nobody 3 504 Opublikowano 31 stycznia 2015 Opublikowano 31 stycznia 2015 no w takim razie DMC1 tyż, bo na tle GOW3 wypada dziś jeszcze biedniej. :yes2: no to przygodówka. Cytuj
XM. 10 888 Opublikowano 31 stycznia 2015 Opublikowano 31 stycznia 2015 Jakby brać pod uwagę God of War'a to jeden i dwa koszą, no ale jeśli chodzi o takie stricte HnS to zazwyczaj fabuła na jedno kopyto - trzeba skopać dupę złemu który chce rządzić światem i jazda! Mi tam to nie przeszkadza, ani seria DMC ani NG mnie nie odpychają przez to. Co innego taka Bayonetta czy MGR - tam nawet cutscenki są skopane i pierwsze przejście jest tylko męczarnią w poznawaniu historii. W DMC przynajmniej filmiki dają radą (w NG1/2 to pewnie z całe 15 minut ich przypada na rozgrywkę) - krótko, zwięźle, na temat i z (pipi).nięciem. Oczywiście, wolałbym ambitniejszą fabułę, ale że gameplay kosi jajca to nie zwracam na nią uwagę.A co do fabuły serii DMC czy Bayonetta to polecam (przy'mate5'uje teraz) sobie poczytać lore tych gier (zwłaszcza DMC) - to że fabuła jest słabo przekazana nie znaczy że taka jest. Sama historia Spardy mocno robi. A od DMC1 to proszę się odczepić podwalina dzisiejszych slasherów bez którego nie byłoby ani NG, ani Bayo czy MGR. Cytuj
Figaro 8 222 Opublikowano 31 stycznia 2015 Opublikowano 31 stycznia 2015 DMC 3 i Rising mają najlepsze filmiki. Panowie, a jakie mniej znane slashery polecacie? Chaos Legion fajne? Cytuj
XM. 10 888 Opublikowano 31 stycznia 2015 Opublikowano 31 stycznia 2015 (edytowane) DMC 3 i Rising mają najlepsze filmiki. Panowie, a jakie mniej znane slashery polecacie? Chaos Legion fajne? Ty to w ogóle idź, kup GodHand'a i go przejdź. Jak ktoś lubuje się w slasherach, a szuka Beat em up'u czy czegoś podobnego gatunkowo to nie ma lepszego wyboru. Edytowane 31 stycznia 2015 przez XM. Cytuj
ASX 14 654 Opublikowano 31 stycznia 2015 Opublikowano 31 stycznia 2015 Chaos Legion rzucili kiedyś w CD-Action. Trochę się nawet nią jarałem, ale usnąłem przy 10 z rzędu killroomie. Myślę, że jeżeli slasher działa usypiająco na 14- latka jest to wystarczająca rekomendacja aby omijać ten tytuł szerokim łukiem Cytuj
nobody 3 504 Opublikowano 31 stycznia 2015 Opublikowano 31 stycznia 2015 DMC1? Zawsze szanowałem. Za to typów którzy wypominają że GOW to przede wszystkim L1+square, zapominając o Flying Swallow z NG już tak jakby dużo mniej. Anyway XM GOW to w końcu slasher, czy nie slasher? Bo nie wiem czy kombinacja + kilkunastu ciosów/ juggli i płynnych zmian broni i magii w locie w GOW2&3 zalicza się już do gatunku czy jeszcze nie. Cytuj
kanabis 22 469 Opublikowano 31 stycznia 2015 Opublikowano 31 stycznia 2015 Ale cos by sie stało jakby slasher miał zaje.bistą fabułe? Według mnie to raczej by wpłyneło pozytywnie na koncową ocene nie negatywnie. Cytuj
XM. 10 888 Opublikowano 31 stycznia 2015 Opublikowano 31 stycznia 2015 (edytowane) DMC1? Zawsze szanowałem. Za to typów którzy wypominają że GOW to przede wszystkim L1+square, zapominając o Flying Swallow z NG już tak jakby dużo mniej. Anyway XM GOW to w końcu slasher, czy nie slasher? Bo nie wiem czy kombinacja + kilkunastu ciosów/ juggli i płynnych zmian broni i magii w locie w GOW2&3 zalicza się już do gatunku czy jeszcze nie. Dla mnie mimo wszystko slasher, ale słaby. Dlaczego? Bo każdy przeciwnik ma klatki nieśmiertelności i mimo naszych ataków on i tak sobie hasa i nas bije. W DMC,B,MGR czy NG1/2 przeciwnik atakowany to przeciwnik atakowany, co najwyżej wyskoczy z parry i założy Ci throwa(bo zasłużyłeś przez