Figaro 8 228 Opublikowano 14 sierpnia 2015 Opublikowano 14 sierpnia 2015 No to niech będzie Rome 1. Cytuj
standby 1 725 Opublikowano 15 sierpnia 2015 Opublikowano 15 sierpnia 2015 (edytowane) Rome przy premierze mnie uzaleznil, kampanie Kartagina, Macedonia czy Armenia sa swietne i bardzo ciekawe. Seria ma 1 bolaczke, gdy jako tako stworzysz silne panstwo to nie masz juz zadnego liczace go sie przeciwnika. Co do Lotr, na rome wraz z dodatkami wyszedl mod LOTR TW. Mozesz ppkierowac jedna z 15 nacji srodziemia i je podbic. Ten mod to juz duze podwyzszenie poprzeczki bo komp dosraje bonusy. Jezeli masz lepszego kompa to medieval 2 tez ma podobny mod. Ich wykonanie dla kazdego fana uniwersum nie sprawi.zawodu! Edytowane 15 sierpnia 2015 przez standby Cytuj
Paliodor 1 795 Opublikowano 15 sierpnia 2015 Opublikowano 15 sierpnia 2015 Paliodor pytanko do Ciebie, Widzialem gdzies pisales ze sporo grales w Enemy Territory (zreszta po avatarze tez mozna sie odmyslec) grales moze w jakims klanie albo interesowala cie polska i europejska scena ET? Sry za późną odpowiedź. No grało się sporo, nawet wrzucałem tutaj parę stron wstecz ile tego natłukłem (ponad 1000h ). Po avku też poznać to fakt, mam sentyment do tej klasy bo najczęściej nią grałem w ET. Co się tyczy pytania to w klanie nie byłem,miałem parę propozycji ale przy moim łączu,które super stabilne nie było (ah ta radiówka) to wolałem sobie odpuścić niż mieć potem niemiłe niespodzianki w czasie jakiegoś ważnego meczu czy turnieju. A samą sceną troszkę się interesowałem,zaglądało się na Crossfire i Clanbase by obczaić co tam się dzieje na scenie ET.Ale żeby znać nazwy konkretnych drużyn itd to już nie. Może kariery w klanowych rozgrywkach nie miałem ale za to turnieje między różnymi community ET to już jak najbardziej. Wraz z Crimson-Soldiers organizowaliśmy,a także braliśmy udział w mini turniejach prowadzonych między community ET,a zwłaszcza tymi hostującymi serwy FuelDump only (FuelDump Cup).Z tego co pamiętam to parę meczy z klanami też mieliśmy. Sprawdziłem folder z moimi plikami z tamtych czasów i trochę tego było. Community Bang(CSvsHirntot, CSvsShiven, CSvsXmultigamming), CS Cup, CS war event,RefvsPlayers, różne inne special eventy (low grav,special maps) itd. Heh,jak ten czas leci. Pamiętam moje początki w ET i CS. Jakoś krótko po tym jak zacząłem grać w grę, przeglądałem szukajkę z serwerami śmigającymi na ETpro(na pubach grałem tylko parę razy i dałem sobie spokój) i znalazłem w końcu niemiecki serwer Fuel Dump only (bo lubiłem tą mapkę) prowadzony przez Crimson-Soldiers. Tak spodobała mi się atmosfera i porządek u nich,że zacząłem tam regularnie zaglądać. Grali tam różni ludzie od nastolatków bo osoby już grubo po 20+, a nawet parę po 30tce. Mieli swój regulamin i zasady,które pilnowali by były przestrzegane. Głównie dlatego wielu graczy lubiło tam zaglądać bo wiedzieli,że nie zastaną syfu i spędu retardowego bydła na serwerach. Po czasie stałem się pomocnikiem w pilnowaniu porządku (CS-Aid),następnie już jako pełnoprawny szeryf (CS-ref) doglądałem rozgrywek,by w ostateczności po latach stać się jednym z co-adminów ale to już było u schyłku działania społeczności. CS było z tego co pamiętam jedną z większych community Fuel Dump only, a w latach świetności mieliśmy 4serwery: 2FD only,1 ze standardową kampanią i 1 tylko dla ekipy prowadzącej CS do jakichś turniejów itd. Ten ostatni serwer to była spuścizna po okresie,gdy CS funkcjonował jako klan. Ja dołączyłem już w okresie, gdy działali jako otwarte community. Piękne czasy, poznałem mnóstwo świetnych ludzi, uśmiało się nieraz albo wyżaliło z różnych spraw. Gadało o przeróżnych sprawach na forum,były nawet pomysły zorganizowania jakiegoś spotkania ale jako,że ludzie tworzący community pochodzili z różnych stron Europy to na planach się skończyło. Do tego kickowanie/mutowanie/banowanie delikwetnów dawało tyle satysfakcji i miło to wspominam:D Zaskoczeniem też chyba nie będzie,że najczęstszą grupą wywalaną z serwera byli nasi rodacy. Widocznie zasady typu No teamkilling and no bleeding, no selfkilling infight, no racism, no abuse & no vulgar, only english wyświetlane w trakcie loadingu mapki to było za wiele dla niektórych do ogarnięcia. Po dzisiaj mam mnóstwo filmików z różnych rozgrywek i kiedyś będę musiał znaleźć czas i może zmontować jakiś wspominkowy materiał. Obecnie z CSa została tylko grupa na Steam,forum nie działa,a serwery wyłączone. Ale do ET nadal wracam bo pykam sobie na serwerach od Hirntot,Fatal Punishers,Nexus i HBC. Uff troszkę się rozpisałem ale nostalgicznie mi się zrobiło i jakoś tak samo się wstukało tyle znaków 1 Cytuj
hav7n 5 936 Opublikowano 15 sierpnia 2015 Opublikowano 15 sierpnia 2015 Dzieki za odpowiedz, tez cos napisze jak wroce z roboty Cytuj
Figaro 8 228 Opublikowano 15 sierpnia 2015 Opublikowano 15 sierpnia 2015 Powiesiłbym. A tu dla Mazzeo, jakbyś chciał coś powiesić Cytuj
Gość suteq Opublikowano 15 sierpnia 2015 Opublikowano 15 sierpnia 2015 Ej, Civilizacja 5 jest przyjazna casualom? Bo się tak zastanawiam nad pograniem. Cytuj
Bansai 11 198 Opublikowano 15 sierpnia 2015 Opublikowano 15 sierpnia 2015 Na normalu tez jest do ogarniecia na luzie przez laikow. Cytuj
jakbu 168 Opublikowano 15 sierpnia 2015 Opublikowano 15 sierpnia 2015 Jak można było katować Fuel Dumpa only, to jest przesada. Z podstawowych najlepszy był Gold Rush. Z customów ciężej, chyba Venice, Supply Depot lub TCBase. Albo MLB Egypt. Pozdrawiam, gracz z 2.55 i 2.56 (pub only). Cytuj
Paliodor 1 795 Opublikowano 16 sierpnia 2015 Opublikowano 16 sierpnia 2015 Jak można było katować Fuel Dumpa only, to jest przesada. Z podstawowych najlepszy był Gold Rush. Z customów ciężej, chyba Venice, Supply Depot lub TCBase. Albo MLB Egypt. Pozdrawiam, gracz z 2.55 i 2.56 (pub only). Jakoś tak mi się najbardziej spodobała. Najgorsze imo są Radary i po części Seawall Battery jeśli akurat w drużynie aliantów są same nieogary,wtedy to jest porażka, a nie granie Z innych fajna jest też Braundorf i dla czystej zabawy Baserace. Cytuj
