Opublikowano 24 stycznia 20187 l Mimo, ze ogralem kazdego GoWa i wiekszosc mam w edycjach "specjalnych" to teraz bardziej czekam na nowego Rune niz na kolejne "przygody" Kratosa. Po prostu nie wierze, ze nagle gra wyjdzie poza swoje rzeznicze ramy i dostaniemy cos czego nigdy wczesniej nie widzielismy, polane doskonala fabula o egzystencji i opiece nad dziecmi. Fabula i przeslanie w GoD, no prosze ja was xD
Opublikowano 24 stycznia 20187 l Autor wczoraj ktos to wrzucal ale bylem pewny ze ten screen z gory to jest nowy z tego buildu i downgrad to bylo droczenie, a nie stan faktyczny
Opublikowano 24 stycznia 20187 l może góra dla prosiaków a dół dla biedaków? W silent hill na ps1 też mgłe dodawali aby konsola wyrabiała
Opublikowano 24 stycznia 20187 l Autor 4 minuty temu, Pupcio napisał: Może wycinka drzew była szyszko ma wtyki nawet w sony
Opublikowano 24 stycznia 20187 l Też miałem wczoraj wrażenie po tym zwiastunie, że grafika zaliczyła lekki downgrade. Szczególnie boli ten zasięg widzenia w porównaniu z wersją z 2016 roku, ale pewnie i tak będzie kosior graficzny.
Opublikowano 24 stycznia 20187 l 11 minut temu, Ficuś napisał: wczoraj ktos to wrzucal ale bylem pewny ze ten screen z gory to jest nowy z tego buildu i downgrad to bylo droczenie, a nie stan faktyczny Ja wrzucałem inny screen z tej samej miejscówki i właśnie nie czailem o co chodzi bluberowi ze niby lepiej wygląda skoro widać jak na dłoni przepaść generacji między screenami.
Opublikowano 24 stycznia 20187 l mgla dodaje tajemniczości, mroku i charakteru, ten z 2016 jakiś taki bez duszy
Opublikowano 24 stycznia 20187 l 7 minut temu, XM. napisał: Ja wrzucałem inny screen z tej samej miejscówki i właśnie nie czailem o co chodzi bluberowi ze niby lepiej wygląda skoro widać jak na dłoni przepaść generacji między screenami. Ja myślałem, że dolny screen jest z nowego buildu a tutaj ta obesrana mgła :|
Opublikowano 24 stycznia 20187 l Pojawił się gdzieś temat ceny tej podstawowej edycji limitowanej ze steelbookiem i artbookiem?
Opublikowano 24 stycznia 20187 l 2 minuty temu, Pacquiao napisał: Pojawił się gdzieś temat ceny tej podstawowej edycji limitowanej ze steelbookiem i artbookiem? 70 funtów tylko z game.UK A to bluber przepraszam, całuje raczki i pozdrawiam, myślałem ze kto ogarnął trailer ten od razu wiedział ze górny to nowy. Edytowane 24 stycznia 20187 l przez XM.
Opublikowano 24 stycznia 20187 l 1 minutę temu, Rayos napisał: wystarczy wejsc na Game UK i sprawdzić. 70 funtów Wczoraj jak szukałem to przynajmniej na Amazonach nie było niczego
Opublikowano 24 stycznia 20187 l 4 minuty temu, XM. napisał: A to bluber przepraszam, całuje raczki i pozdrawiam, myślałem ze kto ogarnął trailer ten od razu wiedział ze górny to nowy. Obejrzałem dopiero dzisiaj trailer
Opublikowano 24 stycznia 20187 l Bez jaj, to u nas nie będzie, tylko ta najdroższa? EDYTA: Ok, doczytałem, że oni mają wyłączność na UK, więc u nas pewnie będzie też dostępna. Edytowane 24 stycznia 20187 l przez Pacquiao
Opublikowano 24 stycznia 20187 l No ciekawe jaki będzie ten nowy GOW. Ciesze się że premiera nie była jakoś specjalnie zapowiadana i twórcy nie musieli się spieszyć z dotrzymaniem daty. Ze świetnym GOW III była sytuacja odwrotna, branża kręciła nosem że gra sie opóźnia i wypuścili, po czym w recenzjach wypominani że końcówka słaba. Do czego przyznali się tez twórcy gry, miało być inaczej a wyszło jak wyszło. Mitologia Nordycka może być interesująca, trailer fajny będzie się na pewno dobrze grało i oglądało. Ciekaw jestem jak recenzenci odbiorą ten tytuł, sam na pewno ogram ale nie na premierę. "Poczekam, popatrzę (na spadające ceny) i wreszcie sam; też włączę się do akcji" Edytowane 24 stycznia 20187 l przez kufir
Opublikowano 24 stycznia 20187 l Ta odpowiedź cieszy się zainteresowaniem. O nie, wiedziałem, że screeny z tego kanału się znajdą tutaj. Koleś NIC nie wie o aspektach technicznych xDDDDD To porównanie xDD Po pierwsze - gameplay z E3, nie był wyrywkiem pełnej gry. Cory mówił na tym samym E3, że lokacja znajdzie się, ale będzie całkowicie przemodelowana - na potrzeby pokazu umieścili sporo elementów, które miały hintować resztę świata gry, po drugie - build tego dema z 2016 roku chodził powyżej 30 klatek/s na zwykłym Ps4. Nawet na tym porównaniu (które jest BEZCELOWE i prezentuje jeden materiał w sporej kompresji, drugi nie), widać, że w obecnym buildzie dopakowali oświetlenie, dodali selfshadowing obiektów na mapie, poprawili tektury itp. Reszta zmian to tylko i wyłącznie wybór autorski Barloga i spółki. Te oczywiście nie muszą się podobać w ogóle, jednak nie stanowią downgrade'u z technicznego punktu widzenia Zresztą damn, większość story trailera prezentuje najwyższy poziom pod względem oprawy wizualnej. Screeny z wersji Pro w ogóle zawierają taką ilością szczegółów na scenę, że nie wiem jakim cudem nie używają checkboardingu (chyba, ale w dużym zbliżeniu nie widać charakterystycznych artefaktów), a raczej system podobny do nowego CoDa, albo mieszankę plus własne usprawnienia. P.S Ach ten sam koleś próbował wcześniej z Uncharted 4 i Horizon - jeśli chodzi o downgrade'y :v P.S.S A propos Barloga - to jeden z moich ulubionych devów, zawsze daje świetne wywiady, jego blog z przed ponad dekady był absolutnie fascynujący i dający ciekawy wgląd w proces produkcji gier i nie tylko, pisał też o pracy z Georgem Millerem przy Mad Maxie: Fury Road, sam zresztą przyznaje, że praca z Millerem bardzo dużo go nauczyła i zmieniła całkowicie podejście do opowiadania historii Edytowane 24 stycznia 20187 l przez Hendrix
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.