Skocz do zawartości

Konsolowa Tęcza


Gość _Be_

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Tak wyglądała moja pierwsza gra w dzieciństwie, także nie mówi mi Mejm, że pixel art to dla mnie nowość.

 

56092-Little_Nemo_-_The_Dream_Master_(US

Gra wyszla w 1990. Nie bylo cie jeszcze na swiecie :yao: To, ze zagrales w to x lat po premierze i miales wtedy y lat nie znaczy, ze wyrosles wsrod stylistyki na pixele. Poznales ja lata pozniej i to prawdopodobnie wtedy kiedy na swiecie panowalo juz 3D.

Opublikowano

 

Tak wyglądała moja pierwsza gra w dzieciństwie, także nie mówi mi Mejm, że pixel art to dla mnie nowość.

 

 

Gra wyszla w 1990. Nie bylo cie jeszcze na swiecie :yao: To, ze zagrales w to x lat po premierze i miales wtedy y lat nie znaczy, ze wyrosles wsrod stylistyki na pixele. Poznales ja lata pozniej i to prawdopodobnie wtedy kiedy na swiecie panowalo juz 3D.

 

 

Zagrałem to około 1999 / 2000 roku. Jak w nią grałem pewnie nawet nie widziałem wcześniej żadnej gry 3d. Wyrosłem wśród właśnie takiej stylistyki, a w gry 3d grałem później. Przestań szukać argumentów na siłę, łooooo miałem 7 lat kiedy się urodziłeś, łoooooooo, tak bardzo wyrosłem pośród pikseli, łoooooooooooooooooooooooooooooooo.

Opublikowano

Albo dobra bo poskarzysz sie pani.

 

Zdążyłem przeczytać wersję przed edycją i nie powiedziałbym żebym się nią czuł obruszony. Luzik, mejmuś.

Opublikowano

Nie jako atak, przecież. :czesc: Nie zgadzam się tylko z tym, że trzeba się było wychować w czasie gdy pixel art był normą, a nie stylistyką, żeby go słusznie lubić ponad bardziej zaawansowaną grafikę. Zawsze wolałem 2d ponad 3d i TO jest jeden z głównych powodów przez które wolę gry indie nad wysokobudżetowe.

 

 

Ogółem: 2D "z boku" > 2D "z góry" > 3D gdzie jest całkiem swobodna kontrola nad kamerą albo w ogóle nie ma nad nią kontroli > 3d z częściową / ograniczoną kontrolą nad kamerą

Opublikowano

Panowie, nie ma tematu Volgarr'a to się pochwalę tutaj:
dbk56v.jpg

Dziś pękło 10 przejście i przy okazji wreszcie udało mi się przejść bez ani jednego zgonu przy zdobyciu najlepszego zakończenia. 10/10 gra, polecam z całego serduszka. :banana:

Opublikowano

 

 

Tak wyglądała moja pierwsza gra w dzieciństwie, także nie mówi mi Mejm, że pixel art to dla mnie nowość.

 

 

Gra wyszla w 1990. Nie bylo cie jeszcze na swiecie :yao: To, ze zagrales w to x lat po premierze i miales wtedy y lat nie znaczy, ze wyrosles wsrod stylistyki na pixele. Poznales ja lata pozniej i to prawdopodobnie wtedy kiedy na swiecie panowalo juz 3D.

 

 

Zagrałem to około 1999 / 2000 roku. Jak w nią grałem pewnie nawet nie widziałem wcześniej żadnej gry 3d. Wyrosłem wśród właśnie takiej stylistyki, a w gry 3d grałem później. Przestań szukać argumentów na siłę, łooooo miałem 7 lat kiedy się urodziłeś, łoooooooo, tak bardzo wyrosłem pośród pikseli, łoooooooooooooooooooooooooooooooo.

 

 

logika na zasadzie - nie możesz jarać się black sabbath bo oni w grali 1970 a ciebie jeszcze nie było na świecie :yao: 

 

mejmol zjedz snikersa

Opublikowano

Blaber skoncz. Zupelnie nie zrozumiales (ani nawet nie podjales proby zrozumienia) co chcialem powiedziec wiec sprowadziles to do najprostszego wniosku i na dodatek blednego. Nigdzie nie napisalem, ze nie mozna sie jarac bo nie bylo sie na swiecie w tamtym czasie, ani nikomu nie zabranialem.

