YariQ 1 Opublikowano 10 lutego 2015 Opublikowano 10 lutego 2015 Różnice w aktualnym wyzwaniu pomiędzy poszczególnymi graczami są szokujące:) Cytuj
Emtebe 2 544 Opublikowano 11 lutego 2015 Opublikowano 11 lutego 2015 Ile tam jest osób z czasami 1:02:XXX to w szoku jestem Setne sekundy decydują. Cytuj
Welna 1 094 Opublikowano 11 lutego 2015 Opublikowano 11 lutego 2015 (edytowane) Utknąłem na schemacie, 0,3-0,4 straty do czaku w pierwszym sektorze, potem kolejne 0,4 w drugim. Byłbym mistrzem świata w powtarzalności przejazdu z czasem 1:01:900-1:02:100 Edytowane 11 lutego 2015 przez Welna Cytuj
Rmac32 2 Opublikowano 11 lutego 2015 Opublikowano 11 lutego 2015 Nie ma to jak radość po zobaczeniu zielonego tła na tle naszego czasu po zrobieniu całego okrążenia, po pół godzinnej jeździe. Gorzej gdy okazało się wczoraj, że się poprawiłem o 1/1000 odechciało mi sie już jazdy w tym evencie Cytuj
YariQ 1 Opublikowano 11 lutego 2015 Opublikowano 11 lutego 2015 (edytowane) Ja jestem w stanie czaku wyprzedzić na pierwszym zakręcie na drugim ostrym jesteśmy równo a potem to juz grecka tragedia w moim wykonaniu. Edytowane 11 lutego 2015 przez YariQ Cytuj
szejdj 2 804 Opublikowano 11 lutego 2015 Opublikowano 11 lutego 2015 Ja za to trzeci sektor mam wrażenie jadę szybciej od czaka, ale co z tego jak nie mogę skleić całego okrążenia dobrego przesiadłem się na manualną skrzynię, może coś pomoże, ale wątpię, żeby w tej grze robiła różnicę Cytuj
YariQ 1 Opublikowano 11 lutego 2015 Opublikowano 11 lutego 2015 (edytowane) Robi dużą różnicę. Edytowane 11 lutego 2015 przez YariQ Cytuj
Welna 1 094 Opublikowano 11 lutego 2015 Opublikowano 11 lutego 2015 Własnie robi duza róznice , ale nie stety ja nie potrafie na manualu jezdzic. Cytuj
czak92 36 Opublikowano 11 lutego 2015 Opublikowano 11 lutego 2015 W następnym wyzwaniu postaram się zrobić porównanie między automatem a manualem,zobaczymy jakie będą różnice Cytuj
REZOK 1 020 Opublikowano 11 lutego 2015 Opublikowano 11 lutego 2015 Jeździłbym na manualu, jakby była możliwość umieszczenia zmiany biegów na prawej gałce do góry i na dół. A tak to jest lipa w jakiejkolwiek konfiguracji. Cytuj
szejdj 2 804 Opublikowano 11 lutego 2015 Opublikowano 11 lutego 2015 ja jeżdżę domyślnie, kwadrat i trójkąt masakra i kciuk napieprza Cytuj
czak92 36 Opublikowano 11 lutego 2015 Opublikowano 11 lutego 2015 Ja mam pod L1 i R1 i nie narzekam pod trójkątem zmiana kamerki i tyle Cytuj
LwiaNerka 3 Opublikowano 11 lutego 2015 Opublikowano 11 lutego 2015 W tym wyzwaniu manuał chyba najbardziej pomaga na ostatnim zakręcie w prawo i na szykanie przed meta. Do tego miejsca jadę z czakiem na równo a nawet kilka razy udało mi się na tym zakresie w lewo go wyprzedzić ale potem mi odjeżdża na szykanie tak jakby miał kers musze się przestawić na manual bo widzę ze w każdej grze pomaga Cytuj
szejdj 2 804 Opublikowano 11 lutego 2015 Opublikowano 11 lutego 2015 ja redukuje do 3 na nawrocie i na 3 wjeżdżam w ostatnią szykanę, 4 wrzucam już na prostej start-meta. a Wy? Cytuj
