Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

fajnie byłoby, gdy gra płynnie żonglowała miedzy takim widokiem 2d, a tpp, w stylu Automaty, no ale zapomnij Panie :yao:

 

ty a może jednak :|

  • Plusik 1
Opublikowano

No też mam przeczucie, że mogą czasami zrobić takie ujęcie z góry, z perspektywy, ze statycznej kamery aby nawiązać do poprzedników. 

Opublikowano
17 minut temu, Nemesis napisał:

Jestem pewien, że cos takiego pojawi się w trakcie gry więcej niż raz. Szkoda, że jeszcze przeszło dwa miesiące do premiery. To będzie pokaz mocy. 

pokaz mocy grafiki na pewno, mam nadzieje, ze gameplayowo tez zarzadzi

Gość suteq
Opublikowano

Ehhh, szkoda, że takie ujęcia to tylko marzenia. Ostatni raz grałem w god of wara w 2013 więc z miłą chęcią wróciłbym do klasycznej formuły w nowoczesnej oprawie i innej mitologii. 

 

Mam nadzieję, że Santa Monica tego nie spierdoli tym gówniakiem. 

Opublikowano
Cytat

Polski zespół Platige Image przygotował nietypowy zwiastun God of War - wyświetlany na boisku NBA - bez wykorzystania fragmentów gry ani żadnych konkretnych scen.

Twórcy nie mogli też przetestować nowej odsłony serii, by lepiej poznać materiał źródłowy.

- Znaliśmy ogólny zarys scenografii, jakie będą wykorzystane w grze. Ze względu na tajemnicę, w jakiej przygotowywany jest ten tytuł, nie mogliśmy jednak mieć dostępu do wszystkich informacji - wyjaśnia w rozmowie z Eurogamerem Kamil Pohl, specjalista od efektów specjalnych.

- Niestety, wbrew obiegowej opinii, jeszcze nie zagraliśmy w nowego God of War, chociaż widzieliśmy zdecydowanie więcej niż przeciętny gracz - dodaje.

Platige Image skorzystało w produkcji zwiastuna z materiałów przekazanych przez wydawcę, lecz ostateczny wygląd trailera był w znacznej większości zasługą studia.

- Skorzystaliśmy z konceptów [grafik koncepcyjnych - przyp. red.] przekazanych przez Sony Interactive Entertainment, kilkunastu modelów 3D niskiej jakości i z kilku materiałów na silniku gry. Zdecydowana większość zawartości powstała jednak u nas i była ręcznie wymodelowana - zapewnia Pohl.

Stworzenie filmu nie było łatwym zadaniem.

- Największym wyzwaniem było stworzenie scenografii „na ślepo”, bez możliwości podejrzenia nowych zdjęć z gry czy zagrania w God of War. A przecież nie mogliśmy sobie pozwolić na to, aby nasze scenografie odstawały od reszty lokacji, jakie będą zaprezentowane niedługo w tym tytule - dodaje.

Platige Image współpracowało z agencją kreatywną BBH New York oraz Santa Monica Studio - deweloperem gry. Stworzenie zwiastuna zajęło trzy miesiące. Reżyserem jest Tomek Bagiński.

God of War zadebiutuje 20 kwietnia na PlayStation 4. Kontynuacja przygód Kratosa przeniesie graczy do świata stworzonego w oparciu o motologię nordycką. Po raz pierwszy w serii zdecydowano się na znaczące zmiany w rozgrywce, takie jak przybliżenie kamery do bohatera czy brak możliwości skoku.

http://www.eurogamer.pl/articles/2018-02-15-jak-platige-image-stworzylo-nietypowy-trailer-god-of-war

  • Plusik 2
Opublikowano
22 godziny temu, suteq napisał:

Ehhh, szkoda, że takie ujęcia to tylko marzenia. Ostatni raz grałem w god of wara w 2013 więc z miłą chęcią wróciłbym do klasycznej formuły w nowoczesnej oprawie i innej mitologii. 


