Opublikowano 17 marca 20187 l Ta gra będzie zaje.bista, ale tak jak @Dave Czezky napisał, brakuje tryskającej juchy i brutalności i teraz już wiem czego mi brakowało.
Opublikowano 17 marca 20187 l Miałem nie oglądać, ale nie dałem rady. Podoba mi się taka formuła, a o efektowność walk się nie boję. Już na tym materiale walka z tym większym przeciwnikiem robi wrażenie, a na pewno pojawi się coś rozmiarów z poprzednich części. Grę traktuję jak nową markę, więc nie patrzę przez pryzmat poprzedników. Tamten rozdział został zamknięty i dobrze.
Opublikowano 17 marca 20187 l Dla mnie pasek życia jest ok, od razu będzie wiadomo co kroi najwięcej energii bez domyślania się. Pierwszy GoW miał tylko przy bossach, potem mi tego brakowało.
Opublikowano 18 marca 20187 l 7 minut temu, Zwyrodnialec napisał: Dla mnie pasek życia jest ok, od razu będzie wiadomo co kroi najwięcej energii bez domyślania się. Pierwszy GoW miał tylko przy bossach, potem mi tego brakowało. o to to pewnie niektórzy powiedzą że to casualowe rozwiązanie, ale też mi zawsze tego brakowało. Dzięki temu będę miał większą kontrolę nad walką.
Opublikowano 18 marca 20187 l Mógłbym się przyczepić, że i nawet w zeldzie były paski życia, także nie rozumiem zarzutów pod adresem gowa, dla mnie to nawet nie jest ani to casualowe ani nic z tych rzeczy, normalny ficzer gdzie pełno tego w innych grach jest.
Opublikowano 18 marca 20187 l Zelda nie jest też jakimś uniwersalnym wzorcem do którego należy porównywać wszystkie gry a co do pasków uwierz mi że są tacy którym wszystkie takie elementy przeszkadzają, no ale to są pewnego rodzaju hipsterzy gejmingu
Opublikowano 18 marca 20187 l 2 godziny temu, Plugawy napisał: Ta gra będzie zaje.bista, ale tak jak @Dave Czezky napisał, brakuje tryskającej juchy i brutalności i teraz już wiem czego mi brakowało. Znaczy musi chlapać na czerwono, żebyś uznał, że jest brutalnie? Bo jak dla mnie Kratos na tym filmiku obcinał nogi, rozłupywał głowy, przecinał w pół, czy deptał czaszki - nie wiem, jak Twoja definicja, ale u mnie łapie się to na "brutalność"
Opublikowano 18 marca 20187 l To moze zobacz jak to wygladalo w poprzednich czesciach, bo chyba nie wiesz. Mario tez zgniata grzybki tak mocno, ze zostaja same stopki. ALE BRUTAL. Jezu, zeby nie zrobi z tlou 2 takiego guwna jak nowy gow, pod naciskiem oburzonych kolek rozancowych Ps. Cyckow pewnie tez nie bedzie, bo lata z tym rudym kojotem
Opublikowano 18 marca 20187 l 6 godzin temu, asax napisał: o to to pewnie niektórzy powiedzą że to casualowe rozwiązanie, ale też mi zawsze tego brakowało. Dzięki temu będę miał większą kontrolę nad walką. Takie paski życia przydatne byłyby już w poprzedniej części w trakcie walki i cerberami i meduzami. Myślałem, że zniszczę konsolę przy tamtych potyczkach.
Opublikowano 18 marca 20187 l Ha! Już w pierwszym materiale jaki pojawił się o nowy GoW twierdziłem, że to będzie souls like i się nie myliłem. Z typowego God of War nie pozostał system walki w żadnym stopniu ale w sumie taka koncepcja mi się podoba i nie przeszkadza.
Opublikowano 18 marca 20187 l Nie kupiłbym tej gry gdyby system kamer i walki został jak w poprzednich częściach. Już tym rzygałem, szczególnie przy szukaniu skrzyń. Edytowane 18 marca 20187 l przez McDrive
Opublikowano 18 marca 20187 l gdzie Wy tu widzicie souls like? żeby chociaż ustawienie kamery było podobne xd
Opublikowano 18 marca 20187 l Bliżej tej kamerze do ostatniego AC podczas walki oczywiście. Edytowane 18 marca 20187 l przez Figuś
Opublikowano 18 marca 20187 l typowe ustawienie kamery dla gier jak TLOU, Ryse czy już naprawdę od biedy Gearsów, gameplay to też miszmasz wcześniej wspomnianej produkcji Cryteka z elementami "wspinaczki' z TLOU czy innego Uncharted
Opublikowano 18 marca 20187 l 13 godzin temu, Dave Czezky napisał: To moze zobacz jak to wygladalo w poprzednich czesciach, bo chyba nie wiesz. Mario tez zgniata grzybki tak mocno, ze zostaja same stopki. ALE BRUTAL. Jezu, zeby nie zrobi z tlou 2 takiego guwna jak nowy gow, pod naciskiem oburzonych kolek rozancowych Ps. Cyckow pewnie tez nie bedzie, bo lata z tym rudym kojotem To, że nie będzie cycków już dawno potwierdzili, bo zachodnie feministki i ogólne s(pipi)enie na to nie pozwoliło. A mały by pewnie przygarnął cyca jakby która nadstawiła.
Opublikowano 18 marca 20187 l a kogo to interesuje? gra przecież wygląda bardzo dobrze Cycu1 jak ja tej c0rwy nienawidze!!!
Opublikowano 18 marca 20187 l jest inaczej, w sensie inne oświetlenie, wygląd lokacji, trzyma poziom z pierwszych prezentacji ale poszedł piękny ignor dla ziarniaka Edytowane 18 marca 20187 l przez MYSZa7
Opublikowano 18 marca 20187 l 32 minuty temu, asax napisał: a kogo to interesuje? gra przecież wygląda bardzo dobrze Pokaż ukrytą zawartość Cycu1 jak ja tej c0rwy nienawidze!!! Nie znam, filmik oglądałem z wyłączonym dźwiękiem. 28 minut temu, MYSZa7 napisał: jest inaczej, w sensie inne oświetlenie, wygląd lokacji, trzyma poziom z pierwszych prezentacji ale poszedł piękny ignor dla ziarniaka Oświetlenie z pierwszej zajawki bardziej mi się podoba jest mroczniejsze, ale wydaje mi się, że wiecej szczegółów jest w drugiej.
Opublikowano 18 marca 20187 l Dlatego piszę, że jest inaczej. Klimat, design lokacji czy bohaterów, ale technicznie jest moim zdaniem ten sam poziom
Opublikowano 18 marca 20187 l 1 godzinę temu, Xantu napisał: To, że nie będzie cycków już dawno potwierdzili, bo zachodnie feministki i ogólne s(pipi)enie na to nie pozwoliło. to niech dadza tez siusiaki, zeby feministki i rajos byli zadowoleni, i tyle.
Opublikowano 18 marca 20187 l Widzę dobre opinie i analizy tu lecą po tych początkowych kilku minutach. To co, kto pierwszy chętny napisać na podstawie tego reckę i wystawić ocenę końcową? Byłoby to piękne zwieńczenie ostatni 2-3 stron tego tematu Edytowane 18 marca 20187 l przez balon
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.