Skocz do zawartości

Konsolowa Tęcza

Featured Replies

  • Odpowiedzi 17,1 tys.
  • Wyświetleń 1,1 mln.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Most Popular Posts

  • Tak wszyscy wrzucają swoje zaliczone tytuły, ciągiem, bez refleksji, a ja wolałbym, aby każdy dodał do tego dwa, trzy zdania, nadając swojemu zdaniu jakiejś indywidualnej opinii - było warto? Nie? Bo

  • A ja podejmę rękawicę bo to może być ciekawe.    @ogqozo    Na steam w tej marży 30% mam:   - darmowy SteamOS od Valve który mogę sobie zainstalować na dowolnej maszynie

  • No ale co byście powiedzieli na taką Forumkową Bitwę Gierek? Wiadomo, że nie wyszedłby z tego żaden poważny ranking, tylko pewnego rodzaju połączenie popularności, sentymentu, console warsowych antypa

Opublikowano

Torment akurat daleki jest od typowego fantasy; zero elfów, krasnoludów, orków, trolli i goblinów, jasnego podziału na praworządnych dobrych i złych. nie znajdziesz drugiego tak nihilistycznego i miejscami obrzydliwego miejsca jak Sigil, ani równie mocno odwołującego się do kwestii egzystencjalnych scenariusza, jak właśnie tam. 

Edytowane przez nobodylikeyou

Opublikowano

EDIT: JE>BANE FORMATOWANIE Z TWITTERA

 

 

 

 

I want to make the KillLaKill or Berserk.

 

https://twitter.com/PG_saito/status/619377368101093377

Edytowane przez mate5

Opublikowano

Lol ta lista od mate xd

Same sZroty z n64.

To ja nawet nie.

Jeszcze ten chu.jowy bioschock. Dobrze ktos cpal.

Opublikowano

A może trochę optymizmu?
 
Obecny CEO Segi chce odzyskać zaufanie graczy. Ponoć wiele się nauczył od Atlusa. 
 

 “As far as the Western market goes, we learned a lot from Atlus,” continues Satomi. “If we can make a title with proper quality, I believe there’s a good chance for it to do well even in the West for players that like to play Japanese games.”

 

“I’ve been talking to the employees about how we should start putting serious consideration into quality from this point on,” responds Satomi. “Especially in North America and Europe, where it’s always been more of a focus on schedules, I believe that if we can’t maintain quality, it would be better to not release anything at all.” Satomi continues, “We did our best to build a relationship of mutual trust with older fans of Sega, but looking back, there’ve been some titles that have partially betrayed that [trust] in the past 10 years.”

 

“Sega in the ‘90s was known for its ‘brand, but after that, we’ve lost trust, and we were left with nothing but ‘reputation. For this reason, we’d like to win back the customers’ trust, and become a ‘brand,’ once again.”

 

 

Podobno mają już coś zapowiedzieć na duże konsole podczas TGS. 

 

Zaraz powiecie, że to tylko gadanina. Ale identyczne rzeczy powiadał jakiś czas temu szef Square. A sami widzicie, że Kwadratowi trochę się odbijają od dna.

 

 

Kolejna fajna rzecz, tym razem od raka Ubisoftu. Studia należące do Ubi mogą zacząć tworzyć projekty bez procesu przekonywania ludzi w krawatach i focus testów, o ile koszt produkcji nie przekracza 5 milionów. Pierwszym przykładem tej inicjatywy jest Grow Home. To cudowny pomysł. Myślę że w Ubi siedzi sporo utalentowanych ludzi, ale tłumionych przez wysokobudżetowe produkcje, gdzie kreatywność leży i zdycha. Kilkumilionowe projekty, gdzie to twórca ma rękę decyzyjną w kluczowych sprawach to rzecz bardzo, bardzo ważna. 

 

Czekam na kolejne projekty.

 

Opublikowano

5mln, jacy ku.rwa hojni :yao:

Opublikowano

Obczajcie filmik będący najnowszym postem na poniższym blogu, jest to nowy materiał z Deadbolt, prezentuje level gdzie roz.(pipi)ia się klub pełen wampirów niczym z początku Blade'a jedynki. :fsg: 

 

http://hopooo.tumblr.com/

Opublikowano

Goty gierka, chciałbym mieć ją na vicie.

Opublikowano

Również grałbym na vicie :banderas:

Opublikowano

Czasem mnie irytuje jak różnicujecie gry na takie, które "lepiej gra się na vicie", ale potem sobie przypominam jak dobrze się gra w Super Metroida na PSP. Tylko że z drugiej strony, mówicie tak gra jest w pixel art, a ja dlatego że Super Metroid to świetna gra, w którą świetnie się gra na przenośnej konsoli. Demon's Souls bym chciał na vicie.

Edytowane przez mate5

Opublikowano

Ale grałem w jakieś demo deadbolta po tym jak gdzieś wspomniałeś o tej gierce i po prostu niezbyt wygodnie mi się grało na pc, a że na oledzie vity gra wyglądałaby jeszcze lepiej to inna sprawa.

Opublikowano

Czasem mnie irytuje jak różnicujecie gry na takie, które "lepiej gra się na vicie", ale potem sobie przypominam jak dobrze się gra w Super Metroida na PSP. Tylko że z drugiej strony, mówicie tak gra jest w pixel art, a ja dlatego że Super Metroid to świetna gra, w którą świetnie się gra na przenośnej konsoli. Demon's Souls bym chciał na vicie.

