Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ważne w tym wszystkim jest to, że miłośnicy gier usług płacą za dobre singlowe gierki 2 bomby po premierze. Jak długo tak będzie tak jestem spokojny za normalne gry.

 

Milej niedzieli życzę i już chyba naprawdę lepiej w tym temacie pisać o cieniach  i innych 8xanizo ssfaxach ultra, niż o grach usługach. Bym wiedział, że dopłyniemy tutaj do tematu SoT to bym prawdopodobnie głosu nie zabierał, bo nie jestem kompetentny w tym temacie :) 

9 minut temu, Lukas_AT napisał:

To jest właśnie trochę śmieszne, że w God of War III Kratos się wspinał po Olimpie, a teraz jego syn musi mu zrzucać łańcuch by wspiąć się na 3 metrową półkę. Starość nie radość.

No i + skrzydła Dedala do tego, które go mega boostują w górę. Liczyłem, że jakoś mocno rozwiną wątek tych mocy i zmiany mitologii. To + trolle to dla mnie największe minusy tej zajebistej gierki.

  • Plusik 1
Opublikowano
1 minutę temu, Paolo de Vesir napisał:

Te skakanie to konwencja którą przyjąłem bez mrugnięcia okiem. Zastanawiam się co dodanie skoku miało cokolwiek zmienić w tej grze, a zwłaszcza w walce.

Tu też racja, bo gierka jest tak zaprojektowana, że brak skoku nie razi. Mnie bardziej denerwuje, mało info na ten temat w fabule.

 

 

@Paolo de Vesir bierzesz Ragnaroka day1?

Opublikowano

Też brałem poprzedniczkę w specjalnej. Fajny ten artbook i steelbook. 
 

Tym razem znowu chyba się szarpnę na premierę. Raczej o jakość, czy poziom dopracowania nie trzeba się martwić. 

Opublikowano (edytowane)
23 godziny temu, UberAdi napisał:

 

Zwróciłem uwagę na jedną różnicę a tu taki ból tyłka bo 4 letnia gra na konsoli miała coś gorzej wykonane xD Biorąc pod uwagę to, że licytujecie się obecnie nawet sekundami loadingów między sobą w console wars to śmiesznie się to czyta nawet. 

 

Jakie gorzej wykonane? GoW 4 lata temu rozyebał po całości. Gierka się obroniła w wielu więcej aspektach niż cienie na dalszych planach, kurwa. 

 

23 godziny temu, UberAdi napisał:

A co do skilla to wybierz dowolną grę online od tetrisa po bijatyki a prawdopodobnie cię w nią rozjadę 

 

A w to graleś?

maxresdefault.jpg

Edytowane przez LiŚciu
Opublikowano

Dwa razy ograłem GOW na PS4 i za każdym razem ta gierka wygląda pięknie, aż tak bardzo nie zwracam uwagi na cienie czy inne rzeczy. Zapewne na PC gra będzie wyglądać lepiej przecież pod niego port był robiony, a oryginał wyszedł 4 lata temu, ale myślę, że Ci co grają na PC też będą zadowoleni bo gierka jest po prostu świetna.

Wrócę za jakiś czas na Ps5 bo mam fazę teraz na kolejne przejścia gier, ale kolejka spora :)

Opublikowano
13 minut temu, LiŚciu napisał:

 

Jakie gorzej wykonane? GoW 4 lata temu rozyebał po całości. Gierka się obroniła w wielu więcej aspektach niż cienie na dalszych planach, kurwa. 

 

no już abstrahując od tego, że god of war to żaden mesjasz, to on tu tylko napisał, że gra wygląda lepiej na pc, a ty się odpalasz, jakby narzekał, że cała gra jest przereklamowana

 

no jest, ale akurat nie on o tym napisał

Opublikowano (edytowane)

Nie odpaliłem się. Napisał o tym że konsolowcy to inny gatunek sugerując że nie rozumiemy że gra lepsza na PC. Odbiłem piłke mówiąc że na PC-owcy tworzą problemy licząc cienie, to odpisał Adi o tym że jakiś ból dupska.

