Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Nie dopisuj teraz do tego prawa do wlasnego zdania, bo to nie ma tu zadnego znaczenia. Jak jestes publicysta to niestety, ale to, w jaki sposob formulujesz swoje wypowiedzi i jak je argumentujesz jest bardzo wazne. Zwlaszcza jesli udzielasz sie w polemice takiej jak ta.

 

"Nie przeszkadzaja mi spoilery, bo i tak podchodze do gier bez uczuc. No i w ogole to Asia wrzucila zdjecie na fejsika i jakis niedobry czlowiek powiedzial, ze to spoiler - przesada. Ale oczywiscie rozumiem."

 

To nie jest dobra, dziennikarska retoryka tylko asekurowanie swojego slabo popartego zdania. 

Opublikowano
Teraz, Kinoji napisał:

Nie dopisuj teraz do tego prawa do wlasnego zdania, bo to nie ma tu zadnego znaczenia. Jak jestes publicysta to niestety, ale to, w jaki sposob formulujesz swoje wypowiedzi i jak je argumentujesz jest bardzo wazne. Zwlaszcza jesli udzielasz sie w polemice takiej jak ta.

 

"Nie przeszkadzaja mi spoilery, bo i tak podchodze do gier bez uczuc. No i w ogole to Asia wrzucila zdjecie na fejsika i jakis niedobry czlowiek powiedzial, ze to spoiler - przesada. Ale oczywiscie rozumiem."

 

To nie jest dobra, dziennikarska retoryka tylko asekurowanie swojego slabo popartego zdania. 

 

Ale on se może pisać co chce, dopóki nie pipi spoilerem w recenzji nikt nie powinien mieć żalu.

Opublikowano

Jedna z większych zadym, gdzie na ekranie mamy grupę przeciwników dużych, jak i małych a bieda ps4 nawet nie chrupie :banderas:

Pierwszą fale jakoś ogarnąłem i nawet jest na co popatrzyć, ale to co później to juz masakra. Szkoda ze sie nie nagrało. 

 

 

Opublikowano
Jedna z większych zadym, gdzie na ekranie mamy grupę przeciwników dużych, jak i małych a bieda ps4 nawet nie chrupie :banderas:
Pierwszą fale jakoś ogarnąłem i nawet jest na co popatrzyć, ale to co później to juz masakra. Szkoda ze sie nie nagrało. 
 
 
Not bad ale nie wykorzystywałes większości dostępnych ruchów, kombosow. Celowo? Wiele z nich zadaje spore obrażenia, wiadomo na mega trudnym poziomie nie wszystko wchodzi ale można przerwać unikiem albo parowaniem. Właśnie, niezbyt często parujesz :D
Dawaj inne filmiki jak masz, zawsze spoko obejrzeć jak ktoś inny gra.
Opublikowano

Poki co troche nie mogę oswoić się z czołgowym sterowaniem. Wiem, ze jest szybki obrot, ale brakuje mi elastycznosci w odwracaniu sie do wrogow. Siekam jednego, za chwilę kręcę prawa gałka by ustawić sie do typa z boku co trwa za długo. W starych GOWach miałem duzo większą frajdę z samej akcji :(

Opublikowano (edytowane)

Powinienem odpowiedziec "zajrzal", ale wykaże się inicjatywa i zapytam - o ktore Ci chodzi i czy da sie zmienic sterowanie czolgowe na sterowanie w dowolnym kierunku?

 

Edit:

Poza szybkoscia kamery nie znalazlem niczego co by poprawilo moje preferencje

Edytowane przez _Red_
Opublikowano

Z początku miałem z tym problem ale zacząłem częściej używać odwracania pod r1+r2 i lepiej się gra. Kwestia przyzwyczajenia. Standardowa czulosc mam chociaz poeksperymentuje z większą.

Opublikowano
5 minut temu, _Red_ napisał:

Powinienem odpowiedziec "zajrzal", ale wykaże się inicjatywa i zapytam - o ktore Ci chodzi i czy da sie zmienic sterowanie czolgowe na sterowanie w dowolnym kierunku?

 

Edit:

Poza szybkoscia kamery nie znalazlem niczego co by poprawilo moje preferencje

To jak o szybkość kamery nie chodzi to peszek. Wystaw na pt

Opublikowano

Wydaje mi się, że dobrze paruje. W końcu duże doświadczenie nabyłem latami grając w Tekkena.

