie, czy kiedyś udostępnią na GDC to jak uzyskali grę bez żadnych cięć do czarnego ekranu, z technicznego punktu widzenia musiał być to koszmar.

 

 

Obczaj sobie dokładnie a później wmawiaj coś ludzią, bo to nie tylko o mapę chodzi.

 

Edytowane przez Kyokushinman

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.