Mejm 15 310 Opublikowano 1 lutego 2015 Opublikowano 1 lutego 2015 Nie zgodze sie z tym. no jestem weteranem DMC i mówię ci, że bayo to tak naprawdę devil may cry series presents - bayonetta. jedyną świeżością jest dodge offset, z którego i tak nie trzeba korzystać na niższym poziomie trudności, a i infinite climax można przejść bez tego No tez mam ograne wszystkie DMC i z tym, ze Bayo nie jest az taka swiezoscia w gatunku jeszcze sie zgodze. Natomiast nie wiem jaka swiezosc wprowadzil V (moglem w poprzednim poscie tylko na nim zrobic pogrubienie). Cytuj
XM. 10 888 Opublikowano 1 lutego 2015 Opublikowano 1 lutego 2015 Jak dla mnie cały ten AR mode z przegrzewaniem się stroju był czymś świeżym - cover system nic nie gwarantował, raptem max 5 sekund za murkiem, nerwowe wyczekiwanie aż naładuje się system bez żadnego headshot'a rakietą i jazda dalej z przeciwnikami. Do tego cały ten boost dodge czy "normalny" wślizg świetnie odróżniał ten tytuł od reszty podobnych gierek. Rewolucja? Nie. Rewelacja? Jak najbardziej. Cytuj
Kazub 4 583 Opublikowano 1 lutego 2015 Opublikowano 1 lutego 2015 Kazub czy ty stawiasz wyżej DMC 4 od Bayo? tak przy okazji ciekawostka - grace&glory, czyli najfajnieszy i najtrudniejszy przeciwnik w bajo (para przeciwników) to inspiracja bossem agni&rudra z DMC3, ale już sam koncept, zachowanie i ataki to jawna zrzynka od jednego z przeciwników w DMC4 Natomiast nie wiem jaka swiezosc wprowadzil V (moglem w poprzednim poscie tylko na nim zrobic pogrubienie). troche japoński, troche amerykański. troche strzelanie zza murka z melee ale troche prince of percia, troche ZOE, troche gundam. bardzo charakterna produkcja Cytuj
Mejm 15 310 Opublikowano 1 lutego 2015 Opublikowano 1 lutego 2015 Natomiast nie wiem jaka swiezosc wprowadzil V (moglem w poprzednim poscie tylko na nim zrobic pogrubienie). troche japoński, troche amerykański. troche strzelanie zza murka z melee ale troche prince of percia, troche ZOE, troche gundam. bardzo charakterna produkcja Troche bullet time. Cytuj
golab 1 670 Opublikowano 1 lutego 2015 Opublikowano 1 lutego 2015 najtrudniejszi są glorious i gracious Bayonetta zrzynką z DMC, no niemożliwie jak Kamiya odpowiada za oryginalne DMC z ps2 Cytuj
Kazub 4 583 Opublikowano 1 lutego 2015 Opublikowano 1 lutego 2015 (edytowane) najtrudniejszi są glorious i gracious jeden huy, chodzi o założenia Bayonetta zrzynką z DMC, no niemożliwie jak Kamiya odpowiada za oryginalne DMC z ps2 tak Edytowane 1 lutego 2015 przez Kazub Cytuj
Gość mate5 Opublikowano 1 lutego 2015 Opublikowano 1 lutego 2015 To co mi się nie podobało w Vanquish to to, że jak już opanowałem boost dodge'e to gra stała się banalnie prostu, bo mogłem po prostu robić tak: 1) bullet time 2) boost dodge'e aż się bullet time nie zregeneruje I tak w kółko, starałem się tego za bardzo nie nadużywać, ale cóż, był ten sposób i pozwalał na bez problemu walczyć z trudnymi subbossami i bossami. Choć grałem na normal, to przypuszczam, że na wyższych poziomach trudności też można tego nadużywać. Cytuj
Figaro 8 222 Opublikowano 1 lutego 2015 Opublikowano 1 lutego 2015 Kamiya mówił, że miał dosyć jak ludzie narzekają na uproszczenia DMC 1, nie pamiętając że ta gra zaczęła ten gatunek. Dlatego zrobił Bayonette, by pokazać że dalej rozumie o co chodzi w życiu. DMC ma lepszy klimat, ale wolę walkę w Bayo. Cytuj
Mejm 15 310 Opublikowano 1 lutego 2015 Opublikowano 1 lutego 2015 To co mi się nie podobało w Vanquish to to, że jak już opanowałem boost dodge'e to gra stała się banalnie prostu, bo mogłem po prostu robić tak: 1) bullet time 2) boost dodge'e aż się bullet time nie zregeneruje I tak w kółko, starałem się tego za bardzo nie nadużywać, ale cóż, był ten sposób i pozwalał na bez problemu walczyć z trudnymi subbossami i bossami. Choć grałem na normal, to przypuszczam, że na wyższych poziomach trudności też można tego nadużywać. Trzeba, w wyzwaniach to juz nie ma innej opcji. Cytuj
