Skocz do zawartości

Konsolowa Tęcza


Gość _Be_

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

. Gier z N64 często też nie dałoby się przenieść na PSX-a. Mario 64 - nie. Waverace - nie. Goldeneye - nie. Okaryna - nie. I tak dalej, i tak dalej... Straty w całym sensie danej gry byłyby znacznie większe, niż gdyby sobie wyobrazić FF7 na N64. O tym nikt nie mówi, ale N64 miało też swoje przewagi hardware'owe, które zamykały z kolei PSX-a na wiele rzeczy.

absolutnie sie z tym nie zgodze - kazda gre z n64 daloby rade przeniesc na psx - jakie by byly straty? takie same jak teraz gdy jakis tytul mamy jednoczesnie na ps3 i na ps4 - gry bylyby w gameplayu identyczne, oberwaloby sie grafice tu i owdzie i tyle, dodatkowo z racji przenosin gry na psx mozna byloby wymyslec cos nowego np jakies scenki czy wrzucic dialogi bo byloby na to miejsce

 

a teraz w druga strone - konwersja ffvii z psx na n64 - oczywiscie grafa w czasie walk bylaby ladniejsza ale reszta....zeby to zmiescic na 64mb cardridge to oni by musieli ta gre napisac od nowa, stworzyc od nowa, no nie daloby sie 3cd upchac w 64mb w takiej formie przekazu jak na psx

Opublikowano

Mario 64 czy Goldeneye byłyby identyczne w gameplayu, gdyby wyszły na PSX-a. Wow. Dobra, okej, surrealizm tej gadki mnie przerasta, nie złapie się już tutaj kontaktu z rzeczywistością.

Opublikowano

huh z takiego FF7 trzeba by chyba wyciąć z 70% zawartości kampanii, by poszło to na N64. już wspomniany re2 pomimo rekordowych rozmiarów karta był kompresowany na potęgę, by upchnąć wszystkie scenariusze, ich kombinacje oraz mini gry.

Opublikowano

Dobrze ze ty łapiesz kontakt z rzeczywistością porównując start N64 gdy Nintendo było na pełnej piź.dzie po sukcesach nes/snes do startu gamecuba kiedy to Nintendo łapało sie brzytwy po klapie z N64. Co za koleś


Zaraz zacznie pier.dolić że dreamcast to tez sukces segi bo wysżło na niego shenmue i soul calibur

Opublikowano

Mario 64 czy Goldeneye byłyby identyczne w gameplayu, gdyby wyszły na PSX-a. Wow. Dobra, okej, surrealizm tej gadki mnie przerasta, nie złapie się już tutaj kontaktu z rzeczywistością.

a jaki element gameplayu mario, goldeneye,waveracer, zeldy itp jest niemozliwy do przeniesienia na psx?

Dobrze ze ty łapiesz kontakt z rzeczywistością porównując start N64 gdy Nintendo było na pełnej piź.dzie po sukcesach nes/snes do startu gamecuba kiedy to Nintendo łapało sie brzytwy po klapie z N64. Co za koleś

Zaraz zacznie pier.dolić że dreamcast to tez sukces segi bo wysżło na niego shenmue i soul calibur

no o to mi chodzi :) czasy przy gamecube to juz zupelnie inny okres dla nintendo - nie mieli takiej dominacji - w czasach gdy wydawali nintendo64 to oni byli wrecz monopolistami rynku gier konsolowych, jakby ta konsola miala ten nieszczesny cd to by nie bylo co zbierac

Opublikowano (edytowane)

"Klapa z N64" polegała na tym, że parę osób z forum konsolowego ciągle bez żadnych konkretnych argumentów (konkretne kurde porównanie do innych konsol bez kartridża) mówi, że to była klapa. Sami wymyślacie argumenty, którymi napędzacie te zmyślone argumenty, genialne. Whatever, żyjcie w swoim świecie. Jutro w temacie: ktoś po 20 latach przekonywania przez Jarka odkryje grę ze SNES-a.