hav7n 5 936 Opublikowano 16 sierpnia 2015 Opublikowano 16 sierpnia 2015 (edytowane) Supply Depot i Braundorf byly najbardziej katowane z tych dodatkowych map, a tak z podstawki to oczywiscie Gold Ruush najlepsza Najwiekszy sentyment jednam mam do Siwa Oasis, szkoda ze pozniej sie jej nie gralo bo byla za wolna Radar byl spoko ale tylko z wylaczona trawa Nie pamietam nazwy servera ale byl jeden taki co mial w ciagle Oaze bez limitu czasi i resetu expa. Fajnie sie tam noobkoch jechalo Edytowane 16 sierpnia 2015 przez hav3n Cytuj
Paliodor 1 795 Opublikowano 16 sierpnia 2015 Opublikowano 16 sierpnia 2015 Radar byl spoko ale tylko z wylaczona trawa Hehe radary bez trawy to podstawa. Ogólnie za nią mało kto przepadał. Siwa Oasis też dobra mapka.Ogólnie SplashDamage odwaliło kawał świetnej roboty projektując podstawowy zestaw map,bo każda była na tyle odmienna,że żadna nie nudziła. Z innych jeszcze ok były Bridges ale to na większe ekipy było projektowane. No i MinasTirith ale to już w ogóle odlot w całkowicie odmienne klimaty ale w sam raz na jakiś special event XD Z tych wszystkich specjalnych mapek najmilej wspominam Baserace. Ten kto wpadł na pomysł dwóch drużyn budujących swoją basę z paczek zakoszonych z bazy przeciwnika był geniuszem. 1 Cytuj
Gość mate5 Opublikowano 16 sierpnia 2015 Opublikowano 16 sierpnia 2015 W ET nie grałem, ale z ulubionych mapek w online fps-ach, to zdecydowanie Avalanche w Day of Defeat (w 1.3, w source popsuli sporo rzeczy). Perfekcyjnie zbalansowana mapa. Nieduża rozmiarem, ale miała bardzo sporo przejść i jak się ją znało, to można było naprawdę nieźle wymiatać. Do tego sama gra była porządnie zbalansowana, choć umierało się szybko, to rozgrywka nie była pozbawiona skilla, bo broń która zabijała jednym pociskiem miała duży cooldown po każdym strzale, a każda inna broń miała bardzo dużo odrzut. Czyli u niemców kr98k zabijał jednym strzałem w trafionym w cokolwiek, ale cooldown po każdym strzale było bardzo długi, amerykański garand miał nieco krótszy cooldown po strzale, ale szansa zabicia po strzale trafionym poniżej głowy nie była 100 procent, tylko około 80. Potem pistolety i karabiny maszynowe miała zadawały coraz większe obrażenia, ale miały coraz większy odrzut. Niemiecki StG44 kierował celownik do samej góry w 2 sekundy jeśli się manualnie nie hamowało odrzutu. Cudowna gra, ale niestety koledzy wtedy chcieli grać tylko w CSa i w DoDa grałem sam, a teraz jest tak mały ruch, że na większości serwerów jest 3 graczy i reszta botów, bo ludzie czują nostalgię do złotych czasów DoDa i chcą grać, ale graczy nie ma. Z innych map to Charlie była taką dość zabawną mapą. Szturm na plażę jak w Normandii, czyli przekładając to na realia growe campfest na plaży, a jeżeli grając amerykanami przedostałeś się przez plażę to potem była nerwówka żeby biegnąć wśród niemieckich spawnpointów wykonać cele mapy. Cytuj