Gość mate5 Opublikowano 1 lutego 2015 Opublikowano 1 lutego 2015 To trochę słabo w takim razie, powinno to być jakoś karane, np. kilkusekundowy cooldown po odpaleniu boosta 5 razy pod rząd czy coś. A tak z innej beczki: SPOILER Z GRY VANISHING OF ETHAN CARTER Czytam sobie o tej grze i okazuje się, że cała gra jest właśnie raczej spokojnym spacerem, z klimatyczną narracją i łamigłówkami, według graczy ta gra raczej nie straszy, poza tym że ma JEDNO jump scare. Cholera, tak się implementuje jump scare'y do gier, przez kilka godzin gracz "ufa" grze że nic nie wyskoczy, potem dostaje zawału serca i już do końca gry boi się drugiego, ale ono nie nadchodzi. Cytuj
Kazub 4 583 Opublikowano 1 lutego 2015 Opublikowano 1 lutego 2015 bayonetta kopiuje z całej serii nie tylko z jedynki DMC jeden to ogólnie jedna z moich gier życia. pamiętam, jak u kumpla zagrałem w demo. nie mogłem uwierzyć w to, czego doświadczyłem. ten KLIMAT, ten POWER, ta MUZYKA. demo kończyło się na pająku, ależ to był SKU,RWIEL i dante wczale sie go nie bał !!! no i można było mu wskoczyć na plecy i go NAPYERDALAĆ !!! PSX już mi się nie podobał, musiałem mieć PS2. potem była dwójka, zawód życia 1 Cytuj
kanabis 22 469 Opublikowano 1 lutego 2015 Opublikowano 1 lutego 2015 Brak bloku w risingu xD zawsze z tego gnije. Nie rozumiem tego posta. To według ciebie dziwne że w 99% slasherów jest blok, w rising go nie ma i moze to komuś przeszkadzac? Ja osobiscie na to leje bo risinga przeszedłem nie uzywając nawet parowania ale rozumiałbym jakby komus to przeszkadzało, szczegolnie na poczatku gry. Cytuj
Kazub 4 583 Opublikowano 1 lutego 2015 Opublikowano 1 lutego 2015 ciekawe czy zgadniecie z jakich dwóch postaci powstał rodin zagadka taka Cytuj
Gość _Be_ Opublikowano 1 lutego 2015 Opublikowano 1 lutego 2015 Kabi brak bloku jakiś typ wypomniał w recenzji Risinga i dał grze 3/10 a to działa tak, że jak walisz na pałe gałkę do przodu i :x: / :square18x18: to Raiden blokuje jak masz dobry timing to wychodzi parry. Cytuj
kanabis 22 469 Opublikowano 1 lutego 2015 Opublikowano 1 lutego 2015 Nie no wiadomo, koles skoro tak napisał jest imbecylem. Mi to nie przeszkadzało , choc na poczatku trzeba było troche kombinowac ale napewno nie umniejsza to ocenie gry za całokształt, wiadomo. A ja Risinga cenie wysoko, mysle ze nawet za wysoko na gre na 5h. No wlasnie 5h , ta gra powinna byc przynajmniej dwa razy dłuzsza Cytuj
Gość mate5 Opublikowano 1 lutego 2015 Opublikowano 1 lutego 2015 Nie no wiadomo, koles skoro tak napisał jest imbecylem. Mi to nie przeszkadzało , choc na poczatku trzeba było troche kombinowac ale napewno nie umniejsza to ocenie gry za całokształt, wiadomo. A ja Risinga cenie wysoko, mysle ze nawet za wysoko na gre na 5h. No wlasnie 5h , ta gra powinna byc przynajmniej dwa razy dłuzsza Zapytaj XM-a ile spędził przy tej grze. Cytuj
Gość _Be_ Opublikowano 1 lutego 2015 Opublikowano 1 lutego 2015 (edytowane) Nie no wiadomo, koles skoro tak napisał jest imbecylem. Mi to nie przeszkadzało , choc na poczatku trzeba było troche kombinowac ale napewno nie umniejsza to ocenie gry za całokształt, wiadomo. A ja Risinga cenie wysoko, mysle ze nawet za wysoko na gre na 5h. No wlasnie 5h , ta gra powinna byc przynajmniej dwa razy dłuzsza Wiesz ocenianie takiej gry przez pryzmat jednego przejscia na normalu jest troche ekscentryczne moim zdaniem. Takiego Uncharted 3 przeszedłem w 8h z czego 1,5h to filmiki a w Risingu masz 5h czystego gameplayu liczone w statstykach, chyba, że opierasz się na własnym wyliczeniu, że całość z filmikami zajęło ci 5h wtedy faktycznie słabo. Edytowane 1 lutego 2015 przez _Be_ Cytuj
Nemesis 1 268 Opublikowano 1 lutego 2015 Opublikowano 1 lutego 2015 Przecież w tej gierce czas gry się wydłuża dzięki nowym poziomom trudności i oczywiście mega-przeyebanych VR missions. Cytuj
