Opublikowano 11 grudnia 20177 l czy ta pier.dolona muzyka leci przez cały filmik? wytrzymałem chyba z 15 sekund.
Opublikowano 11 grudnia 20177 l Autor mnie troche przerazil czas potrzebny na skonczenie - szalenie trudno zrobic gierke nie bedaca sandboxem czy rpg by ten czas byl spozytkowany nalezycie i nie wkradla sie nuda i rutyna
Opublikowano 11 grudnia 20177 l Może będzie najwyższy poziom backtracking'u w serii;) ja czekam na nowego GoW'a, ale chciałbym już zobaczyć więcej wideo z rozgrywki.
Opublikowano 11 grudnia 20177 l Ja to widzę właśnie w stylu The Evil Within 2 - wątek główny i fajne aktywności poboczne na rozleglejszych miejscówkach (ewentualnie Rise of the Tomb Raider). Jestem o to spokojny i już nie mogę się doczekać GoWa w takiej formule.
Opublikowano 11 grudnia 20177 l 37 minut temu, Wredny napisał: Ja to widzę właśnie w stylu The Evil Within 2 - wątek główny i fajne aktywności poboczne na rozleglejszych miejscówkach (ewentualnie Rise of the Tomb Raider). Jestem o to spokojny i już nie mogę się doczekać GoWa w takiej formule. Też i chciałbym aby faktycznie przejście tej gry tyle mi zajęło.
Opublikowano 11 grudnia 20177 l ehh juz tesknie za klasycznymi korytarzami, wszedzie te nieszczesne sandboxy
Opublikowano 11 grudnia 20177 l Ale to żaden sandbox! Jeśli zrobią to w stylu TEW2 to będzie idealnie.
Opublikowano 11 grudnia 20177 l Tyle godzi God of War? Kurde trochę może martwić fakt że to kolejny sandboks i próba porównania choćby do Horizon. Ciekawe, czekamy na jakiś gameplay.
Opublikowano 11 grudnia 20177 l 2 godziny temu, kermit napisał: ehh juz tesknie za klasycznymi korytarzami, wszedzie te nieszczesne sandboxy 39 minut temu, Wesker napisał: Tyle godzi God of War? Kurde trochę może martwić fakt że to kolejny sandboks i próba porównania choćby do Horizon. Podajcie mi wiarygodne źródło waszych informacji, albo przestańcie rozprzestrzeniać takie bzdury.
Opublikowano 11 grudnia 20177 l Było mówione tyle razy, że to nie sandbox to jak widać do niektórych nie dociera.
Opublikowano 12 grudnia 20177 l Przecież już po zwiastunach widać, że tempo rozgrywki będzie bardzo podobne do TLoU. Dlatego nie dziwi mnie ten czas gry i bardzo dobrze.
Opublikowano 16 grudnia 20177 l Obejrzałem/wysłuchałem - takie sobie. Zrobiłem to, bo może w grze będzie jakieś mrugnięcie okiem do gracza odnośnie tej historyjki, więc zawsze warto znać dodatkowy background. Atreus, tak? Ciekawe czy to po prostu popularne w Grecji imię, czy zaczerpną jakieś elementy z historii króla Myken - Atreus był bowiem niezłym zwyrolem, zresztą cała ich rodzinka była popyerdolona, z tego co pamiętam - jakaś klątwa, czy coś...
