Opublikowano 30 kwietnia 20186 l 19 minut temu, McDrive napisał: System walki mi pasuje po modernizacji. Kolejny raz tego samego bym nie wytrzymał, tylko ciągle na początku walki chcę naciskać trójkąt i kwadrat, ale to już tylko kwestia przyzwyczajenia W opcjach możesz zmienić aby ataki były właśnie tam gdzie zawsze. Co do spoilera to Spoiler nie.
Opublikowano 30 kwietnia 20186 l Nie wiem, ile grałem godzin (30 lub 35), ale moje ciało jest gotowe wystawić maksymalną notę, no(pipi)a! Momentami nawet obok Bloodborne stawiam tę grę, chyba muszę porządnie ochłonąć. 10/10
Opublikowano 30 kwietnia 20186 l 35 minut temu, Figuś napisał: Chyba nie muszę tego w spoiler wrzucać Heh, to by wyjasnialo dlaczego drugie pol gry wydawalo sie dla mnie takim sequel baiting'iem, po prostu za bardzo ich ponioslo i troche za pozno zorientowali sie ze chyba za duzo tutaj wcisnac probuja.
Opublikowano 30 kwietnia 20186 l 27 minut temu, Square napisał: W opcjach możesz zmienić aby ataki były właśnie tam gdzie zawsze. Co do spoilera to Pokaż ukrytą zawartość nie. Square trochę blefuje xD Beeeeeda! Edytowane 30 kwietnia 20186 l przez easye
Opublikowano 30 kwietnia 20186 l Godzinę temu, easye napisał: Square trochę blefuje xD Beeeeeda! No to teraz mam jeszcze większe ciśnienie żeby samemu się przekonać
Opublikowano 30 kwietnia 20186 l Na razie poczatek i powolna narracja wciągają i zachecaja do dalszej gry. Ale tego duzo wysypalo w Pchlin. Ciekawe kto przelamie oligopol forumkowy i zejdzie poniżej 180 zł xD nie spieszcie sie z obnizkami, trzymajcie cenę az nie przejdę xD Edit: Ta pierwsza walka z bossem przy swoim domu, o jejku o jejku. Będzie g r u b a gra jesli w tym klimacie utrzyma się reszta. Edytowane 30 kwietnia 20186 l przez _Red_
Opublikowano 30 kwietnia 20186 l 2 godziny temu, McDrive napisał: Napiszcie mi tylko tak/nie czy będzie więcej takich walk jak ta z Pokaż ukrytą zawartość nieznajomym na początku gry? 1 godzinę temu, easye napisał: Square trochę blefuje xD Beeeeeda! Tu z kolei easy trochę blefuje, bo liczby mnogiej bym raczej nie użył...
Opublikowano 30 kwietnia 20186 l Godzinę temu, _Red_ napisał: Będzie g r u b a gra jesli w tym klimacie utrzyma się reszta Raczej nie utrzymuje. Szczerze mówiąc mnie już zaczyna usypiać ta gra, jak po niemrawym początku mocno się wciągnąłem tak pózniej wszystko siada a zwłaszcza dobija grę rozwleczona formuła i backtracking. Kurczę fajnie, że są nowe patenty w których odkrywamy jeszcze raz te same miejsca, ale jednak w misjach głównych wolałbym więcej "meksyku" jak na samym początku bo zaliczenie drugi raz tego samego już nie robi roboty. Jeszcze co jakiś czas gra podrzuca dużego przeciwnika do zabicia a okazuje się, że to są ci sami przeciwnicy tylko jeden z sobą lodówke a drugi piekarnik, którym chce ubić Kratosa. Tutaj zdecydowanie się nie popisali. A w ogole Hel to dramat, okropnie nie podoba mi się wizualnie te miejscówka i jeszcze ten "boss" który nie różnił się od innych xd
Opublikowano 30 kwietnia 20186 l 8 godzin temu, Rozi napisał: Ostatni płomień zgasł. Nieprawda, zostałeś ty
Opublikowano 30 kwietnia 20186 l Godzinę temu, _Be_ napisał: Raczej nie utrzymuje. Pokaż ukrytą zawartość Hel to dramat, okropnie nie podoba mi się wizualnie te miejscówka i jeszcze ten "boss" który nie różnił się od innych xd od którego momentu mocno się wciągnąłeś? biegam po Spoiler alfheim i już mam dosyć xd. gra jest piękna, doceniam kunszt audio wizualny, stworzony świat jest bardzo przekonywujący, ale co z tego, skoro użeram się z beznadziejną kamerą, biję jakimś patykiem potwory z których wypada pomarańczowa krew, system ekwipunku i rozwoju jest nieczytelny i wybija tylko z jakiejkolwiek immersji, rozgrywka polega z przechodzeniu z jednego kill roomu do drugiego i jest to przeplatane zagadkami "uderz w tarczę żeby otworzyć drzwi" i powolnym chodzeniem z nadmiarem ekspozycji w dialogach, bo synek musi przegadać każdy temat nie wiem, super że twórca wzrusza się jak widzi oceny i czuć niby pasję, ale grając w to widzę przed sobą zespół, który zakochał się w filmach i przy robieniu gier skręca mocno w stronę tego medium, jakby wstydząc się tego, że to co robi jest gierką. Edytowane 30 kwietnia 20186 l przez ragus
Opublikowano 30 kwietnia 20186 l Ale chyba nie może być gorzej od ubishitów BTW pominąłem skrzynię, gdyż wydawało mi się, że nie da się w tym momencie do niej dostać. 5 min później droga już była zablokowana (jestem przy moście z kowalem i jego koniem) i fabuła pcha mnie do kolejnych korytarzyków. Da radę wszędzie wrócić później, czy tego typu skrzynie są missable?
