Ma_niek 870 Opublikowano 1 czerwca Opublikowano 1 czerwca Mnie ten drugi swiat wkurza. Chyba przez to czuje ze zaraz skoncze przygode z gra Cytuj
Donatello1991 1 445 Opublikowano 1 czerwca Opublikowano 1 czerwca Nie no bardzo fajny. Ja pojebałem grę przez kiepskich bossów i powtarzające się mobki. Cytuj
Soban 4 102 Opublikowano 3 czerwca Opublikowano 3 czerwca Najmocniejsze 6/10 w historii gamingu. Gra to chamska podjeba DS, która wywala się na ryj w każdym aspekcie który jest dobry w DS. Najbardziej chyba wkurwia ta drewniana i pływająca walka. Animacje i hitboxy to tragedia, sfx też zresztą i jak mogłem to unikałem walk jak mogłem, bo po prostu nie było to przyjemne ani przez moment. Kolejna tragedia to bossy, które są nudne i łatwe(iframes na dodge sa gigantyczne) no i wrogowie, których jest wybitnie mało rodzajów i gra zbyt często w drugiej połowie polega na przeklejaniu minibossów jako normalnych wrogów, a ostatnia lokacja to już w ogóle festiwal gąbek na dmg co pare kroków. Co do trudności to nie jest trudno specjalnie, ale ilość tanich zagrywek twórców bywa przegięta - co chwile wrogowie skitrani za zniszczalnymi smieciami albo za rogiem albo te gówno zombie co nagle pojawiają sie znikad na plecach nawet poza umbralem. Najgorsze chyba sa te ćmy które przenoszą do umbralu/meltuja caly pasek. Nie jestem tez fanem tych checkpointow recznych, bo mam wrazenie, ze LoF bardzo czesto wymaga z ich korzystania skoro "ogniska" główne są nierównomiernie rozłożone. Eksploracja jest nawet spoko i wciąga jak to w kazdym soulslike, ale tak od połowy to już miałem serdecznie dość tego umbralu i jak znowu trzeba było tam wlazic i po raz setny walczyc z tymi latajacymi babami czy dual wield cieniami to tylko juz oczami przewracalem i szukalem wyjscia - patent ogolnie na papierze fajny, ale klasycznie spartolony jak to u CI bywa. Artystycznie jest poprawnie, nic specjalnego, brakuje tej duszy i szalenstwa skośniaków w designach. Graficznie tez jest po prostu ok, ale smiech na sali za wspolczesna gre ktora ma memory leak jak skyrim na ps3 i trzeba ja resetowac co pare godzin, bo fpsy spadaja xd Dźwiękowo jest chujowo, muzyka jest do zapomnienia, a sfxy sa zle zmixowane co poteguje floaty walke. Podsumowując, klasyczna gra od CI games - zapowiedzi fajne, a produkt koncowy to taka po prostu poprawna gra. W gamepassie git, ale no zlamanego grosza bym za to nie dal. 1 1 1 Cytuj
S_600 252 Opublikowano 4 czerwca Opublikowano 4 czerwca Jest jakaś opcja na zmniejszenie wibracji, na xsx jest masakra, szarpie tym jak poyebane. Cytuj
easye 3 390 Opublikowano 10 czerwca Opublikowano 10 czerwca heh, a mi tak jak jedynka siadło idealnie. Gra na PC prezentuje się pięknie, jest ultra płynna. Patrząc na początkowe opinie i oceny wiele aktualizacji mocno jej pomogła. Świat jest ciekawie zrobiony, a system walki wcale nie jest tak słaby jak piszecie. Jasne - czas na odbicie ciosu jest długi, ale to, że jakiś aspekt DarkSoulsowej gierki jest łatwiejszy niż w oryginale w ogóle mi nie przeszkadza. Motyw dwóch krain działa i wygląda świetnie, lokacje są mega zróżnicowane, a podczas wędrówki przez nie brak jest jakikolwiek loadingów (poza saveami). Widać, że nad designem pancerzy i oręża także się napracowali - udźwiękowienie na wysokim poziomie, podobnie jak muzyka w tle. Buldów, oręża magii, wykorzystywania mubrall jest cała masa - zdziwiłem się, gdy na moście z 1 przeciwnikiem, który mnie zabił przez przypadek wyciągnąłem jego dusze poza most i chłop po prostu spadł. Wstępnie daje spokojnie 8/10, dziękuję Panei Spencer! Cytuj