Opublikowano 16 grudnia 20177 l Koleg Wredny mnie uprzedził z filmikiem z wystawy na PSX2017, więc dorzucę tylko jako ciekawostkę, że podczas "konferencji" można było zgarnąć dynamiczny motyw z nowej odsłony Kratosa
Opublikowano 4 stycznia 20187 l JW. w ciągu następnych kilku dni/tygodni Gameinformer będzie zamieszczał materiały z wizyty w SMS http://www.gameinformer.com/p/godofwar.aspx http://www.gameinformer.com/b/news/archive/2018/01/04/february-cover-revealed-god-of-war-12131919.aspx?utm_content=bufferae3b3&utm_medium=social&utm_source=twitter.com&utm_campaign=buffer krótka zajawka czego możemy się spodziewać Edytowane 4 stycznia 20187 l przez Kafaresko
Opublikowano 4 stycznia 20187 l Combat:-Combat is based on prioritizing enemies, it's not as chaotic as in the past. For example certain enemies are resistant to Leviathan which is Kratos Axe, others are impossible to stagger.-Use of your surroundings is important to get through combat scenarios. Gives players a few different choices in completing combat scenarios.-Leviathan is can be thrown to freeze certain enemies and a button needs to be pushed to summon it back to you.-Not sure if this was known, but there's no jump button-Shield is used to parry and as well in melee combat-Arteus (Kratos' Son) is an extension of Kratos moveset, can be used to attack certain enemies by pushing the square button.-While not being directed in combat Aretus will rain arrows on enemies which will increase their stun meter, once they are stunned Kratos can grab the enemies and either rip them apart or use them as weapons. The example given is a specific enemy creates an area of effect attack that launches the rest of the enemies in the airTraversal:-No more jumping or swimming-Kratos and Arteus use boats to traverse the environment when appropriateUpgrade System:-Skills, armor, weapons can all be upgraded-Uses some type of crafting system that the developers are being tight lipped about-Can craft different types of armor-Skill upgrades and crafting of armor applies to Arteus as well-There are rune slots on the axe that can change the properties of the weapon for both light and heavy attackWeapons:-Being tight lipped about other weapons appearing in the game, but say that the Axe and Shield are the star of the show.Miscellaneous-They wanted to get away from the destroy all Gods mentality that they had in previous God of Wars so they Made Kratos more vulnerable. The only time he really goes insane in combat is during Spartan Rage where he starts demolishing characters with just his fists.-After Ascension it was hard to get the higher ups to sign off onto another God of War game, they were pretty much done with the franchise, Cory had to pitch something great and fresh in order to get the game greenlit.-Cory speaking about the future of God of War mentions the Mayan Era or the Egyptian Era-Cory mentions he wants this new direction of God of War to reach way more people and go into Uncharted and Assassins Creed levels and to grow the franchise brak skoku xD Edytowane 4 stycznia 20187 l przez XM.
Opublikowano 5 stycznia 20187 l Autor dalej patrze na to z rezerwa, ten brak skoku wrecz przeraza, niby super, ze zmiana mitologii ale ta koncepcja na razie mnie nie przekonuje
Opublikowano 5 stycznia 20187 l Jak to nie skaczą? @Ficuś na razie widzieliśmy dwa skrawki gameplayu, nie panikuj.
Opublikowano 5 stycznia 20187 l 7 minut temu, Ficuś napisał: dalej patrze na to z rezerwa, ten brak skoku wrecz przeraza, niby super, ze zmiana mitologii ale ta koncepcja na razie mnie nie przekonuje ty czaisz w ogóle implementację skoku z tą kamerą? brr. bardziej komiczne byłoby robienie juggli
Opublikowano 5 stycznia 20187 l Cytat Cory mentions he wants this new direction of God of War to reach way more people and go into Uncharted and Assassins Creed levels and to grow the franchise No elegancko, będzie hit!
Opublikowano 5 stycznia 20187 l Brak skoku to akurat najmniejszy problem - będzie roll/unik i to wystarczy. Zresztą w poprzednich częściach skakanie i tak bywało nieco patalogiczne. A jeśli zamiast tego mieliby robić coś w stylu Uncharted to podziękuję. Jeżeli gra będzie dobrze zaprojektowana to nawet tego nie odczujemy. Ja w sumie lubię sobie poskakać bez sensu, ale w takich Soulsach czy Bloodborne skoku w zasadzie nie ma albo jest mocno irytujący i jakoś kompletnie nie przeszkadza to w odbiorze gry. In Cory we trust! Choć to info o ...reach way more people and go into Uncharted and Assassins Creed levels... jest trochę niepokojące, ale cóż... słupki sprzedaży muszą się zgadzać.
Opublikowano 5 stycznia 20187 l Hmm, czyżby Ryse było prequelem nowego God of Wara, w którym oglądamy poczynania Kratosa z perspektywy zwykłego żołnierza? Gameplayowo i tematycznie wszystko się zgadza. Czy maczał w tym palce pan Kojima?
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.