Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)
2 godziny temu, nobody napisał:

To są draugi, czyli no taka forma upiora, a więc to ujdzie. Prze(pipi)ane będzie jeśli tęcza będzie lecieć z trzewi ludzi. 

 

No chyba że ich nie dadzą. Xdd Ten troll w ogóle krwawił? 


Draugi też krwawią - co widać na materiale, topór w głowę, albo finisher i leci jucha, łącznie z zostawieniem śladów na ścianach - jeśli ktoś śledził Lost Pages, to wie dlaczego tak a nie inaczej jest wszystko przedstawione - Draugi z którymi walczy Kratos  są nieumarłymi wojownikami, którzy zginęli w bitwie, ale zaślepieni gniewem, odmówili wezwania do Valhali i w wyniku walki z Valikiriami ich ciała zostały stopione ze zbroją, stąd takie właściwości tych martwych przeciwników. Niemniej, jak pisałem wyżej, ich ciała nadal krwawią z niektórych miejsc.

Trolle oczywiście krwawią, chyba, że gif na którym Kratos miażdży głowę jednemu z nich, nie odzwierciedla obecnego stanu rzeczy.

Btw.
Dziwnie się czuję tłumacząc takie rzeczy, serio - gra jest wystarczająco brutalna i bez ultra-gore z poprzednich części :|  Jak komuś brakuje krwi, to nie wiem, praca w rzeźni pewnie stoi otworem :v

Edit: Zresztą przez te ~30 godzin gry ujrzymy pewnie masę dużo brutalniejszych scen.

Edytowane przez Hendrix
  • Plusik 2
Opublikowano
3 minuty temu, Pupcio napisał:

Ja nie obejrze?!

Nie, nie, nie.


Ale "jucha" pryska ładnie. Aż mi się trójeczka przypomniała.

Spoiler

 

god-of-warc2ae-iii-remastered_2015071913

 

 

Opublikowano

"John, weź przesuń ten pasek ilości krwi na ekranie na maksa w prawo, bo janusze zaczynają zaśmiecać nam twittera ze PG13 robimy".

"OOO,  czekaj, czeekaj, ok, już nie przesuwaj,  janusze sie cieszą"

Opublikowano
Godzinę temu, milan napisał:

"John, weź przesuń ten pasek ilości krwi na ekranie na maksa w prawo, bo janusze zaczynają zaśmiecać nam twittera ze PG13 robimy".

"OOO,  czekaj, czeekaj, ok, już nie przesuwaj,  janusze sie cieszą"

 

Czyli co już krew jest (ja już nic nie oglądam)? Może zadowoli to FANÓW BRUTALNOŚCI!?

Opublikowano
9 godzin temu, Kyokushinman napisał:

Nie, nie tak. Nic nie rozumiesz.

 

Aby poznać całość FC wystarczy zobaczyć tylko z 30 sekund rozgrywki.

W przypadku GOW jest podobnie, ale jest mały wyjątek, gra ma fabułę (FC dla mnie praktycznie nie ma) i bossów. W poprzednich częściach epickie starcia z szefami były widoczne na trailerach a tutaj nie ma nic.

Ja się tak naprawdę obawiam czy w ogóle jakieś starcie będzie w grze z bogami, baa mało tego czy któryś z bogów będzie w grze.

 

 

Really? I to wolisz znać przed zagraniem? Dziwne podejście...

Wszedłbyś w tematy o Soulsach, napisałbyś nazwę bossa bez użycia spoilera, to by Cię zjedzono żywcem, a Ty byś chciał, żeby fabułę i bossów pokazali Ci w trailerze...

To może zaoszczędzisz pieniądze i zamiast kupować grę - przejdź ją na YouTube z jakimś Rockiem czy coś...

  • Plusik 1
Opublikowano
36 minut temu, Hendrix napisał:

Btw.
Jason McDonald z filmiku o walce to facet, który jest w studiu od pierwszego GoW(jako combat designer/lead combat designer), ba!, w serii jest trofka na jego cześć xDDD

 

Jo, to ten speedrun z jedynki - zdobyłem :)

Opublikowano
Cytat

In some of the previous entries in the franchise, you’d revisit places when equipped with new abilities, which would allow Kratos to access previously unreachable areas. That appears to be the case in this game; I encountered zones that I clearly did not yet have the tools to unlock. But more to the point, it felt like the game world was designed to encourage exploration — to acknowledge people who take their time, which I saw as mirroring the narrative of an older, less impulsive Kratos.

The openness of the new God of War goes beyond the design of the earlier games, in which you might take a brief detour to discover a hidden chest with a Gorgon Eye or something. At one point during the demo, I found my way to a lower level of a large area that seemed to have multiple points of entry and exit. I ran into a type of enemy that I’d previously seen, except that the health bar above this guy was purple. I was dead within two hits. All of that is to say that you may be able to walk into areas for which you’re underleveled — the kind of thing that doesn’t happen in purely linear games.


Mały cytat a propos budowy świata (via Polygon).
Wszyscy, którzy grali wydają się zachwyceni grą, od czasu BOTW i nowego Mario, nie pamiętam takich zachwytów przed premierą.  Prasa nie może też mówić o pewnym spotkaniu/walce, które zrobiło mocne wrażenie w początkowej fazie gry, spotkania z domniemanym antagonistą, jak przypuszczam.

Opublikowano
10 minut temu, Hendrix napisał:

od czasu BOTW i nowego Mario, nie pamiętam takich zachwytów przed premierą

 

czyli najlepsza gra ever bez skoku :obama: tak lepiej brzmi

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...