XM. 10 820 Opublikowano 21 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2018 Godzinę temu, Farmer napisał: Jedyna rzecz jaka mnie jeszcze nurtuje to kwestia monumentalnych walk z bossami (jeżeli w ogóle takie będą zważywszy na ustawienie kamery). Bo trolle z kłodami traktuję jako subbossów pokroju cyklopów i chimer. Duże zmiany w rozgrywce mogą oznaczać brak przeciwników na kilka(naście) pięter. Chociaż z drugiej strony taki SotC też ma kamerę usadowioną za plecami bohatera, a walka odbywa się z samymi dupnymi przeciwnikami przy niemrawej acz dynamicznej kamerze. Nie wiem czy Barlog coś wspominał na ten temat. Oglądając wspominki z poprzednich części Kratos okładał się na dzień dobry z konkretnymi zawodnikami (Hydra i Kolos z Rodos) i nie powiem, nostalgia wróciła. Będą normalne starcia z dużymi bossami. To z filmiku to sub boss, do tego będą tego sub bossa różne wersje -np. w challangeach. Cytuj Odnośnik do komentarza
Farmer 3 268 Opublikowano 21 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2018 No i cudnie Cytuj Odnośnik do komentarza
XM. 10 820 Opublikowano 21 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2018 No i wszyscy chwala głównego antagoniste, to mi się podoba. Cytuj Odnośnik do komentarza
Cedric 1 313 Opublikowano 21 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2018 (edytowane) A co do młodego, to czytałem sporo preview i generalnie bardzo często przewijało się stwierdzenie, że Santa Monica na tyle dopracowało ten element, że Atreus jest nie tylko bardzo przydatny, ale też wielu developerów powinno brać przykład z nowego God of War jak robić dobre postaci towarzyszące. In Cory we trust! Edytowane 21 Marca 2018 przez Cedric Cytuj Odnośnik do komentarza
YETI 10 944 Opublikowano 21 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2018 Za sąsiadów mają Naughty Dog, więc zawsze mogą podpytać, jak stworzyc najlepsza w historii gier, postać towarzyszącą. Polski eurogamer dodał tekst Digital Foundry. https://www.eurogamer.pl/articles/2018-03-19-god-of-war-wyglda-swietnie-na-ps4-pro-uwaza-digital-foundry Cytuj Odnośnik do komentarza
milan 7 022 Opublikowano 21 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2018 A wiadomo co z posiadaczami wersji biednej? Czy tylko kwestia 4k i hdru, czy maks. 2 przeciwników na planszy ? 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
Szymek 1 047 Opublikowano 21 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2018 (edytowane) 50 minut temu, milan napisał: A wiadomo co z posiadaczami wersji biednej? Czy tylko kwestia 4k i hdru, czy maks. 2 przeciwników na planszy ? spoko...w Horizonie gierka dawala rade wiec i tu bedzie podobnie...nie ma co sie bac ze ex od sony bedzie zle dzialal na amatorze Edytowane 21 Marca 2018 przez Szymek_PL_ Cytuj Odnośnik do komentarza
bloody_gipsy 70 Opublikowano 21 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2018 2 godziny temu, YETI napisał: Za sąsiadów mają Naughty Dog, więc zawsze mogą podpytać, jak stworzyc najlepsza w historii gier, postać towarzyszącą. Polski eurogamer dodał tekst Digital Foundry. https://www.eurogamer.pl/articles/2018-03-19-god-of-war-wyglda-swietnie-na-ps4-pro-uwaza-digital-foundry Oby tylko si nie było tak biedne i nie właziło wrogom pod nogi czy tam inne kopyta. Cytuj Odnośnik do komentarza
Gromi 10 Opublikowano 21 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2018 Gdzie najlepiej złożyć zamówienie żeby grę mieć jak najszybciej i jak najpewniej ? Ultima dalej daje rade ? Cytuj Odnośnik do komentarza
