easye 3 377 Opublikowano 18 kwietnia 2018 Opublikowano 18 kwietnia 2018 (edytowane) Nawet glupie odblokowanie mocnego ataku zmienia nagle system walki (przytrzymanie R2), bo wtedy niektorym przeciwnikom od razu mozemy urwac leb toporem, przepolowic na pol, jak probuja zwlec sie z ziemi - ogolnie system walki tez mocno zaciagniety z Dark Souls - przeciwnicy maja rozne kolory paska energi, zdarzylo mi sie wczoraj tak zawendrowac, ze bylem na strzala np. Mozna kombinowac, mozna sie bawic, do tego wszystko jest tak dopracowane, efektowne i wyglada, ze czlowiek co minute ma banana na twarzy! Edytowane 18 kwietnia 2018 przez easye 3 Cytuj
YETI 11 004 Opublikowano 18 kwietnia 2018 Opublikowano 18 kwietnia 2018 (edytowane) Kyo, może władza zwiększyć liczbę plusów na kilka dni, bo tego typu posty jak iziego czy zakupy growa wymagają plusikow, które w tak gorącym okresie kończą się już po śniadaniu. Dzięki Edytowane 18 kwietnia 2018 przez YETI Zrobione :lapka: Cytuj
milan 7 022 Opublikowano 18 kwietnia 2018 Opublikowano 18 kwietnia 2018 luk248 jest do wynajecia jak co. Cytuj
Hendrix 2 731 Opublikowano 18 kwietnia 2018 Opublikowano 18 kwietnia 2018 Ten wywiad co Yeti wrzucił też polecam, Cory zawsze był dobrym rozmówcą. W rozmowie nie ma żadnych spoilerów i głównie tyczy się procesu produkcji gry. Co do nowego IP i SSM, to wiecie, są hinty :v 1 Cytuj
Starh 3 170 Opublikowano 18 kwietnia 2018 Opublikowano 18 kwietnia 2018 21 minut temu, YETI napisał: Mam dzieje, że Barlog dostanie zielone światło od Sony na nowe IP. Polecam wywiad. Przecież Santa Monica prze(pipi)ala projekt kosztujący 100m $, który został skasowany i kazali im klepnąć gow’a. Cytuj
XM. 10 907 Opublikowano 18 kwietnia 2018 Opublikowano 18 kwietnia 2018 Ale to łysy kutas Stig to zje.bal, a jak wiadomo niezbyt kumaty gość to był. Cytuj
Hendrix 2 731 Opublikowano 18 kwietnia 2018 Opublikowano 18 kwietnia 2018 (edytowane) @Starh No właśnie nie, to Cory namówił Shannon Studstill i Sony do zrobienia tej gry, zresztą zaczęła powstawać przed skasowaniem poprzedniego projektu. Pierwotnie Barlog miał mieć rok czasu na ogarnięcie pierwotnych założeń, po skasowaniu niezapowiedzianej gry dostał dwa tygodnie i nowy GoW został jedynym projektem całego studia xDD@XM. A teraz Stig robi Gwiezdne Wojny dla Respawn, w sumie wyszedł na swoje :V Edytowane 18 kwietnia 2018 przez Hendrix Cytuj
Daffy 10 582 Opublikowano 18 kwietnia 2018 Autor Opublikowano 18 kwietnia 2018 czy ja wiem czy az tak zyebal? trojka nie byla tyle zla co cholernie niedokonczona bo sony cisnelo z terminem - koncowka miala byc calkiem inna (z epickim finalem wzorem prologu), mialy tez byc jakies inne lokacje, boss z setkami oczu itp Cytuj
XM. 10 907 Opublikowano 18 kwietnia 2018 Opublikowano 18 kwietnia 2018 (edytowane) A to już mnie malo obchodzi czy zdarzył czy nie zdarzył. Miał 3 lata z czego dobrze wyszło mu 1/4 gry i po dziś dzień jest to mój największy zawód growy ever. Zawsze mozna tak zrzucac ze za malo czasu mial. Nikogo tak nienawidze z tej branży jak tego lysego kasztana. Edytowane 18 kwietnia 2018 przez XM. 2 Cytuj
Gość ragus Opublikowano 18 kwietnia 2018 Opublikowano 18 kwietnia 2018 (pipi) ta walka z zeusem na belce xD Cytuj
Pupcio 18 476 Opublikowano 18 kwietnia 2018 Opublikowano 18 kwietnia 2018 pandora xD zakończenie xD gow 3 xD hrrrr tfu! w ten łysy czerep Cytuj
Gość ragus Opublikowano 18 kwietnia 2018 Opublikowano 18 kwietnia 2018 chcecie labirynt? macie pokój 5 na 5 metrów i się bijcie Cytuj
Daffy 10 582 Opublikowano 18 kwietnia 2018 Autor Opublikowano 18 kwietnia 2018 oni z tego co pamietam chyba 2 lata robili prolog, pozniej zorientowali sie ze reszty gry nie maja za duzo, sony juz karze wydawac to zaserwowali backtracing i ucieli pomysly Cytuj
Gość _Be_ Opublikowano 18 kwietnia 2018 Opublikowano 18 kwietnia 2018 Dobrze, że w tej generacji Sony ma wielki spokój. Panują w konsolowej branży i dają swoim studiom tyle czasu ile trzeba. Uncharted ma mieć inny koncept? Proszę bardzo róbcie swoje, wypier.dolcie do kosza te wcześniejsze koncepty i zróbcie po swojemu. Nowy God of War? No ok, macie tutaj róbcie sobie co uważacie, nawet jeśli to ma być 5 lat. Guerilla zje.baliscie Killzone ale nic się nie martwcie, zróbcie sobie nowe IP. Szkoda tylko, że zaorali Evolution, DriveClub dwa mógłby być totalnie jedną z lepszych scigałek na tej generacji. Zupełnie inne podejście od rushowanego developingu Uncharted 3 czy własnie wymienianego wyżej GoWa III, bardzo fajnie, szanuje takie podejscie, widać, że nauczyli się dużo na swoich blędach w poprzedniej generacji. Cytuj
