Skocz do zawartości

The Lords of the Fallen (aka dwójka)


Jerome

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Udało się tanio wyrwac w turcji.

Pokonałem dwóch bossów i odblokowałem hub. Mega klimatyczna gierka zalatująca klasycznymi okładkami heavy metalowymi i grą blasphemus. Graficznie bardzo ładna.

Movement bardzo fajny, postać jest szybka, a rolki mają sporą niewidzialność, sprint mega szybki.

 

System dwóch światów no nie przekonuje mnie ale spoko, że jest presja i fale przeciwników rosną jak jesteśmy długo w umbralu.

Rozwój postaci, skalowanie statsy itp żywcem zajebane z dark souls. Jednak czuć oręż gram tym Warwolfem na strength.

W trakcie serii ciosów można zmieniać sposób trzymania broni - w jednej łapie bądź oburącz bardzo fajny i płynny patent. Guard i perfect guard wyniesiony żywcem z pinokia tyle, że tu da się go używać efektywniej bo przeciwnicy lepiej sygnalizują ataki.

Na xboxa wjechał właśnie update poprawiający wydajność. Elo

 

 

Opublikowano

Gra ma masę wad i dziwnych rozwiązań jak te samemu stawiane "ogniska" bądź też dziwne skalowanie ataku gdzie uderzenie mocne z rozpędem zadaje mniej niż zwykły lekka bomba na banie ale coś gra w sobie ma bo wciąga jak szalona. Może to przez klimat plus moje osobiste nastawienie do Soul's Like ale nawet jak umre w jakiś durny sposób to wkurzony wyłączam grę tylko po to by za pare minut wrócić do niej. Etapy platformowe w grze gdzie skakanie to tylko dodatek plus wariująca kamera też nie pomagają w rozgrywce a jednak gram i gram odstawiając na bok reszte. Myślałem że Lies Of P mnie wymęczy na tyle że odpuszcze sobie tytuł ale jeszcze gdy rozkręciłem się i nastawiłem na granie w SL to chce polecieć i ten tytuł do końca mimo że czuje będzie to toporna droga. Obecnie jakiś 7-8 boss i nie podoba mi się również to że w wielu przypadkach nie ma kompletnie rzadnego marginesu błędu bo boss potrafi nas zabić jednym strzałem a on sam w sobie jest jak gąbka i tak naprawdę każda walka to maraton a nie szybka jazda bez trzymanki. Jak ktoś jeszcze się zastanawia to i tak obecnie odradzam kupowanie bo jest zbyt wiele błędów przez co gra potrafi frustrować ale jak cena mocno poleci a ktoś będzie głodny SL warto sprawdzić bo klimat gry który idzie bardziej w strone Blasphemous bardziej do mnie trafia niż chociażby LOP

Opublikowano

Też nie polecam kupować gierki za tyle ile chcą. Słabo technicznie, ale widać szybko reagują bo już na xboxie 2 patche były. Sam kupiłem za 180zł i jak ktoś ma mocne ciśnienie to za tyle jak najbardziej. Jest dużo fajnych broni z różnym movesetem i jak kogoś to jak i buildcrafting bawiło w soulsach to tu będzie zadowolony. Co do bossów to po pinokiu są mega łatwi, niektórzy idą z miejsca.

Wczoraj chyba z 8h nabiłem i nie mogę się oderwać. Chyba bardziej mnie wciąga niż piokio ale setting mega dark fantasy też robi mi robotę.

 

Jeszcze sprecyzuje problemy technicznie - przynajmniej na xboxie znikały tekstury i gra wyglądała jak na psx ale to już niby załatali, na bank jest memory leak bo po kilku h gra zaczyna chodzić jak sraka i muszę zresetować. Gra ogólnie dropi klatki jak stara kurwa, w hubie jest ciężko i w umbral world ogólnie, a w jednym miejscu na bagnach (a jakże) miałem dosłownie 5 klatek i nie mogłem nawet dobiec w panice do ogniska.

Opublikowano (edytowane)

Ja tam tego Kiszaka codziennie oglądam, trochę tych filmów o LotF zrobił i wierze mu, że to kasztan xD

Minusy co do animacji, ciulowych hitboxów, sfx, walki itp. Nie da się ich w soulsliku przeskoczyć po prostu

Edytowane przez Szermac
Opublikowano

No właśnie mi też codziennie wyskakują jego filmiki na yt.
A do tej pory nie wiedziałem że taki typ istnieje.
Mimo wszystko również mu wierzę typ ma tysiące h w soulslike do tego jest skillowym graczem więc ma wiedzę i wymagania odnośnie tego gatunku.
Poza tym to co pokazał to do mnie również trafia.
Nikt nie powiedział że przy średniaku nie można się dobrze bawić.
Ja odpuszczam, jsk widzę te loadingi doczytywanie i spadki FPS to nie mam ochoty tego nawet sprawdzić tym bardziej że Pinokio nasycił mnie soulslike na długie msc.
Niech poprawiają, pat(pipi)a to się pomyśli.