YETI 10 944 Opublikowano 21 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2018 Rudy bierze czynny udział w walkach co widać na gameplayach. W TLoU duża część rozgrywki, to skradanie się, więc gdyby przeciwnicy byli mocno wyczuleni na Elli, a nie tylko na gracza, to można się domyśleć jak to zostałoby odebrane przez graczy. Pamiętacie RE4 i ta durną blond dzide? Dobre rozwiązanie ze strony ND. 2 godziny temu, milan napisał: A wiadomo co z posiadaczami wersji biednej? Czy tylko kwestia 4k i hdru, czy maks. 2 przeciwników na planszy ? Pewnie to samo co w przypadku Uncharted 4 czy Horizon. Cytuj Odnośnik do komentarza
balon 5 323 Opublikowano 21 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2018 W przypadku Uncharted była przepaść. Naprawdę na pro, TV 4K z przyzwoitym hdr to jest kosmos (pozdrawiam przy okazji usera) różnica. W Horizon była mniejsza ale hdr czy wyższa rozdzielczość swoje robiły. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza
mersi 804 Opublikowano 21 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2018 akurat ogrywałem horizona na zwykłej ps4 i też mi wypalało oczy, więc z gowem pewnie będzie podobnie, ale na pro to już w ogóle zbieranie szczęki się szykuje Cytuj Odnośnik do komentarza
balon 5 323 Opublikowano 21 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2018 Sąsiad ma zwykłą PS4 i TV FHD. Czasami jak idę do niego na browca to biorę jakieś gierki wykorzystujące PRO i UHD. Horizon i Uncharted to jedne z tych gier co w duuuuuużym stopniu korzystają z tych ficzerów i piodnoszą znacznie poziom oprawy w tych gierkach. Choć oczywiście na zwykłej PS4 też biedy nie ma i ścisły top tej generacji. Cytuj Odnośnik do komentarza
Frantik 2 566 Opublikowano 21 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2018 Do wyboru będą 4 poziomy trudności. Na najwyższym ma występować inne rozstawienie przeciwników oraz ich zachowanie.http://www.pssite.com/news/62275/najwyzszy-poziom-trudnosci-w-god-of-war-zmieni-przeciwnikow-i-ich-zachowanie.html Cytuj Odnośnik do komentarza
balon 5 323 Opublikowano 21 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2018 W pytkę. Zacznę zapewne na 3 (trudnym), myślę że pod topowego exa Sony to będzie dobry wybór (trudność/do czerpania story). Cytuj Odnośnik do komentarza
Frantik 2 566 Opublikowano 21 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2018 Ja chyba też tak zrobię - na dziewicze podejście raczej nie ma co się męczyć z najwyższym. Cytuj Odnośnik do komentarza
Figuś 21 138 Opublikowano 21 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2018 Cytuj Odnośnik do komentarza
Gość _Be_ Opublikowano 21 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2018 Robi wrażenie. Oby tylko grało się w to jeszcze fajnie i git. Cytuj Odnośnik do komentarza
Wredny 9 450 Opublikowano 21 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2018 5 godzin temu, milan napisał: możemy zatęsknić za dzieciakiem gdy w 3 h zostanie zabity przez głównego złego. Na to nie licz - nie po to Kratos jest starym brodaczem, a gra nosi zwyczajnie tytuł "God of War" bez żadnego numerka czy podtytułu. Nie po to również Atreus uczy się od ojca i zyskuje doświadczenie - to jego przedstawienie światu, zanim będzie głównym bohaterem nowej trylogii (albo i lepiej). Kratosa pewnie pożegnamy na sam koniec gierki. 33 minuty temu, balon napisał: W pytkę. Zacznę zapewne na 3 (trudnym), myślę że pod topowego exa Sony to będzie dobry wybór (trudność/do czerpania story). Jak będzie trofeum za najwyższy poziom to lecę od razu na maxa - w innym wypadku Normal i bez spiny 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
bloody_gipsy 70 Opublikowano 21 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2018 Może i go pożegnamy ale na pewno nie na końcu tej gierki. Bez przesady. Nie po to wskrzeszają kratosa żeby po jednej części się z nim żegnać. Cytuj Odnośnik do komentarza
