Skocz do zawartości

Featured Replies

Opublikowano

przypowieść o koniu.... rozmowy w łódce.... czego można chcieć więcej  

  • Odpowiedzi 5,2 tys.
  • Wyświetleń 535,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Trochę wrażeń w przerwie bo aż mnie łapy bolą xD   tldr GOTY 2018, nie wyobrazam sobie zeby cos w tym roku to przebilo   - najwyzszy poziom trudnosci jest s(pipi)ysynsko trudny, mo

  • Nie wiem, ja plywalem po tym jeziorze łódka i sluchalem bardzo ciekawych historii, nie raz zamiast przybic do brzegu to specjalnie plynalem wolniej zeby wysluchac do konca bo bylo to naprawde mega int

Opublikowano
6 minut temu, easye napisał:

biologiczny syn, bo 2 razy w grze wpadl w szal

 

No tyle ze ku temu sa jasne przeslanki (to byl spartan rage jakby na to nie spojrzec), w przeciwienstwie do twojej teorii. Widac tez jasno, ze przez cala serie jednym z motywow przewodnich bedzie

 

zabijanie rodzicow przez dzieci

wiec nie wiem po co by mieli taki twist wprowadzac. O to wlasnie chodzi, ze to jest jego syn, ktory jest takiego a nie innego pochodzenia i jakie konotacje sie z tym wiaza. Nie zdziwilbym sie nawet, gdyby w ktorejs z kolejnych czesci

Zeus chcial go odebrac Kratosowi, bo jest jego wnukiem

Edytowane przez Kinoji

Opublikowano

oby nie, żadnych bogów z poprzednich części. Ogólnie dla mnie momenty z Atena i Zeusem mocno ssaly

Opublikowano
10 minut temu, XM. napisał:

 

  Ukryj zawartość

oby nie, żadnych bogów z poprzednich części. Ogólnie dla mnie momenty z Atena i Zeusem mocno ssaly

 

 

Spoiler

a dla mnie to chyba były jedne z najlepszych momentów w grze :yao: 

 

Opublikowano

A dobra, wkrecilo mi sie po scenkach z nim w nowej czesci, ze zyje xd 

Opublikowano
5 minut temu, Kinoji napisał:

A dobra, wkrecilo mi sie po scenkach z nim w nowej czesci, ze zyje xd 

Weź to schowaj

Opublikowano

Gra skończona na hardzie, teraz leci GMGoW i dwie ciekawostki, które o dziwo uprościły mi sprawy:

- wyłączyłem widoczność pasków energii bossów - każde zerknięcie na nie to jednak chwila rozproszenia uwagi. Koncentrując się na samej walce idzie znacznie lepiej

- podobnie wyłączyłem wskaźniki skąd atakują przeciwnicy - dobre o tyle, że niejako zmusza do lepszego ogarniania co się dzieje na polu walki, kontrolowania go. Nie ma radosnych rajdów prosto w grupę przeciwników, jest pilnowanie się i taktyka.

 

Na razie jestem po walce pod mostem, zobaczymy czy dalej powyższe również się sprawdza.

Opublikowano
4 minuty temu, Mikołaj napisał:

Weź to schowaj

 

przeciez to sie odnosi do posta rayosa, ktory jest w spoilerze - co mam chowac? nie wiadomo o co chodzi dopoki nie przeczytasz spoilera rayosa przeciez xd

Opublikowano
Godzinę temu, Rayos napisał:

GoW 2 > GoW GoS > GoW (2018) > GoW CoO > GoW > GoW 3 > GoW Ascension

giphy.gif

Opublikowano
31 minut temu, Brolin napisał:

Gra skończona na hardzie, teraz leci GMGoW i dwie ciekawostki, które o dziwo uprościły mi sprawy:

- wyłączyłem widoczność pasków energii bossów - każde zerknięcie na nie to jednak chwila rozproszenia uwagi. Koncentrując się na samej walce idzie znacznie lepiej

- podobnie wyłączyłem wskaźniki skąd atakują przeciwnicy - dobre o tyle, że niejako zmusza do lepszego ogarniania co się dzieje na polu walki, kontrolowania go. Nie ma radosnych rajdów prosto w grupę przeciwników, jest pilnowanie się i taktyka.

 

Na razie jestem po walce pod mostem, zobaczymy czy dalej powyższe również się sprawdza.

