Skocz do zawartości

Featured Replies

Opublikowano
19 minut temu, McDrive napisał:

System walki mi pasuje po modernizacji. Kolejny raz tego samego bym nie wytrzymał, tylko ciągle na początku walki chcę naciskać trójkąt i kwadrat, ale to już tylko kwestia przyzwyczajenia :P

W opcjach możesz zmienić aby ataki były właśnie tam gdzie zawsze.

Co do spoilera to 

Spoiler

nie.

 

  • Odpowiedzi 5,2 tys.
  • Wyświetleń 535,3 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Most Popular Posts

  • Trochę wrażeń w przerwie bo aż mnie łapy bolą xD   tldr GOTY 2018, nie wyobrazam sobie zeby cos w tym roku to przebilo   - najwyzszy poziom trudnosci jest s(pipi)ysynsko trudny, mo

  • Nie wiem, ja plywalem po tym jeziorze łódka i sluchalem bardzo ciekawych historii, nie raz zamiast przybic do brzegu to specjalnie plynalem wolniej zeby wysluchac do konca bo bylo to naprawde mega int

Opublikowano

Nie wiem, ile grałem godzin (30 lub 35), ale moje ciało jest gotowe wystawić maksymalną notę, no(pipi)a! 

Momentami nawet obok Bloodborne stawiam tę grę, chyba muszę porządnie ochłonąć.

 

10/10

Opublikowano
35 minut temu, Figuś napisał:

Chyba nie muszę tego w spoiler wrzucać :)

 

 

 

Heh, to by wyjasnialo dlaczego drugie pol gry wydawalo sie dla mnie takim sequel baiting'iem, po prostu za bardzo ich ponioslo i troche za pozno zorientowali sie ze chyba za duzo tutaj wcisnac probuja.

Opublikowano
27 minut temu, Square napisał:

W opcjach możesz zmienić aby ataki były właśnie tam gdzie zawsze.

Co do spoilera to 

  Pokaż ukrytą zawartość

nie.

 

Square trochę blefuje xD

Beeeeeda! 

Edytowane przez easye

Opublikowano
Godzinę temu, easye napisał:

Square trochę blefuje xD

Beeeeeda! 

No to teraz mam jeszcze większe ciśnienie żeby samemu się przekonać :P

Opublikowano

Na razie poczatek i powolna narracja wciągają i zachecaja do dalszej gry.

 

Ale tego duzo wysypalo w Pchlin. Ciekawe kto przelamie oligopol forumkowy i zejdzie poniżej 180 zł xD nie spieszcie sie z obnizkami, trzymajcie cenę az nie przejdę xD

 

Edit:

Ta pierwsza walka z bossem przy swoim domu, o jejku o jejku. Będzie g r u b a gra jesli w tym klimacie utrzyma się reszta.

Edytowane przez _Red_

Opublikowano
2 godziny temu, McDrive napisał:

Napiszcie mi tylko tak/nie czy będzie więcej takich walk jak ta z

  Pokaż ukrytą zawartość

nieznajomym

na początku gry?

 

1 godzinę temu, easye napisał:

Square trochę blefuje xD

Beeeeeda! 


Tu z kolei easy trochę blefuje, bo liczby mnogiej bym raczej nie użył... :cool2:

Opublikowano
Godzinę temu, _Red_ napisał:

Będzie g r u b a gra jesli w tym klimacie utrzyma się reszta

Raczej nie utrzymuje. 

 

Szczerze mówiąc mnie już zaczyna usypiać ta gra, jak po niemrawym początku mocno się wciągnąłem tak pózniej wszystko siada a zwłaszcza dobija grę rozwleczona formuła i backtracking. Kurczę fajnie, że są nowe patenty w których odkrywamy jeszcze raz te same miejsca, ale jednak w misjach głównych wolałbym więcej "meksyku" jak na samym początku bo zaliczenie drugi raz tego samego już nie robi roboty. Jeszcze co jakiś czas gra podrzuca dużego przeciwnika do zabicia a okazuje się, że to są ci sami przeciwnicy tylko jeden z sobą lodówke a drugi piekarnik, którym chce ubić Kratosa. Tutaj zdecydowanie się nie popisali.