Paliodor 1 795 Opublikowano 16 sierpnia 2015 Opublikowano 16 sierpnia 2015 (edytowane) DoD też świetny szuter. Avalanche również uwielbiam. Fajna była jeszcze taka mapka z mostem pośrodku ale nie pamiętam nazwy. Za wykonanie i działanie broni to mieli u mnie dużego plusa. Przydałyby się nowe wersje takiego W:ET/DoD ale pokolenie COD czy BFa pewnie by gierek nie ogarnęło i wróciłoby do swoich cyrków. Z nowo zapowiedzianych liczę na Rising Storm:Vietnam od TripWare. W ich poprzednie tytułu jak Killing Floor i Red Orchiestra2+Rising Storm grałem sporo i liczę,że i tym razem dostarczą kawałek solidnego online szutera. Edytowane 16 sierpnia 2015 przez Paliodor Cytuj
Bansai 11 198 Opublikowano 16 sierpnia 2015 Opublikowano 16 sierpnia 2015 O matuchno Day of Defeat Ta gra byla na tyle mocarna ze odciagnela mnie chwilowo od CS'a 1.6 nawet [a bylem niezlym dronem csowym swego czasu, ok. 7 lat grania w 1.6] Ulubiona mapka to oczywiscie plaza Omaha Cytuj
jakbu 168 Opublikowano 16 sierpnia 2015 Opublikowano 16 sierpnia 2015 DoD 1.3 jak i Source były spoko, ale setek godzin w to nie przegrałem jak w ET (prawie 2000h byłoby). A najbardziej podobało mi się Kalt w Source. A co do Seawall Battery, było okej jeśli dodana była opcja wysadzenia tylnych drzwi Cytuj
Paliodor 1 795 Opublikowano 16 sierpnia 2015 Opublikowano 16 sierpnia 2015 A czy przypadkiem już podstawowa wersja mapki nie miała tej opcji z wysadzaniem tylnych drzwi? Fajna była też modyfikacja Gold Rush,gdzie pojawiał się spawn w tym budynku przy moście,gdzie wchodziło się na górę po drabinie albo mostkiem.Znacznie zwiększało to dynamikę rozgrywki. Czołg na autopilocie na FD też nie był zły. W sam raz na szybkie rundki Cytuj
hav7n 5 936 Opublikowano 16 sierpnia 2015 Opublikowano 16 sierpnia 2015 (edytowane) Opcja wysadzania tylnych drzwi byla od poczatku. Na Battery zmienili cos innego zeby mapa byla bardziej dynamiczna ale juz nie pamietam co A mapy w stylu Frostibe czy Adler co sie robilo ponizej 2min? Edytowane 16 sierpnia 2015 przez hav3n Cytuj
MaZZeo 14 191 Opublikowano 16 sierpnia 2015 Opublikowano 16 sierpnia 2015 wracając do C&C czaicie typy ten soundtrack? aż chciało sie napierdalać sowietów 1 Cytuj
Paliodor 1 795 Opublikowano 16 sierpnia 2015 Opublikowano 16 sierpnia 2015 Frostibe i Adler ogrywałem troszkę mniej. Z tych dwóch najmilej wspominam tą pierwszą. Cytuj
Figaro 8 228 Opublikowano 16 sierpnia 2015 Opublikowano 16 sierpnia 2015 czaicie typy ten soundtrack? aż chciało sie napierdalać sowietów dokładnie Cytuj
Gość mate5 Opublikowano 16 sierpnia 2015 Opublikowano 16 sierpnia 2015 Red Alert to są te gierki, co przy jednej z odsłon zamiast zrobić dobrą grę, zainwestowali budżet w modelki? Cytuj
Mejm 15 328 Opublikowano 17 sierpnia 2015 Opublikowano 17 sierpnia 2015 No ale wklejanie muzyki z RA bez TEGO utworu to troche lipa. Prosze odrobic lekcje. Przez Mazza mam ochote skonczyc RA1 zeby zabrac sie za RA2. W ogole nakreciliscie mnie na C&C a ja mam tak malo czasu ;/ A z dobrej muzy z C&C to jeszcze nie ma opcji bez Act on Instinct z jedynki: Cytuj
Gość DonSterydo Opublikowano 17 sierpnia 2015 Opublikowano 17 sierpnia 2015 A z dobrej muzy z C&C to jeszcze nie ma opcji bez Act on Instinct z jedynki: Te wspomnienia Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.