 

Ja całą grę praktycznie jechałem bez wskaźników ataku przeciwników - fajnie się grało, bo trzeba było słuchać co do Ciebie mówi Atresu i Mimir. 

 

"Uwaga na lewo!", "Atak z tyłu!".

Nie powiem - często pomagało. :)

Opublikowano
  • Ta odpowiedź cieszy się zainteresowaniem.

Nie wiem, ja plywalem po tym jeziorze łódka i sluchalem bardzo ciekawych historii, nie raz zamiast przybic do brzegu to specjalnie plynalem wolniej zeby wysluchac do konca bo bylo to naprawde mega interesujace i fajnie zrobione, wiec jestem zaskoczony ze ludzie na to narzekaja. Wspolczesny gracz NIE MA CZASU NA TAKIE PRZYJEMNOSCI, HURR DURR dajcie mi teleport wszedzie, jak najmniej dialogów, chce napyerdalac potwory jak najszybciej i gierke na allegro.

 

Elementy RPG i craftowanie tez na plus, na hardzie, niektorych przeciwnikow latwiej sie odsyla do piachu z pewnymi czesciami ekwipunku. No ale dali cos wiecej, jest rozwój postaci, czuc jakis tam progress, mozna sobie statystyki podbijac pod pasywy no ale uznajmy to za MINUS, jakby to wyrzucic i dac 1 generyczny topór i 1 pancerz ze stalymi statystykami to nagle by bylo lepiej? fucklogic.

 

No i juz, tez mialem jaja powiedziec co mysle o tych waszych smiesznych minusikach dla gierki, to co sie powoli niektorym w glowie dzieje mnie przeraza, co by nie zrobic to (pipi) zle.

 

 

Opublikowano
35 minut temu, oni napisał:

giphy.gif

prawie dobra kolejność ale chyba go poyebało dając coo przed jedynką

Opublikowano
3 godziny temu, SlimShady napisał:
  Ukryj zawartość

No tak, ojcem jest ten, który wychował bez względu na to czy jest biologiczny czy nie, ale jak maly/nastoletni rudziak się dowie to roznie może zareagować. To nie ten poziom co, powiedzeic komus, ze jest dzieckiem z in vitro, ale jednak.

 

obawiam się, że nie znasz definicji słowa bękart

Opublikowano
12 minut temu, Yakubu napisał:

obawiam się, że nie znasz definicji słowa bękart

Oglądałem swego czasu Zabić Sekala, więc się  niczego nie bój.

Opublikowano
2 godziny temu, Velius napisał:

No i juz, tez mialem jaja powiedziec co mysle o tych waszych smiesznych minusikach dla gierk

 

Oj ja bym uważał, zaraz Hendrix Cię wyjaśni, to przecież dziecinne

Opublikowano

Niedawno skończyłem gierkę i kozak full:) 10/10 a co do pływania łódką to odkąd pojawia się mimir to szkoda na brzeg schodzić:) 

Opublikowano
4 godziny temu, easye napisał:

A o tym fragmencie mowicie - no to tak jak napisalem wyzej - w sumie nic to nie musi oznaczac.

Tak samo jak to jego niby imię nic nie musi oznaczać. Może być ksywą z innego świata i tyle. W kaźdym razie matka chciała mu dać takie imię ale kratos dał takie jak przez całą grę jest używane. Zresztą w pochodzeniu tego imienia jest wyraźny ładunek emocjonalny związany z kimś ważnym więc to jest tak jakby uczczenie tej osoby. Nie wierze że ojciec dałby je jakiemuś randomowi.

Potwierdzam nawiązania do sparty i grecji to jedne z fajniejszych momentów w grze.

W zasadzie to zastanawia mnie wiek kratosa bo wygląda jakby minęło ze 20 lat od trójki. Może zrobią jakiegoś spinoffa pomiędzy.

Jeśli chodzi o wypowiedzi roziego to fajnie to podsumowuje cytat z psxa: "Szczęśliwie odpowiednie osoby zauważyły, że grono wielbicieli kratosa przez ostatnią dekadę ukończyło szkoły, przestało mieszkać w domu rodziców, pozakładało własne rodziny, a od gry wideo potrafi oczekiwać czegoś ponad gniew, rozwałkę i niekończące się pasmo ekstremalnie przerysowanych zabójstw." Amen.

