Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Godzinę temu, Farmer napisał:

Jedyna rzecz jaka mnie jeszcze nurtuje to kwestia monumentalnych walk z bossami (jeżeli w ogóle takie będą zważywszy na ustawienie kamery). Bo trolle z kłodami traktuję jako subbossów pokroju cyklopów i chimer. Duże zmiany w rozgrywce mogą oznaczać brak przeciwników na kilka(naście) pięter. Chociaż z drugiej strony taki SotC też ma kamerę usadowioną za plecami bohatera, a walka odbywa się z samymi dupnymi przeciwnikami przy niemrawej acz dynamicznej kamerze. Nie wiem czy Barlog coś wspominał na ten temat.

Oglądając wspominki z poprzednich części Kratos okładał się na dzień dobry z konkretnymi zawodnikami (Hydra i Kolos z Rodos) i nie powiem, nostalgia wróciła.

Będą normalne starcia z dużymi bossami. To z filmiku to sub boss, do tego będą tego sub bossa różne wersje -np. w challangeach. 

Odnośnik do komentarza

A co do młodego, to czytałem sporo preview i generalnie bardzo często przewijało się stwierdzenie, że Santa Monica na tyle dopracowało ten element, że Atreus jest nie tylko bardzo przydatny, ale też wielu developerów powinno brać przykład z nowego God of War jak robić dobre postaci towarzyszące.

 

In Cory we trust! :)

Edytowane przez Cedric
Odnośnik do komentarza
50 minut temu, milan napisał:

A wiadomo co z posiadaczami wersji biednej? :(

Czy tylko  kwestia 4k i  hdru, czy maks.  2 przeciwników na planszy ?

spoko...w Horizonie gierka dawala rade wiec i tu bedzie podobnie...nie ma co sie bac ze ex od sony bedzie zle dzialal na amatorze ;) 

Edytowane przez Szymek_PL_
Odnośnik do komentarza
2 godziny temu, YETI napisał:

Za sąsiadów mają Naughty Dog, więc zawsze mogą podpytać, jak stworzyc najlepsza w historii gier, postać towarzyszącą. ;)

 

Polski eurogamer dodał tekst Digital Foundry. 

https://www.eurogamer.pl/articles/2018-03-19-god-of-war-wyglda-swietnie-na-ps4-pro-uwaza-digital-foundry

Oby tylko si nie było tak biedne i nie właziło wrogom pod nogi czy tam inne kopyta.

Odnośnik do komentarza

Rudy bierze czynny udział w walkach co widać na gameplayach. W TLoU duża część rozgrywki, to skradanie się, więc gdyby przeciwnicy byli mocno wyczuleni na Elli, a nie tylko na gracza, to można się domyśleć jak to zostałoby odebrane przez graczy. Pamiętacie RE4 i ta durną blond dzide? Dobre rozwiązanie ze strony ND. 

2 godziny temu, milan napisał:

A wiadomo co z posiadaczami wersji biednej? :(

Czy tylko  kwestia 4k i  hdru, czy maks.  2 przeciwników na planszy ?

Pewnie to samo co w przypadku Uncharted 4 czy Horizon. 

:banderas:

Odnośnik do komentarza

Sąsiad ma zwykłą PS4 i TV FHD. Czasami jak idę do niego na browca to biorę jakieś gierki wykorzystujące PRO i UHD. Horizon i Uncharted to jedne z tych gier co w duuuuuużym stopniu korzystają z tych ficzerów i piodnoszą znacznie poziom oprawy w tych gierkach. Choć oczywiście na zwykłej PS4 też biedy nie ma i ścisły top tej generacji.

Odnośnik do komentarza
5 godzin temu, milan napisał:

możemy zatęsknić za dzieciakiem gdy w 3 h  zostanie zabity przez głównego złego.


Na to nie licz - nie po to Kratos jest starym brodaczem, a gra nosi zwyczajnie tytuł "God of War" bez żadnego numerka czy podtytułu. Nie po to również Atreus uczy się od ojca i zyskuje doświadczenie  - to jego przedstawienie światu, zanim będzie głównym bohaterem nowej trylogii (albo i lepiej). Kratosa pewnie pożegnamy na sam koniec gierki.
 

