Opublikowano 12 kwietnia 20186 l 52 minuty temu, walek napisał: Ja sie ciesze z opcji “Favor Performance” dla posiadaczy PS4 Pro. Animacja celujaca w 60fps bardzo pomaga w slasher’ach, szczegolnie przy wiekszych poziomach trudnosci. Brawa dla tworcow https://www.polygon.com/platform/amp/2018/4/12/17227946/god-of-war-ps4-pro-60fps-4k-1080p dodatkowo bedzie chyba mozna zwiekszyc plynnosc wlaczajac w konsoli rozdzielczosc 1080p korzystajac z supersamplingu czy to tak nie dziala ?? nie czytalem artykulu sorki..duzo ludzi w robocie i na szybko pisane Edytowane 12 kwietnia 20186 l przez Szymek_PL_
Opublikowano 12 kwietnia 20186 l Teraz, Szymek_PL_ napisał: dodatkowo bedzie chyba mozna zwiekszyc plynnosc wlaczajac w tv rozdzielczosc 1080p w telewizorze korzystajac z supersampling ?? nie czytalem artykulu Słucham?
Opublikowano 12 kwietnia 20186 l 8 minut temu, blantman napisał: Tylko oby nie trzeba było grindować 5 skór z (pipi) bobra aby więcej strzał mieć to będę kontent. Czemu przecie lubisz gierki ubi stajl, a tam to jeden z rdzeni rozgrywki.
Opublikowano 12 kwietnia 20186 l 2 minuty temu, balon napisał: Czemu przecie lubisz gierki ubi stajl, a tam to jeden z rdzeni rozgrywki. nie lubie grindu i w ubi gierkach go omijam. Dlatego far cry 4 nie ukończyłem bo mnie w(pipi)iało zbieractwo. Grind jak jest obok głównej gry (patrz far cry 5) mi wisi ale jak wymusza go gra (mafia3) to mnie to wkurza. aby nie było offtopa : to jest ten hdr na ps4 fat?
Opublikowano 12 kwietnia 20186 l 19 minut temu, blantman napisał: to jest ten hdr na ps4 fat? Jakiś tam jest ogólnie (w sensie wprowadzili łatkę sprzetową), ale chyba bez szału. A samym GoWie to nie wiadomo, nikt o tym jeszcze nie pisał. Edytowane 12 kwietnia 20186 l przez _Be_
Opublikowano 12 kwietnia 20186 l @blantman powinien jakiś tam być ale tak jak pisze Be, zapewne bez szału. Pamiętam jak kupiłem nowy TV, podłączyłem fata odpalam hdr, Uncharted 4 i załamka. Niektórzy jeszcze pewno pamiętają tę dramę w odpowiednim kąciku . Nerwowo zacząłem się pytać. Gdzie ten hdr?, gdzie ta nowa jakość co takie jaranko, baaa było nawet gorzej po tym paczu i z włączonym hdr niż na starym TV bez hdr i paczy. Tego samego dnia poszedłem jeszcze po prosiaka. Podłączyłem, odpaliłem ten samy tryb i zje. bałem się z krzesła była taka różnica.
Opublikowano 12 kwietnia 20186 l 1 minutę temu, Kyokushinman napisał: Xd Wez idz z tym spamem do swojego tematu
Opublikowano 12 kwietnia 20186 l 12 minut temu, balon napisał: @blantman powinien jakiś tam być ale tak jak pisze Be, zapewne bez szału. Pamiętam jak kupiłem nowy TV, podłączyłem fata odpalam hdr, Uncharted 4 i załamka. Niektórzy jeszcze pewno pamiętają tę dramę w odpowiednim kąciku . Nerwowo zacząłem się pytać. Gdzie ten hdr?, gdzie ta nowa jakość co takie jaranko, baaa było nawet gorzej po tym paczu i z włączonym hdr niż na starym TV bez hdr i paczy. Tego samego dnia poszedłem jeszcze po prosiaka. Podłączyłem, odpaliłem ten samy tryb i zje. bałem się z krzesła była taka różnica. ok z powodu dwóch gier na łącznie mniej niż 100 h (yakuzy nie licze bo tam wątpie aby była duża różnica)nie będę kupował następnego sprzętu. Ale dzięki za odpowiedź to nastawiam się na brak hdr. Ciekawe czy xkom wyśle mi moją kopie jak tak to spodziewajcie się fajnej cebuli na majówkę
Opublikowano 12 kwietnia 20186 l 15 minut temu, balon napisał: @blantman powinien jakiś tam być ale tak jak pisze Be, zapewne bez szału. Pamiętam jak kupiłem nowy TV, podłączyłem fata odpalam hdr, Uncharted 4 i załamka. Niektórzy jeszcze pewno pamiętają tę dramę w odpowiednim kąciku . Nerwowo zacząłem się pytać. Gdzie ten hdr?, gdzie ta nowa jakość co takie jaranko, baaa było nawet gorzej po tym paczu i z włączonym hdr niż na starym TV bez hdr i paczy. Tego samego dnia poszedłem jeszcze po prosiaka. Podłączyłem, odpaliłem ten samy tryb i zje. bałem się z krzesła była taka różnica. Miałem podobnie - testowałem obok siebie fata i pro z nowym TV i różnica diametralna. W takim Horizon było to jeszcze bardziej widocznie, podejrzewam ze GoW będzie czerpał garściami z tej technologii. Edytowane 12 kwietnia 20186 l przez Starh
Opublikowano 12 kwietnia 20186 l Ogrywałem Horizon ZD na zwykłym ps4 z włączonym hdr i gra wyglądała dla mnie rewelacyjnie, a God of War wygląda na to że będzie równie piękny. Nie czuje żebym coś tracił nie ogrywając przygód Kratosa na prosiaku, a ci co mają ps4 pro po prostu będą mieli bardziej za(pipi)iście wyglądającą przygodę.