Stare gierki i teraźniejsze pixel art maja to do tego że za(pipi)iscie się w nie gra na przenośnej konsoli, a niestety odzwyczaiłem sie od grania na PC, tymbardziej ze posiadam jedynie laptopa z osx, wiec wikszosc kozackich indyków przechodzi mi obok nosa

 

Steam mógłby zrobić przenośnia konsole do pixelowych gierek :banderas:

Opublikowano

mate5 ta gierka bedzie na vicie i gadaja, ze to demons souls w 2d

 

Opublikowano

mate5 ta gierka bedzie na vicie i gadaja, ze to demons souls w 2d

 

Jestem w lekkim szoku, że dopiero teraz ktoś wpadł na zrobienie soulsów w 2D.

Prosty, a zarazem genialny pomysł.

Edytowane przez Starh

Opublikowano

Przecież Super Metroid powstał w 1994 roku.

Opublikowano

No ba. Choc Dark Souls tak w zasadzie nie jest metroidvania, mimo ze bardzo duzo czerpie i z Metroidow i z Castlevanii. Nie umniejszajac wspanialosci tej gry (a mowie tylko o Dark Souls, bo tylko ta czesc ma "polaczony" level design), ale w metroidvanii generalnie chodzi o to, ze dostajesz sie do nastepnej lokacji dlatego, ze w poprzedniej znalazles jakis oryginalny upgrade, ktory pozwala ci dotrzec do tej nastepnej lokacji. W DS na dobra sprawe nie ma upgrade'ow. Do nastepnych lokacji przechodzi albo dzieki pokonaniu bossa, albo dzieki zmienieniu wartosci jakiejs zmiennej zerojedynkowej jakims triggerem. Nie ma nic, co mialoby podobne konsekwencje w mechanice rozgrywki co ice beam w super metroid, czy ten taki miedzywymiarowy "odkurzacz" w Treasure Adventure Game.

 

A pixel art najlepiej wyglada na duzym ekranie i chu.j. :pawel:

Opublikowano

ależ oni robią ten RIMEJK przyzwoicie <3

 

 
choć Capcom nie dogląda projektu, inicjatywa uzyskała aprobatę wydawcy. Dzięki temu jeszcze tego lata twórcy mają zamiar wypuścić darmą wersję alfa gry.

http://www.ppe.pl/news-37390-resident_evil_2_reborn__czyli_fanowski_remake_re2_na_unreal_engine_4.html

 

drugi projekt też niczego sobie:

 

 

jak będę duży jak będę bogaty to ogram na kąpje z nasa

 

Opublikowano

Pierwszy projekt śmierdzi szóstką, drugi jest prawilny. Oj grałbym bardzo.

Opublikowano

Taka tam konsolowa tęcza

 

w sumie dziś miałem ochotę pograć w Silent hila no i nie pograłem, ale i tak fajnie

Zaczęło się od SG na Vicie a skończyło na Wieśku w straszliwym upale (ps4 nawet się pociło)

Potem pomyślałem jak fajnie by było z remakiem Soulsów na Ps4, a potem z remakiem Unchartedów

potem pomyślałem o zakupie gow'a 3 remastera a potem o innym kotlecie

zamarynowałem fajnie kolacyjkę przed 17

pobiegałem a potem wróciłem do domu

a teraz chleje xD

oczywiście wodę

 

 

a jutro może jakiś rowerek z DSem

przygotowałem więc

- ok 1 roweru

- ok 2,5 pokemonów na dsa

- 0,5 Mariana bo beż Luigiego

- Trochę wody

 

Dodatkowo zrobię sałatkę aby mieć co wszamać po powrocie z rowerka. 

 

Będzie za(pipi)isty dzionek jutro, mówię wam to  :D

Opublikowano

@Aux

żeś pojechał :<

- nie ma czołgania się do przodu na plecach, przy równoczesnym strzelaniu ze snajperki/magnum/shotguna 

- kopniaków z pół obrotu

- niszczącego flow zaszczucia co-op'a

- zombiaków z kijem czy innym karabinem

- znaczników gps dla opóźnionych

 

kompletnie nie ten poziom.

 

drugi projekt fajny, ale nieco zbyt sterylny.

 

koniecznie zapodajcie sobie pierwszy w 720/60 i full screen

Edytowane przez nobodylikeyou

Opublikowano

No trochę pojechałem, racja. Tak jakoś mi się skojarzyło bo w szóstce jest podobny etap. Ale tak czy inaczej wolałbym remaki 2 i 3 ze statyczną kamerą.

Opublikowano

Mam tak samo jak aux, wolałbym dostać remaki na miarę RE niz re2 w takim wydaniu jak filmiku od nobodiego

Opublikowano

ta kamera była fajna x lat temu, ze względu na robienie klimatu filmu grozy; w tym wzmaganiu obawy przed skręceniem za róg, ale szczerze powiedziawszy był to cholernie tani sposób robienia napięcia, bo w rzeczywistości byliśmy na siłę upośledzeni (gracz nie widział, ani nie potrafił tego co widzi i umie postać). I właśnie dlatego gra stawała się dużo grywalniejsza po zastosowaniu szybkiej zmiany celów i auto aimu.

 

no chyba że zastosowano by mix statycznych ujęć i kamery znad ramienia:

 

Opublikowano

Jakby ktoś zapomniał to przypominam, że w tę niedzielę od 19 rozpoczyna się kolejna impreza Games Done Quick. :banderas:

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.