YETI 11 004 Opublikowano 20 lutego 2019 Opublikowano 20 lutego 2019 Kolejne wyróżnienie dla God of Awards. 3 Cytuj
Wiolku 1 592 Opublikowano 3 marca 2019 Opublikowano 3 marca 2019 Tak sobie teraz walczę z Spoiler Królową i trafiłem na ten film. Ja je.bę, co to za kosmita ... Cytuj
Square 8 619 Opublikowano 3 marca 2019 Opublikowano 3 marca 2019 Po prostu wykorzystuje w pełni możliwości systemu walki. Tak samo osoby które czaskają niesamowite combosy w DMC czy innych "slasherach". Cytuj
XM. 10 907 Opublikowano 3 marca 2019 Opublikowano 3 marca 2019 (edytowane) Dokładnie. Imo system w nowym god of warze to czysta poezja, niestety jego geniusz zrozumieją tylko osoby zaliczajacy grę na najwyższym poziomie trudnosci, gdzie trzeba posiłkowac się większością ataków i umiejętnie operować system przy starciu z większą ilością przeciwników różnych rodzajów. Edytowane 3 marca 2019 przez XM. 1 1 1 Cytuj
Wiolku 1 592 Opublikowano 3 marca 2019 Opublikowano 3 marca 2019 Ja niestety nigdy nie byłem nawet w 40% tak dobry jak ten gość, bo w slasherach jestem po prostu przeciętny, ale za to cierpliwy i konsekwentny tak, więc Spoiler ta sucz padnie prędzej czy później. Na początku walka z nią wydaje się być jakimś kosmosem i człowiek jest traktowany jak szmata, ale z każdym kolejnym podejściem odkrywa karty i mózg zauważa, że ma ruchy wszystkich Walkirii i sobie przypomina. Naprawdę doceniam ten system walki, naprawdę. Cytuj
Wiolku 1 592 Opublikowano 11 marca 2019 Opublikowano 11 marca 2019 Jakieś tipy co do zaklęć, bonusów w zbrojach, ataków specjalnych itp. co do tej Spoiler Królowej (pipi)a suki valkirii (pipi)onych w dupe? Trochę jednak już za długo się z nią męczę, a została tylko ona, oprócz NG+ nad którym się waham. Cytuj
Szymek 1 048 Opublikowano 11 marca 2019 Opublikowano 11 marca 2019 (edytowane) Z zaklęć godny polecenia jest powodujacy spowolnienie czasu przy dobrym uniku. Reszta wydaje mi się mało pomocna w starciu z nią Edytowane 11 marca 2019 przez Szymek_PL_ Cytuj
Square 8 619 Opublikowano 11 marca 2019 Opublikowano 11 marca 2019 Spowolnienie czasu albo Infinity Gauntlet, tylko najlepiej ulepszone na maxa. Cytuj
Farmer 3 276 Opublikowano 11 marca 2019 Opublikowano 11 marca 2019 Co do pani V różne szkoły, różne podejścia... Spoiler Spowolnienie czasu, perki na cooldown. Bronie i armor na maksa. Kamień wskrzeszający może uratować ci dupe. Na dzień dobry ładuj wszystko co masz, kryształ, ataki toporem i ostrzami, a potem okładaj póki nie skończy się spowolnienie. Nie atakuj na hura, po jej ataku kontra. Nie wal w przyciski, obserwuj, pojedyncze ataki, blok/unik. Wszystkie jej ataki mają słabe punkty, luki, które wykorzystuj. Wiesz jakie to ataki, znasz je. Jak jesteś na dystans będzie walić z doskoku i obszarowe (w tym gwałcić cię będzie mocarnym oślepieniem). Na to ostatnie korzystaj z błyskawicznego odwrócenia. Naucz się jej zachowania (np. po tarczy z piór robi młynek). Korzystaj z gówniarza. Może on przerwać niektóre jej ataki. Nie panikuj, skrob jej pasek kawałek po kawałku 1 Cytuj
Square 8 619 Opublikowano 11 marca 2019 Opublikowano 11 marca 2019 18 minut temu, Farmer napisał: obszarowe (w tym gwałcić cię będzie mocarnym oślepieniem). Na to ostatnie korzystaj z błyskawicznego odwrócenia. Na to polecam lepsze rozwiązanie, mianowicie wystarczy skierować kamerę w ziemię. W tym celu najlepiej zwiększyć szybkość obrotu kamery względem domyślnego ustawienia, wystarczy góra/dół. Albo jak prawdziwy Bóg Wojny rzucić w nią toporem. 1 1 Cytuj
Wiolku 1 592 Opublikowano 12 marca 2019 Opublikowano 12 marca 2019 Dzięki E-koledzy wojny. Myślę, że na kolejnej sesji już padnie. Już kilka razy miałem ją na parę hitów i koniec, ale łapa śliska od potu, jakiś mini błąd (np. danie się temu nieszczęsnemu oślepieniu) i papa. Głównym problemem jest tutaj to, że siuka jest mocarnie wytrzymała. Nawet w szale jej się zbytnio nie uszczupla krwi i w ogóle szał w tej części jest słaby Cytuj