Rayos 3 171 Opublikowano 18 kwietnia 2018 Opublikowano 18 kwietnia 2018 GoW 3? Epicki od a do z, przymknąć tylko oko na Pandorę i jest supcio ale i tak do GoW 2 się nie umywa 2 Cytuj
Daffy 10 582 Opublikowano 18 kwietnia 2018 Autor Opublikowano 18 kwietnia 2018 nie tyle nauczyli co inne czasy - gow3 czy u3 to nie byly czasem tego ich wielkiego kryzysu finansowego? i po prostu presja byla by sie bilansy kwartalne zgadzaly? Cytuj
Cedric 1 313 Opublikowano 18 kwietnia 2018 Opublikowano 18 kwietnia 2018 15 minut temu, XM. napisał: A to już mnie malo obchodzi czy zdarzył czy nie zdarzył. Miał 3 lata z czego dobrze wyszło mu 1/4 gry i po dziś dzień jest to mój największy zawód growy ever. Zawsze mozna tak zrzucac ze za malo czasu mial. Nikogo tak nienawidze z tej branży jak tego lysego kasztana. 2 1 3 Cytuj
Hendrix 2 731 Opublikowano 18 kwietnia 2018 Opublikowano 18 kwietnia 2018 (edytowane) Jest na necie ponad godzinny wywiad ze wszystkimi reżyserami gry, no i Cory oraz Jaffe nie byli specjalnie zadowoleni z tego jak rozwiązał grę Stig :v Dla mnie GoW3 to przypadek Uncharted 3 - ot gra prowadzi od set piece'u do set piece'u. Nadal jest dobrą rozrywką i świetnie wykonaną grą, ale zdecydowanie mniej spójną, mniej ciekawą wersją swoich poprzedniczek. Spoiler No, ale w weekend na Titanie remester pękł, dobrze się bawiłem. Dalej 8/10 dla mnie :v Edytowane 18 kwietnia 2018 przez Hendrix Cytuj
Gość _Be_ Opublikowano 18 kwietnia 2018 Opublikowano 18 kwietnia 2018 2 minuty temu, Ficuś napisał: nie tyle nauczyli co inne czasy - gow3 czy u3 to nie byly czasem tego ich wielkiego kryzysu finansowego? i po prostu presja byla by sie bilansy kwartalne zgadzaly? Pewnie były, zresztą tamta generacja to był dla nich jeden wielki fail więc jakoś musieli nadrabiać no ale tak czy siak mogli by teraz robić to samo czyż nie? Zapowiedzieć grę dać 3 lata na zrobienie i heja, sprzedawajcie co macie. Cytuj
XM. 10 907 Opublikowano 18 kwietnia 2018 Opublikowano 18 kwietnia 2018 1 minutę temu, Hendrix napisał: Jest na necie ponad godzinny wywiad ze wszystkimi reżyserami gry, no i Cory oraz Jaffe nie byli specjalnie zadowolenie z tego jak rozwiązał grę Stig :v Dla mnie GoW3 to przypadek Uncharted 3 - ot gra prowadzi od set piece'u do set piece'u. Nadal jest dobrą rozrywką i świetnie wykonaną grą, ale zdecydowanie mniej spójną, mniej ciekawą wersją swoich poprzedniczek. Pokaż ukrytą zawartość No, ale w weekend na Titanie remester pękł, dobrze się bawiłem. Dalej 8/10 dla mnie :v No kórva pamiętam ten wywiad. I że Cory i David Jaffie juz dawno chcieli łączenie z mitologiami, trójka miała się od razu zaczynać śmiercią Zeusa i napadem bostw z innych mitologii czy też zrobienie z Kratosa śmierci. A wyszło gunwo. Cytuj
Daffy 10 582 Opublikowano 18 kwietnia 2018 Autor Opublikowano 18 kwietnia 2018 eee tam mieli materialu by cala trojka byla tylko w greckiej mitologii, problem ze wiele bostw zamiast epickich strarc dostalismy albo festiwal qte albo bezplciowy boss fight Cytuj
Rayos 3 171 Opublikowano 18 kwietnia 2018 Opublikowano 18 kwietnia 2018 ale za to finishery byly bardzo satysfakcjonujące Cytuj
Daffy 10 582 Opublikowano 18 kwietnia 2018 Autor Opublikowano 18 kwietnia 2018 fajna walka>durne przesadnie brutalne qte Cytuj
Rayos 3 171 Opublikowano 18 kwietnia 2018 Opublikowano 18 kwietnia 2018 mówienie o przesadnej brutalności w kontekście God of War Cytuj
Hendrix 2 731 Opublikowano 18 kwietnia 2018 Opublikowano 18 kwietnia 2018 (edytowane) @XM Tydzień temu powtórzyłem sobie ten wywiad, w sumie już po nim, było widać, że jeśli Cory wróci, to zmieni całkowicie grę. Sam przyznał też, że jeśli chodzi o historię w GoW2, to żałuje, że nie zrobił gry inaczej. Teraz z tego co mówił w wywiadach, kolejne części są rozplanowane już. Jeśli zajmie się nowym IP, to pewnie nadal pozostanie blisko z teamem od GoWa. Przyszedł sms od inpostu, więc idę po swoją kopię Dostawa i zakupy u @Dave Czezky? Polecam. Edytowane 18 kwietnia 2018 przez Hendrix Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.