kanabis 22 469 Opublikowano 1 lutego 2015 Opublikowano 1 lutego 2015 No ok macie troche racji ale w ninja gaiden ile było h czystego gameplayu przechodząc gre jeden raz? No własnie. Nie popadajmy w paranoje, gra nie moze trwac 5h. Nie w tych czasach. Takie jest moje zdanie. Cytuj
Nemesis 1 268 Opublikowano 1 lutego 2015 Opublikowano 1 lutego 2015 To zależy od gatunku wg mnie. Cytuj
Figaro 8 222 Opublikowano 1 lutego 2015 Opublikowano 1 lutego 2015 No wlasnie, Platinum nie liczy filmikow i nieudanych prób przejścia poziomu. Cytuj
Nemesis 1 268 Opublikowano 1 lutego 2015 Opublikowano 1 lutego 2015 Ale to jest kwestia tego w co gramy. Np. intensywny fps taki jak CoD może trwać 5h bo im więcej takiego pif pafu tym gra bardziej przynudza. Tak samo typowy slasher jak Revengeance. Ciachamy i powtarzamy poziom, żeby wyśrubować jak najlepszą rangę. Cytuj
Mejm 15 310 Opublikowano 1 lutego 2015 Opublikowano 1 lutego 2015 To trochę słabo w takim razie, powinno to być jakoś karane, np. kilkusekundowy cooldown po odpaleniu boosta 5 razy pod rząd czy coś. Wtedy nikt by tych wyzwan nie ukonczyl. No moze jacys azjaci. Ale jak lubisz wyzwanie w V to polecam ostatni poziom trudnosci (God Hard). Tu masz liste co sie zmienilo w stosunku do Hard: What God Hard changes compared to Hard: * enemies ignore your allies and focus soley on you * you have 1/10th of your original HP, meaning you die in one shot from nearly anything * health recovery has been slowed down significantly (also about 1/2nd) * you can no longer upgrade weapons * your ARS energybar only has 25% of it's original capacity (slowmo for instance now only lasts 1,7 seconds) * ARS recovers 50% slower * Rockets can no longer be found in weapon cache's * Enemy encounters have changed. You'll encounter Romanov's and BIA's a lot earlier. Ale jakby to jeszcze bylo za malo, to mozesz oczywiscie sam na sekunde sie zatrzymywac po wykonaniu 5 boostow z rzedu. Cytuj
Gość mate5 Opublikowano 1 lutego 2015 Opublikowano 1 lutego 2015 To trochę słabo w takim razie, powinno to być jakoś karane, np. kilkusekundowy cooldown po odpaleniu boosta 5 razy pod rząd czy coś. Wtedy nikt by tych wyzwan nie ukonczyl. No moze jacys azjaci. Ale jak lubisz wyzwanie w V to polecam ostatni poziom trudnosci (God Hard). Tu masz liste co sie zmienilo w stosunku do Hard: What God Hard changes compared to Hard: * enemies ignore your allies and focus soley on you * you have 1/10th of your original HP, meaning you die in one shot from nearly anything * health recovery has been slowed down significantly (also about 1/2nd) * you can no longer upgrade weapons * your ARS energybar only has 25% of it's original capacity (slowmo for instance now only lasts 1,7 seconds) * ARS recovers 50% slower * Rockets can no longer be found in weapon cache's * Enemy encounters have changed. You'll encounter Romanov's and BIA's a lot earlier. Ale jakby to jeszcze bylo za malo, to mozesz oczywiscie sam na sekunde sie zatrzymywac po wykonaniu 5 boostow z rzedu. Ja tam przeszedłem tylko raz na normalu i nie dla mnie takie poziomy trudności. Podoba mi się, to,że różnice to nie tylko hp bohatera i przeciwników. Cytuj
kanabis 22 469 Opublikowano 1 lutego 2015 Opublikowano 1 lutego 2015 Ale to jest kwestia tego w co gramy. Np. intensywny fps taki jak CoD może trwać 5h bo im więcej takiego pif pafu tym gra bardziej przynudza. Tak samo typowy slasher jak Revengeance. Ciachamy i powtarzamy poziom, żeby wyśrubować jak najlepszą rangę. No sorry ale nie kazdy tak gra w slashery kolego ze przechodzi poziom dostaje ocenke i śrubuję wynik. W kazdym razie skoro tak do tego podchodzimy to i tak jest krótki. Biorąc pod uwage czy to ninja gaiden na wszystkich poziomach trudnosci czy dmc Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.