Skocz do zawartości

The Lords of the Fallen (aka dwójka)


Jerome

Rekomendowane odpowiedzi

Jebać tych devów ale trzeba przyznać , że co chwilę wydają nowego patcha i gra dosłownie z każdym dniem staje się lepsza. Właśnie trafiła kolejna konkretna łata na pc a jeszcze w tym tygodniu ma trafić na konsole. Bez wchodzenia w szczegóły zmiany głównie dotyczą działania gry ale też ogólnego balansu bossow, cen w sklepach itp.

 

Mam od chuja godzin i końca nie widać. Gierka jest ogromna, a do niektórych lokacji czy sekretnych bossow niektórzy pewnie nawet nie trafią.

  • Plusik 2
  • Lubię! 1
Odnośnik do komentarza

Jeszcze minie trochę czasu, zanim devsi nauczą się robić porządnie gry na UE5, w sensie technicznym. Ale takiej gierki mi trochę szkoda, robili ją Polacy, jest prawdopodobnie lepsza niż ocenki, ale dla takich młodych i ambitnych recki są tym bardziej ważne i opinie z pierwszych paru dni po premierze. 

 

Sami devsi wypowiadali się, że żałują przejścia na UE5, bo jest spierdolony (a robili core gry na UE4). Trochę szkoda, ja pewnie kupię, ale za jakiś czas. 

 

image.png.f296ff03268cf73ba70c0fe44bab9052.png

Odnośnik do komentarza
1 minutę temu, Brolin napisał:

@KrYcHu_89 to co z tym UE5 jest nie tak? Poczytał bym jakie dobre info na ten temat.

 

Lordsów szkoda, bo liczyłem na większe dopracowanie, ale jak połatają, to może być naprawdę dobrze.

Choroby wieku dziecięcego. Dużo tytułów zmigrowanych podczas developmentu, natywnie to jeszcze nic dużego nikt nie zrobił na tym silniku. 

 

Najgorsze i nierozwiązane dalej rzeczy to stuttering, czasy ładowania, input lag.

Odnośnik do komentarza
20 minut temu, KrYcHu_89 napisał:

Najgorsze i nierozwiązane dalej rzeczy to stuttering, czasy ładowania, input lag.

Najgorsze i nierozwiązane rzeczy to kolejkowanie ataków, animacje recovery, animacja podnoszenia dusz, rolki, bieganie, matematyka obrażeń, hitboxy, namierzanie przeciwników, bossowie, którzy odwalają jakąś maniane, że tylko stoisz i się gapisz, system robienia własnych ognisk, Umbral, elementy platformowe itp:. itd:.

  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Teraz, Szermac napisał:

Najgorsze i nierozwiązane rzeczy to kolejkowanie ataków, animacje recovery, animacja podnoszenia dusz, rolki, bieganie, matematyka obrażeń, hitboxy, namierzanie przeciwników, bossowie, którzy odwalają jakąś maniane, że tylko stoisz i się gapisz, system robienia własnych ognisk, Umbral, elementy platformowe itp:. itd:.

Mówiłem ogólnie o UE5, a nie bolączkach designu gry, to raczej nie wina silnika xD. 

Odnośnik do komentarza

Te animacje już dawno przyśpieszone. Reagują bardzo szybko na uwagi community.

System własnych ognisk super pomysł w lokacji mamy 1-2 główne ognisko a pomniejsze można mieć jedno tymczasowe w miejscach gdzie rosną kwiaty. Żeby je postawić trzeba mieć nasiono i tutaj też posłuchali graczy i obniżyli cenę tych nasion. Elementy platformowe doslownie są w kilku miejscach i na pewno są lepiej zaprojektowane niż te w soulsach.

Matematyka broni poprawiona były drobne błędy w liczeniu obrażeń że np kolejne uderzenie jednorącz dużym mieczem zabierało mniej od poprzedniego itp gówna.

Walka od początku była spoko, efekty dźwiękowe dużych broni spoko I czuć ich ciężar. Dexem bie grałem.

Hitboxy jak to hitboxy są kwiatki w soulsach, monster hunterze, grach tecmo koei są i tu.

Bardzo fajnie się obala argumenty yutubowych teoretyków. Lubię to.

  • Plusik 3
  • Lubię! 1
Odnośnik do komentarza
19 minut temu, devilbot napisał:

Te animacje już dawno przyśpieszone. Reagują bardzo szybko na uwagi community.

System własnych ognisk super pomysł w lokacji mamy 1-2 główne ognisko a pomniejsze można mieć jedno tymczasowe w miejscach gdzie rosną kwiaty. Żeby je postawić trzeba mieć nasiono i tutaj też posłuchali graczy i obniżyli cenę tych nasion. Elementy platformowe doslownie są w kilku miejscach i na pewno są lepiej zaprojektowane niż te w soulsach.

Matematyka broni poprawiona były drobne błędy w liczeniu obrażeń że np kolejne uderzenie jednorącz dużym mieczem zabierało mniej od poprzedniego itp gówna.

Walka od początku była spoko, efekty dźwiękowe dużych broni spoko I czuć ich ciężar. Dexem bie grałem.

Hitboxy jak to hitboxy są kwiatki w soulsach, monster hunterze, grach tecmo koei są i tu.

Bardzo fajnie się obala argumenty yutubowych teoretyków. Lubię to.

Co byś wybrał na dziś Pinokio, Wu Long czy Lordsy? 

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...