mashowanie przycisków), natomiast w serii GoW nie ma to żadnego sensu, każdy robi co chce i naprawdę opłaca się tylko robić :square18x18: :square18x18: :Triangle18x18: bo przynajmniej masz gwarant że wejdzie. System walki seria ma świetny, lepsza niż taki MGR czy niektóre DMC, no ale co z tego jak niesprawiedliwa z masą dziur i ogólną losowością rozgrywki? Klatki nieśmiertelności tylko w przypadku bossów czy subbossów jak serie powyżej, normalni przeciwnicy to ma być systemowe mistrzostwo i sprawiedliwość. Powtarzam, "pierwszy" Ninja Gaiden, tam nigdy nie zginiesz jak na to nie zasłużyłeś, nic lepszego nie powstało i nie powstanie. Jeszcze mógłbym napisać tutaj GodHand który też jest przegenialnie zaprojektowany. Żeby nie było, Nobody, ja GoW 1 i 2 mocno szanuje, kocham i przeszedłem wielokrotnie bo gra się w to bardzo dobrze mimo wad w systemie. A FS w serii NG działa na całe 10 % przeciwników na początku gry, mit że da się przejść tak całą grę. Edytowane 31 stycznia 2015 przez XM. 1 Cytuj
nobody 3 504 Opublikowano 31 stycznia 2015 Opublikowano 31 stycznia 2015 Anyway XM GOW to w końcu slasher, czy nie slasher? Bo nie wiem czy kombinacja + kilkunastu ciosów/ juggli i płynnych zmian broni i magii w locie w GOW2&3 zalicza się już do gatunku czy jeszcze nie. Dla mnie mimo wszystko slasher, ale słaby. (...) Żeby nie było, Nobody, ja GoW 1 i 2 mocno szanuje, kocham i przeszedłem wielokrotnie bo gra się w to bardzo dobrze mimo wad w systemie. Wiem. Wystarczy mi pierwsze zdanie. Też nigdy nie uważałem go za jakiś wyznacznik. @kanabis no ja wciąż podtrzymuję że zayebiście byłoby sie wcielić w Franka Jeggera z pierwszego Metala sprzed spotkania Solida na Shadow Moses w kontynuacji Risinga. Scenariusz: H. Kojima, Reżyseria: H. Kojima. Gameplay: PlatinumGames. Kultowa postać. 2 Cytuj
Figaro 8 222 Opublikowano 31 stycznia 2015 Opublikowano 31 stycznia 2015 Kojima mówił, że jak powstanie dwójka, to chciałby go jako głównego bohatera. Cytuj
nobody 3 504 Opublikowano 31 stycznia 2015 Opublikowano 31 stycznia 2015 a no rzeczywiście. chyba nawet żałował ze nie miał żadnego większego wpływu na scenariusz pierwszego Risinga. Cytuj
django 549 Opublikowano 31 stycznia 2015 Opublikowano 31 stycznia 2015 Przeciez scenariusz do Risinga pisal jego podopieczny? Dajcie juz spokoj z tym najezdzaniem na fabule w tej grze - jest idealnie dostosowana do gatunku, rozgrywki i postaci Raidena post-MGS4. Ponadto stawia przed graczem fajny 'dylemat' na temat bycia bohaterem kiedy mozna jednym cieciem rozpieprzac budynku co przez przychofanow MGS blagajacych o kolejna placz-historie od Kojimy (tylko ze o Grey Foxie) jest skutecznie pomijane. No bo po co nam roznorodne podejscia do tematu skoro my chcemy ciagle to samo tylko w innych skorkach u_u. Platinum niesamowicie dzielnie wybrnelo z zadania stworzenia czegos w tym pokreconym tajmlajnie Metal Geara. Najlepiej zeby Rising 2 w ogole byl niekanoniczny bo trzymanie sie jakis glupich ram (czesto stworzonych przypadkiem 30 lat temu podczas prac nad pierwszymi Metal Gearami) tylko ogranicza tworczosc/za(pipi)istosc. Cytuj
kanabis 22 469 Opublikowano 31 stycznia 2015 Opublikowano 31 stycznia 2015 Nobody ja i tak sobie całą gre wyobrażałem sobie ze to nim steruje w Rising Cytuj