Serio? Kolejna taka sama odsłona? :bad:
Właśnie dlatego interesuję się tą częścią, bo w końcu dostaniemy coś innego w obrębie tej skostniałej serii (nawet jeśli "inne" oznacza, że widziałem je gdzie indziej).
Gdy usłyszałem o nowej części, moja reakcja była taka, jak tej emotki, którą tu wkleiłem. A ta "nowoczesna oprawa"? Te gry są tak piękne, że dodatkowe piksele zupełnie nie zmieniłyby mojego nastawienia - to wciąż byłoby to samo i "pudrowanie trupa". Dopiero te wszystkie informacje nie dość, że pozwoliły mi ochłonąć, to jeszcze wywołały hype - gdyby to był kolejny klon GoW3/Ascension to miałbym ten temat zupełnie gdzieś i pewnie łyknął używkę 2 lata później za 50zł max. A tak - nie mogę doczekać się dnia premiery.

  • Plusik 1
  • Lubię! 1
Opublikowano
W dniu 15.02.2018 o 23:19, suteq napisał:

Ehhh, szkoda, że takie ujęcia to tylko marzenia. Ostatni raz grałem w god of wara w 2013 więc z miłą chęcią wróciłbym do klasycznej formuły w nowoczesnej oprawie i innej mitologii. 

 

Mam nadzieję, że Santa Monica tego nie spierdoli tym gówniakiem. 

Jezu, naprawdę?

 

Zapowiada się na to, że SSM dokonują koniecznych i najlepszych zmian dla serii, ale dalej jest narzekanie?

 

I don't want to live on this planet anymore...

Opublikowano

Niektórym po tylu latach od ostatniego GOW nie przeszkadzałoby wyjscie gry z tym samym systemem walki i interfejsem, ale z zupełnie nową mitologią.

Ja jestem pozytywnie nastawiony, ale dla mnie mogliby spokojnie zrobić to w starym stylu.

Jakoś tłuką te bloodborny i dark soule w niezmienionej postaci i  prawdziwi niesamowici gracze nie robią z tego zarzutu.

  • Plusik 5
Gość suteq
Opublikowano
29 minut temu, Voytec napisał:

Jezu, naprawdę?

 

Zapowiada się na to, że SSM dokonują koniecznych i najlepszych zmian dla serii, ale dalej jest narzekanie?

 

I don't want to live on this planet anymore...

No przy starej formule miałbym pewność, że bym się nie nudził, a tutaj to różnie może być. 

 

God of War to napierdalanie combosów i epickie, powtarzam EPICKIE (#pdk) walki z bossami, a tutaj masz niańczenie gówniaka w stylu tlou. Co może pójść nie tak? Wszystko. 

 

5 lat to dla mnie wystarczający czas, żeby zatęsknić za sprawdzonym systemem, a w stare god of wary nie będę grał bo już je ograłem. W ogóle ja nigdy chyba nie narzekałem na stary system walki, jedyne na co narzekałem to to, że zamiast dać inną mitologię to ciągną cały czas to samo gdzie tak naprawdę to co ciekawe zostało już opowiedziane. 

Opublikowano
36 minut temu, milan napisał:

Niektórym po tylu latach od ostatniego GOW nie przeszkadzałoby wyjscie gry z tym samym systemem walki i interfejsem, ale z zupełnie nową mitologią.

Ja jestem pozytywnie nastawiony, ale dla mnie mogliby spokojnie zrobić to w starym stylu.

Jakoś tłuką te bloodborny i dark soule w niezmienionej postaci i  prawdziwi niesamowici gracze nie robią z tego zarzutu.

 

Tyle że DS były ledwie 3 części dla ogółu (4, jeśli liczyć Demon's Souls) i w każdej sporo zmian, a Bloodborne to już w ogóle inna bajka, choć mechanika podobna.
GoW było 6 części i każda identyczna, do tego non stop w tej samej mitologii, więc po kilku randomowych ujęciach, czy screenach miałbym problem ze wskazaniem, z jakiej konkretnej odsłony one pochodzą.

