Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
1 godzinę temu, karmaster napisał:

Główny wątek skończony na 'Give Me God of War'. Pograłem parę dni, później miałem z 2 tygodnie przerwy i brakowało chęci 'bo za ciężko ale jak wróciłem to w 3 dni pękło :P Ostatni boss jakieś 2-3 godziny powtarzania ale w końcu się udało, do Walkirii nawet nie startuje, ogólnie nie polecam na pierwsze przejście najtrudniejszego poziomu bo to lekki masochizm mimo że po upgrade'ach broni i pancerza już jest sporo łatwiej to zdarzają się walki które trzeba powtarzać kilka, kilkanaście razy bo czasami jeden cios nas zabija.

 

Ciekawe doświadczenie, teraz spróbuje zrobić 100% na easy :)

 

 

 

Ja grałem na poziomie normalnym i Walkirie były wymagające, a ostatnia to nie powiem ile epitetów poleciało, chyba 5h mi zajęło nim znalazłem odpowiednią taktykę;/

Nie chcę wiedzieć jak się z nią walczy na "Give Me God of War ", raczej wyzwanie dla masochistów :P

Opublikowano

Chyba jestem masochistą ale właśnie zamierzam zrobić 100% na Give Me God of War :D Wczoraj zrobiłem jakieś 7-8 challengy Muspelheimu (jestem przy tym gdzie trzeba pokonać 100 przeciwników) i zaciukałem jedną z Walkirii. Nie jest źle tylko tak jak pisze Square, uniki należy opanować do perfekcji. Obie rzeczy zaliczone tak gdzieś w 3/4 fabuły gry więc z lepszym buildem i atakami powinno być trochę łatwiej.

Opublikowano

Opanowanie unikow jak wyzej + znajomosc ruchow przeciwnikow. Ja mialem plan jak ktos wyzej - czyli fabula na gmgow a potem speed run na easy tylko dla platyny. Jednak po przejsciu main story dalej jestem na gmgow i zostala juz tylko jedna W w niflheimie. Wiem, ze @XM. doszedl do

Spoiler

krolowej

ale chyba zwatpil i sie poddal. Ale z drugiej strony skoro na yt jest gosciu, ktory robi to w defaultowym ekwipunku, to znaczy ze da sie to zrobic :)

Opublikowano

Ja wszystko na gow zrobiłem właśnie prócz ostatniej V, już nie chciało mi się masterowac bo po +- 10 próbach max to było zjechanie 2 paski w dół. Może kiedyś jak dodadzą ng+ to spróbuję. 

Opublikowano

No jakoś tak przy pierwszej walce z tym przeciwnikiem :usmiech:. Pier,dolnij mu jak już będzie tuż koło przeciwnika to uderzy go jeszcze mocniej, przy okazji zjedziesz mu trochę zdrowia, bo w końcu z niego spadniesz i będzie trzeba go zatłuc w normalnej walce. 

Opublikowano

No jeżeli tylko na nim jeździsz to Cię zrzuci, każde uderzenie zabiera mu życie i jak zostaje mu mało to wtedy jest finisher. W ogóle Mevek to bym się nie przyznawał do takich rzeczy, nie grałeś np w God of War 2 albo każdą kolejną część? Już tam byli tacy przeciwnicy.

Opublikowano (edytowane)

Jeżeli nawalanie trollem nie jest tak oczywiste to pewnie myk ze szybką podróżą również. Otóż po wejściu do świata między światami wcale nie trzeba nigdzie biec, wystarczy stać w miejscu i tylko czekać aż pojawi się portal. Zresztą i tak i tak biega się tam po okręgu więc całkiem logiczne :)

Edytowane przez Brolin
Opublikowano (edytowane)

Ale czuby z Was :lapka:

Obejrzyjcie filmik do konca. Przecież ja specjalnie nie zadaje mu obrazen, żeby zrobić najazd kilkukrotnie, gdyż już przy pierwszej próbie mógłbym go pozbawić calego paska życia. Chodzi o pomysł i zabawe :dunno: 

 

 

2 godziny temu, raven_raven napisał:

No jakoś tak przy pierwszej walce z tym przeciwnikiem :usmiech:. Pier,dolnij mu jak już będzie tuż koło przeciwnika to uderzy go jeszcze mocniej, przy okazji zjedziesz mu trochę zdrowia, bo w końcu z niego spadniesz i będzie trzeba go zatłuc w normalnej walce. 

 

Pod koniec filmiku widać, że kiedy atakuję trola po raz drugi z grzbietu to ten w amoku zadaje jeszcze większy damage, ale w tedy była by tylko jedną runda.  Fajna sprawa. 

 

Chodź z drugiej strony śmiesznie wyglądająca i przez chwilę można odpocząć od walki. 

Edytowane przez MEVEK
Gość _Be_
Opublikowano (edytowane)

Ale Mevek dowaliłeś info, damn!

Edytowane przez _Be_
Opublikowano (edytowane)

Jak pokazywałem swój stary gameplay z 3 trolami na ekranie to były komentarze, że nie wykorzystuje całego wachlarza ciosów, parry itd. nikt nie wspomniał o możliwości używania trola przeciwko innym trolom, co ułatwiło by sprawę stanowczo. Jak wrzucam material to nagle śmiechy że mnie i w ogóle jestem najgorszy. Ehhh forumek. 

Edytowane przez MEVEK
Opublikowano (edytowane)
13 minut temu, Paolo de Vesir napisał:

Przecież podobne akcje były już w podobnych GoWach.

Poprzednich ?

 

Reedycja.

Silnik wciąż nie łączy postów ? 

Edytowane przez MEVEK
Opublikowano
35 minut temu, teddy napisał:

Widzisz mevek gdybys znal angielski to bys mogl tutorial na youtuba wrzucic zeby inni sie dowiedzieli a tak to klops

 

ale szanuj angielski mevka

 

P611HuM.jpg

  • Plusik 2
  • Haha 3
  • WTF 1
Opublikowano (edytowane)
Cytat

„Serwis GamingBolt przeprowadził wywiad z reżyserem God of War - Corym Barlogiem. W rozmowie deweloper przyznał, że z gry usunięto kilka walk z bossami, ponieważ produkcja zajęłaby zbyt dużo czasu. Było kilku bossów, których musiałem usunąć w trakcie prac nad grą. To dlatego, że nad każdym takim przeciwnikiem pracuje nawet 20 osób i to przez rok lub dwa”.

 

https://www.eurogamer.pl/articles/2018-05-30-z-god-of-war-usunieto-kilka-walk-z-bossami

Edytowane przez MEVEK
Gość _Be_
Opublikowano

To ile tam w tym SSM osób pracuje, że im starczyło pary tylko na tyle walk? Z moich obliczeń a kocham matematykę wynika, że mieli 40 osób

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...