balon 5 323 Opublikowano 21 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2018 No też nie lubię spiny ale sztandarowy ex mający zapewne trafić do jak największej ilości osób może być wg mnie za łatwy na normalu. Cytuj Odnośnik do komentarza
Frantik 2 566 Opublikowano 21 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2018 (edytowane) 33 minuty temu, Wredny napisał: Jak będzie trofeum za najwyższy poziom to lecę od razu na maxa - w innym wypadku Normal i bez spiny Albo i tak, spoko podejście. Jeśli nic za to nie dostanę (w tym wypadku trofeum), to na cholerę się męczyć i potencjalnie frustrować? Ostatnio odpaliłem remaster GoW3 na hardzie, bo stwierdziłem, że skoro oryginał na PS3 skończyłem na normalu, to czas wskoczyć poziom wyżej. No i... o ile zwykłe potyczki są jak najbardziej okej, tak starcia z bossami mocno dają mi w kość. Gra praktycznie nie wybacza błędów, choć oczywiście daleko temu do Soulsów. Na takiego Hadesa potrzebowałem kilkunastu podejść i szczypty farta, cóż... I co? Patrzę, a trofeum za harda nie ma. Edytowane 21 Marca 2018 przez Frantik Cytuj Odnośnik do komentarza
YETI 10 944 Opublikowano 21 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2018 (edytowane) Godzinę temu, Frantik napisał: Ja chyba też tak zrobię - na dziewicze podejście raczej nie ma co się męczyć z najwyższym. Ten najwyższy zapewne odblokuję się dopiero po pierwszym przejściu gry. Będzie motywacja aby podejść jeszcze raz do gry. Kolejne części God of War także skupią się na mitologii nordyckiej https://www.eurogamer.pl/articles/2018-03-20-kolejne-czesci-god-of-war-takze-skupia-sie-na-mitologii-nordyckiej Edytowane 21 Marca 2018 przez YETI Cytuj Odnośnik do komentarza
Czezare 1 448 Opublikowano 21 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2018 Godzinę temu, Frantik napisał: Albo i tak, spoko podejście. Jeśli nic za to nie dostanę (w tym wypadku trofeum), to na cholerę się męczyć i potencjalnie frustrować? Ostatnio odpaliłem remaster GoW3 na hardzie, bo stwierdziłem, że skoro oryginał na PS3 skończyłem na normalu, to czas wskoczyć poziom wyżej. No i... o ile zwykłe potyczki są jak najbardziej okej, tak starcia z bossami mocno dają mi w kość. Gra praktycznie nie wybacza błędów, choć oczywiście daleko temu do Soulsów. Na takiego Hadesa potrzebowałem kilkunastu podejść i szczypty farta, cóż... I co? Patrzę, a trofeum za harda nie ma. GoW3 to jedna z najgorzej opracowanych i dopracowanych gier pod względem poziomu trudności w jakie w życiu grałem. Normal w niej to był faktycznie Very Easy i tak naprawdę dopiero przy Zeusie zacząłem dostawiać prawą rękę do pada... Cytuj Odnośnik do komentarza
Frantik 2 566 Opublikowano 21 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2018 (edytowane) Godzinę temu, YETI napisał: Ten najwyższy zapewne odblokuję się dopiero po pierwszym przejściu gry. Gra po skończeniu na dowolnym poziomie trudności automatycznie przejdzie w NG+, a po wybraniu tego najwyższego stopnia, nie będzie można obniżyć go w trakcie. Przynajmniej tak to rozumiem:https://www.rollingstone.com/glixel/features/hands-on-with-god-of-war-evocative-gaming-bliss-w518039 Cytat God of War’s four difficulty settings includes one that it is so intense that it has a separate save and can’t be changed after the game is started in that mode. It allows players to play the most challenging mode without having to sacrifice to play through the game’s other difficulties, which includes one that is meant to essentially covey the story. Pogrubione sugeruje, że od startu będzie można rzucić się na harda, chyba. i kawałek dalej: Cytat And once players finish the game, no matter what difficulty they’re playing, they can keep playing the game, continue to experience the world that they likely haven’t fully examined. Edytowane 21 Marca 2018 przez Frantik Cytuj Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.