Edytowane przez bloody_gipsy

Opublikowano
4 godziny temu, Cedric napisał:

 

Ja całą grę praktycznie jechałem bez wskaźników ataku przeciwników - fajnie się grało, bo trzeba było słuchać co do Ciebie mówi Atresu i Mimir. 

 

"Uwaga na lewo!", "Atak z tyłu!".

Nie powiem - często pomagało. :)

 

Dokładnie! Choć czasem dosłownie w ostatniej chwili się drą i trzeba odskakiwać natychmiast. Ogólnie jednak świetne rozwiązanie.

Opublikowano

Skończyłem i nadal meh. Może w kolejnych częściach, jak wy(pipi)ą pływanie łódką, badziewną eksplorację, wykuwanie pancerzyków, a gra będzie cały czas na poziomie walk z wiadomo kim, to pierdnę z zachwytu. Końcówka również meh, chociaż te teorie w nawiązaniu do mitologii ciekawe. Nadal jednak mam nadzieję na porzucenie jakichś debilnych wątków opieki i czysty rozpierdol, bo system walki był niezły, a może być jeszcze lepszy. Moja ocena końcowa to: przehajp/10. 

Opublikowano
  • Ta odpowiedź cieszy się zainteresowaniem.

Jeszcze nie skończyłem gry a już wiem, że chcę więcej misji pobocznych i eksploracji. Teraz znalezienie wejścia po skałach jest zbyt łatwo widoczne. Sam system poruszania się po zboczach jest do chrzanu i należy go zmienić. Nie potrzebuję aby pojawiał się przycisk od pada na ekranie żebym wiedział, że trzeba skończyć. Yebie to jeszcze częściami z poprzednich generacji, a po niektórych fatalnych momentach z GoW3 mam już dosyć tej "klasyki".

Dobrze, że dali do opieki małego, bo inaczej ciężko byłoby zrozumieć motywację Kratosa do dalszej masakry innych bogów. No i też przyznać muszę, że mocno przydaje się podczas walki, szczególnie z wymagającymi przeciwnikami lub gdy pojawi się ich zbyt wielu na arenie.

Bronie, zbroje oraz system walki to baja bongo i do przodu. Mam nadzieję, że kolejne części to jeszcze bardziej rozwiną. Bardzo mnie ogólnie cieszy, że zmienili tamten patologiczny system walki, bo już w GoW3 myślałem, że wywalę grę za okno. Ciągły QTE fest i walenie tych samych kombinacji klawiszy. Teraz wreszcie czuć siłę bohatera. 

Nie mogę się doczekać kolejnej części o pływaniu łódką aby posłuchać jeszcze więcej zarąbistych historyjek.

 

10/10

Opublikowano

Gry co prawda jeszcze nie skończyłem i bawie się naprawdę dobrze to jednak te całe zbroje, zbieranie surowców wywaliłbym od razu, eksploracja na styl metrovidani sprawdza sie całkiem okej i zdecydowanie jest to lepsze rozwiazanie niż otwarty świat, szkoda jedynie ze tylko midgard daje radę reszta miejscówek to raczej meh. 

Zadania poboczne w takiej ilości jakie są, są wystarczające ale szczerze to mogło by ich nie być bo niepotrzebnie wydłużają rozgrywkę i moim zdaniem (tu moge pare osób rozzłościć ) jest za długa. Wolałbym 15h mocnego rozpie.rdolu niż takie rozwlekanie, szkoda bo system walki ma spory potencjał tylko wystarczyło zrobić z gry bardziej skondensowany produkt i olać te wszystkie poboczne głupoty.

Podsumowujac nowy Gow to naprawdę solidna gierka jednak trochę przehajpowana ale biorąc pod uwagę że system ocen od kilku lat to dno i nawet gowniane gierki maja 8+ to jestem w stanie zrozumieć czemu ma średnia na poziomie 95

 

 

Edytowane przez kubson

Opublikowano

Odnosnie długosci gry, przeczytałem na pewnym forum, moze to być szokujące, gościa zbanowano po  napisanu  tego posta, że jak komus nie podobają się poboczne misje, i przy okazji uważa ze gra jest za długa, to ponoc nie robienie tych misji pobocznych skutuje szybszym i bardziej skondensowanym przejsciem gry.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.