Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Właśnie ten dysonans skusił mnie wreszcie do napisania poprzedniego posta. Tak w ogóle w rozmowach na forach stosowanie zaimków osobowych/dzierżawczych nie podlega raczej tym samym zasadom co oficjalna korespondencja. Po to trochę powstały, żeby swobodniej i bez oficjalnego zadęcia można było ze sobą dyskutować. Off-topuję, ale temat i tak znowu przerodził się w głupie kłótnie xDDD

Opublikowano
38 minut temu, milan napisał:

Twoje ciało XM jest gotowe na kontynuację.

Jak najbardziej - mocno jestem ciekaw co wymysla. Imo w jedynce zyebali tez pokazaniem wsyztskich swiatow, gdzie sa zrobione mocno po lebkach. Mogli sie skupic na dwoch/trzech zrobionych jak midgard, a nie jakies wariacje do challengeow czy losowego labiryntu - nie bedzie tego zaskoczenia juz w kontynuacji. Licze, ze "dwojka" bedzie jak swego czasu gow2 i dowala do pieca. No i niech dodadza skok do hoia waclawa.

Opublikowano

Jak wszystkie, przecież niektóre bramy są zamknięte co nie?

A Światy istniejące możan chyba poszerzyć.

A, i jestem team #niedlaskakania. A własciwie #skakanie-nie potrzebuje.

  • Plusik 1
Opublikowano

no dobra...wyobrazacie sb starego Kartosa skaczacego po glowach przeciwnikow?? przeciez jakby to komiscznie wygladalo...Gierka nie jest starym Gowem tylko probuje zrobic cos nowego..tu Kratos jest jak czolg, wszystkich ma miec przed sb i ich niszczyc a nie skakac i robic fikolki jak ninja :lapka: 

Opublikowano

W jedynce wszystkie poza Midgardem to kwintesencja nijakosci. A szkoda. :/

Opublikowano
Godzinę temu, Hendrix napisał:

Nie, główni konkurenci to TLoU i Wiesiek 3, Wiesiek 3 jest ogólnym liderem w zdobytych nagrodach, delikatnie wyprzedzając grę od ND. GoW za to może pochwalić się hattrickiem najbardziej prestiżowych w branży.  WW. grom nie udało się tego osiągnąć.

Mowa o trio: GDC/D.I.C.E/TGA 

Różnica między tymi tytułami jest taka, że Wiesiek wyszedł na trzech platformach, przez co został nagrodzony min. przez portale, które nie zajmują się grami na konsole Sony. 

Opublikowano
3 minuty temu, suteq napisał:

W jedynce wszystkie poza Midgardem to kwintesencja nijakosci. A szkoda. :/

Najbardziej hoiowy, ktory przeszedl hoiowowscia wszelkie moje nieoczekiwania to byl swiat zmarlych. No designerska porazka.

 

Ten z elfami mi sie podobal.

5 minut temu, Szymek_PL_ napisał:

no dobra...wyobrazacie sb starego Kartosa skaczacego po glowach przeciwnikow?? przeciez jakby to komiscznie wygladalo...Gierka nie jest starym Gowem tylko probuje zrobic cos nowego..tu Kratos jest jak czolg, wszystkich ma miec przed sb i ich niszczyc a nie skakac i robic fikolki jak ninja :lapka: 

Ale nie mialem na mysli tutaj walki jak w dmc w powietrzu tylko skok do celow chociazby platformowych ;)

Opublikowano (edytowane)
5 minut temu, Szymek_PL_ napisał:

no dobra...wyobrazacie sb starego Kartosa skaczacego po glowach przeciwnikow?? przeciez jakby to komiscznie wygladalo...Gierka nie jest starym Gowem tylko probuje zrobic cos nowego..tu Kratos jest jak czolg, wszystkich ma miec przed sb i ich niszczyc a nie skakac i robic fikolki jak ninja :lapka: 

Faktycznie na starość traci się zdolność skoku, przekonałeś mnie.

 

Ja chcę od tej gry, aby porzuciła ten pseudo-otwarty świat (niech challenge zostaną), niech nie recyklingują postaci, zrobią więcej pojedynków z bossami (to chyba trzeba będzie 20 lat czekać), no i niech Atreusz umrze.

 

To uczucie, kiedy myślałem, że w Świecie Umarłych zaraz będę napierdzielał się z jakimś mega cwaniakiem strażnikiem pakerem, a tutaj wyszedł jebany w kurwę troll w innym kolorze XD Jeden z większych zawodów w gierkach i w życiu.

Edytowane przez Rozi
Opublikowano
46 minut temu, XM. napisał:

Jak najbardziej - mocno jestem ciekaw co wymysla. Imo w jedynce zyebali tez pokazaniem wsyztskich swiatow, gdzie sa zrobione mocno po lebkach. Mogli sie skupic na dwoch/trzech zrobionych jak midgard, a nie jakies wariacje do challengeow czy losowego labiryntu - nie bedzie tego zaskoczenia juz w kontynuacji. Licze, ze "dwojka" bedzie jak swego czasu gow2 i dowala do pieca. No i niech dodadza skok do hoia waclawa.

 

Najgorszy był Hel, ja pie.rdole trauma do dzisiaj mnie trzyma

35 minut temu, Szymek_PL_ napisał:

no dobra...wyobrazacie sb starego Kartosa skaczacego po glowach przeciwnikow?? przeciez jakby to komiscznie wygladalo...Gierka nie jest starym Gowem tylko probuje zrobic cos nowego..tu Kratos jest jak czolg, wszystkich ma miec przed sb i ich niszczyc a nie skakac i robic fikolki jak ninja :lapka: 

 

Normalnie, Jezu.

