raven_raven 12 013 Opublikowano 17 marca 2018 Opublikowano 17 marca 2018 (edytowane) No zobaczym. Ciężko mi uwierzyć w mainstreamowe souls-like. OK, Soulsy są popularne ostatnimi czasy, ale chyba wśród innego rodzaju graczy od tych, do których God of War był dotychczas skierowany. Typowy odbiorca popularnej serii Sony chyba nie jest aż taki cierpliwy i skillowy, żeby brać za rogi potencjalnie skomplikowaną i frustrującą grę, ale może się mylę. Jeszcze rodzaj podpowiedzi na ekranie też mi każe myśleć, że zbyt wiele ta produkcja nie oczekuje od swojego odbiorcy. Mi to wygląda jak Ryse, może na wyższych poziomach trudności faktycznie coś się tam ciekawszego dzieje. Ciężko ocenić na razie bez chwycenia pada w swoje ręce. Edytowane 17 marca 2018 przez raven_raven Cytuj
SlimShady 3 384 Opublikowano 17 marca 2018 Opublikowano 17 marca 2018 Oczywiśćie, że będzie można grać na hardzie bez widzenia przez ściany wskaźników życia. Przeciez HUD nie może wygladac jak okładka Batman AC GOTY. Cytuj
Metoda 1 325 Opublikowano 17 marca 2018 Opublikowano 17 marca 2018 Taki se ten gameplay. Opadu szczęki nie spowodował. Cytuj
Hendrix 2 731 Opublikowano 17 marca 2018 Opublikowano 17 marca 2018 No, ale Ryse to uproszczony system z Batmana + QTE, no nic na tym gameplayu nie wygląda jak Ryse - jedyne co łączy obydwie gry to widok TPP (bo nie kamera, ta się różni sporo) i walka bronią białą. Pokazano absolutny początek , a i tak walka była bardziej różnorodna.@milan Wpis ESRB mówi o: Spoiler cytując - "axes, double-chained blades and swords Jeśli chodzi o magię, to na pewno będziemy mieli różne runy , odpowiedzialne za podstawowe ataki magiczne, ale zważywszy, że jeden z atrybutów Kratosa (cooldown) w swoim opisie zawiera: reduces recharge time of Runic Attacks, Runic Summons, and Talisman, to spodziewam się też i "większych" ataków związanych z magią :v Btw. Co do tutoriali, no większość gier je posiada i niespecjalnie decydują o poziomie trudności xD Większość gier pozwala je też wyłączyć. 4 Cytuj
Cedric 1 313 Opublikowano 17 marca 2018 Opublikowano 17 marca 2018 Jakby na początku nowego GOW-a wsadzili od razu pojedynek z bossem, który zamiata graczem podłogę to wszyscy by się jarali. 1 Cytuj
milan 7 022 Opublikowano 17 marca 2018 Opublikowano 17 marca 2018 W zasadzie trochę do premiery jest, więc taki nokautujący trailer może jeszcze zawitać. Ja go osobiscie już nie potrzebuję, bo każdy kto zna serię wie że to tam będzie. Cytuj
Figuś 21 173 Opublikowano 17 marca 2018 Opublikowano 17 marca 2018 (edytowane) Mam nadzieję że będzie też wqurwiony Kratos, a nie tylko taki "mentor" dla rudego Edytowane 17 marca 2018 przez Figuś Cytuj
Ptaszor 2 Opublikowano 17 marca 2018 Opublikowano 17 marca 2018 Ma być dużo brutalnych scen w walkach z bossami, ale nie będę pisał jakich, czytałem o nich w jakiejś notce o kategorii wiekowej. Poza tym jak to ktoś pisał wcześniej te iskrzące stworki to wojownicy, który pośmierci nie chcieli odejść do Walhalli i naparzali się z Walkyriami, co stopiło ich zbroje z ciałem, dlatego plują i krwawią ogniem i zachowują się jak zombie napędzane zemstą, można o tym posłuchać tutaj: A tak w ogóle, to polecam taki tekścik na weekend o tym, czy Kratos będzie wkurzony i dlaczego nordyccy bogowie. https://www.gry-online.pl/S018.asp?ID=1602 Cytuj
Hendrix 2 731 Opublikowano 17 marca 2018 Opublikowano 17 marca 2018 (edytowane) 7 minut temu, Cedric napisał: Jakby na początku nowego GOW-a wsadzili od razu pojedynek z bossem, który zamiata graczem podłogę to wszyscy by się jarali. A później narzekaliby że wszystko widzieli. Ten cykl się nie zmienia edit: SSM robi odwrotność promocji GoW3, tam dosłownie widzieliśmy (prawie) wszystkie najważniejsze pojedynki z gry, niestety. Edytowane 17 marca 2018 przez Hendrix Cytuj