33 minuty temu, balon napisał:

W pytkę. Zacznę zapewne na 3 (trudnym), myślę że pod topowego exa Sony to będzie dobry wybór (trudność/do czerpania story).


Jak będzie trofeum za najwyższy poziom to lecę od razu na maxa - w innym wypadku Normal i bez spiny :)

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza
33 minuty temu, Wredny napisał:

Jak będzie trofeum za najwyższy poziom to lecę od razu na maxa - w innym wypadku Normal i bez spiny

Albo i tak, spoko podejście. Jeśli nic za to nie dostanę (w tym wypadku trofeum), to na cholerę się męczyć i potencjalnie frustrować? Ostatnio odpaliłem remaster GoW3 na hardzie, bo stwierdziłem, że skoro oryginał na PS3 skończyłem na normalu, to czas wskoczyć poziom wyżej. No i... o ile zwykłe potyczki są jak najbardziej okej, tak starcia z bossami mocno dają mi w kość. Gra praktycznie nie wybacza błędów, choć oczywiście daleko temu do Soulsów. Na takiego Hadesa potrzebowałem kilkunastu podejść i szczypty farta, cóż... I co? Patrzę, a trofeum za harda nie ma. :frog:

Edytowane przez Frantik
Odnośnik do komentarza
Godzinę temu, Frantik napisał:

Ja chyba też tak zrobię - na dziewicze podejście raczej nie ma co się męczyć z najwyższym.

Ten najwyższy zapewne odblokuję się dopiero po pierwszym przejściu gry. Będzie motywacja aby podejść jeszcze raz do gry. 

 

Kolejne części God of War także skupią się na mitologii nordyckiej

https://www.eurogamer.pl/articles/2018-03-20-kolejne-czesci-god-of-war-takze-skupia-sie-na-mitologii-nordyckiej

Edytowane przez YETI
Odnośnik do komentarza
Godzinę temu, Frantik napisał:

Albo i tak, spoko podejście. Jeśli nic za to nie dostanę (w tym wypadku trofeum), to na cholerę się męczyć i potencjalnie frustrować? Ostatnio odpaliłem remaster GoW3 na hardzie, bo stwierdziłem, że skoro oryginał na PS3 skończyłem na normalu, to czas wskoczyć poziom wyżej. No i... o ile zwykłe potyczki są jak najbardziej okej, tak starcia z bossami mocno dają mi w kość. Gra praktycznie nie wybacza błędów, choć oczywiście daleko temu do Soulsów. Na takiego Hadesa potrzebowałem kilkunastu podejść i szczypty farta, cóż... I co? Patrzę, a trofeum za harda nie ma. :frog:

GoW3 to jedna z najgorzej opracowanych i dopracowanych  gier pod względem poziomu trudności w jakie w życiu grałem. Normal w niej to był faktycznie Very Easy i tak naprawdę dopiero przy Zeusie zacząłem dostawiać prawą rękę do pada...

Odnośnik do komentarza
Godzinę temu, YETI napisał:

Ten najwyższy zapewne odblokuję się dopiero po pierwszym przejściu gry.


Gra po skończeniu na dowolnym poziomie trudności automatycznie przejdzie w NG+, a po wybraniu tego najwyższego stopnia, nie będzie można obniżyć go w trakcie. Przynajmniej tak to rozumiem:

https://www.rollingstone.com/glixel/features/hands-on-with-god-of-war-evocative-gaming-bliss-w518039
 

Cytat

God of War’s four difficulty settings includes one that it is so intense that it has a separate save and can’t be changed after the game is started in that mode. It allows players to play the most challenging mode without having to sacrifice to play through the game’s other difficulties, which includes one that is meant to essentially covey the story.

Pogrubione sugeruje, że od startu będzie można rzucić się na harda, chyba.:dunno:


i kawałek dalej:
 

Cytat

And once players finish the game, no matter what difficulty they’re playing, they can keep playing the game, continue to experience the world that they likely haven’t fully examined.

 

Edytowane przez Frantik
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...