Schranz1985 694 Opublikowano 11 czerwca Opublikowano 11 czerwca Ale gdzie jesteś?Bo ja wstępnie po 10h też dawałem 8/10 a od tygodnia nie mam ochoty konsoli odpalić i finalnie wywalam to na OLX.A nie pamięta kiedy nie skończyłem gry kupionej w pudełku.Druga połowa jest mega nudna i bez polotu a lokację to jak z RPG maker .Właśnie to jest ta różnica że soulsy jak wciągną to jest coraz lepiej i trzymają pewnie ze 100h w peaku.A tu niestety po 20h to już męczenie buły straszne.Wysłane z pixela przez taptalk bo mnie stać Cytuj
Donatello1991 1 445 Opublikowano 11 czerwca Opublikowano 11 czerwca Godzinę temu, Schranz1985 napisał(a): Ale gdzie jesteś? Bo ja wstępnie po 10h też dawałem 8/10 a od tygodnia nie mam ochoty konsoli odpalić i finalnie wywalam to na OLX. A nie pamięta kiedy nie skończyłem gry kupionej w pudełku. Druga połowa jest mega nudna i bez polotu a lokację to jak z RPG maker . Właśnie to jest ta różnica że soulsy jak wciągną to jest coraz lepiej i trzymają pewnie ze 100h w peaku. A tu niestety po 20h to już męczenie buły straszne. Wysłane z pixela przez taptalk bo mnie stać W końcu męska decyzja z tą grą xd Cytuj
Kaczi 829 Opublikowano 29 czerwca Opublikowano 29 czerwca pytanie mam czy wersja steam od tej z gamepassa PC jakoś się różni? W sensie czy jest jakaś różnica w wydajności? Cytuj
MarekCol 366 Opublikowano 21 sierpnia Opublikowano 21 sierpnia Pykło to nowe Lords of the Fallen i bardzo mi się podobało. Typowe Soulsy kopiuj-wklej, nawet się z tym nie kryją. Parę swoich pomysłów mieli średnich, ten alternatywny świat służy tylko do traverse i znajdziek do apteczki, po ch.uj mi to jeszcze? multiplier max 1.2 do zebranych dusz? xd Ale po tych wszystkich reckach 7 na 10 spodziewałem się ziewania i apatii, a jednak gra trzyma za jaja cały czas i pacing ma spoko, fajnie się eksploruje i idzie po kolejne beacony. Design jest wspaniały, anreal endżin 5 na PC w 4K na OLEDZIE pokazuje czasami pazur, geometria obiektów, detale i oświetlenie to już stanowczo next gen dla mnie po tym co czasami zobaczyłem. Bossy łatwe dość, a lazłem z nimi zawsze w kontakt fizyczny ( ͡° ͜ʖ ͡°), znaczy wszystkie punkty szły w siła + vitality, do tego jakiś miecz na siłę z początku gry co miał skalowanie z siłą B+ na 10 lewelu i jazda z kurwami. Ogólnie łatwa i przyjemna gra jak na soulslike, chyba najłatwiejsza z tego całego gatunku, z tych co grałem. Cytuj
MarekCol 366 Opublikowano 21 sierpnia Opublikowano 21 sierpnia Zapomniałem o muzyce, więc nadrabiam, muzyka jest wspaniała, a końcowe wokalizy i skrzypce po zakończeniu Radiance skradły moje serce. Od 2:20 dopiero, bo TROCHĘ SPOILER: 1 Cytuj
Sylvan Wielki 4 639 Opublikowano 7 listopada Opublikowano 7 listopada Gra w wersji na Pro będzie działała w dwóch trybach: natywne 4k w 30 k/s, albo 1440p-4k w 60 k/s. Skok z 648p-1152p w 40-60 klatek będzie zatem odczuwalny. Jak na moje, to nie wygłupialiby się z tymi 30 klatkami. Dynamiczne 4k w stałych 60 fps byłoby wystarczającą opcją. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.