Edytowane przez ogqozo
Opublikowano

ucieczka od tematu - napisz prosze bo chetnie przeczytam jakie elementy gameplayu z gier z n64 nie daloby rade przeniesc na psx? i jak sobie przy okazji wyobrazasz ffvii na n64 w takiej formule jak na psx bo napisales, ze to by bylo mniej stratne dla gry

Opublikowano

Jakie platformóweczki polecacie na kostkę?

  

Billy Hatcher, Star Fox Adventures i Price of Persia Sands of Time hehe, cóż za dużego wyboru chyba nie ma na GC

No właśnie coś słabo pod tym względem gacław stoi (myślałem, że może coś przeoczyłem), trochę mnie tym Ninny wkurzyło. Tyle perełek wyszło na kostkę, a tak naprawdę żadnej dobrej patformówki, przez to jest to dla mnie najgorsze Ninntendo w historii.

Opublikowano (edytowane)

Trochę zmienię temat ale czy może ktoś z was liczy ile rocznie h przegrywa? Ja ze względu, że na co dzień m.in. dbam o to aby inni ludzie dobrze zarządzali swoim czasem, prowadzę skrupulatne statystyki ile czasu gram. Pobieram te dane na 3 sposoby. Najlepszy motyw jest w sofce Wii i WiiU bo tam jest licznik ile gramy w każdą grę. Co do gier na inne platformy to albo korzystam z liczników w danej grze lub zapisuję ręcznie ile w co gram.

Podsumowując w tym roku grałem 419 h z minutami (np w 2013 - 324 h) czyli w sume tak jakbym przegrał 17,5 dnia, czyli z 5 % roku. W tym roku grałem na WiiU,SNES, N64, PS4, PS3. Co mnie cieszy to to że w tym roku nie grałem ani minuty na PC oraz telefonie :) a trochę smuci, że nie kupiłem jeszcze Łona i nie pograłem w Horizona 2 i Sunseta :(

Edytowane przez balon
Opublikowano

Wziąłem udział w konkursie ME gdzie trzeba było napisać jakie funkcje chciałbyś widzieć na PS4.
Sporządziłem specjalny raport na grupie 100 osób oraz rozpisałem dokładne działanie nowych funckjii w bardzo treściwy sposób. Zaproponowane zmiany były innowacyjne i możliwe do wprowadzenia byłem dumny ze swojej pracy i już byłem pewny zwycięstwa ze względu na skale przedsięwzięcia.

Przychodzi czas wyników i wygrywa to:
"Nową i całkowicie zwariowaną funkcją w PS4 powinno być moim zdaniem...miksowanie gier!Co mam na myśli? Każdy z graczy zna to uczucie, kiedy po jednorazowym przejściu danej produkcji, ciężko po raz kolejny odczuwać podobne emocje. Większość gier bawi tylko raz. A gdyby Sony udostępniło nam możliwość wprowadzenia pewnej zmiany w dowolnym, wybranym przez nas momencie? Wyobraźmy sobie, że gramy w Tomb Raider, ale jesteśmy już znudzeni Larą Croft. Naciskamy jeden przycisk i zamiast słynnej pani archeolog, pojawia się na ekranie Nathan Drake! A co, jeśli znudzi nas otoczenie w God of War? Przenieśmy je do szmaciankowego LittleBig Planet! Wyobrażacie sobie tam Zeusa i Kratosa? Przemierzamy kolejne lokacje w nowej grze na PS4, a więc Destiny. Chcemy postrzelać do kogoś innego i dzięki nowej funkcji umieszczamy w naszej grze Helghastów z Killzone! Mamy ochotę pościgać się SackBoyem w Need for Speed? Proszę bardzo! A może by tak wygrać turniej Mortal Kombat, grając Cole'm z inFamous? 