raven_raven 12 013 Opublikowano 17 marca 2018 Opublikowano 17 marca 2018 No cóż, moderacja szybciutko posprzątała, niestety poleciało trochę mojej wypowiedzi. To się powtórzę: tutoriale w grach oczywiście są, ot, stwierdzam tylko, że jeśli gra tłumaczy graczowi, że to duże na dole co się zmniejsza jak się bije tego dużego gościa na środku to pasek jego zdrowia, to wydaje mi się, że nie jest to gra z rodzaju tych ambitniejszych, gdzie połowa mechanik w ogóle nie jest graczowi przedstawiana i gdzie gameplay będzie nie wiadomo jak głęboki. Wyłączenie tych podpowiedzi gameplayu nie zmieni. Ktoś wspomniał, że wygląda to jak Soulsy no to ja napisałem, że mi bardziej w stronę Ryse to skręca mimo wszystko. Może niepotrzebna analogia, chodzi mi o poziom skomplikowania i trudność rozgrywki, nie że gra nie wygląda w 100% jak Ryse. 24 minuty temu, Hendrix napisał: Pokazano absolutny początek Dlatego więc napisałem, że ciężko stwierdzić i mogę się mylić. A zarzutów o brak brutalności to nie rozumiem, było jakieś deptanie głowy czy sączące się z przeciwników płyny ustrojowe. Z tego co rozumiem, to nie są ludzie, więc też inaczej się rozpadają i mają inny kolor krwi, jak dojdzie do ludzi w grze to pewnie będzie po staremu. 21 minut temu, Figuś napisał: Mam nadzieję że będzie też wqurwiony Kratos, a nie tylko taki "mentor" dla rudego Założe się, że będzie jakiś fragment w grze, gdzie młodego na chwilę gdzieś ktoś porwie albo pojawi się jakieś zagrożenie i wtedy pewnie uruchomi się tata-obrońca na pełnym wk,urwie. Cytuj
Gość suteq Opublikowano 17 marca 2018 Opublikowano 17 marca 2018 (edytowane) Godzinę temu, Cedric napisał: Jakby na początku nowego GOW-a wsadzili od razu pojedynek z bossem, który zamiata graczem podłogę to wszyscy by się jarali. Moim zdaniem tak to powinno wyglądać w grach akcji. Na początku coś WOW, ale nie najmocniejsza rzecz, potem lekkie wyciszenie i co jakiś czas mniejsze bądź większe WOW. Jeżeli początek jest nudny i źle poprowadzony to zwyczajnie zniechęca do reszty gry. Początek musi być mocny, żeby gracz powiedział 'zayebiste' i ciągle coś robił. Idealnym początkiem jest dla mnie misja na statku w CoD 4, to jest od razu bomba, od razu coś się dzieje, a potem akcja jest wyciszana i co jakiś czas są dostarczane zayebiste momenty, które się długo pamięta. Edytowane 17 marca 2018 przez suteq Cytuj
Papaj 465 Opublikowano 17 marca 2018 Opublikowano 17 marca 2018 Ile gier w ten sposób bym odłożył? Chyba setki. Dużo gier wolno nabiera tempa a w połowie gry, wsiąkasz w nie niesamowicie. Cytuj
Nemesis 1 268 Opublikowano 17 marca 2018 Opublikowano 17 marca 2018 (edytowane) Nie wiem dlaczego się czepiacie nowego systemu walki. Dla mnie bardzo spoko i fajnie, że SMS robią to po swojemu i nie chcą, żeby ich gra była pod tym kątem niczym więcej tylko wierna kalką. Nie ma w tym ani soulsow ani żadnego ryse. Dlatego chylę czoła żeby postanowili opracować coś własnego. To jest dokładnie to czego się spodziewałem i co sugerowały już pierwsze zwiastuny. A że wszyscy mamy mniejszy hype? A ile lat temu jaraliśmy się III? mieliśmy góra dwie dychy na karku wtedy. Chyba wszyscy dojrzeliśmy jako gracze i nie walimy do każdej nowej zajawki. Ja czekam spokojnie do premiery i grę biorę z miejsca. Po sadze Wikingów i ostatnio Thor: Ragnarok będę się bawił przednio. Nie chcecie, nie kupujcie. A i tak kupicie wszyscy. Edytowane 17 marca 2018 przez Nemesis Cytuj
