Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
2 minuty temu, Rayos napisał:

oj juz nie przesadzaj, wyciagniete z kontekstu to zaden spoiler

 

K,urwa masz całą scenę opisaną i od początku jak tylko ją zobaczysz po przeczytaniu spojlera będziesz wiedział jak się skończy. Ja się takiego obrotu spraw nie spodziewałem, nie odbierajcie tego innym. Że też takie rzeczy trzeba tłumaczyć.

Gość Rozi
Opublikowano

Na poziomie Hard. Od wysokiego poziomu trudności to ja mam inne gry.

Opublikowano

Bawię się teraz w

Muspelheim. Ukończyłem pierwszą arenę i jestem przy drugiej.

Czy jak wyjdę teraz z tego świata porobić fabułę to nic mi się nie zresetuje?

Opublikowano

uff koniec

 

tenor.gif?itemid=9960684

 

fajne zakończenie ale jak mówiłem fabularnie zbyt rozwodnione przez tą "eksploracje" która rozumiem że miała spotęgować uczucie długiej podróży ale była wielokrotnie zbyt monotonna poprzez te same powtarzalne gamizmy

 

8+/10, oby więcej takich gier

  • Plusik 1
Opublikowano (edytowane)

-W miejscówce, gdzie

Spoiler

lezy zabity gigant z dłutem w glowie, niby mozna otworzyć skrzynie z niebieskimi runami i jest taki problem, ze mogę odczarowac, tylko dwie runy, bo jedna przypominajaca znak R nie wystepuje na tych tarczach.

-Czy misje poboczne mają unikatowych bossów, tzn. nie na zasadzie trolla czy innego ogra w innym kolorze, ale konkretnego bossa na wzor tych, których spotkałem w glownej sciezce jak np.

Spoiler

baldur czy smok?

 

Edytowane przez SlimShady
Opublikowano
15 godzin temu, XM. napisał:

Challenge w Muspelheim z zabicie 100 przeciwników na najtrudniejszym xD no nierealne.

 

taki weteran hardkorowych gier i wymiękasz? :frog:

Opublikowano

Juz dawno jestem casualem.

 

Kermit, dwójka powinna namieszać. Ale tak bez żartów, widać że ta gra to jeden wielki prolog i trzeba czekać na sequel.

Opublikowano
1 godzinę temu, SlimShady napisał:

-W miejscówce, gdzie

  Ukryj zawartość

lezy zabity gigant z dłutem w glowie, niby mozna otworzyć skrzynie z niebieskimi runami i jest taki problem, ze mogę odczarowac, tylko dwie runy, bo jedna przypominajaca znak R nie wystepuje na tych tarczach.

-Czy misje poboczne mają unikatowych bossów, tzn. nie na zasadzie trolla czy innego ogra w innym kolorze, ale konkretnego bossa na wzor tych, których spotkałem w glownej sciezce jak np.

  Ukryj zawartość

baldur czy smok?

 

Ad 1 - nie pamiętam- generalnie zwykle jak możesz otworzyć dwie runy to trzecią też powinieneś być w stanie - może sprawdź w jakimś poradniku dot. nolnir chestów.



Ad 2 - nie - zwykle jest to ancient/troll w innym kolorze, chyba jedna ma ale to jest też tylko 'zwykły' większy mob. Prawdziwi bossowie tylko w głównym wątku. Pod koniec gry jak już zdobędziesz dłuto są do tłuczenia specjalni poboczni bossowie w ukrytych komnatach - ale to najlepiej sam sobie obczaj

.

  • Plusik 1
Opublikowano
19 godzin temu, froncz piotrewski napisał:

i tam jeszcze był checkpoint więc w sumie 1/3 całej walki. bez tego to klękajcie narody. Dla mnie gorsze niż V. na razie. Strasznie ciężka była kontra tego ataku ale jak się  w końcu nauczyłem kontrować rzutem topora to satysfakcja jak skur.wisyn.

 

 

Agree! Ta walka zablokowala mnie w sumie na cala niedziele. Przeszedlem z wielkim trudem i nawet nie wiedzialem, ze da sie kontrowac ten rzut Modim. Ja jedyne co robilem to probowalem uciec jak najdalej zeby nie byc w zasiegu ale i tak nie zawsze udawalo sie wiec pozostawalo tylko wczytanie checkpointa :(

Opublikowano (edytowane)

No i koniec. Zostały mi zadania poboczne do zrobienia, do których jeszcze wrócę. 

Ogólnie mieszane uczucia. Są tu rzeczy świetne i słabe. Jest za co chwalić i za co krytykować. 

