YETI 10 998 Opublikowano 1 maja 2018 Opublikowano 1 maja 2018 Rękawica Thanosa.W grze możemy zdobyć talizman-rękawicę o nazwie Shattered Gauntlet of Ages, w którego opisie czytamy, że to starożytny artefakt, który był zbyt potężny, więc rozrzucono jego części po światach. Po maksymalnym ulepszeniu artefaktu, możemy do niego przypisać do trzech ulepszeń, a tak się składa, że istnieje łącznie sześć odnoszących się do Kamieni Nieskończoności:Andvari's Soul - Kamień DuszyNjord's Temporal Stone - Kamień CzasuEye of the Outer Realm - Kamień PrzestrzeniIvaldi's Corrupted Mind - Kamień UmysłuAsgard's Shard of Existence - Kamień RzeczywistościMuspelheim Eye of Power - Kamień MocyPo umieszczeniu dowolnych trzech w rękawicy, Kratos jest w stanie wykonać efektowny atak godny samego Thanosahttp://www.neosite.pl/news/63273/god-of-war-skrywa-odniesienie-do-avengers-wojna-bez-granic-spoilery.htmlPodobno w grze poukrywanych jest sporo różnych smaczków, by runy z mapy dodanej do limitki, teraz kamienie. 4 Cytuj
Gość _Be_ Opublikowano 1 maja 2018 Opublikowano 1 maja 2018 13 godzin temu, ragus napisał: od którego momentu mocno się wciągnąłeś? biegam po Ukryj zawartość alfheim i już mam dosyć xd. gra jest piękna, doceniam kunszt audio wizualny, stworzony świat jest bardzo przekonywujący, ale co z tego, skoro użeram się z beznadziejną kamerą, biję jakimś patykiem potwory z których wypada pomarańczowa krew, system ekwipunku i rozwoju jest nieczytelny i wybija tylko z jakiejkolwiek immersji, rozgrywka polega z przechodzeniu z jednego kill roomu do drugiego i jest to przeplatane zagadkami "uderz w tarczę żeby otworzyć drzwi" i powolnym chodzeniem z nadmiarem ekspozycji w dialogach, bo synek musi przegadać każdy temat nie wiem, super że twórca wzrusza się jak widzi oceny i czuć niby pasję, ale grając w to widzę przed sobą zespół, który zakochał się w filmach i przy robieniu gier skręca mocno w stronę tego medium, jakby wstydząc się tego, że to co robi jest gierką. Wciągnałem się po tej lokacji w której jesteś. Grasz na hardzie? Niżej nie ma sensu w ogóle schodzić. Cytuj
Farmer 3 276 Opublikowano 1 maja 2018 Opublikowano 1 maja 2018 Normal wymagający? Polecam GMaC, który teraz jest hardem bo jak mnie pamięć nie myli przed patchami sprawa wyglądała tak: story--->normal--->hard--->Give Me a Challenge--->God of War Bossowie na przedostatnim poziomie są cholernie wymagający, jak i kilka rodzajów zwykłych przeciwników. Tutaj naprawdę trzeba być gotowym na wszystko bo nawet z przeciwnikiem na tym samym poziomie można gryźć glebę po dwóch hitach. Ale to pryszcz przy V. Cytując pana Stuhra... Spoiler Kobieta mnie bije! @Bansai jak dobrze pamiętam wspominał, że ten rodzaj przeciwników na normalu można załatwić skumulowanymi atakami (L1+R1/R2) topora i drugiego typu broni, a wykończyć Spartan Rage. Na normalu może to przejdzie. Na GMaC? Może z dwie kreski ściągniesz o ile jeszcze ci nie ucieknie spod rage'a. Jest intensywnie. Nawet z dopakowaną zbroją krasnoludów na 2 poziom, atakami broni na maxa oraz gówniakiem jest bida, a postać na 7 lvl. Można zapomnieć o taktyce zaczepno-obronnej. Cały teren kontroluje przeciwnik. Błyskawicznie potrafi z końca areny podejść pod brodę. Ba, jednego przeciwnika trzeba cały czas mieć blisko by nie dostać mocarnym strzałem z dystansu. Dodaj do tego mocarne ataki obszarowe, których nie da się zablokować, brak schematycznych ataków (da się wyczaić, które ataki można blokować, które nie, a które trzeba unikać ale często ataki są modyfikowane np. zamiast kończąc jakiś mocnym ciosem z bliska nie do zablokowania, cofa się i zmienia atak) oraz chora prędkość i mamy cały obraz przeciwnika. Do tego każdy jest inny, ma inny zestaw ataków więc każdego trzeba uczyć się na nowo. Gdyby jeszcze wam mało jest jeden atak, który pokazuje jakimi leszczami jesteśmy. Spoiler Doskok z dystansu, gleba i sprzedawanie podeszwy na ryj w akompaniamencie wyzwisk. No nie ma bardziej uwłaczającego finishera dla Boga Wojny zwłaszcza gdy robi to taki przeciwnik. i to jeszcze na oczach syna. Wczoraj jeden na party miał łzy w oczach przy jednym z wyzwań na arenach, a ja płaczę na widok tych przeciwników. I chcę więcej Cytuj