 

A w ogole

Hel to dramat, okropnie nie podoba mi się wizualnie te miejscówka i jeszcze ten "boss" który nie różnił się od innych xd

 

Opublikowano
8 godzin temu, Rozi napisał:

Ostatni płomień zgasł.

Nieprawda, zostałeś ty :potter:

Opublikowano

 

Godzinę temu, _Be_ napisał:

Raczej nie utrzymuje. 

 

 

  Pokaż ukrytą zawartość

Hel to dramat, okropnie nie podoba mi się wizualnie te miejscówka i jeszcze ten "boss" który nie różnił się od innych xd

 

 

od którego momentu mocno się wciągnąłeś?

 

biegam po

Spoiler

alfheim

 

i już mam dosyć xd. gra jest piękna, doceniam kunszt audio wizualny, stworzony świat jest bardzo przekonywujący, ale co z tego, skoro użeram się z beznadziejną kamerą, biję jakimś patykiem potwory z których wypada pomarańczowa krew, system ekwipunku i rozwoju jest nieczytelny i wybija tylko z jakiejkolwiek immersji, rozgrywka polega z przechodzeniu z jednego kill roomu do drugiego i jest to przeplatane zagadkami "uderz w tarczę żeby otworzyć drzwi" i powolnym chodzeniem z nadmiarem ekspozycji w dialogach, bo synek musi przegadać każdy temat

 

nie wiem, super że twórca wzrusza się jak widzi oceny i czuć niby pasję, ale grając w to widzę przed sobą zespół, który zakochał się w filmach i przy robieniu gier skręca mocno w stronę tego medium, jakby wstydząc się tego, że to co robi jest gierką.

Edytowane przez ragus

Opublikowano

:( Ale chyba nie może być gorzej od ubishitów

 

BTW pominąłem skrzynię, gdyż wydawało mi się, że nie da się w tym momencie do niej dostać. 5 min później droga już była zablokowana (jestem przy moście z kowalem i jego koniem) i fabuła pcha mnie do kolejnych korytarzyków. Da radę wszędzie wrócić później, czy tego typu skrzynie są missable?

Opublikowano

@ragus

Akurat to jest bardzo słaba i monotonna lokacja. Midgard jest niezaprzeczalnie najlepszą lokacją jaką widziałem do tej pory i raczej wątpię aby coś się zmieniło w tej kwestii. 

Opublikowano

Ogólnie skrzynie są "niemissable" i można później wracać, nawet po zakończeniu fabuły, ale jest chyba jedna, do której się nie da i to chyba właśnie ta, o której piszesz - bez konsekwencji, bo pewnych rzeczy jest więcej, niż potrzeba, żeby dostać max upgrade zdrowia czy rage.
I nie - nie jest gorzej, a ogólnie to jest zayebiście, tylko ragus wyolbrzymia w typowo forumkowo-hipsterskim stylu. Świetna gra, która zachowuje idealny balans między korytarzykiem a sandboxem oraz między  cinematic-experience, a czystą rozgrywką.

Opublikowano

A byłem przekonany, że do niej nie dało się dojść na tym etapie :dafuq: Oblazłem z każdej strony i pomyślałem, że jak pójdę dalej, to w końcu będzie jakieś sekretne przejście. A tu dupa, next level. Jak nie sandboxy, to korytarzyki, w których drzwi zamykają się z impetem co 10 metrów.

 

Opublikowano
1 minutę temu, Wredny napisał:

Ogólnie skrzynie są "niemissable" i można później wracać, nawet po zakończeniu fabuły, ale jest chyba jedna, do której się nie da i to chyba właśnie ta, o której piszesz - bez konsekwencji, bo pewnych rzeczy jest więcej, niż potrzeba, żeby dostać max upgrade zdrowia czy rage.

