Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
19 minut temu, Hendrix napisał:

,dodali selfshadowing obiektów na mapie,

a jak dodali seflshadowing to wszystko spoko 

Opublikowano

No nie każdemu muszą się podobać zmiany tego małego kawałka mapy, absolutna racja i też wspomniałem o tym. Chociaż to w zasadzie nie jest nawet zmiana, tamta mapa nie istniała w grze jako takiej. Strona techniczna nie uległa zmianom na gorsze (mieli bufor paru klatek, więc się nie dziwię). Zresztą większość materiałów z gry pochodzi ze zwykłej czwórki (na e3 2017, trailer GoW jako jedyny leciał ze zwykłej konsoli, nie z Pro)

Ciekawi mnie, czy kiedyś udostępnią na GDC to jak uzyskali grę bez żadnych cięć do czarnego ekranu, z technicznego punktu widzenia musiał być to koszmar.

Gość aphromo
Opublikowano

O wlasnie, zupelnie zapomnialem o tym no loading czy cos tam.

Gość aphromo
Opublikowano

No dla mnie to jest oszczednosc czasu, bo zazwyczaj ogladam cutscenke i pozniej loading

Opublikowano

No niesamowita oszczędność czasu 

 

to zabieg tak jak wcześniej Hendrix pisał przede wszystkim narracyjny, potęgujący immersje bez wybijających nas z rytmu niepotrzebnych ekranów. W tego typu grach bardzo fajny zabieg i liczę że inni twórcy cinematic experience pójdą tą drogą 

Opublikowano

przeciez juz dawno z tego co kojarze studia wewnetrzne sony opanowaly produkcje gier bez loadingow (tzn z ukryciem ich w cutscenkach, ktore albo nie mozna pominac, albo guzik do pominiecia pojawi sie jak sie wgra etap) - uncharted4 na bank to mialo, horizon praktycznie tez, nawet chyba second son 

Opublikowano

ale God of War idzie o krok dalej bo cała gra zostanie przedstawiona na jednym ujęciu (bez żadnych cięć) - duże wyzwanie zarówno operatorskie jak i technologiczne 

Opublikowano

bez nawet sekundowego czarnego ekranu na zmiane kadru w scenie? caly czas jakby z jednej kamery jednego operatora to ma byc robione?

Opublikowano (edytowane)

z tego co rozumiem to tak 

 

niech ktoś mądrzejszy mnie poprawi, jeśli źle to rozumiem

Edytowane przez asax
Opublikowano
3 minuty temu, Ficuś napisał:

jak w birdmanie z keatonem? tam tez caly film jest iluzja krecenia z jednego ujecia

No tak dokladnie. I tak jak na przykład też w Victorii 

Opublikowano

leeee to czapki z glow jak faktycznie, tym bardziej o grze o takiej skali gdzie kamera pewnie czesto bedzie wariowac i lawirowac pomiedzy bliskim i szerokim planem

Gość aphromo
Opublikowano (edytowane)

@Hendrix na pewno przygotuje opracowanie maturalne

Edytowane przez aphromo
Opublikowano
34 minuty temu, asax napisał:

ale God of War idzie o krok dalej bo cała gra zostanie przedstawiona na jednym ujęciu (bez żadnych cięć) - duże wyzwanie zarówno operatorskie jak i technologiczne 

 

Ale takie triki tez są już w innych grach. W Wolfensteinie 2 nie ma loadingów podczas gry( tylko jeden na start). A jak chcesz przerwać filmik, to wyskakuje komunikat "trwa wczytywanie". W Max Payne 3 było podobnie.

Opublikowano

no tak, ja tez podalem inne przyklady, wiecej jest takich gier, tu chodzi o sam montaz teraz ujec, ze bedzie cala gra jak gdyby z jednego ciaglego pojedynczego ujecia operatora

Opublikowano

jeśli tak faktycznie będzie to ciekaw jestem jak to wszystko będzie wyglądać z narracyjnego punktu widzenia. No bo przecież nagle nie przeskoczą do sceny w dajmy na to Asgardzie gdzie sobie bogowie szampansko imprezuja kiedy Kratos napjerdala sie z z jakimś krasnalem przy korzenaich yggdrasilu. Wszystko bedzie sie krecic wokol kratosa i gowniaka

Opublikowano

No mogą np zamknięciem i otworzeniem oczu to zrobić. Najazd na japę, zbliżenie na oczy, zamyka je " w obecnie" i otwiera 20 lat wcześniej.  Nic trudnego jak ma się ciut skilla odnośnie montażu.

Opublikowano (edytowane)

 

 

 

 

3 godziny temu, Hendrix napisał:

No nie każdemu muszą się podobać zmiany tego małego kawałka mapy, absolutna racja i też wspomniałem o tym. Chociaż to w zasadzie nie jest nawet zmiana, tamta mapa nie istniała w grze jako takiej. Strona techniczna nie uległa zmianom na gorsze (mieli bufor paru klatek, więc się nie dziwię). Zresztą większość materiałów z gry pochodzi ze zwykłej czwórki (na e3 2017, trailer GoW jako jedyny leciał ze zwykłej konsoli, nie z Pro)

Ciekawi mnie, czy kiedyś udostępnią na GDC to jak uzyskali grę bez żadnych cięć do czarnego ekranu, z technicznego punktu widzenia musiał być to koszmar.

 

 

Obczaj sobie dokładnie a później wmawiaj coś ludzią, bo to nie tylko o mapę chodzi.

 

Edytowane przez Kyokushinman
  • Minusik 17

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...