Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

muszę to napisać głośno, bo nie daje mi to spokoju, ale tak jak mocno szanuję pomysł na nordycki setting i zostawionego, ale jednak dobrze przemodelowanego kratosa, tak gameplay wypada w tym tytule zwyczajnie biedacko.

 

wyobrażacie sobie juggle i młynki w powietrzu z takim zoomem na postać oraz ujęciem kamery w czasie walki, nie wspominając o elementach zręcznościowo-platformowych?

 

ech to ja bym wolał podział na inną kamerę w czasie walki i skakania, a inną w czasie eksploracji, ale wtedy nie byłoby "wystarczająco filmowo". ciekawe czy w ogóle będzie tu skakanie i ciekawe zagadki.

Opublikowano

wyobrażacie sobie juggle i młynki w powietrzu z takim zoomem na postać oraz ujęciem kamery w czasie walki, nie wspominając o elementach zręcznościowo-platformowych?

Obstawiam, że wcale tego nie bedzie i system walki został zbiedzony.

  • Plusik 1
Opublikowano (edytowane)

Ja sądze nobody ze trzeba poczekac na bardziej klasyczna akcje, też uważam  ze przy tej kamerze nie ma nawet mowy o  akcjach  z trylogii, ale.. no (pipi)a... gdyby nie mieli  pomyslu na walke to by nie zmieniali  kamery, jest opcja ze kamera sie tak ustawila ze wzgledu na tryb spacerowania.

Edytowane przez milan
Opublikowano

Najlepsza akcja trailera to sam początek jak młody strzepuje śnieg z gałęzi. Niesamowite wrażenie to robi. Taka myśl mi przyszła, że to będzie gra mająca pociągnąć sprzedaż Neo. Jeżeli Horizon jest w celowany na marzec, to kolejnym okienkiem jest maj albo jesień 2017.

Opublikowano

muszę to napisać głośno, bo nie daje mi to spokoju, ale tak jak mocno szanuję pomysł na nordycki setting i zostawionego, ale jednak dobrze przemodelowanego kratosa, tak gameplay wypada w tym tytule zwyczajnie biedacko.

Jak zobaczyłem faktyczną walkę to mi się Ryse przypomniał. No oby jednak w nowym GoW wypadło to znacznie, znacznie lepiej. 

 

Nie wiem czemu odeszli od oryginalnej formuły. :( 

Opublikowano

 

muszę to napisać głośno, bo nie daje mi to spokoju, ale tak jak mocno szanuję pomysł na nordycki setting i zostawionego, ale jednak dobrze przemodelowanego kratosa, tak gameplay wypada w tym tytule zwyczajnie biedacko.

Jak zobaczyłem faktyczną walkę to mi się Ryse przypomniał. No oby jednak w nowym GoW wypadło to znacznie, znacznie lepiej. 

 

Nie wiem czemu odeszli od oryginalnej formuły. :(

 

Może w ten sposób chcieli odświeżyć spojrzenie na boga wojny? Podejrzewam, że nie chcieli aby ta gra wyglądała podobnie do jej poprzednich odsłon i tyle.

Opublikowano (edytowane)

ten gow bedzie calkowity inny, nie tylko jesli chodzi o walke czy kamere ale podejrzewam nawet o sama eksploaracje czy "pacing", do tego zobaczcie sobie gameplay i 1.40 - wpada mu exp do knowladge 

Edytowane przez Ficuś
Opublikowano

Nowe info

 

 

 

While you assume complete control of Kratos, you also passively control his son throughout the entire game, and both characters grow and evolve. There’s a single button dedicated to your son, and its use depends on the context. He becomes an active parti(pipi)nt in combat, traversal, exploration, and puzzle-solving. In this, the game is about passing knowledge onto your child. At the beginning of your journey, you teach a reluctant child how to fire a bow and hunt. As you progress through the game, that becomes second-nature to the boy, and it’s clear that your knowledge has been passed on.

 

This bond isn’t the only new, surprising element of God of War. The entire game is presented as a single, uninterrupted shot. Once you’re in, you’re in. No load screens, no cinematics, no fades to black. Kratos and his son’s journey across the world of Norse mythology -- which takes place an undisclosed amount of time past God of War III -- will be told in a wholly singular, and honestly unique manner.

