Daffy 10 582 Opublikowano 2 lutego 2015 Autor Opublikowano 2 lutego 2015 ale ja nie robie osobistych wycieczek - ta trasa niestety ma felerny zakret przez ktory dzieki ostatniemu patchu mozna zyskac, moj obecny czas tez jest po bandzie, zaloze sie ze za chwile kazdy bedzie chcial sprawdzic czy faktycznie mozna cos ugrac w tym miejscu i pewnie wiekszosc czasow bedzie po uderzeniu po bande do czego nikt sie pewnie w wiekszosci nie przyzna bo poszkodowany jest tylko jeden - lider bo jego duszka widac anulowac event czy wykluczac kogokolwiek nie bedziemy przeciez, obojetnie czy z banda czy bez walczymy dalej, to nie nasza wina a evo, a akurat teraz wpadla trasa co ma felerny moment, jak piszecie, w zdecydowanej wiekszosci nie ma takich chorych miejsc pokoj Cytuj
gebus_3008 18 Opublikowano 2 lutego 2015 Opublikowano 2 lutego 2015 jestem przekonany ze wiekszosc z nas wykorzysta ten moment i nie widze problemu. tak jak zauwazyl Ficuś widac to tylko u lidera a jestm pewien ze pierwsza 10 ma cos podobnego. Pozatym w trasach z A-B ciezko bedzie sklecic czysty przejazd dla 85% z nas. nie popadajmy w poranoje Cytuj
pistaczek 44 Opublikowano 2 lutego 2015 Opublikowano 2 lutego 2015 (edytowane) Nie wykorzystałem bandy i nie skorzystam z bandy. W pierwszej rundzie turnieju też nie skorzystałem z bandy (puszczam oczko do exacta ). Także ode mnie się proszę odtentegować. Edytowane 2 lutego 2015 przez pistaczek Cytuj
eX4cT_PL 1 642 Opublikowano 2 lutego 2015 Opublikowano 2 lutego 2015 Nie wykorzystałem bandy i nie skorzystam z bandy. W pierwszej rundzie turnieju też nie skorzystałem z bandy (puszczam oczko do exacta ). Także ode mnie się proszę odtentegować.Ja rowniez sobie wypraszam poniewaz jechałem jak organizator :-)Osobiscie jestem przeciw takim praktykom, tylko ze widze ze moze tu wielu teraz mieć mocno oszukane czasy... Cytuj
LwiaNerka 3 Opublikowano 2 lutego 2015 Opublikowano 2 lutego 2015 Pewnie dyskusja ucichnie jak czaku poprawi czas jadąc bez obicia się o bandę na większości tras nie ma takich kwiatków tu akurat się trafił. Nikt nie będzie przecież teraz sprawdzał każdego ducha każdej osoby. To tylko zabawa a widzę ze nagrody wprowadzają niepotrzebne emocje Cytuj
darkos 4 317 Opublikowano 2 lutego 2015 Opublikowano 2 lutego 2015 Ten żółty zakręt w lewo da się tak wejść ślizgiem że lepiej można na tym wyjść bez uderzania w betonową barierkę. Trzeba dobrze lekko przyhamować, złożyć się w zakręt, wejść ślizgiem i niemal natychmiast wyprostować auto. Dzięki temu uślizg zostanie zatrzymany zanim auto dotrze do barierki a auto złapie przyczepność czterema kołami. Taka sama taktyka była na pierwszym zakręcie tym elektrykiem na Tamul Nadu 2 w deszczu. Cytuj
Marcin_wawa 449 Opublikowano 2 lutego 2015 Opublikowano 2 lutego 2015 jestem przekonany ze wiekszosc z nas wykorzysta ten moment i nie widze problemu. tak jak zauwazyl Ficuś widac to tylko u lidera a jestm pewien ze pierwsza 10 ma cos podobnego. Pozatym w trasach z A-B ciezko bedzie sklecic czysty przejazd dla 85% z nas. nie popadajmy w poranoje Tak jak napisał ussr, ten czas zrobisz i bez barierki. Mój poprzedni "czysty" przejazd był 0,2 wolniejszy. Teraz z kolei jadę szybciej nieodbijając się barierki ale nie potrafię nawrotu i 3 sektora poprawić względem obecnego czasu. Cytuj
gebus_3008 18 Opublikowano 2 lutego 2015 Opublikowano 2 lutego 2015 Nie wykorzystałem bandy i nie skorzystam z bandy. W pierwszej rundzie turnieju też nie skorzystałem z bandy (puszczam oczko do exacta ). Także ode mnie się proszę odtentegować. tez nie korzystam, ale golym okiem widze jak trace. ussr wiem ze da rade wyciagnac auto z uslizgu, pare razy mi sie udalo i automatycznie wyskakujesz jak z procy (musze pocwizyc wlasnie ten zakret, trza naprawde dobrze sie zlozyc ) Cytuj
czak92 36 Opublikowano 2 lutego 2015 Opublikowano 2 lutego 2015 Masakra,jeżdżę te kółka już od jakiegoś czasu i popadłem w schemat, nie mogę nawet zbliżyć się do swojego najlepszego czasu nie mówiąc o liderze ehh trzeba ochłonąć trochę i wymyślić coś nowego Cytuj