Opublikowano 12 kwietnia 20186 l Wiesz dla mnie 30fps a 60fps , to jak dzien I noc. Poza tym downscale na Pro z 2k na 1080 tez swoje robi. Roznica miedzy Prosiakiem i amatorem bedzie znaczaca. Mysle ze to wlasnie GoW pokaze roznice miedzy tymi dwoma modelami konsol.
Opublikowano 12 kwietnia 20186 l 7 minut temu, XM. napisał: Jest 60 k/s na pro? W recenzjach wielu pisało, ze trzyma 60, ale w paru momentach (zapewne jakieś mocne sekwencje akcji) dropi do niższych wartości. Tryb performance jest polecanym do grania jako najlepszy. Edytowane 12 kwietnia 20186 l przez Starh
Opublikowano 12 kwietnia 20186 l 2 minuty temu, chris85 napisał: Na pro GOW będzie działać w 4K?bo już się gubię. 4K ale oszukane czyli pewnie 1440p w checkerboardingu ale ma tez drugi tryb FHD i celujące w 60fps
Opublikowano 12 kwietnia 20186 l Nie, gra ma 2160pC / 30fps, Performance Mode 1080p - unlocked framerate w stylu innych GoW (przy czym daleko bliżej do 60 k/s niż zwykle), Resolution Mode dla TV FHD - supersampling z 2160pC.
Opublikowano 12 kwietnia 20186 l Gra w opcji 4k/30 fps dropi. Autorzy artykulu polecaja 60fps/1080p. "...Less impressive, however, is the game’s 4K rendering mode on the PlayStation 4 Pro. It doesn’t seem able to maintain a solid 30 frames per second, and in an action game like this, that just doesn’t get the job done." "... The frame rate was more variable there; it didn’t stay locked at 60 fps, which would be a lot to ask. Yet the game almost always ran far above 30 fps on this setting, and we preferred the increased responsiveness, especially in battle. Check out the difference in the brief side-by-side clip above." https://www.polygon.com/platform/amp/2018/4/12/17227946/god-of-war-ps4-pro-60fps-4k-1080p Edytowane 12 kwietnia 20186 l przez walek
Opublikowano 12 kwietnia 20186 l Cytat The resolution mode uses checkerboard rendering methods to achieve 4K output, and the frame rate is scaled back to around 30fps. @Paolo de Vesir
Opublikowano 12 kwietnia 20186 l C oznacza checkboarding - nie, nie natywna. Ale jest to checkboarding z wyjściową 2160p, czyli tak samo jak w przypadku H:ZD, ilość pikseli rendenerowanych jest wyższa niż 1440p. 1440p w checkboardingu oznaczałoby obraz bliższy 720p.
Opublikowano 12 kwietnia 20186 l 2 minuty temu, Hendrix napisał: C oznacza checkboarding - nie, nie natywna. Ale jest to checkboarding z wyjściową 2160p, czyli tak samo jak w przypadku H:ZD, ilość pikseli rendenerowanych jest wyższa niż 1440p. 1440p w checkboardingu oznaczałoby obraz bliższy 720p. To prawda, PS4 Pro jest po prostu za słabe na natywne 4K w tak rozbudowanej grze, ale chwała im za to, że dali dwa tryby.
Opublikowano 12 kwietnia 20186 l Coś mi to przypomina, podobną grafikę doczekała się pewna gra, pewnej ekipy developerskiej również z Santa Monica
Opublikowano 12 kwietnia 20186 l 16 minut temu, _Be_ napisał: 4K ale oszukane czyli pewnie 1440p w checkerboardingu ale ma tez drugi tryb FHD i celujące w 60fps Nie 4kch to coś ala rozdziałka lekko ponad 1500p tj ponad 4mil pikseli dajace dzięki odpowiednim sztuczka wrażenie na statyczny obrazie natywnego 4k tj ponad 8 mil pikseli. W ruchu pojawiają się artefakty ale jak jesteśmy z nosem w ekranie. Rozdziałka 1440p to 3.6 mil pikseli.
Opublikowano 12 kwietnia 20186 l Recenzja zmotowana z fragmentow gry w 60fps. Pieknie to wyglada! Spoiler Edytowane 12 kwietnia 20186 l przez walek
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.