 

8 minut temu, suteq napisał:

No przy starej formule miałbym pewność, że bym się nie nudził, a tutaj to różnie może być. 

 

God of War to napierdalanie combosów i epickie, powtarzam EPICKIE (#pdk) walki z bossami, a tutaj masz niańczenie gówniaka w stylu tlou. Co może pójść nie tak? Wszystko. 

 

5 lat to dla mnie wystarczający czas, żeby zatęsknić za sprawdzonym systemem, a w stare god of wary nie będę grał bo już je ograłem. W ogóle ja nigdy chyba nie narzekałem na stary system walki, jedyne na co narzekałem to to, że zamiast dać inną mitologię to ciągną cały czas to samo gdzie tak naprawdę to co ciekawe zostało już opowiedziane. 


Przy starej formule to miałbym pewność, że bym się zrzygał...
Podoba mi się ryzyko, które twórcy podejmują, bo na "napierd.alaniu combosów i epickich walkach z bossami" oparte było sześć poprzednich części i naprawdę siódma identyczna odsłona jest zbędna.

Żadna ilość czasu nie sprawi, że będę chciał oglądać kolejną identyczną odsłonę serii, która mi się przejadła, więc po pięciu latach nadal chcę czegoś innego (ogólnie to chciałem uśmiercenia franczyzy, ale skoro takie zmiany to chętnie jeszcze chwilę z GoWem zostanę). Podobnie mam z inFamous - seria już wyczerpała swoją formułę i w obecnej formie nie widzę sensu jej kontynuowania, bo będzie to gorsze od CoDów czy Assasinów (w których chociaż zmieniają się czasy/epoki - samo miasto  bohater nie wystarczy niestety, bo wciąż będzie smakować czerstwym laczkiem).

Ja na stary system walki też nie narzekałem, bo był funkcjonalny i efekciarski, narzekam na to że wyszło sześć identycznych odsłon i nie chciałbym siódmej - a że system walki czy umieszczenie kamery są kluczowymi cechami tych klonów - fajnie, że w końcu ulegną zmianie.

Teraz, Papaj napisał:

W ogóle jak można narzekać na wyczerpaną formułę/rozgrywkę serii GoW, skoro ostatnia gra z serii wyszła 5 lat temu? Powtarzacie co rok te gry, czy jak? 

 

Niektórzy po prostu nie mają alzheimera i pamiętają. Na mnie Ascension wywarło tak negatywne wrażenie, że do dziś nie skończyłem, właśnie przez przesyt formułą i brnięcie serii w ślepą uliczkę.

Opublikowano

Już nie kombinuj

 

dks x3

dns x1

nioh

surge

ta polska podróbka

 

masz 7. Na przestrzeni pewnie 5-6 lat, przy pewnie klikunastu GoW.

Zresztą, zmiany już są oczywiste, i jak się sprawdzą to spoko, a jak się nie sprawdzą to sekta starego systemu  miała rację, ze sprawdzonego rozw.  się nie zmienia.

Opublikowano

No ale co Ty teraz chciałeś mi udowodnić? Będziemy teraz klony wrzucać? No to dopisz dwie części Darksiders, Castlevanii, Dante's Inferno czy choćby takie Green Lantern Rise of Manhunters do serii GoW, skoro chcesz bawić się w takie naginanie faktów do swoich potrzeb :reggie:

Opublikowano

Wredny

 

To jak Ty w ogóle grasz i kończysz te gry dzisiaj, skoro 90% gier na rynku powtarza większość schematów? Dodadzą kilka elementów z innych gier, jakiś survival, większy teren, crafting, inny system walki ale i tak wiejszośc rzeczy juz gdzieś widziałeś/poznałeś. Masz nowego GoWa. To może być tak samo odebrane, jak ta niby skostniała mechanika starych części. Zależy wszystko od odbiorcy. Bo nie chce mi sie wierzyć, że nowy Kratos wywróci świat gamingu do góry nogami. 