Marcin_wawa 449 Opublikowano 2 lutego 2015 Opublikowano 2 lutego 2015 (edytowane) Mam to samo. Bardzo chcę pokonać swój czas z czystym zakrętem jednak gdzieś później nawalam. Dla niedowiarków i może komuś się przyda polepszyć swój czas: Mimo s(pipi)ego zakrętu w prawo po lewym łuku, dalej duch mnie nie przegonił. Dopiero go widać na nawrocie. Edytowane 2 lutego 2015 przez Marcin_wawa Cytuj
czak92 36 Opublikowano 2 lutego 2015 Opublikowano 2 lutego 2015 Nie ma co rozdmuchiwać tego zamieszania z barierką- Krayzie po prostu przedobrzył w zakręcie i skończyło się na barierce,a myślę że tylko minimalnie na tym zyskał( 1 sektor do poprawy ) . Na filmiku ten zakręt wyszedł ci idealnie,dla mnie ten i następny są ciężkie, a nawrót zawsze biorę "na oko". Strasznie brudna ta trasa,ciężko mi przez to znaleźć optymalny tor,ale jutro się poprawię Cytuj
Welna 1 094 Opublikowano 2 lutego 2015 Opublikowano 2 lutego 2015 (edytowane) Poprawimy poprawimy. Jak sie tylko skonczy Malaga - Valencia Złozenie moich najlepszych sektorów daje mi 1:16:850 Pierwszy juz potrafie pojechac w 25:640 Edytowane 2 lutego 2015 przez Welna Cytuj
czak92 36 Opublikowano 2 lutego 2015 Opublikowano 2 lutego 2015 Wow niezły czas też mi podobnie wychodzi,ale obecnie nie jestem w stanie pokonać 1:17:500. Ten zakręt w prawo przed nawrotem na 3 czy 4 pokonujecie? I czy staracie się go ściąć delikatnie? Cytuj
Welna 1 094 Opublikowano 2 lutego 2015 Opublikowano 2 lutego 2015 Drugi sektor, W okolicy 140km/h wchodzi przed nawrotem ten zakret Cytuj
Marcin_wawa 449 Opublikowano 2 lutego 2015 Opublikowano 2 lutego 2015 Wiem czaku, wiem... Pierwszy sektor robię już 25:680-25:790. Ale co z tego skoro albo nawrót zwalę albo ten zakręt w dół. Jeżeli chodzi o zakręt po żółtym łuku, który jest w prawo, to zrzucam na chwilę na 3., mimo że nie muszę ale przy wysokich obrotach nie zarzuca tak dupką i po chwili wbijam 4. A hamuję mniej więcej razem z żółtą flagą najeżdżając lekko na ziemię prawymi kołami. Jak kończę okrążenie dla sprawdzenia ile odstaję to też mi wychodzi 1:17:5xx ;/ Cytuj
czak92 36 Opublikowano 2 lutego 2015 Opublikowano 2 lutego 2015 Ja nawet dochodzę do przewagi 0,4 sek w 1 sektorze a po drugim wychodzę na 0 najważniejsze jest to,by koła nie boksowały zbyt dużo, szczególnie na nawrocie i przy wyjściu na długą prostą przy mecie. Wiem,że będzie ciekawie-przeczuwam minimalne różnice Cytuj
darkos 4 317 Opublikowano 2 lutego 2015 Opublikowano 2 lutego 2015 Też tak wczoraj miałem. Czy to wyzwanie nie jest dostępne poprzez znajomych? Bo tam często znajduje ciekawe wyzwania do których nie dostaje zaproszenia ale i tak mogę się wbić i namieszać bo oni tam biorą udział. Cytuj
Daffy 10 582 Opublikowano 2 lutego 2015 Autor Opublikowano 2 lutego 2015 no nistety 24h nie siedze na konsoli. zapro do listy znajomych wyslalem ci wcoraj, bez akceptacji i bycia na friendliscie nie da sie wyslac zapro do eventu a dzis o 20 jeszcze mnie nie dodales Cytuj
eX4cT_PL 1 642 Opublikowano 2 lutego 2015 Opublikowano 2 lutego 2015 nie mam pretensji, tylko pytanie czy będę mógł jeszcze dołączyć do zabawy Cytuj
Welna 1 094 Opublikowano 3 lutego 2015 Opublikowano 3 lutego 2015 Bedziesz mogł, zaakceptuj RywalizacjaDC na friendliscie Cytuj
gebus_3008 18 Opublikowano 3 lutego 2015 Opublikowano 3 lutego 2015 Czaku jak mozesz to zapodaj filmik z Twojego przejazdu. Jezdzisz tak jak ja z za auta i powiem szczerze ze wzoruje sie na tobie, ale z duchowi nie mam jak sie dokladnie przyjzec, predkosc skladanie w zakrety itd. Z gory dziekuje :-) Cytuj
czak92 36 Opublikowano 3 lutego 2015 Opublikowano 3 lutego 2015 Ok,jak dzisiaj pobiję to zarzucę filmik Powiem ci,że kiedyś cały czas jeździłem z maski i było spoko,tylko drifty robiłem zza samochodu. Natomiast od eventu w Japonii przestawiłem się na kamerkę zza auta i jest chyba lepiej,przynajmniej mogę podziwiać grafikę Cytuj
Emtebe 2 554 Opublikowano 3 lutego 2015 Opublikowano 3 lutego 2015 @czaku, zapodaj filmik ale tylko dla klubowiczów PSX Extreme, musimy mieć równe szanse ;D Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.