nobody 3 504 Opublikowano 31 stycznia 2015 Opublikowano 31 stycznia 2015 (edytowane) Ale kto pisał tu źle o fabule Rising? Ja nie miałbym nic przeciwko wersji Jeggera w stylu burzy mózgów dwóch nurtów - o ile reżyseria i scenariusz nie zostałyby zdominowane wizją jednej osoby. O wszystkim decyduje charakter postaci, a tu można wcisnąć co by sobie wymyślono, szczególnie w spin off. Ramy uniwersum ulegały sporym zmianom już w podstawowej serii. Edit: @kanabis c'nie: Edytowane 31 stycznia 2015 przez nobodylikeyou Cytuj
Gość _Be_ Opublikowano 31 stycznia 2015 Opublikowano 31 stycznia 2015 Nobody ja i tak sobie całą gre wyobrażałem sobie ze to nim steruje w Rising ja nie musiałem sobie tego wyobrażać Cytuj
Kazub 4 583 Opublikowano 31 stycznia 2015 Opublikowano 31 stycznia 2015 (edytowane) dark souls i uncharted 2 mają u mnie po 10/10, elo hipstery god of war to slaszer (duh) jakby w slaszerach liczył sie tylko "system i 60fps" to gralibyście w czarno białe wektory bayonetta wymęczyła mnie scenkami i settingiem. god hand był japoński, odjechany, zabawny figaro jarałem sie kiedyś chaos legion, ale nie wiem jakby było dzisiaj nie przeszkadzają mi cut scenki w grach, nie wszędzie potrzebuje 60fps. w ogromnej większości styka 45 gry i filmy traktuje jako spójne twory, nie zbiór elementów. scenariusz to nie wszystko. gameplay to nie wszystko. :square18x18: :square18x18: :Triangle18x18: to bolączka tej zayebistej serii Za to typów którzy wypominają że GOW to przede wszystkim L1+square ten atak wcale nie jest przegięty, ogólnie jest mało przydatny Edytowane 31 stycznia 2015 przez Kazub Cytuj
Gość _Be_ Opublikowano 31 stycznia 2015 Opublikowano 31 stycznia 2015 czemu piszesz w takiej formie? Bayonetta był w ch.uj odjechana i zabawna i cudowna i epicka, zero męczenia buły. Cytuj
golab 1 670 Opublikowano 31 stycznia 2015 Opublikowano 31 stycznia 2015 bayonetta wymęczyła mnie scenkami i settingiem. a framerate 10-30 fps do spółki ze screentearingiem Cię nie wymęczyły? Cytuj
Kazub 4 583 Opublikowano 31 stycznia 2015 Opublikowano 31 stycznia 2015 grałeś na PS3 w to czy przeczytałeś w internecie ? gra jest.....szybka. nie liszyłem klatek, ale na pewno nie ma 30. dropy są sporadyczne, w 3 miejscach potrafi zjechać do 10 na kilka sekund. nie wiem co to jest screentearing, ale grafika jest taka sobie, w najlepszych momentach wygląda nieźle, w najgorszych huyowo Cytuj
kanabis 22 469 Opublikowano 1 lutego 2015 Opublikowano 1 lutego 2015 A nie przeszkadzął ci feeling czarodziejki z księzyca? Bo mi tak Cytuj
golab 1 670 Opublikowano 1 lutego 2015 Opublikowano 1 lutego 2015 (edytowane) grałeś na PS3 w to czy przeczytałeś w internecie ? gra jest.....szybka. nie liszyłem klatek, ale na pewno nie ma 30. dropy są sporadyczne, w 3 miejscach potrafi zjechać do 10 na kilka sekund. nie wiem co to jest screentearing, ale grafika jest taka sobie, w najlepszych momentach wygląda nieźle, w najgorszych huyowo grałem, szybka to jest na x360 i wii u dwie sekundy w googlach i już wiesz przy niestałych 30 klatkach nic dziwnego, że tego typu grafika jest biedna, do tego te wyprane kolory Edytowane 1 lutego 2015 przez golab Cytuj
Mejm 15 310 Opublikowano 1 lutego 2015 Opublikowano 1 lutego 2015 Bayonetta był w ch.uj odjechana i zabawna i cudowna i epicka, zero męczenia buły. Dokladnie. Najgorsze scenki, jak XM napisal? I (pipi)jcie dajcie se siana z tymi 12 klatkami i dropami w Bayo na PS3. Moze przed paczem tak bylo, nie wiem, gralem wersje z. Graficznie jest ubogo w porownaniu do XO, ale spadkow nie bylo, a przynajmniej nie takich o jakich czytam co tydzien na forumie czyli "obes.rane (pipi), nie dalo sie grac, witch time nie do zrobienia, wiem bo mam xboxa i widzialem na yt". Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.