To tak na szybko tuż po przejściu, wieczorem zedytuje posta i trochę więcej napisze. 

Gra kupiona była w ciemno i tego zakupu nie żałuję. 

 

To co mi się podobało:

>Muzyka, postacie i głosy. Tu nie ma się do czego przyczepić, a nadużywanie przez Kratosa słowa "boy" jest zrozumiałe, patrząc na historię. Atreusa można polubić albo nie,  w walce się przydaje a nie jest tylko kukłą dla ozdoby. No i krasnoludy, których nie sposób nie polubić.

>Projekt artystyczny, miejscówki są ładne, szkoda, ze przez korytarzowość nie można ich bardziej pozwiedzać. Sama zaś grafika jest trochę nierówna. Postacie wyglądają świetnie (broda Kratosa falująca na wietrze), ale tła momentami już gorzej. Zwykłe PS4 potrafiło zawyć w najmniej spodziewanych momentach, za to w trakcie ostrych potyczek nawet jej nie było słychać. Dziwne to.

>Walka jest satysfakcjonująca, zmusza do taktyki, zwłaszcza na wyższych poziomach trudności. Na niższych, kiedy dopakujemy postać, to w zasadzie rzeź, gdzie naprawdę czujemy się jak Bóg wojny. 

 

Mieszane uczucia:

>Rozwój postaci. Trochę tu przedobrzyli. Ulepszać postać i bronie trzeba, ale czasami trudno to wszystko ogarnąć. Wiadomo, ze twórcy chcieli dać contentu, żeby nie było narzekań, ze jest tego za mało. Dla jednych to będzie duży plus, dla innych nie. 

> Znajdźki, skrzynie i cała reszta stuffu do zebrania. Praktycznie co rusz napotykamy się na surowce i skrzynki do zebrania. I jak wyżej, można stwierdzić, ze jest tego ciut za dużo.

>Leczenie postaci. Jak pisał @raven_raven, zbieranie leczących kulek i dowolne ich wykorzystanie byłoby lepszym pomysłem. Kilka razy od razu dawałem się zabić, żeby odrodzić się z większą ilością zdrowia, niż próbować z tym co mam. No i kilka zgonów, przez manualne ich podnoszenie też zaliczyłem. 

>Zagadki. Brak zagadek, przy których można wysilić mózgownicę. Z jednej strony nie hamuje to zbytnio rozgrywki, z drugiej nie stanowią one wyzwania.

 

To co mi się nie podobało: 

>Backtracking. Jest tu tego za dużo. Po prostu. Czy to wracania na piechotę, czy pływania łódką.

>"Czy ja to mogę zrobić?" Jest tu kilka rzeczy, które możemy zrobić w późniejszym etapie gry. Tzn, wrócić tutaj, bo dostałeś zabawkę, dzięki której możesz to zrobić. Jeśli tego nie wiesz, będziesz marnował czas na bezskuteczne działania. 

>

 

Brak zróżnicowanych bossów w fabule. Jeden troll w kilku wersjach przez całą grę, plus kilku innych. Szkoda

>

 

Fabularnie mocno nastawione na kontynuację. Odniosłem dziwne wrażenie, ze to taki prequel, testowanie nowej formuły marki.

 

> Teleporty. Wolałbym loading, który można wykorzystać na rozprostowanie palców albo coś, niż nudny bieg do świecącej bramki. 

>Mapa. Da mnie jest mało czytelna. 

 

 

Misji pobocznych zrobiłem zbyt mało aby je oceniać. Póki co robię sobie przerwę i do gry z pewnością wrócę.

 

Edytowane przez PiotrekP
  • Plusik 2
Opublikowano
3 godziny temu, kermit napisał:

albo sie rozkreci na co licze albo pomysla ze taka eksploracja sie sprzedala i ludzie chca takiego balansu ;F


Ja właśnie chcę takiego balansu - dla mnie idealny miks akcji, eksploracji i zagadek środowiskowych - tak to ma wyglądać w kontynuacji, plus więcej epickich starć z bossami.

  • Plusik 6
  • Lubię! 1
Opublikowano

Próbował ktoś grac tylko główny wątek, czy należy robić również misję poboczne, aby lv byl wystarczający do fabuły? Nie żeby mi taka struktura gry przeszkadzała, bo bawię się świetnie i mam nadzieję, że kolejne części pójdą w tym smamy kierunku. 

  • Haha 3
Opublikowano

Tak na szybko, ukończyłem grę, wróciłem do

domu, położyłem się spać, przybył jeden z Avangersow

 

i aż się siurek podniósł. 

Cóż to będzie się działo w kontynuacjach. 

:banderas:

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...