Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
8 minut temu, Ficuś napisał:

Mechanika to nie stało przy bloodnorne, synalek w gameplayu rownie dobrze moglby nie byc, fatalni bossowie tzm trzy prawdziwe walki, reszta trole w kolorach, prolog rozciagniety na 15h tak ta czesc zapamietalem

 

to może, ja pie.rdole, przestań to porównywać do bloodborne

 

widze ze afromo trolluje w nintendo, ficuś i boty w sony, a moderatorzy sobie słodko śpią

Gość aphromo
Opublikowano

Zycie.

Dobrze, bardzo dobrze sie stalo, ze zarowno Nioh jak i GoW odniosly sukces, wiecej roznorodnosci w 'gatunku' souls zawsze na propsie.

Teraz, Figaro napisał:

widze ze afromo trolluje w nintendo

Jeszcze raz cos w tym stylu i moderacja, taknieok.

Opublikowano
59 minut temu, Szymek_PL_ napisał:

aż tu się pojawiły gry bez podpowiedzi z rozgrywką gdzie trzeba zrobić unik w odpowiednim momencie, wyczekać przeciwnika i wykonać dwa ciosy...powtórzyć.

 

Jeśli dobrze pamiętam to w GoW 2018 białe strzałki pokazują że masz przeciwnika za plecami, a czerwone że zbliża się atak. 

Opublikowano
Teraz, Paolo de Vesir napisał:

 

Jeśli dobrze pamiętam to w GoW 2018 białe strzałki pokazują że masz przeciwnika za plecami, a czerwone że zbliża się atak. 

 

Idź się wyśpij. Szymek mówi o Soulsach.

  • Plusik 1
Opublikowano
Godzinę temu, Ficuś napisał:

Niestety probowali zrobic amerykanski klon soulow ale im sporo zabraklo, dalem na normal z harda bo do gierek from soft to nie sie nie umylo, jest jak piszesz szajka

 

23 minuty temu, messer88 napisał:

Gowa to można co najwyżej do lotfa przyrównać bo tak samo drewniany :-)

Może najpierw nauczcie się systemu, skoro uważacie, że jest drewniany. Wiele można zarzucić nowemu GoW, że nie jest tak epicki jak klasyczne części, że mało brutalny, bo potwory mają zieloną krew, że otwarty świat nie pasuje do Kratosa, że słabe niektóre światy, ale system walki jest zajebisty. Wystarczy przeznaczyć trochę czasu na jego naukę i można kręcić świetne combosy.

  • Plusik 6
Opublikowano
1 minutę temu, Paolo de Vesir napisał:

 

Bardzo nieprecyzyjne było to co Szymek powiedział, bo najpierw coś o Soulsach, a potem o GoW. To było tylko i wyłącznie sprostowanie. Ja tam się przy GoWie dobrze bawiłem.

 

Masz rację. Wróciłem do posta Szymka i nie jest jasne czy mówi o GoW czy o Soulsach.

Gość aphromo
Opublikowano
17 minut temu, Square napisał:

 

 Wiele można zarzucić nowemu GoW, że nie jest tak epicki jak klasyczne części

Czy ja wiem ? Niektore wydarzenia naprawde daja rade, jak pewien mlotek, albo otwarcie pewnej bramy, powiedzmy.

Opublikowano

Ten system walki moze i sie sprawdza na normalu,na hardzie sie nie sprawdza. Kamera owszem mozna manipulowac,w soulsach tez mozna,ale tu jest zdecydowanie za blisko usytuowana. Jednak tam dla mnie walka duzo czytelniejsza jest i sprawniejsza. Ogarniam system walki w tym Gowie,ogarnalem tez i w Niohu(dla mnie majstersztyk). Tutaj jak wlaczam atak runiczny nie moge przerwac animacji,a co silniejszy mobek moze mnie tym swoim mlotem w trakcie ataku sciagnac na hita i bez znaczenia czy uderzy mnie drzewcem mlota/siekiery czy w ogole mnie dotknie lokciem. Swiat gry mnie tez nie porwal,korytarze polaczone ze soba tworzace iluzje open worldu. Tutaj nie mam wrazenia zeby swiat sie tak zazebial jal w soulsach,a jest tutaj niby spójny. Techniczna strona tej gry robi wrazenie,ale dupy nie urwala,nigdy sie grafika nie jaralem tez. Jak ktos tu wspomnial,rozwleczona ta gra tez mi sie wydaje. Ale z szacunku do siebie i pieniadza ktory wydalem na tego Gowa ukoncze go,ale zadnym ng+ czy kolejnym przejsciu mowy nie ma. Dla mnie takie 8/10,napewno zaden 