Opublikowano 30 kwietnia 20186 l @ragus Akurat to jest bardzo słaba i monotonna lokacja. Midgard jest niezaprzeczalnie najlepszą lokacją jaką widziałem do tej pory i raczej wątpię aby coś się zmieniło w tej kwestii.
Opublikowano 30 kwietnia 20186 l Ogólnie skrzynie są "niemissable" i można później wracać, nawet po zakończeniu fabuły, ale jest chyba jedna, do której się nie da i to chyba właśnie ta, o której piszesz - bez konsekwencji, bo pewnych rzeczy jest więcej, niż potrzeba, żeby dostać max upgrade zdrowia czy rage. I nie - nie jest gorzej, a ogólnie to jest zayebiście, tylko ragus wyolbrzymia w typowo forumkowo-hipsterskim stylu. Świetna gra, która zachowuje idealny balans między korytarzykiem a sandboxem oraz między cinematic-experience, a czystą rozgrywką.
Opublikowano 30 kwietnia 20186 l A byłem przekonany, że do niej nie dało się dojść na tym etapie Oblazłem z każdej strony i pomyślałem, że jak pójdę dalej, to w końcu będzie jakieś sekretne przejście. A tu dupa, next level. Jak nie sandboxy, to korytarzyki, w których drzwi zamykają się z impetem co 10 metrów.
Opublikowano 30 kwietnia 20186 l 1 minutę temu, Wredny napisał: Ogólnie skrzynie są "niemissable" i można później wracać, nawet po zakończeniu fabuły, ale jest chyba jedna, do której się nie da i to chyba właśnie ta, o której piszesz - bez konsekwencji, bo pewnych rzeczy jest więcej, niż potrzeba, żeby dostać max upgrade zdrowia czy rage. Jedną jest na bank do pominięcia w późniejszym etapie gry.
Opublikowano 30 kwietnia 20186 l Czy tylko ja tutaj ubijam boss'ow, po godzinie dwadzieścia i wciąż mam z tego przyjemnosc? Nie wiem czy mam sie wstydzić, ale jestem dość uparty, także na pewno skończę gre na tym trybie. Na liczniku mam 22% postępu ukończenia i jestem świeżo, po walce z ... Spoiler Svartaljofurr'em Daleko jeszcze do końca ? Urlop mam za 10 dni z tym, ze w tym tempie to sie chyba nie wyrobie i dobrze mi z tym. Edytowane 30 kwietnia 20186 l przez MEVEK
Opublikowano 1 maja 20186 l 7 minut temu, MAJOCHEY_PL napisał: Na jakim poziomie trudności grasz? God of War.
Opublikowano 1 maja 20186 l Czy na PS Store jest tylko jakaś wersja deluxe za 289zł do kupienia ? Nigdzie nie widzę zwykłej wersji.
Opublikowano 1 maja 20186 l 7 godzin temu, MEVEK napisał: Czy tylko ja tutaj ubijam boss'ow, po godzinie dwadzieścia i wciąż mam z tego przyjemnosc? Nie wiem czy mam sie wstydzić, ale jestem dość uparty, także na pewno skończę gre na tym trybie. Na liczniku mam 22% postępu ukończenia i jestem świeżo, po walce z ... Pokaż ukrytą zawartość Svartaljofurr'em Daleko jeszcze do końca ? Urlop mam za 10 dni z tym, ze w tym tempie to sie chyba nie wyrobie i dobrze mi z tym. U mnie tez na walkę z bossem to godzina lekka ręką idzie. Może dzięki temu że gram na najtrudniejszym to właśnie nie rozumiem tych zarzutów ze gra jest zbyt filmowa, prostacka w systemie i łatwa bo każde starcie z nawet dwoma przeciwnikami wymagaja 100% skupienia. Ogólnie jestem po przyniesieniu serca strażnika mostu z hel i uratowaniu boya i jedyna rzecz która już mocno mi się nie podoba i wiem ze to jest slabe to to skakanie między światami. Z tego co widze to do niektórych to dosłownie na przysłowiową "godzinke/dwie" się wpada co nie urzeka mnie i zamiast takiego zabiegu i zwiedzenia ich wszytskich na szybkości w jednej części wolałbym rozbite na kolejną część i dopiero wtedy efekt wow, duża lokacja z subquestami i jazda. A tu na razie prócz midgardu i alfheimu to krociaki z jakimiś challengami czy godzinna wyprawka po jakiś item. Wolałbym ich chyba po prostu nie mieć tyle w jednej grze i dopiero w sequelu zwiedzić dopieszczone i duże wersje tych światów.
Opublikowano 1 maja 20186 l Autor ja napisze, ze nawet normal jest wymagajacy, gram na tym poziomie i jest spoko ale wymaga skupienia bo na jana o zgon bardzo latwo, nie przypominam sobie exa od deva wewnetrznego sony z ostatnich lat gdzie normal nie bylby dla malpy - takie horizon czy u4 sa totalnie prostackie na tym poziomie, tlou trzeba bylo grac na hardzie bez podsluchu by wogole poczuc klimat skradanki
Opublikowano 1 maja 20186 l Zamiast tych światów mogli zrobić różnorodnych bossów, a nie odmianę trolla w pięciu żywiołach :/
Opublikowano 1 maja 20186 l No z bossami przynajmniej do tego momentu co jestem to tez porażka, fakt. Zdecydowanie top najgorszych szefow w serii.
Opublikowano 1 maja 20186 l Fajny Easter Egg. Żeby było śmieszniej to używałem tego talizmanu od momentu jak go znalazłem, a tu jeszcze taki bonus
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.