orion50 632 Opublikowano 11 lutego 2015 Opublikowano 11 lutego 2015 Jaki tor i auto? Dopiero dziś odpale i pojezdze Cytuj
LwiaNerka 3 Opublikowano 11 lutego 2015 Opublikowano 11 lutego 2015 Ja daje po hamulcach i jak mi zrzuci bieg na takim jadę ale trzeba bardzo delikatnie operować gałkami bo szybko auto wpada w poślizg Cytuj
darkos 4 317 Opublikowano 11 lutego 2015 Opublikowano 11 lutego 2015 Dzis jeszcze sprobuje posmigac moze jeszcze cos urwe ze swojego rekordu. Jadąc manualna skrzynia lepiej sie dochamowuje do zakretu. Cytuj
szejdj 2 804 Opublikowano 11 lutego 2015 Opublikowano 11 lutego 2015 no dokładnie, łatwiej się łamie samochód do zakrętu przy hamowaniu silnikiem, ale co z tego jak i tak 0,7s straty do czaku Cytuj
BlukeR 41 Opublikowano 11 lutego 2015 Opublikowano 11 lutego 2015 Ogólnie ten Bentley to istny czołg. Prowadzi się jak furmanka z węglem. Ja zawsze jeździłem na manualu we wszystkich racerach, lecz tutaj gdzieś mi nie idzie, nie wiem czym to jest spowodowane. Najlepszy jak dla mnie patent ze skrzynią był bodajże w GT3 gdzie pod R1 było chyba przeciąganie biegów w automacie. Cytuj
LwiaNerka 3 Opublikowano 11 lutego 2015 Opublikowano 11 lutego 2015 W ogóle w dobie takich super skrzyń nie powinno być różnicy między manualem a automatem. W opcjach powinien być tryb sport albo co który przeciąga biegi Cytuj
eX4cT_PL 1 642 Opublikowano 11 lutego 2015 Opublikowano 11 lutego 2015 (edytowane) Ogolnie manual jest wskazany do wolniejszych samochodów, ale w klasie hiper nie idzie tego ogarnąć, lepiej wtedy zbijać bieg na niższy w zakrętach. W przypadku Bentleya, nie ma co startować z automatem jesli chce sie walczyć o top 10. Edytowane 11 lutego 2015 przez eX4cT_PL Cytuj
REZOK 1 020 Opublikowano 11 lutego 2015 Opublikowano 11 lutego 2015 Ogolnie manual jest wskazany do wolniejszych samochodów, ale w klasie hiper nie idzie tego ogarnąć, lepiej wtedy zbijać bieg na niższy w zakrętach. W przypadku Bentleya, nie ma co startować z automatem jesli chce sie walczyć o top 10. Ja walczę dzielnie na automacie Cytuj
Dud.ek 2 054 Opublikowano 11 lutego 2015 Opublikowano 11 lutego 2015 Ja też używam automatu, niestety ale różnica na korzyść manualu jest widoczna ale nie deklasująca. Cytuj
Mathiu 180 Opublikowano 11 lutego 2015 Opublikowano 11 lutego 2015 Mój czas (1:01.2xx, wczoraj jeszcze był drugi, zaraz za Czakiem) był zrobiony na automacie, więc niekoniecznie manual jest wymagany. Niestety od tamtego momentu utknąłem w schemacie 1:01.5xx-6xx, a najwięcej tracę dokładnie w połowie trasy (długi zakręt w lewo). Po wyjściu z serii długi lewy-krótki prawy mam już stratę długości samochodu do Czaka i niższą prędkość, więc na tej długiej prostej tracę sporo. Końcówkę jadę na równi, więc ten środkowy sektor jest dla mnie najbardziej wredny. Dzisiaj już raczej nie będę miał czasu na poprawę. Nowe wyzwanie późnym wieczorem? Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.