Mesjasz 

  • Haha 2
  • WTF 1
Opublikowano
9 godzin temu, Szajka napisał:

Ten system walki moze i sie sprawdza na normalu,na hardzie sie nie sprawdza

No własnie na hardzie sprawdza się bardzo dobrze, trzeba wykorzystwać wiele elementów i umiejętności boya i Kratosa a nie walić na pałę. Podobnie jak Square można psioczyć na wiele elementów, które mi osobiscie bardzo się nie spodobały (zrobienie z Kratosa inwalidy i te wspinanie się i skoki z promptem kółka, "zagadki środowiskowe", słabe walki z bossami, niektóre miejscówki bardzo odstające technicznie od innych etc) ale system walki akurat jest git malina, prosty na tyle byle każdy mlon go załapał a jak już odblokujesz comba i dodatkowe umiejętności dla synka to bardzo przyjemny balet można odstawiać, nie jest to co prawda Nioh ale tak jak ktoś powyżej pisał na chooy w porównujecie grę do Solusów/Niohów jak to jest gra akcji w stylu zachodniej szkoły gdzie nigdy jakoś specjalnie nie było zawiłych systemów walki. 

Opublikowano (edytowane)
10 godzin temu, Szajka napisał:

Swiat gry mnie tez nie porwal,korytarze polaczone ze soba tworzace iluzje open worldu.

 

To akutrat na duży plus! Mam dość nudnych piaskownic. Ta iluzja open worldu to złoty środek, pomiędzy rozgrywką całkowicie liniową, a nieliniową. Tutaj można podać długą listę gier, które robią to lepiej lub gorzej, czy na swój sposób.

Edytowane przez zdrowywariat
Opublikowano

mnie design wiekszosci tych swiatow nie powalil, jezioro-huba tez jest za duzo, za to bardzo podobala mi sie koncowka, tam czuc moc

Opublikowano
2 minuty temu, Ficuś napisał:

mnie design wiekszosci tych swiatow nie powalil, jezioro-huba tez jest za duzo, za to bardzo podobala mi sie koncowka, tam czuc moc

 

To fakt. Mi najbardziej podobała się główna miejscówka.

Gość kufir
Opublikowano

Jakby ta gra nazywała się  inaczej pewnie by mi to nie przeszkadzało. Ale to przecież GOD OF WAR !!!

 

Uwielbiam serie GOW, mam we wszystkich częściach platyny ale ta odsłona jest .... nijaka.

Brak epickości, brak rozmachu, póki co jestem strasznie rozczarowany i nawet nie chce mi się brnąć do przodu ....

Opublikowano

3 momenty sa epickie(szczegolnie koncowka) i odpowiadaja temu z czego byla znana ta seria, 3 momenty na 15h przygode....mam nadzieje, ze w kontynuacji juz na ps5 balrog nie bedzie wciskal kitu, ze nie dalo sie wiecej bo walka z bossem to 3 lata roboty xddd

 

mimo wszystko przyklasknalem na zmiane formuly (nigdy by z tego prawilnego slashera nei zrobili, a dotychczasowy schemat juz sie przejadal) i mitologii (tu mega plus choc szkoda, ze ta czesc to taki turbo rozwleczony prolog)

Opublikowano

Mi o dziwo podoba się bardziej niż myślałem że będzie. Naczytałem się tu na forum dużo krytycznych opinii, ale póki co (dotarłem do Alfheimu) wchodzi mi to dobrze. 

Co więcej, podoba mi się ten segmentowy świat, jakieś tam zagadki, taka metroidvania. Z tego też powodu ukończony ostatnio Horizon wydaje mi się strasznie pusty.

Zobaczymy jak będzie po ukończeniu gry

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...