Opublikowano (edytowane)
40 minut temu, XM. napisał:

Ale nie mialem na mysli tutaj walki jak w dmc w powietrzu tylko skok do celow chociazby platformowych

nie to zebym jakos bronil czy cos ale jedna kwestia jest gdzie niby mialby ten skok byc na padzie ?? chyba tylko pod interakcja i zastosowanie kombinacji nacisnij i trzymaj co tez mocno wplywaloby na szybkosc starc, przytrzymaj kolko aby zebrac apteczke. Druga sprawa imo ten brak skoku nie wyklucza elementow platformowych . Wiekszosc gier nawet jak ma skok to i tak opiera sie na tym aby dojsc do krawedzi i wcisnac skok. Tu tak roznica ze nie skaczemy nad przepascia a wykonujemy komende skoku jak Kratos znajdzie sie odpowiednio blisko krawedzi. Osobiscie bardziej niz nad skokiem i elemntami platformowymi wolalbym aby skupili sie na zagadkach srodowiskowych ;) 

Edytowane przez Szymek_PL_
Opublikowano
32 minuty temu, milan napisał:

Ta pewnie już 82-ga fala komentarzy w temacie  o starej singlowej grze, to tylko dowód na to że tytuły GOTY jej się należały.

W dniu 31.03.2019 o 17:00, aphromo napisał:

Tyle lat minelo, i dalej DC/HZD nie daje spokoju, co ?

No ale coz, po tym poznaje się gry wybitne.

 

stawiam znak równości

Opublikowano
6 minut temu, Szymek_PL_ napisał:

nie to zebym jakos bronil czy cos ale jedna kwestia jest gdzie niby mialby ten skok byc na padzie ?? chyba tylko pod interakcja i zastosowanie kombinacji nacisnij i trzymaj co tez mocno wplywaloby na szybkosc starc, przytrzymaj kolko aby zebrac apteczke. Druga sprawa imo ten brak skoku nie wyklucza elementow platformowych . Wiekszosc gier nawet jak ma skok to i tak opiera sie na tym aby dojsc do krawedzi i wcisnac skok. Tu tak roznica ze nie skaczemy nad przepascia a wykonujemy komende skoku jak Kratos znajdzie sie odpowiednio blisko krawedzi. Osobiscie bardziej niz nad skokiem i elemntami platformowymi wolalbym aby skupili sie bardziej na zagadkach srodowiskowych ;) 

Nie pamietam juz jak byl unik w gowie, ale wrzucic zamiast uniku skok a unik pod l1+wychylenie w dana strone analogu(jak bylo np. w serii NG - jak tam sie sprawdzalo to nie ma hoia zeby tu nie zagralo)

Opublikowano

No ja np. średnio, cały design jest zrobiony pod brak skoku, dodanie skoku robi z tego inną grę. Absolutnie wszystko jest podporządkowane kamerze i temu jakie ma zadanie w grze, opowiadanej historii i przekazaniu użytkownikowi odpowiednich bodźców .  Czy można tego nie lubić? Ależ owszem, ale jest to jak najbardziej świadoma decyzja, która jest poparta każdym jednym elementem dostosowanym do tego. Gra jest tak dobra (lub tak zła, jak komuś nie pasuje taka decyzja) między innymi przez to, że ta decyzja została podjęta we wczesnej fazie prototypownia i pasuje do wybranego typu rozgrywki.

Na miejscu Barloga nie dodałbym skoku, jeśli nadal mamy sterować  Old Man Loganem, tzn. Kratosem w podobnej perspektywie.

Opublikowano

Tzn. Ja jak wszysto inne poprawia a skoku nie dodadza to nie bede zawiedziony, bardziej mi zalezy na dodaniu wiekszej ilosci bossow czy tez lepszych swiatach(glownie designersko bo zadna lokacja nie robila - nawet jeziorko). Gameplayowo gra jest bardzo dobra - swietny movement i system walki, tutaj sie nie moge dk niczego przyczepic.

Opublikowano

Dodanie skoku mogłoby się "kłócić" z kamerą w jednym ujęciu, która mimo, że jest jakimś tam osiągnięciem, to tak naprawdę nie jest potrzebna, a nawet może przeszkadzać w nieco bardziej epickich scenach.

Opublikowano (edytowane)

@XM.

No tak, od sequela też tego oczekuję. Chociaż artsylowo/designersko Midgar i Niflheim bardzo mi się podobały i cały klimat pasował do opowiadanej historii, szczególnie jako wstęp do trylogii.  Jeśli kontynuacja będzie tylko next-genowa, to mam wrażenie, że poszaleją z bossami, mniej ograniczeń technicznych.

Btw.

Na GDC było kilka fajnych wystąpień związanych ze sprawami technicznymi (łącznie z rzeczami, które im nie wyszły):  symulacja wiatru w tej grze i deformacji spowodowanej nim (mimo, że to absolutnie niewidoczny element dla większości graczy)  :obama:

W ogóle strasznie dużo rzeczy było z GoW, tak samo jak Insomniac miał sporo prezentacji dotyczących Spider-Mana

 

Edytowane przez Hendrix
Opublikowano

Imo jak w 5 lat zrobili nowa gre to sequel max 3 powinien im zajac. 

Horizon to tez pewnie jeszcze max 2 latka i wyjdzie sequel.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...