Opublikowano 24 stycznia 20187 l Autor hendrixa sie lepiej czyta niz wywloki z polskich portali - zarowno jesli chodzi o warsztat jak i ciekawostki
Opublikowano 24 stycznia 20187 l @XM. Och nie, nawet przez myśl mi to nie przeszło. To wina kanałów goniących sensację, ktoś tak czy tak wrzuciłby je. Wojny konsolowe w końcu muszą trwać, sprzyjają klikom, więc wiadomo
Opublikowano 24 stycznia 20187 l 19 minut temu, Hendrix napisał: ,dodali selfshadowing obiektów na mapie, a jak dodali seflshadowing to wszystko spoko
Opublikowano 24 stycznia 20187 l No nie każdemu muszą się podobać zmiany tego małego kawałka mapy, absolutna racja i też wspomniałem o tym. Chociaż to w zasadzie nie jest nawet zmiana, tamta mapa nie istniała w grze jako takiej. Strona techniczna nie uległa zmianom na gorsze (mieli bufor paru klatek, więc się nie dziwię). Zresztą większość materiałów z gry pochodzi ze zwykłej czwórki (na e3 2017, trailer GoW jako jedyny leciał ze zwykłej konsoli, nie z Pro) Ciekawi mnie, czy kiedyś udostępnią na GDC to jak uzyskali grę bez żadnych cięć do czarnego ekranu, z technicznego punktu widzenia musiał być to koszmar.
Opublikowano 24 stycznia 20187 l Bedzie no loading ale kazda ccutscenle będzie trzeba oglądać bez możliwości przyspieszenia.
Opublikowano 24 stycznia 20187 l No dla mnie to jest oszczednosc czasu, bo zazwyczaj ogladam cutscenke i pozniej loading
Opublikowano 24 stycznia 20187 l No niesamowita oszczędność czasu to zabieg tak jak wcześniej Hendrix pisał przede wszystkim narracyjny, potęgujący immersje bez wybijających nas z rytmu niepotrzebnych ekranów. W tego typu grach bardzo fajny zabieg i liczę że inni twórcy cinematic experience pójdą tą drogą
Opublikowano 24 stycznia 20187 l Autor przeciez juz dawno z tego co kojarze studia wewnetrzne sony opanowaly produkcje gier bez loadingow (tzn z ukryciem ich w cutscenkach, ktore albo nie mozna pominac, albo guzik do pominiecia pojawi sie jak sie wgra etap) - uncharted4 na bank to mialo, horizon praktycznie tez, nawet chyba second son
Opublikowano 24 stycznia 20187 l ale God of War idzie o krok dalej bo cała gra zostanie przedstawiona na jednym ujęciu (bez żadnych cięć) - duże wyzwanie zarówno operatorskie jak i technologiczne
Opublikowano 24 stycznia 20187 l Autor bez nawet sekundowego czarnego ekranu na zmiane kadru w scenie? caly czas jakby z jednej kamery jednego operatora to ma byc robione?
Opublikowano 24 stycznia 20187 l z tego co rozumiem to tak niech ktoś mądrzejszy mnie poprawi, jeśli źle to rozumiem Edytowane 24 stycznia 20187 l przez asax
Opublikowano 24 stycznia 20187 l Autor jak w birdmanie z keatonem? tam tez caly film jest iluzja krecenia z jednego ujecia
Opublikowano 24 stycznia 20187 l 3 minuty temu, Ficuś napisał: jak w birdmanie z keatonem? tam tez caly film jest iluzja krecenia z jednego ujecia No tak dokladnie. I tak jak na przykład też w Victorii
Opublikowano 24 stycznia 20187 l Autor leeee to czapki z glow jak faktycznie, tym bardziej o grze o takiej skali gdzie kamera pewnie czesto bedzie wariowac i lawirowac pomiedzy bliskim i szerokim planem
Opublikowano 24 stycznia 20187 l @Hendrix na pewno przygotuje opracowanie maturalne Edytowane 24 stycznia 20187 l przez aphromo
Opublikowano 24 stycznia 20187 l Autor no jak za te pare lat bedziesz chcial zdawac mature to pisz o pomoc do niego
Opublikowano 24 stycznia 20187 l 34 minuty temu, asax napisał: ale God of War idzie o krok dalej bo cała gra zostanie przedstawiona na jednym ujęciu (bez żadnych cięć) - duże wyzwanie zarówno operatorskie jak i technologiczne Ale takie triki tez są już w innych grach. W Wolfensteinie 2 nie ma loadingów podczas gry( tylko jeden na start). A jak chcesz przerwać filmik, to wyskakuje komunikat "trwa wczytywanie". W Max Payne 3 było podobnie.
Opublikowano 24 stycznia 20187 l Autor no tak, ja tez podalem inne przyklady, wiecej jest takich gier, tu chodzi o sam montaz teraz ujec, ze bedzie cala gra jak gdyby z jednego ciaglego pojedynczego ujecia operatora
Opublikowano 24 stycznia 20187 l jeśli tak faktycznie będzie to ciekaw jestem jak to wszystko będzie wyglądać z narracyjnego punktu widzenia. No bo przecież nagle nie przeskoczą do sceny w dajmy na to Asgardzie gdzie sobie bogowie szampansko imprezuja kiedy Kratos napjerdala sie z z jakimś krasnalem przy korzenaich yggdrasilu. Wszystko bedzie sie krecic wokol kratosa i gowniaka
Opublikowano 24 stycznia 20187 l No mogą np zamknięciem i otworzeniem oczu to zrobić. Najazd na japę, zbliżenie na oczy, zamyka je " w obecnie" i otwiera 20 lat wcześniej. Nic trudnego jak ma się ciut skilla odnośnie montażu.
Opublikowano 24 stycznia 20187 l 3 godziny temu, Hendrix napisał: No nie każdemu muszą się podobać zmiany tego małego kawałka mapy, absolutna racja i też wspomniałem o tym. Chociaż to w zasadzie nie jest nawet zmiana, tamta mapa nie istniała w grze jako takiej. Strona techniczna nie uległa zmianom na gorsze (mieli bufor paru klatek, więc się nie dziwię). Zresztą większość materiałów z gry pochodzi ze zwykłej czwórki (na e3 2017, trailer GoW jako jedyny leciał ze zwykłej konsoli, nie z Pro) Ciekawi mnie, czy kiedyś udostępnią na GDC to jak uzyskali grę bez żadnych cięć do czarnego ekranu, z technicznego punktu widzenia musiał być to koszmar. Obczaj sobie dokładnie a później wmawiaj coś ludzią, bo to nie tylko o mapę chodzi. Edytowane 24 stycznia 20187 l przez Kyokushinman
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.