Opublikowano 27 sierpnia 20159 l Nie chodziło mi o arcade sprzed 20 lat tylko o arcade z Xbox Live na X360.
Opublikowano 27 sierpnia 20159 l @mate5 Mame proste ze mam, niestety po przesiadce na maka mam problem z romami, bo 3/4 nie chodzi, a jakos nie mam czasu sie za to zabrac. btw emulator neo geo + metal slug oraz mame + cadillacs & dinosaurs to byly pierwsze rzeczy ktore pobralem z internetu, nie wspominajac ze chyba szlo to godzine co chwile zrywalo, a byly to czasy internetu przez modem telefoniczny xD Edytowane 27 sierpnia 20159 l przez kubson
Opublikowano 27 sierpnia 20159 l @mate5 Mame proste ze mam, niestety po przesiadce na maka mam problem z romami, bo 3/4 nie chodzi, a jakos nie mam czasu sie za to zabrac. btw emulator neo geo + metal slug oraz mame + cadillacs & dinosaurs to byly pierwsze rzeczy ktore pobralem z internetu, nie wspominajac ze chyba szlo to godzine co chwile zrywalo, a byly to czasy internetu przez modem telefoniczny xD To szanuję. Zapomniałem też, że kochasz Hotline Miami. Za to też szanuję. Już wychodzę, przepraszam i pozdrawiam.
Opublikowano 27 sierpnia 20159 l dwie sprawy życia i śmierci: mam ochotę na sentymentalny powrót do gimnazjum/liceum w postaci pecetowego Max Payne 1 i 2. te gry działają z padem od x1 na kablu? ktoś z was podłączał pada od x1 do pc i sprawdzał czy radzi już sobie bezprzewodowo z np. HL2? Edytowane 27 sierpnia 20159 l przez nobodylikeyou
Opublikowano 27 sierpnia 20159 l Max Payne 1 i 2 z padem? Wut? Mam obie, ale żeby pada ogarniały to nie sądzę. One są sprzed czasów Xinput czy jak się ten standard pada od X360 nazywa. Graj K+M jak człowiek .
Opublikowano 27 sierpnia 20159 l Troche koślawe jest sterowanie padem, wiem bo ogralem milion razy obie części na PC, a pozniej grałem na xboxie i na 360
Opublikowano 27 sierpnia 20159 l @raven no tak myślałem, ale miałem nadzieję że usłyszę o jakimś programie do obejścia @kubson może to kwestia przyzwyczajenia? a przynajmniej chce w to wierzyć dla mnie k+m i normalne granie to tylko crpg/rts. od czasów Blacka (2005) już serio wolę nawet shootery na dual shocku (o padzie od 360 nie wspominając) od zabawy w pianistę. Edytowane 27 sierpnia 20159 l przez nobodylikeyou
Opublikowano 27 sierpnia 20159 l No jak gra jeszcze ma jakiś rodowód konsolowy to można na siłę mapować pada na klawiaturę (jak stare GTA), ale jak Ty chcesz mapować rząd numeryczny do zmiany broni na pada ?
Opublikowano 27 sierpnia 20159 l Max Payne 3, tak jak Girsy, lepiej gra się padem. K+M to nudna kombinacja w tych tytułach.
Opublikowano 27 sierpnia 20159 l mam wejście hdmi więc lapek idzie do 42' tiwika, a do tego co jak co konsolowego flow. bardziej pasuje pad (stad pytanie o bezprzewodowość) :<
Opublikowano 27 sierpnia 20159 l Max Payne 3 to w ogóle ciężka gra do grania. Strzela się fantastycznie, ale ta gra jest zbyt filmowa. Chciałem ostatnio przejść sobie jakiś rozdział, tak żeby sobie tylko postrzelać, ale nie dałem rady, bo najpierw włączył się pięciominutowy filmik (powiedzmy, że był to filmik), a później dostałem pod kontrolę Maksa, którym jedyne co mogłem robić, to chodzić w ślimaczym tempie. W(pipi)iłem się strasznie i już więcej do niej nie wróciłem.
Opublikowano 27 sierpnia 20159 l MP3 to gra już pisana równocześnie na PC i konsole, więc nie dziwota, że pad do niej już pasuje .
Opublikowano 27 sierpnia 20159 l Max Payne 3 to w ogóle ciężka gra do grania. Strzela się fantastycznie, ale ta gra jest zbyt filmowa. Chciałem ostatnio przejść sobie jakiś rozdział, tak żeby sobie tylko postrzelać, ale nie dałem rady, bo najpierw włączył się pięciominutowy filmik (powiedzmy, że był to filmik), a później dostałem pod kontrolę Maksa, którym jedyne co mogłem robić, to chodzić w ślimaczym tempie. W(pipi)iłem się strasznie i już więcej do niej nie wróciłem. No Max Payne 3 robi to samo co potem zrobiło tlou, ale w MP3 jest przynajmniej dobry gameplay, no i wersji pecetowej jeśli masz wystarczająco dobry komputer to możesz skipować cutscenki CHYBA niemal od razu. No jak gra jeszcze ma jakiś rodowód konsolowy to można na siłę mapować pada na klawiaturę (jak stare GTA), ale jak Ty chcesz mapować rząd numeryczny do zmiany broni na pada ? Jakby się uparł, to mógłby napisać skrypt czy coś, co by mu na strzałkach na d-padzie wciskało kolejne numery na numpadzie. Większy problem byłby raczej w tym, że z tego co zauważyłem w grach przystosowanych tylko do jednego sterowania, gdy chce się przełączyć na drugie, to wtedy zwykle są problemy z różnicą czułości horyzontalnej i wertykalnej. A ty ku.rde nobody mówisz o Blacku na padzie, a ja to marzę o porcie tej gry na peceta z szybszym obracaniem się i szybszym chodzeniem. Black mógłby być jedną z moich ulubionych gier, a jest tylko moim ulubionym fpsem. Cholera, muszę go znowu ograć, misję w porcie przeszedłem z 10 razy. Edytowane 27 sierpnia 20159 l przez mate5
Opublikowano 27 sierpnia 20159 l Max Payne 3 to w ogóle ciężka gra do grania. Strzela się fantastycznie, ale ta gra jest zbyt filmowa. Chciałem ostatnio przejść sobie jakiś rozdział, tak żeby sobie tylko postrzelać, ale nie dałem rady, bo najpierw włączył się pięciominutowy filmik (powiedzmy, że był to filmik), a później dostałem pod kontrolę Maksa, którym jedyne co mogłem robić, to chodzić w ślimaczym tempie. W(pipi)iłem się strasznie i już więcej do niej nie wróciłem. W sensie nigdy nie dałeś rady ukończyć? Brak skipowania scenek da się przeżyć za pierwszym razem, ale faktycznie w sekcjach "chodzonych" Max łazi zawrotne 3km/h i co gorsza załącza ten swój chód na parę metrów przed opuszczeniem prawie każdej lokacji. Poza tym gameplay to cud miód, a samych sekcji chodzonych nie ma znowu tak wiele. Jedyne co bym w nim zmienił to ten koszmarny cover system (np. na ten z Gearsów).