Miksowanie ulubionych gier dałoby graczom nieskończone możliwości i równie dużo wspaniale spędzonych godzin wraz z ulubionymi postaciami ze świata PlayStation! Zdaję sobie sprawę, że technicznie jest to nie do rozwiązania, ale czemu miałem nie puścić wodzy fantazji?
W końcu gracze powinni się nią cechować! :)" 

 

:reggie:

Opublikowano

a co ty zaproponowales? jestem bardzo ciekawy :)

Nie wchodząc w dokładne szczegóły:

-terminarz (liczenie h przegrane w dany tytul)

-wieksza customizacja interfejsu (sposob zarzadzania kafelkami i wieksza ingerencja audio w motywy, ikonka "kamery" obok transmitujacego rozgrywke dzieki ktorej mozemy szybciej dolaczyc na stream)

-wsparcie audio cd

-prezenty "gift" (czyli wykorzystywanie swoich srodkow na poczet zakupow innego profilu)

-system "zagram online" ktory po skonfigurowaniu (zaznaczenie na liscie gier w ktore chcesz grac online) wyswietli infomracje o aktywnosciach twoich znajomych oraz poinformuje ich ze ty jestes chetny do takiej rozgrywki

 

Oczywiscie wszystko ubrane w piekne slowa  :obama:

  • Plusik 2
Opublikowano (edytowane)

No tamten rok (tzn. 2013) to duże zmęczenie 7 generacją. Głownie to tylko WiiU było grane i największe klasyki na PS360 (Tlou, GTAV itp.). Ogólnie to mam dwa równożędne hobby/pasje na które muszę rozdzielać czas. Nie jest łatwo.

Edytowane przez balon
Gość DonSterydo
Opublikowano (edytowane)

 

a co ty zaproponowales? jestem bardzo ciekawy :)

Nie wchodząc w dokładne szczegóły:

-terminarz (liczenie h przegrane w dany tytul)

 

PS4 nie ma tej funkcji? Dla mnie to jedna z ciekawszych opcji w WiiU i Xone.

 

 

 

 

Trochę zmienię temat ale czy może ktoś z was liczy ile rocznie h przegrywa? Ja ze względu, że na co dzień m.in. dbam o to aby inni ludzie dobrze zarządzali swoim czasem, prowadzę skrupulatne statystyki ile czasu gram. Pobieram te dane na 3 sposoby. Najlepszy motyw jest w sofce Wii i WiiU bo tam jest licznik ile gramy w każdą grę. Co do gier na inne platformy to albo korzystam z liczników w danej grze lub zapisuję ręcznie ile w co gram.

Podsumowując w tym roku grałem 419 h z minutami (np w 2013 - 324 h) czyli w sume tak jakbym przegrał 17,5 dnia, czyli z 5 % roku. W tym roku grałem na WiiU,SNES, N64, PS4, PS3. Co mnie cieszy to to że w tym roku nie grałem ani minuty na PC oraz telefonie  :) a trochę smuci, że nie kupiłem jeszcze Łona i nie pograłem w Horizona 2 i Sunseta  :(

 

 

Ja liczę, ale kij z tego jest gdy konsole nie mają takiej funkcji - na X360 korzystałem z Raptr, ale strasznie kulawe to było, a od jakiegoś czasu nawet na X360 nie liczy.

 

Na Xone i WiiU mam już nawyk, że po każdym posiedzeniu sprawdzam czas gry. Tego mi brakowało na X360 i PS3.

Edytowane przez DonSterydo
Gość DonSterydo
Opublikowano

tak da sie, jednak fajnie gdyby to bylo rozwiazane jak na systemach nintendo, a nie ze potrzebuje do tego smartphona czy tableta.

 

To jest tylko kwestia czasu kiedy będzie można to sprawdzić z poziomu samej konsoli. Zresztą przez smartglassa to chwila moment no i lepiej jest to rozwiązane niż na WiiU gdzie nie ma czegoś takiego jak tabela gier i trzeba szukać konkretnej pozycji po dniach albo miesiącach.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...