messer88 6 485 Opublikowano 1 maja 2018 Opublikowano 1 maja 2018 Godzinę temu, Farmer napisał: Dodaj do tego mocarne ataki obszarowe, których nie da się zablokować masz na myśli ten atak co oślepia? strzelaj gówniakiem jak go zaczyna to im przerwiesz Cytuj
Gość suteq Opublikowano 1 maja 2018 Opublikowano 1 maja 2018 7 godzin temu, Square napisał: Zamiast tych światów mogli zrobić Ukryj zawartość różnorodnych bossów, a nie odmianę trolla w pięciu żywiołach Rożnorodność bossów to jedno ale to, że przez większość czasu u danego wroga widzę jeden typ finishera to słabo w uj. Cytuj
Lukas_AT 1 194 Opublikowano 1 maja 2018 Opublikowano 1 maja 2018 (edytowane) Odnosnie tego trola - on wlasnie leveluje wraz postepem gry, dlatego widzimy go w roznych odmianach. Mnie to nie razi, bo przeciez za kazdym razem moglby on wygladac tak samo, tylko silniejszy. Od poczatku mial to byc jeden stwor, bo mamy nawet prace “zabij 5/10 troli” itp. Jedynie w Helheim powinien byc osobny stwor, ze wzgledu na funkcje jaka pelnil. Jeszcze nie ukonczylem gry, wiec nie wiem, czy dalej bedzie podobna sytuacja do Helheim, ale tak czy owak zgadzam sie, ze walki z bossami moglyby byc ciekawsze. Brakuje takiej akcji jak chocby z poczatku God of War II. Edytowane 1 maja 2018 przez Lukas_AT Cytuj
Cedric 1 313 Opublikowano 1 maja 2018 Opublikowano 1 maja 2018 Pany kochane - pytanko o czas gry dla tych co ukończyli. Właśnie: odciąłem głowę Mimirowi Dużo jeszcze grania? Cytuj
milan 7 022 Opublikowano 1 maja 2018 Opublikowano 1 maja 2018 Skonczylem. 10/10 zakonczenia wspaniale. Mam nadzieje na gow2 na pozegnanie generacji. Cytuj
Figuś 21 174 Opublikowano 1 maja 2018 Opublikowano 1 maja 2018 (edytowane) @Cedric Dużo, jeśli czyścisz mapkę to bardzo dużo Edytowane 1 maja 2018 przez Figuś 1 Cytuj
milan 7 022 Opublikowano 1 maja 2018 Opublikowano 1 maja 2018 1 minutę temu, Cedric napisał: Pany kochane - pytanko o czas gry dla tych co ukończyli. Właśnie: Pokaż ukrytą zawartość odciąłem głowę Mimirowi Dużo jeszcze grania? Bardzo duzo 1 Cytuj
Cedric 1 313 Opublikowano 1 maja 2018 Opublikowano 1 maja 2018 Teraz, Figuś napisał: @Cedric Dużo, jeśli czyścisz mapkę to bardzo dużo Teraz, milan napisał: Bardzo duzo O jak (pipi) dobrze ! Cytuj
Mikołaj 348 Opublikowano 1 maja 2018 Opublikowano 1 maja 2018 (edytowane) M. jedna z najlepszych postaci kojarzy mi sie z tak samo elokwentnym Regisem Edytowane 1 maja 2018 przez Mikołaj Cytuj
Wredny 9 581 Opublikowano 1 maja 2018 Opublikowano 1 maja 2018 2 minuty temu, Mikołaj napisał: M. jedna z najlepszych postaci kojarzy mi sie z tak samo elokwentnym Regisem Nom... największą bekę miałem, gdy przybliżał młodemu historię V. i prawie mu się "f#cking" wymsknęło Dla kontrastu taki kiebieski krasnal nie ma problemu z klnięciem przy Atreusie Cytuj
Mikołaj 348 Opublikowano 1 maja 2018 Opublikowano 1 maja 2018 albo reakcja po rozpieprzeniu podłogi „faktycznie jesteś yebnięty” Cytuj
Gość suteq Opublikowano 1 maja 2018 Opublikowano 1 maja 2018 Zaczyna mnie już powoli męczyć ta gra. Kiedy robi się ciekawie fabularnie i ma się nadzieję, że w końcu coś się ruszy to nagle twórcy mówią 'NOPE' i rzucają nas do nieciekawej miejscówki gdzie po raz kolejny tracimy kilka godzin na łażenie po nudnych korytarzach. To jest irytujące. Ja rozumiem, że chcieli zrobić grę na długo, ale to jest rozciągnie gry na siłę. Mocno im nie pykło jeśli chodzi o tempo narracji. Cytuj
