Skocz do zawartości

Featured Replies

  • Odpowiedzi 5,2 tys.
  • Wyświetleń 538,9 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Trochę wrażeń w przerwie bo aż mnie łapy bolą xD   tldr GOTY 2018, nie wyobrazam sobie zeby cos w tym roku to przebilo   - najwyzszy poziom trudnosci jest s(pipi)ysynsko trudny, mo

  • Nie wiem, ja plywalem po tym jeziorze łódka i sluchalem bardzo ciekawych historii, nie raz zamiast przybic do brzegu to specjalnie plynalem wolniej zeby wysluchac do konca bo bylo to naprawde mega int

Opublikowano
17 minut temu, YETI napisał:

Aż sobie przypominam co niektórzy pisali o systemie walki po trailerach xd

 

 

Pytanie dla grających można wyłączyć ten alter o ataku? 

Opublikowano

Mozna tylko po co? Zeby sie wur.wiac ze zajechal cie typ ktorego nawet nie zauwazyles ze sie pojawil?Zupelnie bez sensu wrogowie pojawiaja sie czasem z ziemii a kamera jest naprawde zaraz za plecami Kratosa i nie ma szans zeby zblokowac taki atak. A na hardzie dwa hity i po chlopie.

Chyba ze mowisz o tej poswiacie zaraz przed ciosem niektorych wrogow jak na gifie to nie mozna jej wylaczyc. Zreszta ona nie informuje ogolnie o ataku a o tym czy atak da sie sparowac lub zablokowac tarcza czy nie. 

 

Poza tym albo mi sie wydaje albo nie ma tego u wszystkich mobow. Tylko u tych ktore posiadaja nieblokowalne ciosy

Edytowane przez kanabis

Opublikowano

Chodzi mi o ten zólty okrąg jak typek atakuje xD przecież widze, że atakuje nie musi mi to gra sygnalizować. Da się to czy nie?

Opublikowano

no jak Cię atakuje od tyłu to nie widzisz :gayos: o to kabiemu chodziło zapewne. 

Opublikowano

jest jeszcze czerwony okrag ktorego nie da sie zablokowac...nie kazdy atak przeciwnika jest sygnalizowany tym okregiem (zoltym)

czasami jest taki mlyn z przeciwnikami ze nie do konca widac kto wyprowadza atak 

Edytowane przez Szymek_PL_

Opublikowano
2 minuty temu, Rayos napisał:

no jak Cię atakuje od tyłu to nie widzisz :gayos: o to kabiemu chodziło zapewne. 

yyyyyyy czekaj, czekaj bo się nie rozumiemy

 

pytam czy można wyłaczyć ten okrąg przy ataku, z tego co zrozumialem to kabi napisał, że można i git o to mi chodziło 

Opublikowano

no tak, o tym samym piszemy :D podejrzewam, że ten okrąg widać też przy krawędzi ekranu jak od tyłu chce cię mobek capnąć? 

Opublikowano

No jakoś w soulsach bez tego idzie sobie poradzić więc nie rozumiem po co z tym grać w God of Wara

Opublikowano

Tak czytam Szymka, że jest jeszcze czerwony okrąg, którego nie da się blokować, w sumie to ma sens, przyjdzie Ci walnąć szlagiem nie do obronienia i dead, no jednak nie ma tego złego, że to dali.

Opublikowano

w soulsach kamera jest bardziej oddalona od postaci i idzie łatwiej ogarnąć co się wokół Ciebie dzieje :lapka: zobaczę zresztą jutro, jak mnie będą okręgi wkurzać, to też wyłączę. 

Opublikowano

Nie B xD mozna wylaczyc taki maly trojkatny alert wskazujacy skad nadchodzi atak.

 

A ten o ktory chodzi Bluberowi okrag nie mozna. Szymek wyjasnil ze tutaj nie chodzi o to ze typ cie atakuje tylko zaleznie od koloru okregu o to czy da sie ten cios zablokowac tarcza.

Edytowane przez kanabis

Opublikowano

Nosz ku,rwełe troche przesada

Opublikowano
4 minuty temu, _Be_ napisał:

No jakoś w soulsach bez tego idzie sobie poradzić więc nie rozumiem po co z tym grać w God of Wara

wydaje mi sie ze jesli da sie te okregi wylaczyc to tez straci sie strzalki na dole ekranu informujace co dzieje sie za plecami (tych sa 3 rodzaje) . Co mnie zaskoczylo to ze gra jest duzo trudniejsza niz sie spodziewalem.

Edytowane przez Szymek_PL_

Opublikowano

W ferworze walki to nie przeszkadza. Poza tym tak jak pisalem duzo mobkow ma wszystkie blokowalne cioxy i u nich takiego czegos nie ma.

Opublikowano

Ojezu, już hurrr durrr, wielki polak nie bedzie gral  z takimi ułatwieniami ;]  jakoś nie widzę tutaj by  ktoś z grajacych to brał  za minus, nawet terminator tadeusz.

Opublikowano

Walka jest bardzo dynamiczna , wrogowie czesto nakur.wiaja z wielu stron i ich nie widac na ekranie. Serio nawet sie nie zwraca uwagi na takie rzeczy jak te okregi. Moze jakby sie walczylo 1vs 1

Zreszta jak czlowiek widzi jakiegos typa z wielka maczuga to odruchowo nawet i bez tego okregu robi rolla a nie probuje to zebrac na tarcze cnie. Przynajmniej ja tak mam nauczony z soulsow

Opublikowano

dlaczego okregi ?? ano dlatego ze jak przejrzy sie drzewko rozwoju postaci dochodza ciosy na kontre dla topora i tarczy (osobne dla slabego i mocnego ataku). Takie troszke ulatwienie zeby zrobic perfekcyjna kontre a okregi dobrze obrazuja kiedy nalezy sie wstrzelic z ciosem

Opublikowano

No to zobaczymy, bo moje umiejętnosci ruchowe w grach ostatnio  ćwiczyłem w resident evil zero, rozumiem że tutaj troche więcej trzeba się ruszac ;D

Ale hard musi być.

Opublikowano
56 minut temu, kanabis napisał:

Mozna tylko po co? Zeby sie wur.wiac ze zajechal cie typ ktorego nawet nie zauwazyles ze sie pojawil?Zupelnie bez sensu wrogowie pojawiaja sie czasem z ziemii a kamera jest naprawde zaraz za plecami Kratosa i nie ma szans zeby zblokowac taki atak. A na hardzie dwa hity i po chlopie.

Chyba ze mowisz o tej poswiacie zaraz przed ciosem niektorych wrogow jak na gifie to nie mozna jej wylaczyc. Zreszta ona nie informuje ogolnie o ataku a o tym czy atak da sie sparowac lub zablokowac tarcza czy nie. 

 

Poza tym albo mi sie wydaje albo nie ma tego u wszystkich mobow. Tylko u tych ktore posiadaja nieblokowalne ciosy

Poza tym jest szybki obrót do tylu i można go osobie ustawić alternatywnie np gałka do tylu z kliknięciem - polecam.

Opublikowano

milan jak tak kochasz matematyke porozwiazuj jakies testy gimnazjalne, tez ci szybko zleci

Edytowane przez kermit

Opublikowano

Nie rozumiem po co te prztyki kompletnie nie związane z tematem.

Opublikowano

Zaraz @Kyo zamknie i chyba dobrze zrobi, zaczyna się znowu syf...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.