Opublikowano
5 minut temu, Wredny napisał:

No ale co Ty teraz chciałeś mi udowodnić? Będziemy teraz klony wrzucać? No to dopisz dwie części Darksiders, Castlevanii, Dante's Inferno czy choćby takie Green Lantern Rise of Manhunters do serii GoW, skoro chcesz bawić się w takie naginanie faktów do swoich potrzeb :reggie:

W zasadzie chodziło mi  o to że ciągle wychodza podobne do siebie gry, i  tak naprawde wystarczy że będą dobre i ludzie będa grali. God of War się zmienia, ale czy w coś nowego czy zaczyna przypominac inne gry? No odp. nr 2. Świeżości tu w zasadzie nie ma. Powiem więcej, ciężko mi  sobie wyobrazić tak szalone combo i burdel na ekranie  z tą kamerą, wszystko co  z walk  widzieliśmy do tej pory to nic więcej poza typowe kwadrat kwadrat trójkąt, chciałbym zobaczyć jak wygląda zaawansowana walka z 10 przeciwnikami z napisem 100 hit.

Opublikowano

@Papaj

Ja nie mam nic przeciwko zapożyczeniom itp, mnie po prostu męczą takie serie jak God of War czy inFamous, bo w nich nie zmienia się NIC. I o ile bawiło to przez trzy części, dalej robi się niestrawne. W serii o "przewodnikach" zmieniało się chociaż miasto i bohater, choć to nadal za mało, bym uznał to za powiew świeżości. W GoW zmieniała się tylko grafika...
To już Assassin z tym skakaniem po różnych epokach historycznych jest mniej męczący i wprowadza więcej zmian w obrębie serii, którą tak wszyscy besztają za klonowanie samej siebie.
Stąd moja niechęć. Nie przeczę, że gdybym dziś odpalił Ascension, pewnie mógłbym się dobrze bawić (zresztą taki był plan przed premierą nowej odsłony), jeśli tylko przemógłbym się i przymknął oko na wszechobecne rynny i zjeżdżalnie, których pełno jest w aktualnie najnowszej części, ale wtedy moje odczucia były takie, że nowa odsłona jest zupełnie zbędna, bo nic się tu nie zmienia.

2 minuty temu, milan napisał:

wszystko co  z walk  widzieliśmy do tej pory to nic więcej poza typowe kwadrat kwadrat trójkąt, chciałbym zobaczyć jak wygląda zaawansowana walka z 10 przeciwnikami z napisem 100 hit.


Czyli to samo, co w poprzednich odsłonach :reggie:
No i nigga please... "zaawansowana walka z 10 przeciwnikami i napisem 100 hit" to w GoW wciśnięcie przycisku odpowiedzialnego za błyskawice czy inny atak obszarowy - nie widzę tu niczego, czego nie można by było bezboleśnie zaimplementować do obecnej mechaniki rozgrywki.

Opublikowano
Godzinę temu, Wredny napisał:
Godzinę temu, Papaj napisał:

W ogóle jak można narzekać na wyczerpaną formułę/rozgrywkę serii GoW, skoro ostatnia gra z serii wyszła 5 lat temu? Powtarzacie co rok te gry, czy jak? 

 

Niektórzy po prostu nie mają alzheimera i pamiętają. Na mnie Ascension wywarło tak negatywne wrażenie, że do dziś nie skończyłem, właśnie przez przesyt formułą i brnięcie serii w ślepą uliczkę.

 

No to ominęło Cię trochę fajnych miejscówek i walk z bossami, w tym jedno z najlepszych starć w całej serii. Gdyby zapowiedzieli remaster Ascension to bym czekał z niecierpliwością*, a z nowym Godem jest niestety jest tak, że nie ma się na niego parcia, bo ani nie wiadomo czy to będzie dobre, ani co ostatecznie z tego wyjdzie i jaką drogę obierze tytuł. Deklarowana długość +25h też trochę niepokoi, czy w połowie nie wkradnie się nuda.

 

*aż sobie odpaliłem ostatnią walkę na YT, ale to było dobre. A jak przypomnę sobie Pomnik Apolla to automatycznie chce odpalić Chlebak i przejść całość.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...