Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Teraz, wojnar napisał:

Ciekawie rozwiązali loadingi przy fast travelach. Jak przechodzimy przez te "drzwi" to wystarczy że będziemy stać w miejscu, jak lokacja się wczyta to "drzwi" same pojawią się przy nas.


Nom, właśnie przed chwilą oglądałem filmik od PrettyGoodGaming, w którym stwierdzili, że to chyba jedyna "wada" tego systemu z jednym, ciągłym ujęciem kamery - że w ten sposób zapobiegli ekranowi ładowania, więc musimy trochę pochodzić (albo postać), żeby się portal doładował. Całe szczęście jak się ma już Mirmira, to umila on nam ten czas swoimi opowieściami :) No i w sumie ja jeszcze nie mogę z tego zbytnio korzystać, tylko powrót do sklepu Broka, ale wszystkie inne miejscówki mają kłódki.

1 minutę temu, YETI napisał:

No to koparka na ziemi i pełen szacun dla SMS. Trzeba będzie tam wrócić, tylko ten wielki... 

  Pokaż ukrytą zawartość

smok

 

Nawet do niego nie podchodził, bo byłem pewnie, że fabuła później mnie tu zaprowadzi. 


Ja jednego już pokonałem/uwolniłem (tzn oprócz tego fabularnego na szczycie) - jest nawet za to trofeum. Trzeba będzie tam wrócić :)

Jak na razie to zbieram wpyerdohl od pewnych skrzydlatych...

Spoiler

Valkyrii

dopiero jedna padła, a na resztę jestem najwyraźniej za cienki, więc zacznę je odwiedzać po skończeniu fabuły :)

Odnośnik do komentarza

Tak czy inaczej, moja historia z tą częścią God of War się skończyła, zrobiłbym platyne ale... po prostu nie chce mi się szukać tych (pipi)ych kruków, nawet z poradnikiem.

Przez całą grę znalazłem tylko ok. 15 a jest ich ponad 50. IMO zostały one dodane trochę na siłę, nigdy nie lubiłem tego typu trofików.

 

Całość gry i tak oceniam na 11/10. Teraz w końcu czas obczaić Persone 5. 

Odnośnik do komentarza

Mi się te wszystkie znajdźki podobają, bo w przeciwieństwie do RotTR nie potykamy się o nie (i nie jesteśmy atakowani półgodzinną czytanką z jakiegoś scrolla), ale praktycznie przy każdej trzeba się nakombinować. A kruki mają swój złowieszczy rodowód szpiegów Odyna i do tego jeszcze wydają charakterystyczny odgłos, więc jak go słyszę to automatycznie się rozglądam (podobnie było to rozwiązane w Resident Evil VII z tymi figurkami). Aktualnie mam ich 31, więc nie jest tak źle z ich ukryciem - myślę, że na koniec przegapię z max 6-7 :)

Odnośnik do komentarza
23 minuty temu, Wredny napisał:

No i oczywiście szkielet rozgrywki to praktycznie kalka dwóch ostatnich Tomb Raiderów - bardzo podobna konstrukcja świata i jego eksploracja - jak otwieram teraz te ukryte komnaty, w których walczymy z... to jakbym grobowce Larą zwiedzał :)

 

Taka konstukcja świata to już była w Soul Reaver na PSX. Też zdobywajac umiejetnosci moglismy dostac sie do nowych miejsc. Jak dla mnie gra nie ma nic z Tomb Raidera.

Odnośnik do komentarza
41 minut temu, PiotrekP napisał:

Która dobra dusza poratuje i naprowadzi mnie na ostatnią pieczęć skrzyni:

 

  Ukryj zawartość

skrzynia gdzie jest smok, 

FB_IMG_1524511052290.jpg

Nijak nie moge jej znaleźć

 

 

W sumie czasami nie wiadamo, czy np. kraty można gdzieś podnieść, czy to tylko statyczny element. 

 

 

Za tą skrzynią jest

Spoiler

lokacja coś ala stonehenge i jedna runa jest tak jak by za nim po lewej stronie, musisz ptzed przed siebie jak będziesz tak jak na tym screenie, też sie meczyłem z tą runą chyba z pół godziny

12 minut temu, wojnar napisał:

Tak czy inaczej, moja historia z tą częścią God of War się skończyła, zrobiłbym platyne ale... po prostu nie chce mi się szukać tych (pipi)ych kruków, nawet z poradnikiem.

Przez całą grę znalazłem tylko ok. 15 a jest ich ponad 50. IMO zostały one dodane trochę na siłę, nigdy nie lubiłem tego typu trofików.

 

Całość gry i tak oceniam na 11/10. Teraz w końcu czas obczaić Persone 5. 