Opublikowano

Mejm patrz pierwsze gierki, które świadomie grałem (oprócz jakiegoś bałwanka na C64 i bodajże river raid)

 

review-robocopnes-big-3.jpg

 

eG1oZ2drMTI=_o_teenage-mutant-ninja-turt

 

6646.excitebike.jpg

 

to byly gierki przy których dorastałem, chuy mnie boli, że taki robocop był z 1988 jak w 96 to były jednyne gry, które znałem (oprócz mario, contry itp z składanek 9999 in 1) rok pózniej zawitał psx i roz(pipi)ł mi system grafiką 3D, ale do tamtej pory 8bit i 16bit to było jedyne moje doświadczenie growe chociazby z tego powodu, że w polsce dostalismy wszystko z opóznieniem gdy cały świat jarał się chrono triggerem na snesie my dopiero odkrywalismy Donkey Konga na podrabianych terminatorach. Bottom line jest taki, że kumam o co ci chodzi, ale też zrozum że ja czy figar mimo młodego wieku dorastaliśmy otoczeni już gierkami od kołyski praktycznie bo np mój ojciec naku.rwiał już w latach 80 a jakieś tam gó.wna i sprzęt w domu był. To nie było tak, że wszedłem w gierki to odrazu MGS w 3D i generalnie nic poza tym. 

Opublikowano

 Resident Evil 2 Remake

 

Classic survival horror Resident Evil 2 is officially being remade, Capcom has announced.

While details on the project won't be revealed for some time, VideoGamer.com understands that the title will be a complete remake of the original game built for modern platforms.

The remake is being produced by Yoshiaki Hirabayashi, the producer behind this year's Resident Evil HD Remake.

"We're pleased to confirm that Resident Evil 2 has been approved for development," a Capcom representative said in a statement provided to VideoGamer.com today.

"As the title is only just starting its development cycle we unfortunately don't have any additional information or assets to share at this time. However, for now we want our fans to know that we appreciate all the feedback and support we've received on this title. We're looking forward to delivering this highly anti(pipi)ted Resident Evil experience that fans have been waiting for."

Formats for the game have yet to be announced, but fans should probably expect it to hit PS4, Xbox One and PC. A release date has not been confirmed.

"It's been great to see so many positive comments from fans that have pushed the project to get approved," added Hirabayashi. "The team here at Capcom Japan really appreciates fans' passion and support and will do our best to bring fans what they really want."

http://www.videogamer.com/ps4/resident_evil_2_remake/news/resident_evil_2_remake_officially_in_development_capcom_confirms.html

 

75ioxul.gif


Opublikowano

Nie grałem nawet w jedynkę, chyba po Wiedźminie (zostały mi 2 ostatnie questy :fsg:) zabiorę się za REmake.

Opublikowano

Ciekawe z jaka formula poleca, tradycyjna (RE 0-3) czy "nowoczesna" (RE6 xd), bo chyba nigdzie nie zostalo to powierdzone jeszcze c'nie? Na fejsie sie tylko pytali jak ludzie by woleli.

Opublikowano

To jest wzór jak ten remake ma wyglądać.

 

 

 

Połączenie statycznych ujęć, ale jednoczesne pozostawienie swobodnego celowania.  Remake pisany od początku z pre-renderowanymi tłami wyglądałby dzisiaj lepiej niż rzeczywistość :obama: , ale sama mechanika byłaby ogromnym krokiem wstecz. Muszą iść na kompromis.

  • Plusik 1
Opublikowano

Ciekawe co z RE7 - powstaje czy olali temat i będą doić starą trylogię w formie remaków? W RE2 grałem tylko troszkę, a "trójki" nawet na oczy nie widziałem więc ta opcja mi odpowiada, ale nie powiem, i 7 chętnie bym przywitał, byle nie taki kupsztal jak poprzednik.

Opublikowano

Nadrabbiaj trojke, XM. Nie moglem przez Nemesisa spac w dziecinstwie.

Opublikowano

Capcomu chyba nie stac na takie AAA jakim RE7 mialoby byc.

 

I pelna zgoda z etamem, koniecznie odpalaj 3jke, Nemesis = s(pipi)yel do potegi i jeszcze ten creepy tekst jego ;f

Opublikowano

Z ciekawości nad personą Hideki Kamiyi postanowiłem wyguglować sobie jakie gry w przeszłości popełnił i cholera, to aktualnie chyba najlepszy chińczyk w tej branży obok Miyazkiego :obama:

- RE2 

- DMC1 

- seria Viewtiful Joe

- Okami (także story) 

- Bayonetta 1&2 (także story)

- Scalebound

 

Demmmmm. icon_bowdown2.gif

 

  • Plusik 1

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...