Paolo de Vesir 9 127 Opublikowano 17 marca 2018 Opublikowano 17 marca 2018 Nie ma tu elementów z Ryse, ale tylko jak się nie grało w grę od Crytek. Cytuj
Kyokushinman 38 Opublikowano 17 marca 2018 Opublikowano 17 marca 2018 Spodziewałem się czegoś więcej pod względem rozgrywki. Jest dobrze, ale nie świetnie. Z miejsca paski z energią wroga bym jednak wyłączył. Cytuj
Nemesis 1 268 Opublikowano 17 marca 2018 Opublikowano 17 marca 2018 No przecież taka możliwość na bank zostanie dodana w opcjach. Nie umiecie sobie ustawień rozgrywki zmienić? Cytuj
Kyokushinman 38 Opublikowano 17 marca 2018 Opublikowano 17 marca 2018 Mam na myśli tylko ten gameplay. W takim Horizon niemal wszystko miałem wyłączone. Cytuj
S_600 252 Opublikowano 17 marca 2018 Opublikowano 17 marca 2018 Co Wam ten paski energii przeszkadzają, w czym niby ? Cytuj
Square 8 605 Opublikowano 17 marca 2018 Opublikowano 17 marca 2018 Każdy God nie miał takiego badziewia, poza tym psują immersje. Ja to dalej się dziwie, że wszyscy twórcy nie dają w pełni customizowalnego HUDa. Cytuj
SlimShady 3 384 Opublikowano 17 marca 2018 Opublikowano 17 marca 2018 Są przede wszystkie zbyt ostentacyjne , a wiec przeszkadzają w tak zwanej immersji. Podobna sprawa jak przy przyciskach od pada przy W3, ale jestem pewien, ze to będzie do ogarniecia w opcjach. Cytuj
Kyokushinman 38 Opublikowano 17 marca 2018 Opublikowano 17 marca 2018 35 minut temu, S_600 napisał: Co Wam ten paski energii przeszkadzają, w czym niby ? Takie coś to jeszcze bajka bo będzie można pewnie wyłączyć. Np. Nioh, taka za(pipi)ista, klimatyczna gra, ale to co dzieje się po pokonaniu przeciwnika z wyskakującym lootem jest dramatem Dobrze, że chociaż pasek życia wrogów i siłę zadawanych obrażeń dało się wyłączyć. 1 Cytuj
Wredny 9 556 Opublikowano 17 marca 2018 Opublikowano 17 marca 2018 Mi tam w Nioh to pasowało. W Dark Souls zawsze nad truchłem unosi się jakiś świetlik, a tam dropiło, niczym w Diablo III, z którego Nioh również sporo czerpie. Tutaj obejrzałem ten gameplay (choć obawiałem się spoilerów, całe szczęście świetnie skrojony materiał) i bardzo mi się podoba moc ciosów, a także nieco bardziej taktyczna walka niż ta napier.dalanka z poprzednich odsłon. Starcie z bossem zajeżdża "Soulsami", co mnie cieszy - mocy tu co prawda zbytnio nie czuć, jak się olbrzyma skrobie po piszczelach, ale sam zamysł popieram. Zresztą nie wiadomo, czy wszystkie będą tak wyglądać, czy Cory pobawi się konwencją i nas zaskoczy (stawiam na to drugie). Zauważyłem jeszcze crafting uzbrojenia i ciuszków (widocznych na bohaterze - to lubię), z podziałem na klasy rzadkości - ktoś tu się zapatrzył na nowego Assassina chyba (kojarzy mi się to również z Darksiders II). W sumie to spoko zabieg, lubię ten pęd za lepszym gearem, więc dla mnie kolejny plusik. Więcej nic nie oglądam, premiera już niedługo, więc będzie grane day-one Cytuj
nobody 3 504 Opublikowano 17 marca 2018 Opublikowano 17 marca 2018 (edytowane) Żaden deal breaker, ale nie wygląda to choć tak wstydliwie jak pierwsze filmo prezentacje z targów. No i pojawią się (znacznie uproszczone ale jednak) juggle. Kamera też jest minimalnie dalej. Miło, ale bez ekscajtu. Edytowane 17 marca 2018 przez nobody Cytuj
McDrive 3 098 Opublikowano 17 marca 2018 Opublikowano 17 marca 2018 Miałem poczekać do pierwszej obniżki ceny, ale po tych filmikach czuję, że jednak nie wytrzymam i wejdzie pre order Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.