 

Tutaj nie chciałem ryzykowac. Przy większych zadymach staram się nie bawić. Używam wyłącznie bezpiecznych ataków minimalizując ryzyko porażki.

Na trudnym czasami nie ma czasu na zabawę, trzeba się ratować gwarantowanymi akcjami. 

 

Z chęcią obejrzę wasze walki.

  • Lubię! 1
Opublikowano

@ezils Obracanie buttonem samo w sobie nie jest problemem, po prostu wole sterowanie 360° lewa gałka a nie fps-like controls gdzie lewą gałka jest strafe, a prawą kamera. Nie pasuje mi to do dynamicznych fighterow niestety. Co nie znaczy, ze nie przejdę gry, jeno nie jest to moj faworyt.

Opublikowano

Wrócę z urlopu to nagram coś i podzielę się. Grasz na najwyższym poziomie Mevek?
Zminimalizowanie porażki rozumiem. Byłem na 4 lvl i poszedłem zabić walkirie na.hardzie. Za 20 razem padła i grałem bezpiecznie ale bez cheesy ruchów :D

Opublikowano
2 minuty temu, _Red_ napisał:

@ezils Obracanie buttonem samo w sobie nie jest problemem, po prostu wole sterowanie 360° lewa gałka a nie fps-like controls gdzie lewą gałka jest strafe, a prawą kamera. Nie pasuje mi to do dynamicznych fighterow niestety. Co nie znaczy, ze nie przejdę gry, jeno nie jest to moj faworyt.

Więc o to chodzi, no to się mogę zgodzić. Coś jak batman stajl, pasowałoby jak ulał do tej części. Mogli to dodać w opcjach. 

  • Lubię! 2
Opublikowano

Najgorsze jest lockowanie. Działa dobrze jak jest tylko jeden przeciwnik, chociaż też nie zawsze. Zmiana na inny target za wolna imo.

Opublikowano
10 minut temu, ezils napisał:

Wrócę z urlopu to nagram coś i podzielę się. Grasz na najwyższym poziomie Mevek?
Zminimalizowanie porażki rozumiem. Byłem na 4 lvl i poszedłem zabić walkirie na.hardzie. Za 20 razem padła i grałem bezpiecznie ale bez cheesy ruchów :D

Ja jutro wybieram się na 10 dniowy urlopie :lapka:

Tak, God od War.

Opublikowano
3 minuty temu, ezils napisał:

Najgorsze jest lockowanie. Działa dobrze jak jest tylko jeden przeciwnik, chociaż też nie zawsze. Zmiana na inny target za wolna imo.

 

Dlatego ja je wylaczylem i mam pelna kontrole nad kamera. Lockowanie to zbedny balast, ktorym trzeba sie martwic podczas walki.

Opublikowano
20 godzin temu, Square napisał:

Można. Jaki quest?

Dzieki.

Znalazlem sam :) Wejscia szukalem w nieodpowiednim miejscu.

 

Ps

I znalazlem miejscowke z 2 wilkami na górze. I dostaje sromotni w(pipi). Wroce tam w dalszej czesci :)

Opublikowano

Lockowanie w tej grze to nie ma prawa bytu, a problemem tego jest kamera, która jest zbyt blisko bohatera. Gdyby to było jak w BB, gdzie lock sprawdzał się dobrze to gitara, ale tutaj w GoW? Nope.

Opublikowano
44 minuty temu, Lukas_AT napisał:
49 minut temu, ezils napisał:

Najgorsze jest lockowanie. Działa dobrze jak jest tylko jeden przeciwnik, chociaż też nie zawsze. Zmiana na inny target za wolna imo.

 

Dlatego ja je wylaczylem i mam pelna kontrole nad kamera. Lockowanie to zbedny balast, ktorym trzeba sie martwic podczas walki.

Ja z lockowania w ogóle też nie korzystałem. Asystę celowania też warto wyłączyć, bo bardziej przeszkadza niż pomaga. Pograłem wczoraj trochę na GmGoW i w sumie tak średnio, bo nie miałem frajdy z bezpiecznych walk jak na tym filmiku Mevka. GmaC wydaje się optymalny, bo nie ma łatwo, a i fajnie można potańczyć.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...