Jedną jest na bank do pominięcia w późniejszym etapie gry.

Opublikowano

Czy tylko ja tutaj ubijam boss'ow, po godzinie dwadzieścia i wciąż mam z tego przyjemnosc?  Nie wiem czy mam sie wstydzić, ale jestem dość uparty, także na pewno skończę gre na tym trybie.  Na liczniku mam 22% postępu ukończenia i jestem świeżo, po walce z ...

Spoiler

Svartaljofurr'em

Daleko jeszcze do końca ?  Urlop mam za 10 dni z tym, ze w tym tempie to sie chyba nie wyrobie  :lapka: i dobrze mi z tym. 

Edytowane przez MEVEK

Opublikowano

Na jakim poziomie trudności grasz?

Opublikowano
7 minut temu, MAJOCHEY_PL napisał:

Na jakim poziomie trudności grasz?

God of War.

Opublikowano

Czy na PS Store jest tylko jakaś wersja deluxe za 289zł do kupienia ? Nigdzie nie widzę zwykłej wersji.

Opublikowano
7 godzin temu, MEVEK napisał:

Czy tylko ja tutaj ubijam boss'ow, po godzinie dwadzieścia i wciąż mam z tego przyjemnosc?  Nie wiem czy mam sie wstydzić, ale jestem dość uparty, także na pewno skończę gre na tym trybie.  Na liczniku mam 22% postępu ukończenia i jestem świeżo, po walce z ...

  Pokaż ukrytą zawartość

Svartaljofurr'em

Daleko jeszcze do końca ?  Urlop mam za 10 dni z tym, ze w tym tempie to sie chyba nie wyrobie  :lapka: i dobrze mi z tym. 

U mnie tez na walkę z bossem to godzina lekka ręką idzie. Może dzięki temu że gram na najtrudniejszym to właśnie nie rozumiem tych zarzutów ze gra jest zbyt filmowa, prostacka w systemie i łatwa bo każde starcie z nawet dwoma przeciwnikami wymagaja 100% skupienia. 

Ogólnie jestem po

przyniesieniu serca strażnika mostu z hel i uratowaniu boya

i jedyna rzecz która już mocno mi się nie podoba i wiem ze to jest slabe to to skakanie między światami. Z tego co widze to do niektórych to dosłownie na przysłowiową "godzinke/dwie" się wpada co nie urzeka mnie i zamiast takiego zabiegu i zwiedzenia ich wszytskich na szybkości w jednej części wolałbym rozbite na kolejną część i dopiero wtedy efekt wow, duża lokacja z subquestami i jazda. A tu na razie prócz

midgardu i alfheimu

to krociaki z jakimiś challengami czy godzinna wyprawka po jakiś item.

Wolałbym ich chyba po prostu nie mieć tyle w jednej grze i dopiero w sequelu zwiedzić dopieszczone i duże wersje tych światów.

Opublikowano
  • Autor

ja napisze, ze nawet normal jest wymagajacy, gram na tym poziomie i jest spoko ale wymaga skupienia bo na jana o zgon bardzo latwo, nie przypominam sobie exa od deva wewnetrznego sony z ostatnich lat gdzie normal nie bylby dla malpy - takie horizon czy u4 sa totalnie prostackie na tym poziomie, tlou trzeba bylo grac na hardzie bez podsluchu by wogole poczuc klimat skradanki

Opublikowano

Zamiast tych światów mogli zrobić

różnorodnych bossów, a nie odmianę trolla w pięciu żywiołach :/

Opublikowano

No z bossami przynajmniej do tego momentu co jestem to tez porażka, fakt. Zdecydowanie top najgorszych szefow w serii.

Opublikowano

Fajny Easter Egg. Żeby było śmieszniej to używałem tego talizmanu od momentu jak go znalazłem, a tu jeszcze taki bonus :D

 

 

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.