milan 7 022 Opublikowano 1 maja 2018 Opublikowano 1 maja 2018 Jezeli miejscowki w gowie sa nieciekawe... Zdecydowanie prosze o podawanie lepszych gier w danym zakresie. Chetnie pogram w cos lepszego niz gow. Cytuj
Square 8 611 Opublikowano 1 maja 2018 Opublikowano 1 maja 2018 No jak dla mnie zdecydowanie mogłoby być więcej miejscówek jak na początku wokół domu czy nad rzeką. Potem jedynie jeszcze są zajebiste miejscówki w zadaniach pobocznych (na północnym zachodzie). Cytuj
Mikołaj 348 Opublikowano 1 maja 2018 Opublikowano 1 maja 2018 37 minut temu, suteq napisał: Zaczyna mnie już powoli męczyć ta gra. Kiedy robi się ciekawie fabularnie i ma się nadzieję, że w końcu coś się ruszy to nagle twórcy mówią 'NOPE' i rzucają nas do nieciekawej miejscówki gdzie po raz kolejny tracimy kilka godzin na łażenie po nudnych korytarzach. To jest irytujące. Ja rozumiem, że chcieli zrobić grę na długo, ale to jest rozciągnie gry na siłę. Mocno im nie pykło jeśli chodzi o tempo narracji. Ja tam sie cieszylem ze fabula jeszcze sie nie konczy. Kazde „przedluzanie na sile” bylo dla mnie przyjemne. Pod kazdym wzgledem. Cytuj
Farmer 3 276 Opublikowano 1 maja 2018 Opublikowano 1 maja 2018 4 godziny temu, messer88 napisał: masz na myśli ten atak co oślepia? strzelaj gówniakiem jak go zaczyna to im przerwiesz 3 godziny temu, Square napisał: Albo się odwróć Odwracać się plecami do V To może od razu toporem sobie w wątrobę rzucić. Nie. Nie chodzi mi o ten oślepiający atak (chyba tylko jeden przeciwnik taki miał). Chodzi mi o te z doskoków. Nie wiem czy czerwony znacznik poprzedzający atak pojawia się wcześniej/na dłużej na normalu ale na GMaC to są ułamki. Dodaj do tego wydanie komendy i zanim gówniak wystrzeli to może być już za późno. Ale fakt. Jest to najlepsza opcja by przerwać takie ataki. Na razie rozbudowuję pancerz Ivaldiego na maxa i wezmę się za nie. Kurła, wiedziałem, że Spoiler Niflheim będzie gównianą miejscówką. Kto wpadł na pomysł z taką ilością mist echoes do skrzynek? Jakby jeszcze z przeciwników wypadały ale nie... Cytuj
Gość Kyo Opublikowano 1 maja 2018 Opublikowano 1 maja 2018 Jak robisz całą miejscówke i nie zginiesz to kolejny run będzie większy loot, kolejny znowu itp. W którymś momencie miałem 11k za zbrobienie całości. Ten atak V to normalnie rollem się bez problemu na wyzwaniu omija. Trzy razy i masz po trzecim bonus z wyjściem na plecy i krótką serią. Ja miałem problem z innym atakiem obszarowym. Fala się rozchodzila i atak był poprzedzony krótkim chargem który należało przerwać gowniakiem. No za cholerę mi nie wchodziło. I jeszcze obcas mnie wkurwiał. O jak mnie wkurwiał... Cytuj
Farmer 3 276 Opublikowano 1 maja 2018 Opublikowano 1 maja 2018 I know that feel bro Wejść na plecy jest ciężko. Rollowanie też nie zawsze się udaje bo zwyczajnie nie ma na to czasu. Najprostszym atakiem są chyba Spoiler skrzydła z lewa, skrzydła z prawa, lekki back i charge w linii prostej. To najłatwiej ominąć. Najgorzej właśnie z tymi obszarowymi no i jak wykorzystają lukę między zmianami broni. Jeden przeciwnik jeszcze perfidnie potrafi zrobić flankę poza kamerę, a jak wiadomo gówniak strzela tam gdzie patrzymy i zanim się obrócisz w dobrą stronę widzisz tylko napierający atak Cytuj
Mikołaj 348 Opublikowano 1 maja 2018 Opublikowano 1 maja 2018 Aleeee wy mówicie o ostatniej Valkirii? Cytuj
Gość _Be_ Opublikowano 1 maja 2018 Opublikowano 1 maja 2018 było? oczywiscie spoilery w środku, ku,rwa ta polska wersja to kąpiel dla uszu xdd Cytuj
Figuś 21 174 Opublikowano 2 maja 2018 Opublikowano 2 maja 2018 Dalej jest lepsza niż, niemiecki i latyno-amerykańskie dubby po których chce się wymiotować co do filmiku to wrzucałem stronę czy dwie temu Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.