Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ciekawe by były wyniki ilu graczy np. demon souls męczyło się w 30fps, bo podejrzewam że większość po wlączeniu tego trybu, jednego obrotu kamery, natychmiast zapomniało o tej opcji. Ja np. nawet z ciekawości już nie włączam, bardzo niezdrowe.

Opublikowano (edytowane)

A propo tematu to za małego grało się na psx/ps2/ps3 bo gry zajebiaszcze, grafa super, na PC się tłumaczyło, że gra musi być dostosowana do wielu ustawień dlatego gorzej wygląda. A teraz generacje konsol coraz dłużej trwają, różnice coraz mniejsze, co poszło nie tak?

EDIT: A może nie na temat hmmmmm ja się cieszę, że na PC ogram bo konsoli już nie mam, sony kaske dostanie, wszyscy happy.

Edytowane przez Widget
Opublikowano
Godzinę temu, Rtooj napisał:

Ciekawe by były wyniki ilu graczy np. demon souls męczyło się w 30fps, bo podejrzewam że większość po wlączeniu tego trybu, jednego obrotu kamery, natychmiast zapomniało o tej opcji. Ja np. nawet z ciekawości już nie włączam, bardzo niezdrowe.

Tam w ogóle nie szło wyczuć różnic w grafice między tymi 2 trybami, przynajmniej jeśli się gra na tv siedząc w odpowiedniej odległości a wiadomo, że w trybie 30fps rozdziałka jest wyższa, grałem w 60 fps, graficznie miodzio. Myślę, że przy przejściu na nowe silniki dedykowane nowej generacji zostaną już te opcje do wyboru, wyższa rozdziałka i 30 fps (jakieś szachownicowe 1800p) lub niższa (np 1440p) i 60 fps. Obecne konsole pozwalają na więcej niż poprzednie bo są sporo mocniejsze niż PS4/X One w analogicznym okresie czasu a patrząc się na bebechy takiego PS4 to teoretycznie takie gry jak The last of us 2, RDR2, Horizon itp nie miały prawa tak na tym tak wyglądać a wyglądały i działały dobrze.

Opublikowano (edytowane)
7 godzin temu, balon napisał:

No tak, ale mówimy o sprzęcie 1,7 tf na który to wyszło i z myślą o jakim były tworzone. Patrząc na cyferki i oprawę takiego GoW to faktycznie max tego sprzętu.
Teraz topowe PC ze smokami itp to ile gdzieś mają tf? 
Naprawdę kogoś to dziwi, że jest różnica? Patrząc w przewadze mocy to bym powiedział, że i tak powinna być większa. 


Bo właśnie te cienie na ultra, wysoki draw distance czy wysoki antyaliasing ogromnie zjadają moc obliczeniową (nie mówiąc o 4k), gdy w ogólnym rozrachunku nie czuć tej różnicy generacji (ale daje to mega czysty obraz). Dlatego Ragnarok na PS5 nie będzie miał takich cieni. W przypadku konsoli to raczej marnowanie mocy obliczeniowej, którą lepiej wykorzystać na coś innego. PS5 można spokojnie zakrztusić grami z poprzedniej generacji, gdy te suwaki się ustawia na ultra.

Edytowane przez Lukas_AT
Opublikowano
13 godzin temu, Qbon napisał:

Obecne konsole pozwalają na więcej niż poprzednie bo są sporo mocniejsze niż PS4/X One w analogicznym okresie czasu a patrząc się na bebechy takiego PS4 to teoretycznie takie gry jak The last of us 2, RDR2, Horizon itp nie miały prawa tak na tym tak wyglądać a wyglądały i działały dobrze.

No właśnie te gry mogły tak wyglądać, bo były w 30fps. 

Opublikowano

Na fali hajpu blaszarską wersją odpaliłem drugi walk ku platynie na NG+; tym razem na PS5. Jak ta gra jest doskonała :banderas: Oczywiście nowe gry poszły w odstawkę, ale kto się postawi temu pojebanemu Spartiacie? Moje oczekiwania względem Ragnarok są duże. Myślicie, że to będzie przeskok jak przy GOW1 i GOW2?

Opublikowano
5 minut temu, Paolo de Vesir napisał:

Błagam, Egipt next. 

Mitologia celtycka mi się marzy. Wykorzystanie tego settingu w popkulturze jest bliskie zeru, a ile dobra tam się skrywa :obama:

Opublikowano

Nie do końca. Można wskazać jakieś elementy wspólne, choć to dotyczy chyba każdej kombinacji przynajmniej dwóch mitologii, ale to osobne twory. Takie masakrowanie druidów i urwanie łba Quezacotlowi (chociaż ten to akurat bardziej z Majami miał po drodze), ech, marzenie.

Opublikowano

Bardziej mnie ciekawi nad czym pracuje teraz Cory Balrog, bo fajnie by było jak by Sony Santa Monica miała 2 mocne IP które by wychodziły na przemian. A jeśli o setting GoW to może mitologia Azteków (tylko to trochę daleko) albo Hinduizm, taki pojedynek z Shivą który by rzucał kultowe teksty był by całkiem elegancki.

  • Lubię! 1
  • Haha 2
Opublikowano

Indie to wschodzący rynek dla Playstation, wątpię więc by Sony zdecydowało się na hinduską mitologię, bo ewentualne kontrowersje mogłyby zaszkodzić marce.

  • Plusik 1
Opublikowano
5 godzin temu, C1REX napisał:

No właśnie te gry mogły tak wyglądać, bo były w 30fps. 

Tak, tylko dlatego mówię, poprzednia generacja była duzo słabsza sprzętowo niż obecna w analogicznym okresie. Nawet taki Black Flag, który był crossgenem na PS4 i XOne chodził w 30 fps, w tej taki Ratchet nowy działa w 1440p + RT w 60 klatkach, jakby mi ktoś powiedział rok przed premierą nowych konsol, że to będzie możliwe to bym wyśmiał. W każdym razie prawdziwie next genowy gry na nowych silnikach wychodzą zawsze jakieś kilka lat po premierze konsol więc jeszcze trochę poczekamy.

Opublikowano

Krótkie info na temat portu PC, główny zespół od przeniesienia składał się z ... 4 osób. Sony teraz liczy $$$ bo projekt pewnie by się zwrócił przy sprzedaży 100k albo i mniej.

 

Opublikowano

Wszyscy prosza o Egipt to pewnie go nie bedzie:dynia: twórcy chyba często lubią iść na przekór. W forzie horizon wszyscy proszą o Japonie a playground na przekor unika jej jak ognia:Coolface:

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...