Szymek 1 048 Opublikowano 12 marca 2019 Opublikowano 12 marca 2019 Ogolnie jak widzisz ze cos odwaliles..np to oslepienie lub wiesz ze nie dasz rady z jakims ciosem to odpalasz szal, przerywasz jej atak i wylaczasz furie.Tak jak piszesz ze szal w szczegolnosci na najwyzszym poziomie zadaje malo obrazen wiec nie ma sensu nim walczyc a korzystac z niego w obronie . Nie raz mi uratowal dupe w takich kryzysowych sytuacjach. 1 Cytuj
Square 8 619 Opublikowano 12 marca 2019 Opublikowano 12 marca 2019 Ogólnie najprostsza metoda to build na cooldown i spamowanie atakami runicznymi. Jak wspomniał Farmer, odpalasz na start, potem uniki i zwykłe kontry, jak się odnowią to znowu. 1 Cytuj
Farmer 3 276 Opublikowano 12 marca 2019 Opublikowano 12 marca 2019 No i nie panikuj. Atakuj metodycznie, a do przerywania jej ataków używaj pupciokratosa. Cytuj
Wiolku 1 592 Opublikowano 13 marca 2019 Opublikowano 13 marca 2019 PADŁA Faktycznie kluczowy był spokój, chociaż jak miała już malutko hp to oczywiście popełniłem błąd i sama końcówka była mega potliwa xd 2 Cytuj
Pupcio 18 476 Opublikowano 22 marca 2019 Opublikowano 22 marca 2019 Płaczek opowiada historyjki z czasów tworzenia gowa2 3 1 Cytuj
Ma_niek 860 Opublikowano 23 marca 2019 Opublikowano 23 marca 2019 Tak troche poza tematem czy ostatnio Santa Monica nie rozroslo sie i nie tworza dwoch projektów? Cytuj
XM. 10 907 Opublikowano 23 marca 2019 Opublikowano 23 marca 2019 Ja pier.dole - kozacka figurka Cytuj
Hendrix 2 731 Opublikowano 23 marca 2019 Opublikowano 23 marca 2019 32 minuty temu, Ma_niek napisał: Tak troche poza tematem czy ostatnio Santa Monica nie rozroslo sie i nie tworza dwoch projektów? Taki jest plan, jak ostatnio patrzyłem, mieli powyżej 40 otwartych ofert pracy, ale trzeba pamiętać, że to raczej będzie wyglądało tak, że jest grupa pre-produkcyjna i grupa produkcyjna, Cory chce robić nowe IP, więc podejrzewam, że trochę to zajmie, w między czasie wyjdzie kontynuacja GoW. Tak w ogóle to niektóre teamy strasznie się rozrosły (i nadal rekrutują): Naughty Dogs to obecnie ponad 430 osób, GG chce w ciągu roku dobić do 400 (wcześniej 200-250), Sucker Punch to coś ok 180-190 (podczas prac nad I:SS byli w okolicach 100), Bend zaczął pracę nad Days Gone mając 30 osób, do 2017 dobili do 90, obecnie to dokładnie 136 pracowników. 6 Cytuj
YETI 11 004 Opublikowano 23 marca 2019 Opublikowano 23 marca 2019 (edytowane) GG nie kryje się z tym, że w przyszlosci chce wydawać duże gry co 2-3 lata. Sony obrało dobry kierunek, inwestują w obecne już ekipy, które w tej generacji spisał się świetnie. Jest też zupełnie nowe studio w San Diego. @Hendrix orientujesz się może ile tam pracuje osób, bo z tego co można znaleźć w necie, to sporo developerów tam pracujących ma za sobą przygodę min. w ND. Ciekawe co porabia Straley, wróci do gierek, czy zajmie się czymś nowym, bo nadal na wakacjach. Kolejne GOTY. Edytowane 23 marca 2019 przez YETI Cytuj
XM. 10 907 Opublikowano 3 kwietnia 2019 Opublikowano 3 kwietnia 2019 Ciekawe ile kontynuacja zerżnie teraz od sekiro - bo zakładam że większość kopiujących gry FS nie umiala wrzucić dobrze zaprojektowane "skoku" do swoich gier wiec pewniakiem kolejna fala klonów soulsopodobnych gier będzie już go miała, a akurat w nowym god of warze przyda się jak najbardziej po jego patologicznym braku w jedynce. Nowa strona wiec chyba możecie to brac jako insajderskie info. Cytuj
nobody 3 504 Opublikowano 3 kwietnia 2019 Opublikowano 3 kwietnia 2019 ten ficzer ładnie by odswiezyl kontynuacje nioha i bb Cytuj
Wiolku 1 592 Opublikowano 4 kwietnia 2019 Opublikowano 4 kwietnia 2019 Nie wyobrażam sobie dobrze zaprojektowanego skoku i w ogóle jakiś rozwiniętych elementów platformowych w takiej formie w jakiej był ostatni GOW. Lepiej niech się skupią na innych aspektach, np. walkach z bossami, które urwią jajeczka. Ale to będzie się prezentować na nowej generacji, aż strach. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.