 

Right from the get-go, it was apparent that this was a very different God of War game. We now view the world from behind Kratos’ shoulders, with the previously-static camera now being controlled using the right stick. This part is important, because the world is rife with hidden paths, secret nooks, and collectables hidden all over the place. During my extended demo, we wandered off the beaten path and discovered a number of crafting resources, pieces of armor, and idols. God of War will feature larger, much more in-depth RPG systems, something Sony will discuss further down the road.

 

While the E3 demo was a quieter, more character-driven look at the game, Barlog assured me that the series isn’t shrugging off its bombastic, cinematic roots. The reason they didn’t focus the E3 demo on a huge, spectacle-filled set piece is that it's a given that the game will have those. Barlog and Sony Santa Monica have mastered those moments, so with this demo, they wanted to surprise fans and non-fans of the series with the unexpected.

Opublikowano (edytowane)

Najlepszy cytat z Barloga (w tym artykule) - "This game is about Kratos teaching his son how to be a god, and the kid teaching Kratos how to be human again"


Jeszcze się okaże, że Kratos wychowuje Thora :v

 

Edytowane przez Hendrix
Opublikowano

Najlepszy cytat z Barloga (w tym artykule) - "This game is about Kratos teaching his son how to be a god, and the kid teaching Kratos how to be human again"

 

 

 

Jeszcze się okaże, że Kratos wychowuje Thora :v

 

To byłby świetny twist

Opublikowano

Najlepszy cytat z Barloga (w tym artykule) - "This game is about Kratos teaching his son how to be a god, and the kid teaching Kratos how to be human again"

 

 

 

Jeszcze się okaże, że Kratos wychowuje Thora :v

 

Zauważyłeś czym strzela ten młodziak, nie chodzi o łuk, tylko o efekt jaki wykonują te strzały...

:)

 

burza_piorun_afp_600.jpeg

 

Opublikowano (edytowane)

Samo odejście od wyruchanej już na kilka stron formuły z poprzednich części jak najbardziej się chwali, ale też jakoś do końca mnie pokazana forma rozgrywki, głównie walki, nie przekonała, a łażenie też jakieś takie typowe, jak w większości gier obecnie (jeszcze te wpadające za nic punkty expa). Motyw towarzysza-syna to już zupełnie mi nie pasuje. No i nie doszukiwałbym się jakiegoś głębokiego sensu "mieszania" mitologii, jak wiadomo, podejście do niej było w tej serii zawsze dosyć luźne (ba, miały już miejsce "gościnne" występy, np. Furie z mitów rzymskich). Graficznie rewelka, no ale tu nie mogłoby być inaczej.

 

Co do głosu Kratosa : jak na moje to jest ten sam aktor, tylko odpowiednio stonowany, pewnie bez obecnej w prequelach obróbki dodającej mocy.

Edytowane przez kotlet_schabowy
Opublikowano

zmiany w duzych seriach zawsze sa kontrowersyjne - w uncharted4 tez niektorzy narzekaja, ze ta czesc zostala wyprana z tego rollercostera skryptow i wybuchow pomimo tego, ze wielu narzekalo na ten element np w trojce

 

tutaj tez - przy trojce a co dopiero przy ascension wielu krytykowalo serie ze stoi w miejscu, ze praktycznie od jedynki to jedno i to samo, teraz mamy zmiany, a tu nagle wielu chce by dalej ta gierka to bylo to samo co jedynka tylko w innej mitologii

 

przy seriach nigdy sie wszystkich nie zadowoli, przychodzi zawsze taki moment, ze niektorzy zmiany przyjda z otwartymi ramionami, a znajda sie tacy ktorzy oczekuja przy kazdej nowej czesci tego samego

  • Plusik 3
Opublikowano (edytowane)
While you assume complete control of Kratos, you also passively control his son throughout the entire game, and both characters grow and evolve.

pięknie, (pipi)a. drugie tlou ;/ nie trawie takiego rozwiązania w grach juz od czasów re4 albo i wczesniej

Edytowane przez Andżej

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...