Opublikowano 27 sierpnia 20159 l yebane cutscnki w max paynie 3 to dzisiaj mi sie snia w koszmarachpewnie zaraz zostane zbombardowany, ale byly one tak meczace i to pyerdolenie maxa tak na sile przeciagane, zeby tylko loadingi ukryc, ze sie nie dalo wytrzymacnawet skipowac nie mozna bylo, bo skrojone byly one pod czasy trwania loadingow i gra wczytywala sie zazwyczaj jakies 5 sekund przed koncem cutscenkisory chlopaki, nie bijcie, ale tak bylo,
Opublikowano 27 sierpnia 20159 l Dla mnie były super, uwielbiam maxa jako zmęczonego życiem przepitego policjanta. Żeby nie zameczac się filmikami to można odpalić new york minute to tam chyba nie ma przerywnikow
Opublikowano 27 sierpnia 20159 l Yup, niedawno ogralem sobie ponownie Maxa i te jego monologi przepelnione melancholia sa imo za(pipi)iste. I tez w razie czego polecam tryb NYM, 0 scenek, krotkie loadingi
Opublikowano 27 sierpnia 20159 l cutscenki fajnie wprowadzały do wydarzeń, te płynne przejścia między animacją a akcją. mi to pasiło. fakt, niektóre były długie i nieco irytowały szczególnie przy powtarzaniu ale w ogólnym rozrachunku na duży plus. wychodziło z tego dobre, brutalne kino.
Opublikowano 28 sierpnia 20159 l No nie jest to poziom cut scenek z codów, żeby było można na nie położyć lachę A dla mnie te cut scenki w MP3, to mały majstersztyk, gdyby nie one, to gierka by była dobrą strzelanką, ale nic poza.
Opublikowano 28 sierpnia 20159 l no chyba logiczne, że skoro gra z kickstartera to jest grą niezalezną czyli indie Nie jestem pewien czy gry, gdzie tworcy zbieraja kase od innych, powinny okreslane byc jako independent.
Opublikowano 28 sierpnia 20159 l MP3 na padzie <<<<<<<<<< MP1,2 na klawie plus skok bullet time pod PPM
Opublikowano 28 sierpnia 20159 l Max Payne 3 to w ogóle ciężka gra do grania. Strzela się fantastycznie, ale ta gra jest zbyt filmowa. Chciałem ostatnio przejść sobie jakiś rozdział, tak żeby sobie tylko postrzelać, ale nie dałem rady, bo najpierw włączył się pięciominutowy filmik (powiedzmy, że był to filmik), a później dostałem pod kontrolę Maksa, którym jedyne co mogłem robić, to chodzić w ślimaczym tempie. W(pipi)iłem się strasznie i już więcej do niej nie wróciłem. W sensie nigdy nie dałeś rady ukończyć? Brak skipowania scenek da się przeżyć za pierwszym razem, ale faktycznie w sekcjach "chodzonych" Max łazi zawrotne 3km/h i co gorsza załącza ten swój chód na parę metrów przed opuszczeniem prawie każdej lokacji. Poza tym gameplay to cud miód, a samych sekcji chodzonych nie ma znowu tak wiele. Jedyne co bym w nim zmienił to ten koszmarny cover system (np. na ten z Gearsów). Nie no coś Ty, grę przeszedłem. Chciałem sobie tylko postrzelać (a później może zacząć przechodzić drugi taz) no ale, cholera, nie dałem rady. Jeszcze to, co mnie irytowało, to taka chamska liniowość. Wchodzę do magazynu i widzę dwie pary drzwi. Zabijam wszystkich i wybieram drzwi, które okazują się tymi przez które powinienem przejść, gdy chcę iść za fabułą. Nie mogę się wrócić w poszukiwaniu choćby apteczki, bo Max zatrzasnął drzwi. Strasznie wyprowadzalo mnie to z równowagi.
Opublikowano 28 sierpnia 20159 l ano right. samemu wkurwiałem się przez to za każdym razem gdy miałem ochotę pomyszkować po "roomie" w poszukiwaniu znajdek. z tego co jednak zauważyłem część filmików dawało się skipować po pewnym czasie, co pewnie miało związek z doczytaniem się ukrytych loadingów. przy pierwszych dwóch częściach na blachę nie wkurwiało nic.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.