Opublikowano
Godzinę temu, Faranell napisał:

Mimo tych technicznych niedoskonałości, cały czas się dobrze bawię :)

Praktycznie na xboxie został ten nieszczęsny framrate do poprawy co w sumie mam gdzieś bo i tak szybciej przejdę gierkę. Wszystkie soulsy miały ten problem na premierę. Wyjątek lies of to chodziło od razu super na każdym sprzęcie. Tu jest masa procesów gra naraz generuje dwa światy i dwa zestawy mobów bo zawsze jak zerkniemy lampą do umbrala to oni tam są i mogą nas wciągnąć.

Wrzucam kilka shotow. Ten świat naprawdę fajnie się eksploruje zdobywa pierścienie, amulety, czary czy oręż.

 

 

qmfErO1.jpg

 

GHugmGJ.jpg

 

 

QtIAYJU.jpg

 

 

o6BAwVX.jpg

 

4kFHGri.jpg

 

rlWNqpp.jpg

 

Build oczywiście wszystko w siłę i w życie i kulanie w szmatach.

  • Plusik 2
  • Lubię! 1
Opublikowano
35 minut temu, Schranz1985 napisał:

Ten Kiszak to poyebany.
Co 3h wrzuca nowy filmik żeby udowodnić całemu światu jakie te lordsy są ujowe :dynia:

No bo są, powinno się jak najwięcej mówić o tym scamie. 

  • This 2
Opublikowano
50 minut temu, SnoD napisał:

Na Steam przez większość doby 30-40k graczy przez weekend, więc pomimo kiepskiej optymalizacji jednak sporo ludzi gra. 

30-40k zaraz po premierze? To jest przecież słaby wynik, gry nie ma w abonamentach. 

Opublikowano
Godzinę temu, SnoD napisał:

Ich największą gra miała w peaku historycznie nieco ponad 7k, a LoF ponad 40k. Nikt chyba nie myślał, że gra pojdziecw milionach na premierę.

Steam w 2014 był znacznie mniejszy na rynku, koszt produkcji Lords of The Fallen jest 6x wiekszy niż gry z 2014, zależy w jakim kontekście patrzeć. 

 

Raczej jest to sukces bardzo umiarkowany. 

Opublikowano (edytowane)
27 minut temu, KrYcHu_89 napisał:

Steam w 2014 był znacznie mniejszy na rynku, koszt produkcji Lords of The Fallen jest 6x wiekszy niż gry z 2014, zależy w jakim kontekście patrzeć. 

 

Raczej jest to sukces bardzo umiarkowany. 

 

Ja mówię o Contracts 2, które wyszło 2 lata temu ;)

 

Dla porównania - Pinokio nie dobił na Steam nawet do 20k przy znacznie lepszych recenzjach. Po 2 dniach na steam LoF ma prawie tyle recenzji co Pinokio po 3 tygodniach.

Edytowane przez SnoD
Opublikowano
3 minuty temu, SnoD napisał:

 

Ja mówię o Contracts 2, które wyszło 2 lata temu ;)

Lordrsy 2014 miały peak 8k, i tak za dużo na ten słabiutki tytuł. Teraz liczby niby nieco wyższe, ale apetyty mieli na hit i taki był też budżet gry. 

Opublikowano
9 minut temu, SnoD napisał:

 

Ja mówię o Contracts 2, które wyszło 2 lata temu ;)

 

Dla porównania - Pinokio nie dobił na Steam nawet do 20k przy znacznie lepszych recenzjach. Po 2 dniach na steam LoF ma prawie tyle recenzji co Pinokio po 3 tygodniach.

Pinokio  = gamepass. Ogólnie przez te abonamenty już ciężko ocenić sprzedaż gierek day1, a liczby też coraz rzadziej są przez to podawane. 

Opublikowano
8 minut temu, SnoD napisał:

Ja mówię o Steam, a tam GP nie ma ;)

Wiesz o co chodzi, 25 mln gameassowców day1 WPŁYWA na wynik na Steam tak  myśle w skali 10/1. 

Starfield przecież nie miałby 60k, tylko 600k, jakby nie było go w gamepassie itd. itp. 

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...