Te kruki wydają specyficzny dźwięk, ja mam ponad 30 sztuk znalezionych.

Odnośnik do komentarza
Teraz, Lukas_AT napisał:

Taka konstukcja świata to już była w Soul Reaver na PSX. Też zdobywajac umiejetnosci moglismy dostac sie do nowych miejsc. Jak dla mnie gra nie ma nic z Tomb Raidera.


To o czym piszesz, to typowa "metroidvania", rozwiązanie stosowane w wielu tytułach, ale najnowsze przygody Kratosa w swej konstrukcji są z dwoma ostatnimi Tomb Raiderami wręcz identyczne i trzeba być ślepym, by nie dostrzegać podobieństw. :reggie: 

Odnośnik do komentarza
4 godziny temu, Square napisał:

Ja miałem z młodym jednego drobnego buga wczoraj. 

  Ukryj zawartość

Pod koniec Alfheim jak zaczynała się walka z bossem to młody stał przy misce i nie reagował, dopiero gdzieś w połowie walki zaczął się ruszać i pomagać w walce.

 

Oj napsuł mi dziś krwi ten koleś. Tak mocno, że zmuszony byłem po kilku-kilkunastu próbach zmniejszyć poziom trudności na Hard. A wszystko przez dwa ataki.

Spoiler

Jeden mocarny, który na GMaC kosi ładny kawał zdrowia i jest nieblokowany (nie szarża!), a niestety wykonuje go z góry i ciężko czasem przez kamerę wyczaić zawczasu unik. Do tego ten dystansowy z trzema pociskami robi się strasznie celny gdy skrócimy mocno pasek przeciwnikowi.

Swoją drogą między hard, a GMaC jest ogromna przepaść. Gdy zmieniłem na hard koleś padł za pierwszym razem i nawet 1/3 HP mi nie zabrał. Zrobiłem błąd, że nie pokręciłem się po lokacji z łódką

Spoiler

(w Alfheim)

przed walką bo akurat były materiały na zbroję i upgrade broni, które znalazłem jak już wracałem. Mimo wszystko źle się z tym czuję, że nie dałem rady typowi na GMaC :( 

Odnośnik do komentarza

Wiadomo, lepsze wykopywanie skarbów by  zamienic na zieloną lunetę :banderas:

 

Fantastyczne puzzle z tymi zielonymi sferami po uzyskaniu możliwosci przyciągania ich. W 1 momencie czasami jest myśl: trzeba pewnie przyjsc później,  a nagle olśnienie,  i  rozwiązanie.

Edytowane przez milan
Odnośnik do komentarza
Godzinę temu, Wredny napisał:

Mi często kojarzy się z Darksiders

No to przecież Yeti napisał, że z Zeldą. Darksiders = Zelda. 

 

Dobra doszedłem do meksyku

 

 


Walka z smokiem w trakcie wspinaczki na szczyt góry
 

 

 

Czasem grafika w tej grze to czysta pornografia, system walki wzbogacił się o kilka dodatkowych skilli i jest elegancko czasem jak się kręci ładnego kombosa to aż sama przyjemność jednak (oprócz kilku przeciwników na których ataki w stopy są niczym, no ale kumam o co chodzi) Nadal jestem pełen podziwu jak w takiej jakości grafiki przy niestatycznej kamerze mamy wyższy framerate (oczywiście spada czasem i w niektórych momentach kłuje w oczy - głownie na moscie) sztos, przełączalem na tryb '4k' i serio jestem ślepy ale nie widzę tej lepszej grafy xd a płynność wydaje się pokazem slajdów po takim przełączeniu. 

 

Gra ma dużo lepiej zrealizowane eksplorowanie lokacji niż oba Tomb Raidery po reboocie. Czaicie? God of War :pawel: 

 

Edytowane przez _Be_
Odnośnik do komentarza

Wszystko wydaje się takie o r g a n i c z n e w tej grze, niby fajna bajeczka ale jednak łatwiej uwierzyć mi w ten świat niż to co jest RoTR. Pomaga też tryb immersji z świetnym patentem, że uruchamiamy sobie potrzebne elementy hudu dotknięciem touchpada. 