 

GoW się sam broni - ból dupska excluded. 

Edytowane przez LiŚciu
Opublikowano
27 minut temu, LiŚciu napisał:

Nie odpaliłem się. Napisał o tym że konsolowcy to inny gatunek sugerując że nie rozumiemy że gra lepsza na PC. Odbiłem piłke mówiąc że na PC-owcy tworzą problemy licząc cienie, to odpisał Adi o tym że jakiś ból dupska.

 

GoW się sam broni - ból dupska excluded. 

Tylko, że tu nikt nie liczy żadnych cieni na dalszych planach, zobacz sobie gif parę stron temu, cienie na PC to zupełnie inna bajka niż na konsoli. Co nie oznacza oczywiście, że bez tych ulepszeń z PC gow wyglądał na ps4 słabo.

Opublikowano
32 minuty temu, LiŚciu napisał:

Nie odpaliłem się. Napisał o tym że konsolowcy to inny gatunek sugerując że nie rozumiemy że gra lepsza na PC. Odbiłem piłke mówiąc że na PC-owcy tworzą problemy licząc cienie, to odpisał Adi o tym że jakiś ból dupska.

 

GoW się sam broni - ból dupska excluded. 

Weź Liściu wyjdź na zewnątrz, ochłoń może albo sobie przeczytaj ze zrozumieniem co tam napisałem.

 

Byłem zdziwiony, że gra dostała graficzny lifting bo spodziewałem się portu jeden do jednego względem tego co na konsoli dlatego o tym napisałem. Po czym mimo porównania i materiału DF z ewidentnymi różnicami zaczęły się wasze krzyki, że wcale nie i nie ma różnicy xD

Nigdzie nie napisałem, że gra lepsza na tej czy innej platformie. Ograłem na PS4, ogrywam na PC, gdyby mi się nie podobała to bym jej na PS4 nie przechodził.

 

Nie ma chyba tak przewrażliwionej grupy graczy jak klapy. Serio, stare chłopy się pocą bo gra lepiej wygląda na PC 4 lata po konsolowej premierze. Komedia

  • Plusik 2
  • Lubię! 1
  • Haha 1
  • Minusik 1
Opublikowano
5 minut temu, Paolo de Vesir napisał:

No, ale to zawsze jest ta sama śpiewka - mit o wyciskaniu ostatnich soków ze sprzętu i że tylko exy mogą wyglądać obłędnie i już się wyżej nie da.

 

Da się, gest over it.

No tak, ale mówimy o sprzęcie 1,7 tf na który to wyszło i z myślą o jakim były tworzone. Patrząc na cyferki i oprawę takiego GoW to faktycznie max tego sprzętu.
Teraz topowe PC ze smokami itp to ile gdzieś mają tf? 
Naprawdę kogoś to dziwi, że jest różnica? Patrząc w przewadze mocy to bym powiedział, że i tak powinna być większa. 

Opublikowano

Ja się cieszę z tej wersji PC, bo pomimo dostania tej gry wraz z kupnem ps4pro, to zawsze ta gra u mnie była w backlogu. 

Raz, że miałem dużo gier do nadrobienia, a dwa, że coś mnie kłuło w oczy z płynnością gry. Dziwne, bo przy Bloodborne i Horizon w 30fps nic mi nie przeszkadzało. 

No i dobrze dla wszystkich, by dobre gry zarabiały, bo to zwiększa szanse i budżet na kolejne takie produkcje.

Opublikowano
4 minuty temu, Rtooj napisał:

Nie ma nikogo kto by się nie cieszył z dopicowanej wersji PC.

Jedni się cieszą, że w końcu ograją zajebistą grę, drudzy że ograją w lepszej jakości raz jeszcze, trzeci że tytuł jeszcze na siebie trochę zarobi i potwierdzi słuszność wydawania dużych, singlowych gier.