Odnośnik do komentarza
3 minuty temu, _Be_ napisał:

Gra ma dużo lepiej zrealizowane eksplorowanie lokacji niż oba Tomb Raidery po reboocie. Czaicie? God of War :pawel: 


Fakt, punkt wyjścia ten sam, ale Kratos robi to lepiej, może dlatego, że jest Atreus i bieganie po tych miejscówkach jest ciekawsze z dialogami - Lara czasem coś tam sobie burknęła pod nosem :)
Ba! Jak robiłem tego side-questa z odzyskaniem osełki i trafiłem na ten okręt... to tak mi się skojarzyło, że God of War takie miejscówki z jakimś skarbem ma lepiej zrealizowane niż nawet Uncharted :)

Odnośnik do komentarza
8 minut temu, _Be_ napisał:

, przełączalem na tryb '4k' i serio jestem ślepy ale nie widzę tej lepszej grafy xd a płynność wydaje się pokazem slajdów po takim przełączeniu. 

 

Gra ma dużo lepiej zrealizowane eksplorowanie lokacji niż oba Tomb Raidery po reboocie. Czaicie? God of War :pawel: 

 

Na jakim rozmiarze TV grasz. Ja na 55' widze naprawde duza roznice, wystarczy popatrzec po wszelkich poreczach zeby zobaczyc mocna pikseloze na krawedziach. Tak samo jakosc tekstur, duzo lepsza w trybie rozdzialki. Chcialbym zeby kazdy konsolowy tytul oferowal wybor performance/resolution.

 

Co do eksploracji to to jest wlasnie to co tak trzyma mnie przy grze. Zmieniona walka oraz to. Graficzka moze przyciagnac, ale nie zatrzyma jak nie jest czyms poparta. Tutaj az chce zwiedzac ten swiat. Jest zrobiony perfekcyjnie. Do tej pory tylko dwukrotnie mialem autentyczne wrazenie ze miejscowki przedstawione w grze mogly/moglyby istniec i bylo to przy pierwszym Bioshocku i pierwszym Dead Space. Teraz Midgard dolacza u mnie do Rapture i Ishimury. Ilosc wlozonej pracy w przygotowanie tych miejscowek az przytlacza. Tu nawet jaskinie sa zrobione fenomenalnie, ostatni raz jaskiniami zachwycalem sie tez w GoW tylko na innej platformie xD

  • Plusik 2
Odnośnik do komentarza

Nie, po prostu może jestem odporny na 4K hehe. Dla mnie 4K to żaden big deal w sumie, porównywalem gry w natywnym z FHD i serio szkoda zachodu moim zdaniem, ale ja jestem mało wymagający w tym aspekcie bo czasami i tak cioram w gierki w 720p i mi to nie robi. 

Odnośnik do komentarza

beda lepsi bossowie? dotarlem do jeziorka i dotychczas to zal.pl - kopanie po kolanie albo ta niby wasza epicka walka z dragon ball przy ktorej tylko mialem beke bo chyba wielu zapomnialo jak epickie walki miala ta seria czy jak epickie potrafia byc inne gry

 

cala reszta sztos - mega przyjemne polaczenie bloodborne z tomb raiderami i last of us

Odnośnik do komentarza
1 godzinę temu, Wredny napisał:

Mi często kojarzy się z Darksiders, zwłaszcza jak już dostaniemy nowe moce do otwierania wcześniej niedostępnych przejść. Niektóre rzeczy są wręcz żywcem stamtąd wyjęte - jak choćby ten fast travel, czy bombki, które możemy przyklejać i detonować.
No i oczywiście szkielet rozgrywki to praktycznie kalka dwóch ostatnich Tomb Raiderów - bardzo podobna konstrukcja świata i jego eksploracja - jak otwieram teraz te ukryte komnaty, w których walczymy z... to jakbym grobowce Larą zwiedzał :)
 

Dokładnie - czuje się jakbym grał w darksiders 2. Swoją droga bardzo niedoceniona gierka.

Odnośnik do komentarza
10 minut temu, Ficuś napisał:

beda lepsi bossowie? dotarlem do jeziorka i dotychczas to zal.pl - kopanie po kolanie albo ta niby wasza epicka walka z dragon ball przy ktorej tylko mialem beke bo chyba wielu zapomnialo jak epickie walki miala ta seria czy jak epickie potrafia byc inne gry

 

cala reszta sztos - mega przyjemne polaczenie bloodborne z tomb raiderami i last of us

Zabawne, raz chyba na forumie czytałem o niby niesamowitej walce z 2 bossem, nikt więcej nawet nie wspominał, za to ficus i paru innych leje z tego po 2 tematach. Więc takie blantmanowanie jest daremne tutaj.

Ja osobisacie uważam że sama walka w momencie grywalnym była kompletnie pospolita, a wspaniały był dialog miedzy bohaterami  a nie samo dragonballowanie.

 

ficus, bez urazy, ale znajdź mi tutaj wiecej niż 2 opinie wychwalajace 2 walkę.

Wtedy ładnie przeproszę, i  przyznam że ktoś tu nie widział dynamicznej walki.

Edytowane przez milan
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...