 

Win-win-win. 

  • Plusik 1
Opublikowano

@C1REX Było ograć w odblokowanym klatkarzu w 1080p.

A co do jakości portu i tak zrobili wszystko co można było zrobić. Przecież ten port był robiony przez małe zewnętrzne studio więc to że dopakowali wszystkie dostępne ustawienia, dali jeszcze opcje DLSS, FSR itd. i po drodze nie skopali optymalizacji to jest duży sukces bo gra świetnie się prezentuje a można ją ograć nawet na słabszych PCtach.

Opublikowano
4 minuty temu, balon napisał:

No tak, ale mówimy o sprzęcie 1,7 tf na który to wyszło i z myślą o jakim były tworzone. Teraz te topowe PC ze smokami itp to ile gdzieś mają tf? 
Naprawdę kogoś to dziwi, że jest różnica? Patrząc w przewadze mocy to bym powiedział, że i tak powinna być większa. 

 

 Właśnie nikogo nie dziwi, że jest różnica, ale konsolorze wypierają się i zaczyna się standardowa gadka o zoomach x300. xd

Opublikowano
4 minuty temu, balon napisał:

Patrząc w przewadze mocy to bym powiedział, że i tak powinna być większa. 

 

No ale co powinno być lepsze? Tekstury? A skąd mają je mieć? Standardowo, rozdzielczość, fpsy, i suwaki poprzesuwane tam gdzie się da. To było małe studio do portu a nie picowania wersji remake.

 

Też ciężko dyskutować widząc tego w ruchu. Ludzie oglądają porównania z yt gdzie masz skompresowany obraz. Na żywo to jest naprawdę duża różnica, dla mnie szokiem było odpalenie Dirt2 na PS4 pro po pograniu kilku godzin na PC. Przeniosłem się na konsolę ponieważ gierka mi podeszła i chciałem pograć na konsoli. Obraz rozmyty, mniej klatek i a sam pojazd wydawał się reagować z opóźnieniem. Jak masz dobry PC to obraz jest żyleta, żadnych sztuczek z udawanym 4k czy wcześniej full HD. Jednak i tak preferuję konsole z jednego błahego powodu - lubię swoje regały z gierkami :) 

 

A to przywoływanie tych piratów w tym temacie to xD 

Opublikowano
1 minutę temu, łom napisał:

@C1REX Było ograć w odblokowanym klatkarzu w 1080p.

No właśnie sprawdzałem różne ustawienia i żadne mi nie pasowało. Być może grałem po innej grze w twardych 60fps i w tym momencie byłem nad wyraz wyczulony? Dziwne, bo Bloodborne chodzi jakby był w 24 klatkach, a nie miałem problemu.

 

No, ale na dobre wyszło, bo Sony zarobi na mnie ponownie, a ja zagram w nowszą wersję. Może nawet ktoś jakieś mody do gry zrobi.

Opublikowano
15 minut temu, Ukukuki napisał:

A to przywoływanie tych piratów w tym temacie to xD 

Chcialem tylko pokazać skalę sukcesu God of War na steam i przy okazji sprowokować balona, jak widać się udało :lapka:

 

  • Haha 1
Opublikowano
10 minut temu, ASX napisał:

Chcialem tylko pokazać skalę sukcesu God of War na steam i przy okazji sprowokować balona, jak widać się udało :lapka:

 


Przepraszam, ale nie będę rozmawiał na takim poziomie, jestem za wrażliwy na to. Ja chcę tylko grać w dobre gry, niezależnie od platformy oraz ekosystemu i nie mieć zbyt dużych oczekiwań.

 

Spoiler

Tak serio to naprawdę się cieszę, że wspierasz bardzo dobre singlowe gierki nawet 4 lata po premierze i to praktycznie w dniu kolejnej premiery:lapka: 

 

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...